Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, Snecer said:

diversion xj6

59,7 Nm pri 8500rpm

versač 2010

61 Nm pri 6800rpm

Kateri ima torej boljši vlek? :) 

je "podobno", a zmagovalec je znan

 

On vozi boksera, tisto pa ne sune, ker je mimosun :) drugača se pa vidi že nekaj časa, da ne hodita več. :) 

Ne vozi vec boksera 

hahaha

Sneckica...midva nisva nikoli hodila z buckarjem, ker je prevec ljubosumen.  :lol1:

3 minutes ago, DAMI34 said:

sej počasi boš prišel do tega, da se delaš pametn, in da bi rad dokazal nekaj kar se dokazati ne da.

Matematika maj frend 80 konju pa 60nm nima kaj butnt....pa si lahko še tako motoznanstveno razgledan. Če te ne bi slepila jeza do mene, bi to že zdavnaj uvidel, tako pa samo iščeš, kje bi se napenjal z mano, jaz bom pa čez par dni moral vse to najino klobasanje radirat, kavo si mi dolžen, tok da veš :P

 

Misko poki

Pa smanji dozivljaj obenem  :smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Ne vozi vec boksera 

hahaha

Sneckica...midva nisva nikoli hodila z buckarjem, ker je prevec ljubosumen.  :lol1:

a maš nouga (pa ne fanta, moped?) :P

 

pred 2 minutami, Nearrain pravi:

 

Misko poki

Pa smanji dozivljaj obenem  :smoke:

no sj, če ne drgač pa na silo, sam to znaš :(
 

Objavljeno
pred 3 minutami, Nearrain pravi:

Ne vozi vec boksera 

hahaha

Sneckica...midva nisva nikoli hodila z buckarjem, ker je prevec ljubosumen.  :lol1:

Misko poki

Pa smanji dozivljaj obenem  :smoke:

pa dajta si že roko no :) da bo mir vojni na MS, bi bil že cajt.

  • Haha 2
Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

@DAMI34

 

kaj pa do 220km/h :P

ampak...noben ne butne :cool: mogoč bo Nearrain kaj več vedu :P

 

 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

do 150 ga spere, pol pa yama dalje

spere? Govoriva o minimalnih razlikah, o metrih...ampak a je kako butanje, sunki, da se vidi kok er6 bolj potegne (pa zanemariva da ima 50ccm več)

 

Objavljeno
pred 13 minutami, Snecer pravi:

pa dajta si že roko no :) da bo mir vojni na MS, bi bil že cajt.

Na koncu se bosta skupaj z versačem odpeljala v sončni zahod. Ker je fun bike. Jest sm ga mev pa vem. 

Do takrat pa čim več “jebanja“. Kmeta ni, da bi borutta nerviral. To je zanimiv brat, ne pa snecerjeve grafe, pa kalamare v izletih. :jezik:

Aja verasač forever...:cool:

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

spere? Govoriva o minimalnih razlikah, o metrih...ampak a je kako butanje, sunki, da se vidi kok er6 bolj potegne (pa zanemariva da ima 50ccm več)

 

sune, če dobro gledaš je na zadnji koli ko menja, čeprav je naprej nagnjen

veš, razlike so dejansko majhne, razen če kakšnega H2r ne daš poleg.

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

sune, če dobro gledaš je na zadnji koli ko menja, čeprav je naprej nagnjen

veš, razlike so dejansko majhne, razen če kakšnega H2r ne daš poleg.

 

No tale video je bil kriv, da sem kupil versača. Žal mal pretiravajo tle. Če bi pa versač mev mašino od z800, 900. Pa precej boljše bremze ga kupim kuj...

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Sem že večkrat zapisal, XJ6 ali podobno pač malo bolj vrtiš in si na istem. 4 valni agregat je bolj elastičen. Butne pa noben ne. Snecer, da ne boš mislil, da Nearrain res podpira tvoje pa Borutovo mišlenje, njemu je važno, da gre meni kontra. :P

ampak, kdorkoli je vozil podobne mašine, pa še kaj okrog jurja, res ne more trditi kako inline 2v (600-650ccm) butne.

Čeprav, lepo se vrti in za tistih 60 konjičev prav lepo vleče, ampak poudarek je na besedo lepo, konstantno, enakomerno, zato pa lahko voziš pod zelo nizkimi obrati (poleg prestavnega razmerja seveda)

 

 

Še malo, pa me boš prepričal, da si nesposoben prebrati in razumeti napisano. 

Ker ne znaš brati, ti bom razložil, da ni nihče primerjal 650 in 1000 ali celo 1301, kar ti počneš. Napisal sem, da pri isti delovni prostornini motor z manj valji bolj sune. Bo šlo to sedaj med tvoja ušesa?

So ti poskusili še drugi dopovedati, pa je trma zmagala. Poleg nepoznavanja motoroznanstva.  

pred eno uro, DAMI34 pravi:

sej počasi boš prišel do tega, da se delaš pametn, in da bi rad dokazal nekaj kar se dokazati ne da.

Matematika maj frend 80 konju pa 60nm nima kaj butnt....pa si lahko še tako motoznanstveno razgledan. Če te ne bi slepila jeza do mene, bi to že zdavnaj uvidel, tako pa samo iščeš, kje bi se napenjal z mano, jaz bom pa čez par dni moral vse to najino klobasanje radirat, kavo si mi dolžen, tok da veš :P

 

Ne smeši se s takšnim nepoznavanjem motoroznanstva.  

Objavljeno
pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

spere? Govoriva o minimalnih razlikah, o metrih...ampak a je kako butanje, sunki, da se vidi kok er6 bolj potegne (pa zanemariva da ima 50ccm več)

 

Moč je v navoru in ne v konjih. 

Objavljeno
pred 22 minutami, Borutt pravi:

Še malo, pa me boš prepričal, da si nesposoben prebrati in razumeti napisano. 

Ker ne znaš brati, ti bom razložil, da ni nihče primerjal 650 in 1000 ali celo 1301, kar ti počneš. Napisal sem, da pri isti delovni prostornini motor z manj valji bolj sune. Bo šlo to sedaj med tvoja ušesa?

So ti poskusili še drugi dopovedati, pa je trma zmagala. Poleg nepoznavanja motoroznanstva.  

Ne smeši se s takšnim nepoznavanjem motoroznanstva.  

brez osebnih žalitev, moja sposobnost branja je irelavantna pri tem a versys butne, še ena podobna bršem tako kot nearraina kewr uporablja naziv "ajdovsko teslo"

Naučite se argumentirati z

dejstvi, ne pa z žalitvami. Me mogoče Snecer žali? pa se isto ne strinjava.

Še enkrat, z grafki in pospeški smo dokazali da ni nobene bistvene razlike med 4 vaalji (in to celo samo 600ccm) in vašimi 650ccm 2 valji.

 

pred 18 minutami, Borutt pravi:

Moč je v navoru in ne v konjih. 

2nm je več moči, ne morem verjet...ful se pozna, za 2nm bolj sune :P

in še vedno primerjava je med 600 4 cilindri in 650 2 cilindri. 

ps. jaz pa že od začetka trdim, da nič s temi konji in navorom ne sune...ampak se gre za lepe umirjene motorinčke :P

 

Objavljeno

Glede na to, da sem imel versysa, hondo transalp 700, tri različne fazerke 600, se lohk na LASTNIH IZKUŠNKAH, strinjam z ostalimi in rečem dami , da nimaš prav. Priznal pa itak ne boš...že videno!

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, siks pravi:

tri strani ste spet posmetli

A si mislu 990 prodati pa versysa kupt?:smoke:

Ti jest svetujem...raje ne.:smoke:

Dami... briši miško...

Vsebino mislem:D

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

brez osebnih žalitev, moja sposobnost branja je irelavantna pri tem a versys butne, še ena podobna bršem tako kot nearraina kewr uporablja naziv "ajdovsko teslo"

Naučite se argumentirati z

dejstvi, ne pa z žalitvami. Me mogoče Snecer žali? pa se isto ne strinjava.

Še enkrat, z grafki in pospeški smo dokazali da ni nobene bistvene razlike med 4 vaalji (in to celo samo 600ccm) in vašimi 650ccm 2 valji.

 

2nm je več moči, ne morem verjet...ful se pozna, za 2nm bolj sune :P

in še vedno primerjava je med 600 4 cilindri in 650 2 cilindri. 

no, grafov ni blo nekih.

lahko pa ti pokažem moj izdelek, kako sune

 

Objavljeno

sune, sm reku, zmagu si.

 

 

Objavljeno

Moped,ki pospešuje veliko slabše kot močen avto je xxxxxxxxx trditi,da sune!

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

brez osebnih žalitev, moja sposobnost branja je irelavantna pri tem a versys butne, še ena podobna bršem tako kot nearraina kewr uporablja naziv "ajdovsko teslo"

Naučite se argumentirati z

dejstvi, ne pa z žalitvami. Me mogoče Snecer žali? pa se isto ne strinjava.

Še enkrat, z grafki in pospeški smo dokazali da ni nobene bistvene razlike med 4 vaalji (in to celo samo 600ccm) in vašimi 650ccm 2 valji.

 

2nm je več moči, ne morem verjet...ful se pozna, za 2nm bolj sune :P

in še vedno primerjava je med 600 4 cilindri in 650 2 cilindri. 

ps. jaz pa že od začetka trdim, da nič s temi konji in navorom ne sune...ampak se gre za lepe umirjene motorinčke :P

 

Sem prebral še en zapis, kateri te postavlja v zelo neprijeten položaj, saj ti še nekdo ne da prav. 

Pravzaprav spet ne boš razumel ne mene in še manj ostale. Nič novega. 

Objavljeno
pred 20 urami, Borutt pravi:

Ker ti določene zadeve niso ravno poznane, te bom razsvetlil z dejstvom, da motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji. Mogoče boš sedaj razumel pomen mojega zapisa. 

Mogoče boš razumel,da nimaš pojma o čem trobezljaš.....je res kar praviš,toda versys ne premore sunkov o katerih so govorili.....mogoče boš sedaj razumel,ampak dvomim.

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Mogoče boš razumel,da nimaš pojma o čem trobezljaš.....je res kar praviš,toda versys ne premore sunkov o katerih so govorili.....mogoče boš sedaj razumel,ampak dvomim.

Motoroznanstvo je zanima zadeva. 

Objavljeno
13 hours ago, Zivnorc said:

...pri tej debati ne pridemo do konca.....kot ne pri drugih.. :P

Dal si lepa grafa...pa vendar je zx6 dvakrat močnejši od versysa... 

:P

Zaradi mausovega zdravja se umikam. Več ne znam.... :P

 

Hi,hi,hi......vse res, vendar govorimo o suvanju iz nizkih vrtlajev ( npr 3000 min-1 ), dvovalnik tam že vleče, štirivalnik pa tam šele razmišlja, kaj mu je za delat ......višje se slikca zelo spremeni.... pa ne "kregamo" se o max KS ( KW )....:ras:.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

Motoroznanstvo je zanima zadeva. 

Jp le glej da olje zamenjaš hladno,mogoče počaki na zimo da bo res hladno.....pa pazi na svojem brutalnem stromu 650 da te na zadnjega v 4 prestavi ne postavi ,ko malo bolj grobo zavrtiš ročico plina,     sej veš ,dvovaljnik sune v ovinku ,sploh 650 da prvo kolo odlepi in zavo la hahaha boga mati,kaj jaz to od expertov berem hahaha

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!