Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

Živ. To je primer moje verige. Ne vem ali sem meril na pravem mestu. Če merim na sredini vmes zobnikov veriga zelo hitro zadane v nihajko. Zanima me kako vi na svojih tenerejkah štelate verigo?

VID_20180315_162352833.mp4

Objavljeno

Ne kompliciraj in pusti pri miru. Ko je moped obremenjen jo našpona in bo OK.

Če jo boš neobremenjeno preveč napel, ti jo bo med obremenitvijo  nategovalo in na koncu strgalo.

 

 

Objavljeno

Obremeni maksimalno motor in veriga mora bit se vedno malo rahla. 

Objavljeno

Ne kompliciraj, če nisi siguren skoči do servisa (Elisa, Primc itd) pa naj ti preveri ohlapnost. Več kot eno pivo ne bo stalo, ti boš pa mirno spal.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Če kdo rabi, imam prednjo Heidenau K60 Scout, imel sem jo cca 4000 km na Tenerejki. Profila je še ogromno. Letnik izdelave gume je 2017, std. dimenzije 90/90-21. Okolica LJ, 20 EUR. Kontakt lahko na ZS.

Scout1.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Fantje, rabim vašo pomoč, strokovno mnenje.

Sprednje vilice sem poslal v Nemčijo (OTR-performance) v predelavo in so mi danes pisali, da so tube (fork tubes), še posebej ena, preveč obrabljene, da bi opravil predelavo. Slika tube:
5ace5ba2460e3_sprednjevzmeti-tuba.thumb.jpg.42780e19fbcd1f754a7082f84caba813.jpg

Kaj porečete, so zrele za zamenjavo?
Če je odgovor da, naj mi prosim še nekdo pojasni, kako se lahko taka poškodba zgodi v dobrih 9.000km. Lansko leto mi je Čarman komplet servisiral sprednje vzmeti in so bile tube še ok. Res je, da je ne šparam na terenu. Sam, da zjebem tubo po 9 kkm se mi poraja vprašanje če je xt-ka primerna za moj stil vožnje.  Motor ima trenutno 27.000km na števcu. Hvala!

Popravljeno . Popravil Dimen
Objavljeno

Moje laično mnenje je da pretiravajo v tolerancah. Ali pa bi ti radi prodali kak svoj kit komplet, katerega imajo na lagerju.  Zanimivo bi bilo videti, premeriti z mikrometrom te tube in videti obrabo.

Objavljeno (popravljeno)

So napisal: Some scratches are about ~2/10mm deep…

Ravnokar mi je Čarman odpisu in svetoval zamenjavo. Mene sedaj bega in postavlja v morebitno pad pozicijo potencialna ponovna obraba čez 10kkm. Sem kar rahlo razočaran. 

Popravljeno . Popravil Dimen
Objavljeno

koliko pa je strošek menjave?

mogoče se bolj splača kupiti rabljene vilice od yz in predelati na tenere

LP

 

Objavljeno

"se mi poraja vprašanje če je xt-ka primerna za moj stil vožnje. "

 

NE

Objavljeno
5 hours ago, franc said:

"se mi poraja vprašanje če je xt-ka primerna za moj stil vožnje. "

 

NE

Zakaj? Kakšen je tvoj stil?

Objavljeno

Tole ni normalna obraba in stil vožnje ne vpliva na to. Na tako stanje vpliva stil vzdrževanja v smislu čiščenja svinjarije iz teleskopov po vožnji. Npr jaz po vsaki vožnji temeljito operem motor preden gre v garažo.  Na tako stanje vplivajo tudi morebitne napake pri servisiranju. V obeh primerih je prišlo med oljna tesnila ali med puše nekaj trše umazanije, ki je sčasoma rezultiralo v taki obrabi, ki sicer ni normalna. 

Če menjaš teleskope se ti najbrž to ne bo ponovilo, ker je bilo zraven prisotne tudi nekaj smole.

Če boš kupoval original teleskope lahko povprašam prjatle če komu še ležijo doma preden je nataknil USD, bo najbrž ceneje kot novo.

Lp

 

Objavljeno
Ob 11. 4. 2018 ob 21:07, Dimen pravi:

Fantje, rabim vašo pomoč, strokovno mnenje.

Sprednje vilice sem poslal v Nemčijo (OTR-performance) v predelavo in so mi danes pisali, da so tube (fork tubes), še posebej ena, preveč obrabljene, da bi opravil predelavo. Slika tube:
5ace5ba2460e3_sprednjevzmeti-tuba.thumb.jpg.42780e19fbcd1f754a7082f84caba813.jpg

Kaj porečete, so zrele za zamenjavo?
Če je odgovor da, naj mi prosim še nekdo pojasni, kako se lahko taka poškodba zgodi v dobrih 9.000km. Lansko leto mi je Čarman komplet servisiral sprednje vzmeti in so bile tube še ok. Res je, da je ne šparam na terenu. Sam, da zjebem tubo po 9 kkm se mi poraja vprašanje če je xt-ka primerna za moj stil vožnje.  Motor ima trenutno 27.000km na števcu. Hvala!

Se samo tako vidi? Na sliki desno zgoraj namreč tuba zgleda kot nova. Neenakomerno ponavadi tube pobere zaradi zvite, po možnosti stisnjene (ovalne) cevi ki ne teče gladko skozi vodilo, pa krivih križev,  kjer enako pride do tiščanja na eno stran vodila... To mi govori tudi podatek, da je poškodovana a samo ena tuba... Je pa nedvomno tudi prah prispeval svoje... Morda bi zate biile v prihodnosti zelo uporabne tiste manjšete - "harmonike"?

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za odgovore. Tenerjeka ima manšete - harmonike in domneval sem, da čiščenje in vzdrževanje ni potrebno. Pomoje je dobila vilica luft/hod in je na terenu nabijalo naprej - nazaj in povzročilo horizontalne poškodbe. Če bi bila umazanija, domnevam, da bi bile poškodbe/raze vertikalne. Nisem ziher, čarman mi je mislim da menjal zgolj tesnila in olje. Na slikah sestave vilic vidim pušo - številka 17 - outer tube bushing. Ta skoraj gotovo ni bila menjana, German mi je napisal: "Fork glide bearings also are heavily worn… "

To je moje laično razmišljanje o možnih vzrokih, kaj menite??? Dejmo zadevi priti do dna, da se ne ponovi.

shema.jpg.4bbbe64b47a8808ca1f5691fd79d5ea2.jpg

Celotno besedilo korespondence: 
I.

Dear Sir,

your fork tube has been disassmbled.
Unfortunatelly both chrome fork tubes are heavily worn. One badly, we can’t use it anymore.
The other one is also worn, not that much, but not recommended to use again. We may use it again, but we can’t guarantee that the fork will be start leaking. Seems that the fork has been used for long time without propper inspection. Fork glide bearings also are heavily worn…

 Let me know if you want us to change the tube.

Price for 1 tube is 169.90 Euro.
Of course we will sent back all worn parts with the fork, so you can check it.

 Mit freundlichen Grüßen / with best regards,
Jens Heming

 

II.
Hello,
 i
t is difficult to make a photo of the scratches on this shiny surface. But I think you can see. Some scratches are about ~2/10mm deep…
Seems like there was no good service for this fork. I assume that the fork glide bearings haven’t been changed at all….
Unfortunately we see something like this quite often.

Mit freundlichen Grüßen / with best regards,
Jens Heming

III.
I think the bike has been used very much in dirt and off-road, correct?
This may also cause this, when you do not clean it propper after each use.

Mit freundlichen Grüßen / with best regards
Jens Heming


Najbolj moti, da mi očita slabo vdrževanje. A jaz servisiral vilice lansko sezono.
Hvala Roman za ponudbo. Tube sem že naročil in plačal.

Popravljeno . Popravil Dimen
Objavljeno

Ne najdem sicer tistega zapisa zato bom vprašal. V neki debati o progresivnih ali linearnih vzmeteh, se mi zdi @Dimen da si napisal, da ni potrebe po progresivnem vzmetenju. Da je tovarniško...linearno veliko boljše...

Ker ne najdem (trenutno tega posta) je možno, da sem te s kom zamenjal.

Je bila trditev o linearnem vzmetenju tvoja ali od koga drugega?

Objavljeno

To je bila moja izjava Bif. Do sedaj sem imel progresivne, sedaj mi bodo menjali nazaj na linearne in prilagojene moji teži. Hkrati bo možna nastavitev rebund-a in compression-a.  Tale kit bodo montiral: 
https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Suspension-wheels/Hydraulic-front-fork-Cartridge-Kit-XT660Z-Tenere.html?lang=1

 

16 hours ago, Greencaj said:

Zakaj? Kakšen je tvoj stil?

Od 11kkm lansko leto jih je bilo vsaj 5kkm izven asfalta. Preostanek kilometrine sem naklepal za transferje.

Objavljeno

Pomoje so tile drsni ležaji povzročili škodo.
https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Suspension-wheels/Fork-slide-bearings-XT660.html

Čarman, bi moral to menjati ali pa vsaj svetovati menjavo glede na to, da sem mu povedal, da se motor uporablja za teren. Kot piše v opisu: While repairing or maintenance a front fork you should not only change the oil, seals and dust caps, you also have to replace the bushings

Epilog:
Bom začel sam servisirat amortizacijo po vsaki sezoni. Kaže, da ne gre slepo zaupati serviserjem.

Objavljeno
56 minutes ago, Dimen said:

Pomoje so tile drsni ležaji povzročili škodo.
https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Suspension-wheels/Fork-slide-bearings-XT660.html

Čarman, bi moral to menjati ali pa vsaj svetovati menjavo glede na to, da sem mu povedal, da se motor uporablja za teren. Kot piše v opisu: While repairing or maintenance a front fork you should not only change the oil, seals and dust caps, you also have to replace the bushings

Epilog:
Bom začel sam servisirat amortizacijo po vsaki sezoni. Kaže, da ne gre slepo zaupati serviserjem.

Tudi to se meni zdi da so drsni ležaji krivi, ki imajo teflonsko prevleko. Serviser je kot si omenil zamenjal le res najbolj nujno, torej tesnila. Nima pa "brezveze" proizvajalec servisne kite sestavljene (vsaj pri KTM je tako), ki vsebuje vse pomembne dele za zamenjat pa če je original še v dobrem stanju ali ne. Lahko pa gre za napako pri sestavljanju ali pa si imel res smolo in je kak delček prišel mimo vseh tesnil.

Objavljeno

Če ti Čarman pri servisu ni menjal inner in outer bushings (zgoraj omenjene puše v mojem postu) potem je kot že večkrat šlampasto opravil svoje delo.

Uzdaj se use i u svoje kljuse in šraufaj sam in bo najceneje in najbolje opravljeno. 

Žal mi je da si ti je to pripetilo.  Pač dej boš mal stisnil zobe, poštimal in bo spet letelo :D

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!