Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


sesir

Priporočene objave

pred 4 minutami, maus pravi:

 

dva motorja ... isti letnik praktično enaka  preveri moč na zadnjem kolesu .. znajo biti razlike tudi do 5 konjeu ... 

:)

 

Videl v živo na dyno R1 l.2005...

:eek: 10% konjev,za katere sem jaz pričakoval,da bodo na dyno so zginili neznano kam...pa je rekel majster,da dve original mašini nista isti!Isto R1 sem čez teden ali dva videl z točno 60konji več na dynu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

tebe sune samo trofazni na plati :music4:

Jep.....kok si vedu....a to si se tolk brihtn rodil al si mogu kej v solo hodit....:twak:

:jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

Par 10k km moraš narediti z njim, da ga spoznaš, podobno je tudi pri drugih znamkah, to sem na MS izvedel.

Najmanj 20 kkm :-)

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Najmanj 20 kkm :-)

Enim tudi milijon ne bo koristil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Frenk 67 pravi:

Ne rabiš velik konjev da sune

Če si cepec sune tudi bicikl .....:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Cartman pravi:

Po tvoje je to dobr tedn, a ne? Bolnik hehe. 

Pri sneciju pa okoli pri 400ur vožnje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Cartman pravi:

Da pegi sune, je poskus poudarit, kje vse lahko vidimo sunke. približno normalnemu je jasno, da 35kw motorju z mano gor, ne morem rečt da suva. 

Pegi sune, ker ima en bat in rahlo neprijeten vbrizg. Iz off na on, se zgodi v trenutku, in sune. neizogibno in neprijetno, moj v2 karburatorc tega off/on sunka nima, oziroma,. ga lahko odprem brez tega sunka. Na pegasu pa me je presenetlo/začudlo, in ne znam kompenzirat. 

 

ko se menmo o 2:4 in če primerjam hornet 900 z  mojim vtr1000, se moj med 3500 in 7500 bol živčno premika. precej več prestavljam, in če gremo do rdečega, me hornet nese, ker lahko dlje vrti/dalše brzine. 

na papirju so cifre enake, (81kw/92nm in 80kw/97nm) u "dirki" so rezultati podobni, vožnja pa precej različna. oboje mi je všeč- 

kul, dobro povedano, si vozil Versysa? A sune? PIsmu kako lahko sune, če se glavni lastnik hvali da v 6 brzini lahko vozi 50km/h. To pomeni da ne sune ampak da ima izredno lepo krivuljo navora, kar je meni osebno veliko bolj všeč od nekih sunkov.

ps. grafki so bili že zdavnaj priloženi.

In če citiram @Borutta...mel sem Sym 250ccm skuter, z enim valjem, fak kok je to sunlo :D (yu mej pikčr mi as stjupi fejs naw)

 

 

pred 1 uro, sesir pravi:

HAHAHA...

Jz zdaj po poškodbi nočem vozit motorja...Pa mi je prijatelj ponujal aprilijo rsv4 aprc...apetiti so seveda bili...versysa pa niti apetita ne bi imel...premalo gre!

Pa kaka tema je to "mit ali resnica" logično,da ne eno ne drugo!

Mit da 60 konjev potegne???

Ja no suzuki rf600r,ki je bil prvi težji motor s katerim sem se več vozil se mi je takrat tudi zdelo,da potegne...ne neki ful a blo za 16letnika kar kul...veš iz 35konjev 125ccm na rf z 100konji...je sunlo prvih nekaj kilometrov...a ko sem peljal cbr900 je rf stal!

Suno pa ni ne eden ne drug!

Nikakor pa to,da motor z manj kot 1000ccm in 180konji sune!!!pa še tu pol ko gledaš kawasaki h2r ali buso turbo ugotoviš,da je še to premalo!

Razen mogoče star superduke 990...pa še to ni da neki na polno sune.oz momentne šuse ima..kak pa bo sunil motor z 60konji pa res ne vem...sploh ker mirodajen podatek pri motorju je 0-200 kmh v kolikšenem času...recimo da govorimo,da sune mora ta čas biti pod 9sekund!Ker drugače ima malo boljši avto že 14.5s...

No in koliko sekund ima ta vaša jajca z jugotovimi konji do 200kmh?

Aja isto ko jugo niti ne doseže 200...:ras:

stari NAVOR navor sune

lp

Borutt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ene suvA po piskrih...:-)

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

 

stari NAVOR navor sune

In ker sune navor pač voziš vedno blizu blokade....in ta blokada je na v2 ful prehitro!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, thumper pravi:

 

pusta primerjava.. pozabili ste 1 in 3 cilindre.... pa še kakšnega 2 taktnega - z recimo 60-70 konji ?

 

končno en pameten v tej temi, tole pa sune, da lahko rečem sune, a ne @Nearrain:004

pred 1 uro, sesir pravi:

Se opravičujem!A motor z 60 konji lahko primerjaš le z avtom,ker manj sploh možno da gre motor?Aja un gre ko blokiran na 34konjev!

2,0 vsak dizel 0d 150-180 konjev scepa 2V inlaine 650ccm...tako da človek  dobi "sad face" na koncu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2t sem vozi najmočnejšo aprilijo 250 malo predelano...in to kao sune?

V primerjavi z cbr900 stoji!do obratov je pa tak mrtva...je pa res,da v drugi z malo sklopke gre še lepo na zadnjo...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, sesir pravi:

In ker sune navor pač voziš vedno blizu blokade....in ta blokada je na v2 ful prehitro!

jaooo, ni res, kar sem prebral 60konjski "mopetki" sunejo takoj kot gas odpreš. Majkemi, res bi rad te lastnike videl, ko bi vozili MTS 150konjev(2010)  ki ima on/off efekt, da te vun iz ovinka fukne :P 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah navor res sune. najbol navorasta zadeva pod mojo ritjo je bil nek harley screamin eagle in od nule tja do 100kmh je res šlo ko s frače. pol pa napad astme. ko da bi ugasnu. recimo X-Diavel je čist z nule manj butal, ampak ni blo astme nikoli. 

 

se mi pa zdi, da me versis650 z navorom nebi lih vrgu v evforijo. ziher pa je čist kul motorčič. glede na to lar gledam po cesti, je za marsikoga daleč prehud bajk. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Cartman pravi:

jah navor res sune. najbol navorasta zadeva pod mojo ritjo je bil nek harley screamin eagle in od nule tja do 100kmh je res šlo ko s frače. pol pa napad astme. ko da bi ugasnu. recimo X-Diavel je čist z nule manj butal, ampak ni blo astme nikoli. 

 

se mi pa zdi, da me versis650 z navorom nebi lih vrgu v evforijo. ziher pa je čist kul motorčič. glede na to lar gledam po cesti, je za marsikoga daleč prehud bajk. 

Diavela sem vozil, preko 150km, qul, nič posebnega, vendar lepi pospeški in nor zvok, ampak presenečenje še lepša ciklistika (zadnja guma 240) z izjemo globokih nagibov, ko sem bil na tački (izredno moteče, ker motor bi še dal, podvozje žal ne da, Kmet spizdu na GT)

in še vedno diavel 160 koničev ali nekaj takega, pa kjub temu ne moram reči da sune, vleče pa kot 3,0 AUDI TDI (ko kurba po domače)..ampak zna bit da en cucuki od 650ccm sune :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

 2V inlaine 650ccm...tako da človek  dobi "sad face" na koncu :P

 

ne vem od kod tebi nam neznana konfiguracija agregata "inline V2" ???

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

končno en pameten v tej temi, tole pa sune, da lahko rečem sune, a ne @Nearrain:004

2,0 vsak dizel 0d 150-180 konjev scepa 2V inlaine 650ccm...tako da človek  dobi "sad face" na koncu :P

 

Nemam blage veze sa tim . . .  Nisam ja odavde.   :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, thumper said:

ne vem od kod tebi nam neznana konfiguracija agregata "inline V2" ???

Nimas pojma.

Bodi raje tiho, ker kle je zbrana crème de la crème profesorjev motoroznanstva in test fahrerjev.  :lol1:

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

jaooo, ni res, kar sem prebral 60konjski "mopetki" sunejo takoj kot gas odpreš. Majkemi, res bi rad te lastnike videl, ko bi vozili MTS 150konjev(2010)  ki ima on/off efekt, da te vun iz ovinka fukne :P 

Ni vse v kubikih in konjih. Je tudi v konfiguraciji vžiga, odzivnosti stroja in prenosu. Cestni civilni mopedi so namerno zadušeni, nekaj zaradi predpisov, nekaj zaradi voznikov. Predvsem zaradi voznikov. Ko TC tlačit na 110HP cestne mašine drugače res nima smisla.

Probaj(te) kdaj kak 450 kubičen MX stroj. KTM SX, Honda CRF, Suzuki RMZ, Yamaha YZF. Me zanima kdo si bo upal trditi da tisto ne sune. Pa je za manj ko pol litra prostornine, pod 60HP... nič od nič. Al pa 300 kubičnega cvajerja, za one ki se res nimajo radi. Mogoče vržem v mix še speedway moped, zgolj 500 kubov in 80HP. Pospešek od 0-100 na peščenem ovalu pa ~ 2 sekundi. Sam ajd, tisto je resna specialka, ne bi pretiraval. Zgoraj naštete pa lahko kupiš vsepovsod.

Nekdo, ki je to navajen vozit z MTS ne bo mel težav. Obratno pa.... znajo biti problemi, nemalo njih. Trditi da rabiš 5000 kubikov, 12 cilindrov in 500 konjev da nekaj konkretno pospeši in je konkretno težko za kontrolirat je smešno. Ja, mopetki s ~ 60HP (al pa tam nekje) so lahko hitri, agresivni in žleht. Sam ne v oni turist kategoriji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, thumper pravi:

ne vem od kod tebi nam neznana konfiguracija agregata "inline V2" ???

dva valja, inline...sori včasih počnem več stvari hkrati ne pa samo in zgolj "jebem Damija" na MS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 22 minutami, jskrablin pravi:

 

Ni vse v kubikih in konjih. Je tudi v konfiguraciji vžiga, odzivnosti stroja in prenosu. Cestni civilni mopedi so namerno zadušeni, nekaj zaradi predpisov, nekaj zaradi voznikov. Predvsem zaradi voznikov. Ko TC tlačit na 110HP cestne mašine drugače res nima smisla.

Probaj(te) kdaj kak 450 kubičen MX stroj. KTM SX, Honda CRF, Suzuki RMZ, Yamaha YZF. Me zanima kdo si bo upal trditi da tisto ne sune. Pa je za manj ko pol litra prostornine, pod 60HP... nič od nič. Al pa 300 kubičnega cvajerja, za one ki se res nimajo radi. Mogoče vržem v mix še speedway moped, zgolj 500 kubov in 80HP. Pospešek od 0-100 na peščenem ovalu pa ~ 2 sekundi. Sam ajd, tisto je resna specialka, ne bi pretiraval. Zgoraj naštete pa lahko kupiš vsepovsod.

Nekdo, ki je to navajen vozit z MTS ne bo mel težav. Obratno pa.... znajo biti problemi, nemalo njih. Trditi da rabiš 5000 kubikov, 12 cilindrov in 500 konjev da nekaj konkretno pospeši in je konkretno težko za kontrolirat je smešno. Ja, mopetki s ~ 60HP (al pa tam nekje) so lahko hitri, agresivni in žleht. Sam ne v oni turist kategoriji.

točno tako, ti mi samo še nekaj povej, ker zadeve je potrebno brati od začetka in v začetku je bilo napisano:

Versys sune, ne pozabit 

lp

Organ

Jaz še vedno čakam, živo pričo, ki mi bo dokazala in pokazala kako vrstni dvovaljnik, katerega sem sam vozil (si vidu @Nearrain in @thumper, da znam prav napisati) "sune" bolj kot kak usran 600ccm 4 valjnik. (namensko sem pisal 600ccm, lahko bi tudi 650ccm)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

 

točno tako, ti mi samo še nekaj povej, ker zadeve je potrebno brati od začetka in v začetku je bilo napisano:

Versys sune, ne pozabit 

lp

Organ

Jaz še vedno čakam, živo pričo, ki mi bo dokazala in pokazala kako vrstni dvovaljnik, katerega sem sam vozil (si vidu @Nearrain in @thumper, da znam prav napisati) "sune" bolj kot kak usran 600ccm 4 valjnik. (namensko sem pisal 600ccm, lahko bi tudi 650ccm)

 A ti doma ne pustijo v zivo trolat in si pol na netu dajes duska?

Smanji dozivljaj. 

:smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!