Skoči na vsebino

BMW F 850 GS 2018 in ADVENTURE 2019


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

830E341C-A3C3-42DE-8576-B445FB81EFC0.jpeg.958ab60ec1e75d37465a3ed42f4fc86a.thumb.jpeg.f72ad1cbd2b8d4421bc7ac01d217d0a8.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

BMW prodira v srednji razred iz 800 na 900 da bo lahko bližje ktm 1050 pa novi africi1000..  

BMW-F900-GS-003-copy.jpg

BMW-F900-GS-001-2-copy.jpg

Objavljeno

Sam ta druga fotka je na moč čudna. Nekaj ne štima s perspektivo notranjosti kamiona. Razen, če je dno res precej nagnjeno nazaj. No, morda je varka.

Objavljeno

Praktično popolnoma nov agregat ne pa evolucija obstoječega 800ccm Rotax motorja. Nuda 900 je bila le "povrtana" in spremenjena osnova Rotax 804 čeprav se je pričakovalo, da bo to novi agregat za F900 serijo.

Živi bili pa videli.

Objavljeno

Vizuelno zelo podoben koncept kot f800, samo ketna in dimnik na kontra strani. Pa obroček na levi ročki iz 1200.

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Ravno pozicija verige nakazuje na to da bodo v motorju korenite spremembe. Me prav zanima, če bodo obdržali tretjo ojnico in "nihajočo utež" ali bodo vibracije reševali kot vsi ostali. Koncept je še vedno "lahka" potovalna endura kolikor je z 200+ kilami sploh lahka.

Obroček za kontrolo elektronskih "gadgetov" je pa zaščitna znamka Bavarcev in siguno ga bodo vtaknil na vsak svoj motor.

Že nekaj časa je od tele slike pa je zatonila v pozabo mogoče bo pa tole "novi 700" 800,900 ali kakor ga bodo že poimenovali.

M_foto-spia-bmw.jpg.b00c017816afe40c2189feb04bdc8bf4.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Tole bo najbrž zamenjava za model F700GS glede na "vilice",  krmilo in nizki vetrobran.

F850GS.thumb.jpg.ffbcbc3dbaa768981a8e6ff60e337e02.jpg

Je to že to?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Vse v smislu "šparanja", takšna armatura 7" tablica, je precej cenejša kot klasična instrumenta z mehanskima kazalcema.

JBG nekaterim je to celo všeč. Meni ni...

Živi bili pa videli.

Objavljeno
pred 31 minutami, MiNa pravi:

Vse v smislu "šparanja", takšna armatura 7" tablica, je precej cenejša kot klasična instrumenta z mehanskima kazalcema.

JBG nekaterim je to celo všeč. Meni ni...

Živi bili pa videli.

meni pa je, sicer pa gre celoten svet v smeri tablic in elektronike, povezljivosti, verjetno me ne bo čudilo, če bo že po defoltu kaka igrica nameščena na tako tablico, pa podatki o vremenu in cestah. :D

pa še nekaj, zakaj bi imel 2,3 ali 4 naprave nameščene če imaš lahko vse v enem.

Recimo, GPS posebej, prikazovalniki podatkov motorja, komunikacija. 3 zadeve ki stanejo vsaka posebe, na vsako moraš posebej pazit, vsako posebej filat...

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
36 minutes ago, MiNa said:

Vse v smislu "šparanja", takšna armatura 7" tablica, je precej cenejša kot klasična instrumenta z mehanskima kazalcema.

JBG nekaterim je to celo všeč. Meni ni...

Živi bili pa videli.

Osebno na GSu ne vidim na številke poleg kazalcev. Hitrost gledam samo na navigaciji. Zame so velike digitalne številke, za analogne so moje oči prestare. 

 

7 minutes ago, DAMI34 said:

meni pa je, sicer pa gre celoten svet v smeri tablic in elektronike, povezljivosti, verjetno me ne bo čudilo, če bo že po defoltu kaka igrica nameščena na tako tablico, pa podatki o vremenu in cestah. :D

pa še nekaj, zakaj bi imel 2,3 ali 4 naprave nameščene če imaš lahko vse v enem.

Recimo, GPS posebej, prikazovalniki podatkov motorja, komunikacija. 3 zadeve ki stanejo vsaka posebe, na vsako moraš posebej pazit, vsako posebej filat...

 

Kakšna radarska slika padavin bi prav prišla. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, motolover pravi:

Osebno na GSu ne vidim na številke poleg kazalcev. Hitrost gledam samo na navigaciji. Zame so velike digitalne številke, za analogne so moje oči prestare. 

 

Kakšna radarska slika padavin bi prav prišla. 

No saj to pravim, vse kar je na founu je možno prenest na tablico, je pa vprašanje kdaj vse to postane ovira in moti voznika.

In z ozirom na tvoj prvi stavek, tablico (armaturko) bo sigurno možno prilagoditi uporabniku, od velikosti , izbire podatkov, ki jih želiš, barve prikaza..

Objavljeno

V avtomobilski industriji so že pogruntali, da se preko WiFi povezave da na LCD prikazovalnikih v kabini poganjat aplikacije na telefonu, tudi navigacija če želiš, pa telefonija, pa spletni brskalnik .... Ne vidim razloga, da bi pri motorju bilo drugače in bi mi tiščali v njihov elektronski paket še navigacijo in telefonijo. Če potem tole crkne si hitro ob jurčka ali dva. Naj prekopirajo iz avto industrije in ustvarijo povezljivost med napravami in motorjem, da je vse prikazano in upravljano centralno. Jaz imam Android telefon, Sena telefonijo in Garmin navigacijo medsebojno povezano, "neumni" motor pa ni v tem paketu. Mislim, da je tole prava smer, ne pa tiščanje svojih naprav v sklop motorja in posledično nekompatibilnost. A bom potem še za vsak update navigacije plačeval? Lep vzgled je nova Yamaha WR 450 F GYTR, ki bo imela v modelu 2018 integriran WiFi ter bo na voljo aplikacija za pametni telefon. Preko te aplikacije ne samo, da lahko preveriš vse kritične funkcije ampak spreminjaš mapo vbrizga ! Pa je to hard enduro moped, ki ima sicer od instrumentov LCD v velikosti zapestne ure in ga v resnici sploh ne potrebuje.

Opuščanje analognih instrumentov pa je spet druga stvar. Osebno menim, da je analogni prikaz hitrosti in vrtljajev najpreglednejši in estetsko najlepši. Če pa ti potem še dodajo milijon neuporabnih informacij na miniaturni zaslon, pol pa hvala lepa... Jaz bi si želel analogne instrumente ter dodatno LCD za vse ostalo razen hitrosti in vrtljajev. Vem pa, da  so to mokre sanje in bom dobil jebeni 3 palčni LCD zaslon z milijon neuporabnimi prikazi potem pa bodo zvišali ceno mopeda, ker je opremljen z "najnovejšo tehnologijo".

Mimogrede, včasih si dobil zapestno LCD uro če si kupil vrečo pralnega praška.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Je res, da gre vse v smer tablic, samo mene pa na avtu moti vse skupaj. Na centralni konzoli je zaslon na dotik. Na kratko... uporabnost je slabša kot na prejšnjem avtu. Prej sem zapeljal roko po armaturi in brez, da bi gledal stisnil gumb. Sedaj moram gledat zaslon in pikat po zaslonu. Včasih je vidljivost zaradi sonca enaka nič,  ponoči ga moram dostikrat izklopit, ker preveč sveti. Cela stvar je tudi hudo nadležna/nevarna pri telefoniranju. Prikaz vzvratne vožne je tudi cela komedija... na prejšnji mi je 5 sekund gorelo opozorilo čez cel zaslon naj pazim in sem se že v tem cajtu ponavadi sparkiral. Tudi na zdejšnji jim še ni ratal rešit problem vzvratne kamere, ki se med vožnjo tako zapaca, da potem na zaslonu vidim samo meglo. Tak da grem ironično velikokrat ven iz avta in brišem kamero...  v končni fazi... če sem že zunaj, pri zadnji tablici... lahko tudi sam pogledam koliko je še placa.

Ja nej naredijo... itak se da, pa še poceni je. Sam naj bo vse skupaj smiselno, pregledno in brez navlake.

Objavljeno
pred 5 urami, ciciban pravi:

Je res, da gre vse v smer tablic, samo mene pa na avtu moti vse skupaj. Na centralni konzoli je zaslon na dotik. Na kratko... uporabnost je slabša kot na prejšnjem avtu. Prej sem zapeljal roko po armaturi in brez, da bi gledal stisnil gumb. Sedaj moram gledat zaslon in pikat po zaslonu. Včasih je vidljivost zaradi sonca enaka nič,  ponoči ga moram dostikrat izklopit, ker preveč sveti. Cela stvar je tudi hudo nadležna/nevarna pri telefoniranju. Prikaz vzvratne vožne je tudi cela komedija... na prejšnji mi je 5 sekund gorelo opozorilo čez cel zaslon naj pazim in sem se že v tem cajtu ponavadi sparkiral. Tudi na zdejšnji jim še ni ratal rešit problem vzvratne kamere, ki se med vožnjo tako zapaca, da potem na zaslonu vidim samo meglo. Tak da grem ironično velikokrat ven iz avta in brišem kamero...  v končni fazi... če sem že zunaj, pri zadnji tablici... lahko tudi sam pogledam koliko je še placa.

Ja nej naredijo... itak se da, pa še poceni je. Sam naj bo vse skupaj smiselno, pregledno in brez navlake.

Maš prav, samo na motorju ni placa za vse gumbe, ki jih na modernem mopedu potrebuješ. Moraš imet nek centralni prikazovalnik in komande za sprehajanje po menijih za nastavitve. Hudič je, ko potem tlačijo na ta LCD tudi instrumentni prikaz. Prejšnje generacije BMW, KTM ... so imele analogne instrumente in poleg LCD za ostalo. Upam, da bo prek kot slej uredba EU, da morajo biti instrumenti nekih minimalni izmer in vidni ob vsaki svetlobni situaciji ...

Objavljeno (popravljeno)

Drugače pa glede novega BMW F 900. Če bo samo nov agregat bo premalo. V tem segmentu je Honda postavila nova merila in lepo pokazala vsej konkurenci, da se da izdelat 1000 ccm offroad potovalnik, ki je dejansko uporaben na terenu ne pa samo v glavah marketinških strokovnjakov ( lažnivcev ) . Bo potrebno še kaj naredit na vzmetenju, teži, 21 palčno prednje kolo ...

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno

Najbrž bo kar 850 in bo ko bo v treh izvedbah kot sedaj F700GS, F800GS in F800GSADV.

Razlike med novimi bodo nekaj podobnega kot med aktualnimi modeli kolesa (ALU, napere) , prednje vilice (navadne, USD), hodi vzetenja in ADV malo bolj "zavaljen".

Objavljeno

jp, očitno bo potrebno naslov popravit, počakam do uradne predstavitve.

Objavljeno

Kakšen off road potovalnik???....Sploh veste kaj je off road...off road pomeni izven ceste. Makedam in kategorizirane gozdne ceste NISO off road. To so ceste (road), kjer pač ni asfalta.  Off road se začne (čez prste pogledano) na kakšnem kolovozu...se nadaljuje v vlaki in nadaljuje po brezpotju.

In katera od naštetih krav je "off road potovalnik". To so navadne potovalne rajngle oblečene v atraktivno plastiko z miljon elektronskimi gadgeti in stikali, prikazovalniki, lučkami, ki so za voznika pravega off-road-a, nepotrebna in škodljiva navlaka. To so cestne novoletne smrekice. Te krave ne odpeljejo O od off road-a. To ni nič drugega kot razni X5, Q7, Q5 in podobna sranja, ki ostanejo na prvem kuclju.

Pravi off road-erji tega sploh ne pogledajo.

To, da se nekdo pelje 3km. po makadamu, ker cesto renovirajo pa ima občutek, da se je peljal off road je samo fikcija v glavah.

Objavljeno

In kateri potovalni enduro bi to bil od trenutno dobavljivih? Imaš v mislih hard enduro, to ni isto. Takšni off roadarji pa so tudi obsojeni, da rijejo neprestano po enih in istih žlakah, ker dalje kot 50 km od garaže z tem motorjem ne morejo :friend1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Škoda da niso malo delali tudi na dizajnu, sprednji del je še vedno porazno grd, čudno nizka šipa in neestetski žaromet.

 

Objavljeno

Digitalni display je kul, ampak tale iz videa deluje ceneno.Moti me še balanca, izgleda kot da je iz avtomatika pobrana.

Off road? Zame je to že lep makedam in v ta namen mi GSA super služi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 42 minutami, NejcZ pravi:

Off road? Zame je to že lep makedam in v ta namen mi GSA super služi.

Pošteno!. Se vsaj zavedaš tega in si eden redkih, ki to pove tudi javno. In tudi drži da ti za to GSA super služi. Ampak po lepem makedamu gre čisto VSAK motor...še Gold Wing...edina razlika je da GoldWing ne izgleda nič "off roadersko...

Popravljeno . Popravil BIF

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!