Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

No prou, k sm ga jz pa @Kmet2vozil naju je tok suval, da sva zaspala. :D

 

Selektivno in površno branje to gre zelo dobro. 

Še enkrat preberi, kaj sem napisal in, kaj je napisal možakar z rdečimi ušesi. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Selektivno in površno branje to gre zelo dobro. 

Še enkrat preberi, kaj sem napisal in, kaj je napisal možakar z rdečimi ušesi. 

sej je prou, sem reku da sune, tut Z250 sune :P

pa tale tut sune!!!

 

17KLE300C_44SGN1DRS00D_C.png

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

No prou, k sm ga jz pa @Kmet2vozil naju je tok suval, da sva zaspala. :D

 

njega je sunil v grmovje, ni obvladal sunka

Objavljeno
2 hours ago, Zivnorc said:

...je res. Ampak sodobni močni elektronsko dobro podprti štirivaljniki dajejo enormne navore in moči v celotnem območju vrtljajev.

... res pa je, da (po mojih izkušnjah na SV 1000) se tudi začne šele pri 3500 1/min veselica..... pa tja do uporabnih 10.000 1/min. ...pod 3500 hoče motor razpasti, po 10.000 pa se samo še matra... .... približno enako obnašanje, kot pri TDi motorju. Pri nizkih obratih nič, ko zagrabi turbina lepo zvezno vleče tam v srednjem območju obratov, pri višjih obratih pa nima smisla navijat, je bolje šaltat pa peljat z navorom v tistem srednjem območju.

Še enkrat ponavljam: To je starejša zasnova motorja, ne vem, kako se obnašajo noveše generacije. Pa ne mi zdej mešat zraven Panigaleta ali pa 1290GT, ki imata za 30% večjo prostornino in moč!! (zakaj že so šli večat prostornino pri dvovaljnikih ...in je recimo na dirkah dovoljeno dirkati dvovaljnikom z višjo prostornino med  litrskimi štirivaljniki?)

Če se gremo tipično Motosvetovsko pikolovstvo, bi morali primerjati dva agregata enake generacijske zasnove, namena agregata,  približno enake motorne moči...in seveda prostornine, ju dati na dynometer... Snecerju pa sprintat grafe. ....in ne dat za vozit- testirat DAMIJu motor s 70 konji, ko je navajen na 170....in se mu bo zdelo, da ne gre nikamor.....in ne dat za testirat Snecerju, ki jih nikoli ne uporabi več kot 40.

...sori @Snecer  in @DAMI34... nisem mislil nič žaljivo.

 

 

Pa sej sem ti nalimov linke po "tvojih" željah-izbiri.. , pa si lepo poglejte vrednosti po intervalih ( 500 min-1 ) .....

Dami je tmlele ( linki ) sama fizika ..... moraš razumet ...... ne se delat ......

 

Objavljeno

...pri tej debati ne pridemo do konca.....kot ne pri drugih.. :P

Dal si lepa grafa...pa vendar je zx6 dvakrat močnejši od versysa... 

:P

Zaradi mausovega zdravja se umikam. Več ne znam.... :P

 

  • Haha 2
Objavljeno

ne sam da sune, Versys seka, pa Vstrom 650 seka....sicer rabiš pol ure mim šleparja, samo ko odpreš gas pa sune....

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

...pri tej debati ne pridemo do konca.....kot ne pri drugih.. :P

Dal si lepa grafa...pa vendar je zx6 dvakrat močnejši od versysa... 

:P

Zaradi mausovega zdravja se umikam. Več ne znam.... :P

 

stari ti itak preuč kompliciraš, točno veš o čem je debata, nekdo ki klobasa po cesti z vrstnim 2 valjnikom začne pridigo o tem kako sune....če neb nikol sexal, pol bi verjel kako sune :ras:

Objavljeno

Kaj pa primerjava podobnih mopedov ala

Yamaha 600 diversion VS Versys 650?

:smoke:

Objavljeno
pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Kaj pa primerjava podobnih mopedov ala

Yamaha 600 diversion VS Versys 650?

:smoke:

Diversion,ki je prišla ven 92 in je ne delajo več od 2004 primerjati z motorjem,ki na trgu nekaj let????

Objavljeno
pred 16 minutami, Nearrain pravi:

Kaj pa primerjava podobnih mopedov ala

Yamaha 600 diversion VS Versys 650?

:smoke:

Xj6 diversion S (2009) ali diversion 600.

Xj6 diversion 78 konjičev , ter 60nm max navora. Zelo rada se vrti osnova r6 o4 letnik, sploh če je odstranjen katalizator. Versys nima za burek proti nji. Zelo podobno se vrti , oziroma nekako enako vleče kot suzuki SV650.

pred 12 minutami, Snecer pravi:

diversion ni primerljiv

kteri Xj6 ma 50ccm manj kot Versys a vleče bolje. Imel, prevozil 30.ooo km z njo.

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

 

kteri Xj6 ma 50ccm manj kot Versys a vleče bolje. Imel, prevozil 30.ooo km z njo.

Ne,no...boš vso voljo ubil sanjačem kako potegne njihov mopi...:cool:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, sesir pravi:

Ne,no...boš vso voljo ubil sanjačem kako potegne njihov mopi...:cool:

moj superduke 1290GT ima pri 3000 obratih 111nm navora, maximalnega 144nm, pa še ne klobasam kok butne. :P

 

Objavljeno
pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

Xj6 diversion ali diversion 600.

Xj6 diversion 78 konjičev , ter 60nm max navora. Zelo rada se vrti osnova r6 o4 letnik, sploh če je odstranjen katalizator. Versys nima za burek proti nji. Zelo podobno se vrti , oziroma nekako enako vleče kot suzuki SV650.

kteri Xj6 ma 50ccm manj kot Versys a vleče bolje. Imel, prevozil 30.ooo km z njo.

xj6 vleče slabše in ima manj Nm, max moč šele pri 10000rpm, vlek se ne da primerjat z dvovaljnikom

versač poje xj6

Objavljeno (popravljeno)

 

20 minutes ago, DAMI34 said:

Xj6 diversion S (2009) ali diversion 600.

Xj6 diversion 78 konjičev , ter 60nm max navora. Zelo rada se vrti osnova r6 o4 letnik, sploh če je odstranjen katalizator. Versys nima za burek proti nji. Zelo podobno se vrti , oziroma nekako enako vleče kot suzuki SV650.

kteri Xj6 ma 50ccm manj kot Versys a vleče bolje. Imel, prevozil 30.ooo km z njo.

Spet buce 

R6 Je barvna televizija za Diversion-ko

 

:smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
pred 2 minutami, Nearrain pravi:

:OK:

 

Spet buce 

R6 Je barvna televizija za Diversion-ko

 

:smoke:

vsega pa res ne veš, mal se pozanimaj kateri motor je bil osnova za XJ6 diversion

 

Objavljeno
5 minutes ago, Snecer said:

xj6 vleče slabše in ima manj Nm, max moč šele pri 10000rpm, vlek se ne da primerjat z dvovaljnikom

versač poje xj6

:OK: ... ne dvomim o tem

Objavljeno (popravljeno)
4 minutes ago, DAMI34 said:

vsega pa res ne veš, mal se pozanimaj kateri motor je bil osnova za XJ6 diversion

 

Kaj ma Veze osnova agregata, ce Je performancno Diversion na nivoju lesene zlice.

ma pa verjetno " Fun factor" za izbrane poznavalce

ccc

:smoke:

PS : Po sili razmer Sem jo imel priloznost peljat od Trbovelj do Ljubljane in lahko povem samo to, da Je to Edini moped v mojem zivljenju na katerem Sem med voZnjo razmisljal o tem kako komaj cakam da ga dam iz rok.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
pred 7 minutami, Nearrain pravi:

 

Spet buce 

R6 Je barvna televizija za Diversion-ko

 

:smoke:

si moreš mislit, da ima r6 manj navora od versača? :) katerega versač razvije v celoti pri 2x nižjih obratih

tam, kjer se z vesarčem po hribovju voziš 2-3 prestavi lagano malo gasa, na r6 ožemaš v visokih obratih, da je vlek...

zaradi tega je v versaču dvovaljnik, ker vleče s prve, ko je na r6 še mrtvilo

Objavljeno
pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Kaj ma Veze osnova agregata, ce Je performancno Diversion na nivoju lesene zlice.

ma pa verjetno " Fun factor" za izbrane poznavalce

ccc

:smoke:

težko me boš prepričal, da je versač z 68 konjiči in 64nm (in to podatki modela 2015) boljši kot 

XJ6 Diversion z 78 konjiči in 60nm (model 2009) 

sicer pa:

Roadrecord ---- "The XJ6 gets Yamaha’s YZF-R6 engine, but detuned for better low- and mid-range power. This is exactly what you need for whizzing about town and on our stop-start roads; the lack of fairing to protect from windblast makes top speeds redundant anyway"

Objavljeno

Sem že večkrat zapisal, XJ6 ali podobno pač malo bolj vrtiš in si na istem. 4 valni agregat je bolj elastičen. Butne pa noben ne. Snecer, da ne boš mislil, da Nearrain res podpira tvoje pa Borutovo mišlenje, njemu je važno, da gre meni kontra. :P

ampak, kdorkoli je vozil podobne mašine, pa še kaj okrog jurja, res ne more trditi kako inline 2v (600-650ccm) butne.

Čeprav, lepo se vrti in za tistih 60 konjičev prav lepo vleče, ampak poudarek je na besedo lepo, konstantno, enakomerno, zato pa lahko voziš pod zelo nizkimi obrati (poleg prestavnega razmerja seveda)

 

 

Objavljeno

diversion xj6

59,7 Nm pri 8500rpm

versač 2010

61 Nm pri 6800rpm

Kateri ima torej boljši vlek? :) 

je "podobno", a zmagovalec je znan

 

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Sem že večkrat zapisal, XJ6 ali podobno pač malo bolj vrtiš in si na istem. 4 valni agregat je bolj elastičen. Butne pa noben ne. Snecer, da ne boš mislil, da Nearrain res podpira tvoje pa Borutovo mišlenje, njemu je važno, da gre meni kontra. :P

ampak, kdorkoli je vozil podobne mašine, pa še kaj okrog jurja, res ne more trditi kako inline 2v (600-650ccm) butne.

Čeprav, lepo se vrti in za tistih 60 konjičev prav lepo vleče, ampak poudarek je na besedo lepo, konstantno, enakomerno, zato pa lahko voziš pod zelo nizkimi obrati (poleg prestavnega razmerja seveda)

 

 

On vozi boksera, tisto pa ne sune, ker je mimosun :) drugača se pa vidi že nekaj časa, da ne hodita več. :) 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Snecer pravi:

diversion xj6

59,7 Nm pri 8500rpm

versač 2010

61 Nm pri 6800rpm

Kateri ima torej boljši vlek? :) 

je "podobno", a zmagovalec je znan

 

ne reci da 2nm čutiš :P

a čutiš tudi razliko v konjih???

78 XJ6, versys????

Sicer se pa ne gre za to, gre se za natolcevanje o tem, kok kaj rukne :P (od teh jajčk, nč ne rukne)

kar pa ne pomeni, da se ne da čisto lepo in spodobno peljati.

pred 5 minutami, Snecer pravi:

diversion xj6

59,7 Nm pri 8500rpm

versač 2010

61 Nm pri 6800rpm

Kateri ima torej boljši vlek? :) 

je "podobno", a zmagovalec je znan

 

On vozi boksera, tisto pa ne sune, ker je mimosun :) drugača se pa vidi že nekaj časa, da ne hodita več. :) 

bokser (GSov), vodno hlajen zlo lepo sune, še jaz sem bil presenečen nad tem, oziroma na razliki med zračno hlajenim in vodno hlajenim, ampak to je že druga tema.

 

Objavljeno
7 minutes ago, DAMI34 said:

Sem že večkrat zapisal, XJ6 ali podobno pač malo bolj vrtiš in si na istem. 4 valni agregat je bolj elastičen. Butne pa noben ne. Snecer, da ne boš mislil, da Nearrain res podpira tvoje pa Borutovo mišlenje, njemu je važno, da gre meni kontra. :P

ampak, kdorkoli je vozil podobne mašine, pa še kaj okrog jurja, res ne more trditi kako inline 2v (600-650ccm) butne.

Čeprav, lepo se vrti in za tistih 60 konjičev prav lepo vleče, ampak poudarek je na besedo lepo, konstantno, enakomerno, zato pa lahko voziš pod zelo nizkimi obrati (poleg prestavnega razmerja seveda)

 

 

Spet si malcek prevec domisljas dragi moj.  

Smanji dozivljaj !  :smoke:

Niti pod razno ne kontriram tebi. Ce ze kategoricno po tvoje "kontriram" cemu, potem kontriram buckam katere valis.

 

Objavljeno

diversion

78hp pri 10000rpm

versač

64hp pri 8000rpm

Konjev dejansko ne moreš čutit neke razlike, ko so pri prvem v neki coni, ko ventile pobiraš.

Čutiš pa Nm, ki je bistveno prej v celoti na voljo, praktično že od voznih 3000rpm dalje skoraj max.

pred 3 minutami, Nearrain pravi:

Spet si malcek prevec domisljas dragi moj.  

Smanji dozivljaj !  :smoke:

Niti pod razno ne kontriram tebi. Ce ze kategoricno po tvoje "kontriram" cemu, potem kontriram buckam katere valis.

 

malo se nadmudrivamo, ne tak zares jemati vsega zapisanega

Objavljeno
pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Spet si malcek prevec domisljas dragi moj.  

Smanji dozivljaj !  :smoke:

Niti pod razno ne kontriram tebi. Ce ze kategoricno po tvoje "kontriram" cemu, potem kontriram buckam katere valis.

 

sej počasi boš prišel do tega, da se delaš pametn, in da bi rad dokazal nekaj kar se dokazati ne da.

Matematika maj frend 80 konju pa 60nm nima kaj butnt....pa si lahko še tako motoznanstveno razgledan. Če te ne bi slepila jeza do mene, bi to že zdavnaj uvidel, tako pa samo iščeš, kje bi se napenjal z mano, jaz bom pa čez par dni moral vse to najino klobasanje radirat, kavo si mi dolžen, tok da veš :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!