Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pri električnih avtih me moti samo zgodba v kateri jih vsi predstavljajo kot rešitelje podnebja in totalno ekološko prevozno sredstvo. No za bebce, katerih ne manjka, bo to verjetno dovolj, da bodo verjeli v svoje pravičništvo in se postavili v vrsto. Kako enostavno je manipulirat folk smo pa videvali v živo zadnji 2 leti. Zadnjič sem poslušal atmosferce podcast kjer je bilo rečeno da avion spusti cca 400kg CO2 v ozračje na osebo v povprečnem letu....še zdaj, ko pišem se mi zdi neverjetna cifra.

Z vidika samega avta pa so mi električni všeč, če delaš vožnje ki temu ustrezajo. Probal sem Toyoto RAV4 in mi je bil hibrid zanimiv, ter Enyaqa. Zadnji zelo všečen vendar si ne predstavlam, da bi bil to prvi avto pri hiši. Enostavno mi pri daljših vožnjah skrb glede polenja načenja živce. Fino pa je ker od doma vedno spelješ s polnim tankom. Kar se tiče porabe klasičen dizel še vedno zmaga.

Se pa sprašujem še nekaj. Kaj bo z rabljenimi električnimi? Ali bo to sploh kdo kupil? Imam občutek, da so ti avti kot računalniki. Mogoče je rešitev operativni leasing?? 

No, da o ceni sploh ne govorim.

Mi je pa všeč VW ID.Buzz ..... če bi bil dizel :)

Objavljeno
13 hours ago, Markisan said:

Pri električnih avtih me moti samo zgodba v kateri jih vsi predstavljajo kot rešitelje podnebja in totalno ekološko prevozno sredstvo. No za bebce, katerih ne manjka, bo to verjetno dovolj, da bodo verjeli v svoje pravičništvo in se postavili v vrsto. Kako enostavno je manipulirat folk smo pa videvali v živo zadnji 2 leti. Zadnjič sem poslušal atmosferce podcast kjer je bilo rečeno da avion spusti cca 400kg CO2 v ozračje na osebo v povprečnem letu....še zdaj, ko pišem se mi zdi neverjetna cifra.

Z vidika samega avta pa so mi električni všeč, če delaš vožnje ki temu ustrezajo. Probal sem Toyoto RAV4 in mi je bil hibrid zanimiv, ter Enyaqa. Zadnji zelo všečen vendar si ne predstavlam, da bi bil to prvi avto pri hiši. Enostavno mi pri daljših vožnjah skrb glede polenja načenja živce. Fino pa je ker od doma vedno spelješ s polnim tankom. Kar se tiče porabe klasičen dizel še vedno zmaga.

Se pa sprašujem še nekaj. Kaj bo z rabljenimi električnimi? Ali bo to sploh kdo kupil? Imam občutek, da so ti avti kot računalniki. Mogoče je rešitev operativni leasing?? 

No, da o ceni sploh ne govorim.

Mi je pa všeč VW ID.Buzz ..... če bi bil dizel :)

To mi ze zelo dolgo najeda. delat folku neko slabo vest. Velja za plebejce, seveda. Po googlu sodeč, en 747 na liniji london-ny spali cca 70 ton kerozina. Mal vec kot 82 000l. Ona je vozac, jaz sp, z avti skup nardiva cca 45 000 na leto, pri porabi 6. Z motorjem še 10k, za to gre 650l. 450x6=2700l. Se pravi 3350l/leto. Verjetno imava  mal nadpoprecno kilometrino in potratna prevozna sredstva, pa bi z gorivom za eno smer vozila 25 let! V zivljenju ne bova porabila enega povratnega leta! In pol gledamo tole

D947D67D-CE86-4191-AA28-1FDB193A06D8.thumb.jpeg.69b6455a2b8c23ce2e2749dcf412d970.jpeg
 

Stromarja bi mel izklucno zarad svoje racunice. Če bo elektrarna na strehi do konc leta 24, pride tudi en alá Zoe, Leaf. Ce to ne bo slo, pa ICE dokler se bo dalo rablene kupt….

Objavljeno
pred 14 urami, Markisan pravi:

Kar se tiče porabe klasičen dizel še vedno zmaga.

Količinsko ja, cenovno bo pa kmalu izenačena poraba. Očitno gre v smeri višanje cene nafte v primerjavi z bencinom v takem razmerju, da vožnja z dizlom ne bo več cenejša. Tudi cene novih bodo počasi izenačili, da pri nakupu ne bo večjih razlik med dizlom, bencinom in električnim. Vse se pa počasi draži in vodi k neosebnemu lastništvu prevoznih sredstev...postopoma, nekaj let se bomo še vozili s svojimi, po moje 🙂

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Škoda da se je cena iz kitajske v EU podvojila, najprej je bilo govora da bo cena osnovnega modela 9000€

austrija https://nikrob.at/

italija https://nikrob.it/

 

Mislim da bi lahko bil tak avtoček okoli 8 do 9k eur, za mestno in primestno vožnjo, ker tisti twizi je popolnoma neuporaben. 

Objavljeno

e car je smiselen v primeru rutinskih voženj do službe v kolikor maš fotovoltaico, ki ti dela denar...žal trenutno.

Objavljeno

priključni hibrid mi je zanimiu .. kar pa drugi mislite, me pa boli đoko :P 

Objavljeno
pred 9 minutami, maus pravi:

priključni hibrid mi je zanimiu .. kar pa drugi mislite, me pa boli đoko :P 

kam ga boš pa ušteku? :P

 

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

kam ga boš pa ušteku? :P

 

a đokota :? 

 

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

kam ga boš pa ušteku? :P

 

...v dizel agregat v garaži...

  • Haha 3
Objavljeno
pred 9 minutami, maus pravi:

a đokota :? 

 

ne..boli me đoko, kam bi ti đokota ušteku.

Hibrida sm mislu.

 

Objavljeno
pred 51 minutami, Zivnorc pravi:

...v dizel agregat v garaži...

v garaži imam električni priključek :P

pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

Hibrida sm mislu.

priključnega hibrida lahko priključiš celo v električno vtičnico :P 

Objavljeno
pred 3 urami, maus pravi:

 

priključnega hibrida lahko priključiš celo v električno vtičnico :P 

vem, v sosedovo se najbolj splača :P

 

Objavljeno

En kratek čas sem vozil Rav4. Itak ma preveč enih funkcij in elektronke za moj okus. Tolko časa sem klikal in iskal, da sem našel povprečno porabo, ki je bla nekih 7 - 8 litrov. A se vam to zdi ok za hibrida? Res, da je nisem nič šparal ampak to je vseen tu mač. Fordek ( ga tud ne šparam) je v zadnjih 150k km porabil povprečno 5.4 litra dizlčka.

Objavljeno

Dokler bom zastonj doboval nucano jedilno olje, bom vozil to.

Zame je električen avto v merilu 1:1 predrag, tako nakup kot filanje.

Bi pa mel tole:

2nCGfp70-hoversurf-bike.jpg.68a6b3e681b29f1376b1da79ac4cacc2.jpg

pa tole:

maxresdefault.thumb.jpg.45108e254189620e5a15093f2ba058f2.jpg

 

Oboje seveda deluje na elektriko !

Objavljeno
Ob 5. 11. 2022 ob 8:18, vandrovec pravi:

Količinsko ja, cenovno bo pa kmalu izenačena poraba. Očitno gre v smeri višanje cene nafte v primerjavi z bencinom v takem razmerju, da vožnja z dizlom ne bo več cenejša. Tudi cene novih bodo počasi izenačili, da pri nakupu ne bo večjih razlik med dizlom, bencinom in električnim. Vse se pa počasi draži in vodi k neosebnemu lastništvu prevoznih sredstev...postopoma, nekaj let se bomo še vozili s svojimi, po moje 🙂

Ne pozabi, da se bo cena elektrike tudi zviševala ko bo število el. avtomobilov rastlo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dokler se vojska ne bo vozila na drugo gorivo kot je dizel, se ne splača razmišljati o drugih energentih za pogon vozil.

 

 Hogh, govoril sem 

 

Objavljeno

Mislim, da malo "slabo" razmišljaš. Vojska se vozi za naš denar v "zadevcah" ki pokurijo neomejeno goriva in stanejo od 2 000 000 € naprej.

lp

Objavljeno

za vš dnar bi se js tut tko vozu :lol1: 

  • Haha 2
Objavljeno

Dizel ja, zadnjih 20 let se vozim z dizli ampak to so bili "normalni" časi, sedaj se pa vse spreminja. Se vozi kdo z novejšim dizlom - egr, dpf tudi na krajših razdaljah? Mene je pri sedanjem egr tako zafrkaval, da sem ga dal blindirat, zaenkrat na tehničnem pregledu še ne opazijo. Z avtom se vozim kratke relacije - med tednov službo, za vikende daljše. Če bi sedaj kupoval nov avto bi resno razmišljal o priključnem hibridu, kot pravi maus. Skrbijo me te novitete na novih dizlih

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Saj tudi pri bencinarjih ali priključnih ni nič boljše.

"Normalnih" avtomobilov za povprečne uporabnike ni več.

In še slabše bo.

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No, vsa elektrika ne pride iz lignita. Ogljični odtis je odvisen od več dejavnikov. Proizvodnja in razgradnja EV je bolj obremenjujoča za okolje kot pri klasičnem avtomobilu, med tem ko je uporaba EV veliko bolj okolju prijazna. Razlika je v kateri državi voziš EV. Pod črto, v državi ki 80% el. energije pridobi iz termoelektrarn (recimo Avstralija) je po 150.000 km  EV še vedno za 18% bolj prijazen do okolja kot ICE. 

https://www.stuff.co.nz/environment/climate-news/116599831/climate-explained-the-carbon-footprint-of-electric-versus-fossil-cars

Seveda so pomisleki glede dosega, hitrosti polnjenja ipd. To je odvisno od vsakega posameznika. Meni osebno se EV izplača in sem pripravljen sprejeti določene pomanjkljivosti. Moja izbira in moja računica.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Ob 8. 11. 2022 ob 8:20, franc pravi:

Saj tudi pri bencinarjih ali priključnih ni nič boljše.

"Normalnih" avtomobilov za povprečne uporabnike ni več.

In še slabše bo.

lp

Kako ni. Sej maš cel kup hibrid SUVjev z 280L prtlažnikom, prvim pogonom, 1800kg, notr prostora kot v starem fičotu pa prikolco do 150kg lahko vlečejo. So pa šparal na gumbih tko da je vse na enem ekranu ,da gledaš več tja kot na cesto. Pa še v 3D je da je še bolj konfuzno. Pa letošnji modeli imajo porabo za 7% manjšo kot prejšnji model. Po UIWHNUINDHIWUDBN metodi 4,8L , realno 8.9 če greš več kot 100 na uro.  Na glavo....

Objavljeno

Lahko dodam, da se popolnoma strinjam, samo teža se začne nekje pri 2000 kg, cene pa pri 50 000€ .

lp

Objavljeno (popravljeno)
Ob 5. 11. 2022 ob 13:29, maus pravi:

priključni hibrid mi je zanimiu .. kar pa drugi mislite, me pa boli đoko :P 

Boli me đoko kaj misli Maus, ampak jest tudi tako mislim :naughty:.

Po mestu štrom, izven se pa ve, po moje trenutno pride v poštev samo hybrid.

Popravljeno . Popravil MARE 65

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!