Majster je pac majster Objavljeno Julij 8, 2017 Opozori Objavljeno Julij 8, 2017 Živjo, mene pa zanima če se pri cross motorju 85ccm 2 taktnemu kaj hitro pokvari ce se normalno po zemlji vozis pa se tu pa tam zdignes na zadnjega... ce se po zemlji navadno peljes pa tu pa tam se zdignes na zadnjega je moznost, da se kaj pokvari ( npr. treba menjat bat, na 15h menjat olje, ...)? V glavnem js bi mel cim manj popravil, sraufanja, servisov in tega vsega. Js bi se samo doma vozu z 85ccm 2t po travi, se tu pa tam na zadnjega zdignu. Pa vsak dan nekje po pol ure bi se vozu. Zj mi pa vi povejte ce je tu kaka moznost da se kj pokvari.
sesir Objavljeno Julij 8, 2017 Opozori Objavljeno Julij 8, 2017 Zaradi same vožnje po zadnjem se motor nič bolj ne kvari!Sploh 2t pri 4t pa imaš pa vedno skoraj na maximalno olja v mašini...
Majster je pac majster Objavljeno Julij 8, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2017 Tk da se bom normalno vozu se mi nc ne bo pokvarlo?
sesir Objavljeno Julij 8, 2017 Opozori Objavljeno Julij 8, 2017 Neobstaja mašina,ki ne bi bila pokvarljiva...nova ali stara....z rednimi servisi in vzdrževanjem pač podaljšaš živlkensko dobo materiala... Zok 1
Zok Objavljeno Julij 8, 2017 Opozori Objavljeno Julij 8, 2017 Ce ne bi rad dosti sraufal, si kupi nek normalen 4T motor - recimo Tomosov 125, yamaha xt 125, suzuki dr 125 ali podobno zadevo z nezahtevnim agregatom - pa tudi tam ne bo slo brez rednih servisov. ...vse kar je primarno namenjeno tekmovanju (kar cross je), je narejeno za izdatno vzdrzevanje, in brez tega bos kaj hitro pocakal. Niso servisni intervali pri dirkalnih strojih kar za hec toliko pogosto doloceni. In tudi "tankaj in vozi" na dolgi rok ne obstaja. sesir 1
Majster je pac majster Objavljeno Julij 13, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Julij 13, 2017 Ob 8. 7. 2017 ob 20:58, Zok pravi: Ce ne bi rad dosti sraufal, si kupi nek normalen 4T motor - recimo Tomosov 125, yamaha xt 125, suzuki dr 125 ali podobno zadevo z nezahtevnim agregatom - pa tudi tam ne bo slo brez rednih servisov. ...vse kar je primarno namenjeno tekmovanju (kar cross je), je narejeno za izdatno vzdrzevanje, in brez tega bos kaj hitro pocakal. Niso servisni intervali pri dirkalnih strojih kar za hec toliko pogosto doloceni. In tudi "tankaj in vozi" na dolgi rok ne obstaja. Koliko pa ti servisi stanejo?
jskrablin Objavljeno Julij 13, 2017 Opozori Objavljeno Julij 13, 2017 pred 4 urami, Majster je pac majster pravi: Koliko pa ti servisi stanejo? Od kakih 10€ za menjavo olja v menjalniku (če menjaš sam), do par sto € če ga zaradi poceni vzdrževanja ribneš/polomiš kaj v motorju. Pol je pa vmes še vse ostalo - vzmetenje, gume, ležaji, zavore. Pa ker se špara, se ponavadi že v osnovi nabavi kak totalno podrt jajc. Pol pa v jok pa ne drevo ko nikol prav ne lavfa. Na kratko, 85 ccm kros ni lih optimalen stroj za tankaj in vozi. Ti je @Zok lepo napisal. Za malo fijakat naokoli je kak ne lih navit 125 ccm 4T stroj boljša izbira. Vsak moped je pa slej ko prej precej drag, če se varčuje pri rednem vzdrževanju. Načeloma velja pravilo da če si vzdrževanja ne moreš privoščiti, pol si tud mopeda ne moreš. Ne glede na to, da maš denar za nakup. Tam se komaj začne. Zok, sesir in Quest 3
Majster je pac majster Objavljeno Avgust 18, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 18, 2017 Ob 13. 7. 2017 ob 13:35, jskrablin pravi: Od kakih 10€ za menjavo olja v menjalniku (če menjaš sam), do par sto € če ga zaradi poceni vzdrževanja ribneš/polomiš kaj v motorju. Pol je pa vmes še vse ostalo - vzmetenje, gume, ležaji, zavore. Pa ker se špara, se ponavadi že v osnovi nabavi kak totalno podrt jajc. Pol pa v jok pa ne drevo ko nikol prav ne lavfa. Na kratko, 85 ccm kros ni lih optimalen stroj za tankaj in vozi. Ti je @Zok lepo napisal. Za malo fijakat naokoli je kak ne lih navit 125 ccm 4T stroj boljša izbira. Vsak moped je pa slej ko prej precej drag, če se varčuje pri rednem vzdrževanju. Načeloma velja pravilo da če si vzdrževanja ne moreš privoščiti, pol si tud mopeda ne moreš. Ne glede na to, da maš denar za nakup. Tam se komaj začne. A veš mogoče kako spletno stran, kjer se lahko dobijo skoraj vsi deli za kawasaki kx 250 f 4t ali pa yamaha yz 250 f 4t ali pa za honda cr 250 f ? Tk vprašam kr me zanima
Majster je pac majster Objavljeno November 26, 2017 Avtor Opozori Objavljeno November 26, 2017 Dober dan Mene zanima takaj mi ven tece olje??? (Imate na sliki). Prosim svetujte mi kaj naj naredim da vec ne bo teklo ven olje?
Majster je pac majster Objavljeno November 29, 2017 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2017 Kaj je to? Kje je to? Se da popravit to? Če se, koliko stane?
Majster je pac majster Objavljeno Januar 28, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2018 Ob 26. 11. 2017 ob 20:03, sesir pravi: Semering je fuč To je zelo narobe ali se lahko normalno dalje vozim?
sesir Objavljeno Januar 28, 2018 Opozori Objavljeno Januar 28, 2018 (popravljeno) pred 38 minutami, Majster je pac majster pravi: To je zelo narobe ali se lahko normalno dalje vozim? Pač olje glej,da ne zmanjka v mašini...če te ne moti,da vse masno...semering stane par eu...treba ga menjat... Semering...gumijasto tesnilo... Popravljeno Januar 28, 2018. Popravil sesir
Majster je pac majster Objavljeno Februar 2, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2018 Ob 28. 1. 2018 ob 20:58, sesir pravi: Pač olje glej,da ne zmanjka v mašini...če te ne moti,da vse masno...semering stane par eu...treba ga menjat... Semering...gumijasto tesnilo... Aha tako da ce pazim na olje bo vse v redu???
sesir Objavljeno Februar 2, 2018 Opozori Objavljeno Februar 2, 2018 pred 41 minutami, Majster je pac majster pravi: Aha tako da ce pazim na olje bo vse v redu??? Pač ti boš masten...olje v mašini 2t mopija maže zobnike...
Priporočene objave