Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ahoj mafija,

po dolgih letih čakanja in sanjarjenja imam v planu naslednjo sezono iti nazaj na 2 kolesa. 

8 let kasneje, malo debelejša denarnica in no f****ing clue kaj za en motor kupit. Sej nebi pisu nove teme, ampak problem je, da v vsako štacuno k pridm in vprašam, če majo kak testn motor za probat, velika večina reče, da nimajo ničesar. :(

Ok zmetat 10+k€ za motor in potem spoznat da v bistvu to ni to... I would rather try first. Ali pa vsaj da dobim kak feedback obstoječih lastnikov. 

Skratka moja motoristična pot se je začela pri 16 letih na 125cc hyosungovem endurcu. Soliden motor, zdržal mi je veliko, še več prenesel. V bistvu mi je bil všeč, z njim prevozu precej kilometrov in tudi veliko prašnih poti. No potem sem spoznal boljšo polovico in ker je bil motor prešvoh za oba, sem se takrat odloču kupt hyosunga 650. No ta je bil pa če na koncu potegnem črto precej "disaster". Ok sej je bil fun za ganjat se okol, pa vse, ampak najbolj kar me je motlo na njemu je bla sama mašina. Dobesedno, če si pršu v ovink z napačnimi obrati, se je vse treslo k pijana indijanska baba. Na temu motorju sem dejansko začel dobivat strah pred prevelikim kotom "polaganja", ker nikol nism vedu, al se bo začel vse trest al bom ovink lahko spelu ok. Torej lekcija: ne kupuj v-mašine. Tak da to je prvi pogoj, ki ga imam sedaj, razen če me kdo ne prepriča v nasprotno ali pa mi da celo za probat svojo mašino. 

Ok, mal prevrtim naprej, ene 8 let nazaj, sem motor prodal, opremo pospravu v omaro in se posvetu študiju, šihtu, punci, mačkom, sosedovi češnji,... Eh mal me je zanesl. Skratka imam željo it spet na 2 kolesa. 

Ampak problem je v tem, da hudiča po toliko letih izven "prakse" dejansko ne vem kaj kupit. Takrat je bil moj sanjski motor honda hornet, takrat še 600cc, 4 valjni vrstni. Super sanjski stroj. Pa pridm zdej v honda štacuno pa mi model reče, da je 2 valjni sedaj in 650cc... -.- Ok se usedem gor, še kar udobn, ampak ko vprašam, če lohka nardim par km z njo mi reče da ne morem, in da nikjer v slo nimajo nobenga testnga. 

Ok right. Pol predeskam cel net, si najdem par fajnih modelov, ki so mi všeč, še celo v BMW-ja sm zavil in me je prodajalc celo prepriču, da sm probu R nineT scramblerja. Ok fajn motor, ampak po 2 urah sem bil dejansko čist "prerukan" na njemu in dejansko precej zmatran in kljub moji višini 182cm me je med nogami zic žulil celo pot (in ne nism se zredu u jajca, ampak u trebuh, če koga zanima). Skratka precej pretrd motor zame in preveč tresoč. Sicer precej bolj stabilen kot hyosung, ampak še vedno, ko sem zaključu vožnjo, sem še pol ure čutu tresljaje po kosteh. Nekak nekaj, kar nebi rad izkusil na dolgih vožnjah. Sicer niso primarno v planu, pa vseeno kdaj pa kdaj se zna zgodit, da mi zapaše it kam malo dlje in nebi bil rad čisto v resonanci z vesoljem. 

1200 kubov je tud mal "preveč" zame, sem precej umirjen voznik, sicer imam rad pospeške pa vse, ampak pri hitrosti pa sem dokaj dosleden - 10-30km/h čez omejitev max, pa še to če je res dejansko varno, drugače raje po omejitvah. Rad tudi uživam v vožnji in naravi, kot pa da pulm gas zajlo do konca. Oblikovno so mi najbolj všečni naked zverince, ampak tud kak cestn endurc bi mi prišel prav, saj mi bolj paše pokončna drža na motorju kot preveč ležeča naprej. Skratka da ne dolgovezim bom napisal seznam trenutn ogledanih zverinic (pri vsakem še napisano kaj mi je všeč in kaj ne):

  • BMW F 800 R (všeč: možna dodatna oprema, veliko več kot ostali, ni všeč: cena, BMW financiranje, nimajo testnega modela)
  • BMW F 800 GS (enako kot zgoraj, samo tu bi dodal, da mi še prednja luč ni všeč, zgleda motor na konc, kot da bi ga en čez gobc useko)
  • BMW F 700 GS (enako kot 800 model)
  • honda CBF650 FA (hornet) (všeč: izgled in specifikacije, ni všeč: nimajo testnega modela (obstaja bojda celo DCT model, to me zanima kak se dejansko odnese v praksi?)
  • honda NC750XA (enako kot hornet)
  • KTM 690 duke (všeč: cena, možna dodatna oprema, elektronika, ni všeč: ni testnega modela, kak se sploh odnese "700" kubov na 1 cilinder? to se mora ja dejansko trest k indijanska baba pred sexom...) 
  • yamaha MT-07 (enako kot honda, všeč mi je še njihov financing model)

Verjetno sem pe kakega pozabu, pa se mi pol ni dal več iskat po netu, al sm pa kak pir preveč spil, pa mi je dol padl, tak da kako priporočilo še za kak motorček bom vesel. 

Skratka kaj iščem: 

  •  nekaj od 45-90 konjev, lahko je tud več, ampak kot že napisano sem precej umirjen voznik, rad imam sicer pospeške, ampak še bolj ovinke in samo furanje :) 100+ konjev bo prevej waste of power za mene. 
  • da ima kar se da možne opreme. Zdaj za ogrevane ročice sicer ne vem kak je, ampak v avtu ogrevan volan prov sede pozim. Fajn je, če imam na voljo tud kak comfort sedež, mogoče elektroniko proti zdrsu, ABS, ledice,... pač da je opcija, da lahko dokupim. Nujno pa je da ima možnost vtičnice in montaže telefona nekam (navigacija). 
  • motor mora imeti zmogljivost prenesti 200-220kg tovora, torej mene, mojo drago in še nekaj malega pritljage. 
  • če ima opcijo nastavljanja višine sedeža/zadnjega amortizerja še toliko bolje
  • udobje. Ja pač leta naredijo svoje, rad se vozm okol "v stilu". Se prav comfort sedež je plus, bolj pokončna drža tudi. Mašina se ne sme trest k šiba na vodi, ampak bolj kot je "mirna" bolj mi bo motor všeč. Tukaj imam v mislih predvsem mirnost v celem spektru obratov, torej da ni nekih "dead" lukenj, ki se jih moram popolnoma izogibat. Jebiga, včasih pač človk pozab prešaltat, pa pač pol zvozš ovink v tisti prestavi kjer pač maš :) 
  • za offroad ravno nisem, me sicer mika mal se potepat spet po makedamskih poteh, tak da če bo motor tudi to sposoben bom tudi vesel, če pa ne pa ne bom padu dol. Cesta je primary. 
  • cena nekje 6-12k€ z opremo vred in registracijo. Mogoče celo 13k, odvisno od financiranja. Raje mogoče dam kakega jurja več, če bo motor boljši, bolj vzdržljiv in udobn.

Plan nakupa: naslednje leto aprila, mogoče marca bi rad imel motor doma, da začnem sezono :) 

Ok naslednja stvar pa je seveda še "vpeljava" nazaj v motoristični svet. Torej kako se lotiti projekta, da se navadim nazaj varno voziti po cesti? Kake so izkušnje koga drugega? Kaj ste naredili, da niste postali packa na cesti po toliko letih sedenja doma? Razmišljam da bi pač na začetku hodil na parkirplace in pač treniral osnove. Resda sem sicer letos probu tistega BMW-ja, ampak lahko edino priznam, da sem se vozu precej "po jajcih" ker sem dejansko precej pozabu kak zavirat in polagat motor (don't judge me). :) 

Aja pa še nasveti glede opreme, torej zamenjati bom moral čelado, verjetno tudi hlače (preveč se zredu) in jakno (ki je prenesla že mogoče kak kkm preveč). Skratka, zdaj vidim, da se prodajajo čelade z vgrajenimi slušalkami in podobno, kak je s tem? Rabiš posebej sistem za to, ali je to bluetooth na telefon povezano? Katera čelada je tak precej ok? Da vem približno še kolk moram našparat še dodatno za nakup opreme zame. 

No preveč se razpisal, grem nazaj na pir v upanju na kak fajn odgovor... 

P.S.: ja vem da bi lahko delal research po netu, pa bral razne forume, ampak raje vprašam tu za konkretne izkušnje in nasvete in v miru vmes pijem pirček in hladim svoje "premoženje" na vrtu :) Lenoba je pač gonilo človeštva, tega se držim. :D 

Objavljeno

Sicer res obstaja tema za tvoje vprašanje ampak za to so tu pristojni drugi.

Kljub temu,da imaš zadržke do V2 agregatov sem prepričan, da bi ti jih preizkus Suzukijevega V-Stroma razblinil... 

Zagotovo imajo kje testnega in preizkus te res ne stane nič...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Zapelji se k Jermanu v Depalo vas in sprobaj Triumph Tigra 800 xrt. Izpolnjuje precej tvojih kriterijev.

In drugic objavi v pravi temi.

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
18 minutes ago, Joker said:

Sicer res obstaja tema za tvoje vprašanje ampak za to so tu pristojni drugi.

Kljub temu,da imaš zadržke do V2 agregatov sem prepričan, da bi ti jih preizkus Suzukijevega V-Stroma razblinil... 

Zagotovo imajo kje testnega in preizkus te res ne stane nič...

Pa sej probat bi šu, ampak problem, da zadnje čase kamorkoli pridm: "Imate kej za probat, kakega testnga?" "Ja gospud, nimamo, boste mogu na mojo besedo verjet pa kupt...". :)

Ok mal heca, lahko grem probat, v bistvu bi pol raj ducattija monsterja probu, mi je še najbolj oblikovno všeč od nagcev. Drgač ja slabe izkušnje z V2, tako na čoperjih, ki sem jih probal, kot na lastnem nakedu. Dejansko je imel motor od 2-4,5k obratov in 7,5-9k dead zone. Če si v tem razponu prletu v ovink si samo molu očenaš, da si pršu cel iz ovinka. Dejansko kot da bi motor začel "kašljat", tresenje se poveča za faktor nekje 4x od navadnega tresenja mašine. Sklepam, da so korejci pač imeli precej slabe protiuteži na gredi al pa kaj podobnega, ampak tudi na čoperjih sem čutu precej več tresenja kot recimo na vrstnih mašinah. I4 mašina je bla tak, kot da bi se na vibrator od punce vsedu, komi da si čutu da imaš nekaj "pod jajci". V2, pa potres 7 stopnje. :) ok mogoč pretiravam, ampak ene 5. stopnje pa res. 

24 minutes ago, SMX17 said:

predlagam R1/GSX-R

Actually, manj kot je oklepa in "tiste plastike" okol balance, bolj mi je motor všeč. Edin vetrobranska šipca je fajn, vse ostalo je preveč moteče zame. 

Objavljeno

Pa sej na tresljaje  se navadis.....  Ce  se pa  med voznjo sam na  to  osredotocas,  pol  pa  bols,  da  gres  pes :)  

 

Objavljeno

Tepko, kup si rableno horneto za 3000€, ce ugotovis de to ni zate, prodas za 2800 in zgodbo zakljucis. 

Objavljeno
20 minutes ago, DinDiin said:

Pa sej na tresljaje  se navadis.....  Ce  se pa  med voznjo sam na  to  osredotocas,  pol  pa  bols,  da  gres  pes :)  

 

Do neke mere se res navadiš, ampak ko ti na določenih obratih že skorajda "cuka" in ko parkrat skor zletiš v ovinku pol nekak dobiš mal odpora do take mašine. Zdaj ne rečem, da je kak V2, ki je fajn, ampak bom mogu it probat. Za ducatiija nimajo bojda nikjer testnga, za suzukija pa še iščem. 

Objavljeno
4 minutes ago, Cartman said:

Tepko, kup si rableno horneto za 3000€, ce ugotovis de to ni zate, prodas za 2800 in zgodbo zakljucis. 

Ja veš, sm pršu v tista leta, k se mi ne da več ubadat za rabljenimi stvarmi. Preprost sem se že prevečkrat opeku pri drugih rečeh, kot pri avtu. Kupm raj novo, pa imam potem garancijo in mir za vsak par 10kkm. Zdaj če mi nekdo res lahko garantira da je njegova honda brezhibna in da je za to pripravljen dat roko v ogenj (beri prevzeti stroške popravila nepredvidenih okvar zaradi starosti/obrabe) potem se lahko zmenimo. Preprost bi si rad nabavu mašino, opremo in se vsedu in pelu, ne da bom mogu pol vsak teden šraufat doma. Nimam ne časa, ne volje za to. Že pucanje pa mazanje ketne je zame cel podvig, pa pucanje motorja, zarad tega sem na začetku gledu kardan style motorje, ampak na žalost izbire ni veliko, tisto kar pa sem probal pa mi ni bilo preveč všeč. 

Vem da lahko tud nov motor crkne in ima probleme, ampak klinc, tam imam vsaj neko garancijo. Za Hyosunga sem bil 6x na servisu za menjalnik in v šestem poizkusu je mehaniku uspel pol na konc popravit stvar. Nikol plačal niti centa za popravilo, edino kar je bilo sitno je bilo to, da sem bil par dni brez motorja. 

Se pa verjetno strinjava, da je na novem materialu veliko manj možnosti da gre kaj narobe, kot na nekem "zgonenem". 

Objavljeno

Pač material...zato meni važna usluga po nakupu...in tle vsaj kar imam izkušenj prednjači delta team krško....

Objavljeno
19 minutes ago, Tepko said:

Do neke mere se res navadiš, ampak ko ti na določenih obratih že skorajda "cuka" in ko parkrat skor zletiš v ovinku pol nekak dobiš mal odpora do take mašine. Zdaj ne rečem, da je kak V2, ki je fajn, ampak bom mogu it probat. Za ducatiija nimajo bojda nikjer testnga, za suzukija pa še iščem. 

Pa sej majo motorji tud menjalnik mal šalti pred ovinkom pa gre brez panike čez vsako krivino

Objavljeno
pred 29 minutami, Tepko pravi:

Ja veš, sm pršu v tista leta, k se mi ne da več ubadat za rabljenimi stvarmi. Preprost sem se že prevečkrat opeku pri drugih rečeh, kot pri avtu. Kupm raj novo, pa imam potem garancijo in mir za vsak par 10kkm. Zdaj če mi nekdo res lahko garantira da je njegova honda brezhibna in da je za to pripravljen dat roko v ogenj (beri prevzeti stroške popravila nepredvidenih okvar zaradi starosti/obrabe) potem se lahko zmenimo. Preprost bi si rad nabavu mašino, opremo in se vsedu in pelu, ne da bom mogu pol vsak teden šraufat doma. Nimam ne časa, ne volje za to. Že pucanje pa mazanje ketne je zame cel podvig, pa pucanje motorja, zarad tega sem na začetku gledu kardan style motorje, ampak na žalost izbire ni veliko, tisto kar pa sem probal pa mi ni bilo preveč všeč. 

Vem da lahko tud nov motor crkne in ima probleme, ampak klinc, tam imam vsaj neko garancijo. Za Hyosunga sem bil 6x na servisu za menjalnik in v šestem poizkusu je mehaniku uspel pol na konc popravit stvar. Nikol plačal niti centa za popravilo, edino kar je bilo sitno je bilo to, da sem bil par dni brez motorja. 

Se pa verjetno strinjava, da je na novem materialu veliko manj možnosti da gre kaj narobe, kot na nekem "zgonenem". 

 

:hmm:

 

ne zameri, ampak po prebranem, je najbol smiselna rešitev tvoje zagate, de nehaš fantazirat, in naprej uživaš v udobju klimatizitranga avta in omiljene komercialne radijske postaje. 

 

 

ps: Hornet je še vedno 4valjni a zdaj 650ccm kubičen motor s 4 kw manj kot 2010,

https://www.honda-as.com/motorji/motocikli/naked/cb650fa-abs-hornet

 

 

Objavljeno

Tocn to,  mas  menjalnik, pa  salti, pa nau nc cukal.... Ne mors  kr  pozabt saltat :) Kaj to  delas, da  pozabis? :)    

Mogoce  bi ti  pa res DCT  pasal,  bo  motor sam saltu,  al pa  skuter.....? 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, DinDiin pravi:

 

Mogoce  bi ti  pa res DCT  pasal,  bo  motor sam saltu,  al pa  skuter.....? 

Mogoče res nov Tmax...lep je,gre kr fajn...bolj ko huso pomoje,plus bremze ima!....sorodnik ga ima 17let in pri 132.000km crknil regler...

Objavljeno

Če želiš nebolečo rit, potem pride v poštev samo cestna endura z dobrim sedežem in pravo nastavitvijo amortizacije. Na hornetko oz. nike motorje pa pozabi. Tvoji spomini 2 valjnih mašin so stari. Za vstroma lahko potrdim, da jim ima minimalno in da jih ima tudi hornetka - meni celo bolj nadležne kot na vstromu - drobne mravljinčaste.

Scarabeo

Objavljeno

...če ne veš kaj bi kupil je najbolje, da ne kupiš nič :P

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Bom temo pustil, ker bo ali je mogoče preobširna in je tudi pokazatelj realne situacije, ker se v zadnjih letih res veliko ljudi, ko si ustvari družino in nekoliko stabilizira omisli motor, potem pa žal velikokrat beremo, da je 50 letnik zletel ven s ceste.

Predvidevam, da bo tudi veliko debate posvečene opremi in varnosti, ne samo mopedu.

Ker sem tudi sam imel pavzo med mladostjo in "zrelimi leti" bom opisal samo moje napake oziroma moj pogled na situacijo.

1. motor...zaenkrat kupi kar ti je všeč v prvi vrsti. Načeloma kubiki ne igrajo preveč vloge, razbiješ se z vsem kar gre 100 na uro ali manj, zdrs je lahko z vsakim motorjem neglede na kubike, moč itd....seveda so 4 valniki bolj umirjeni, bolj elastični, kar pa ne pomeni da ti bo 2valnik nabijal. Prav vse nove motorje se da lepo vozit. Načeloma velja, dražji kot je moped, močnejši kot je, več ima eletronske podpore. Pomembni sta pa dve, ABS in TC. Veliko začetniških napak te 2 sistema rešita. 

2. vožnja, če si se veliko vozil, se boš spomnil vsega, telo bo samo začelo pravilno delovati. Seveda je v začetku pomembna previdnost, da spoznaš moped in sebe, nato pa predlagam, da se učiš od boljših. Ali gre nekdo s tabo, ki ti pove, kje ga lomiš, kje bi lahko bolje, na kak način se kaj počne in boš spet izboljšal stil. S prakso se pa itak vse izboljša. Predvsem pa je na mopedu ena razlika z avtom: naučit se moraš veliko več predvidevat, kaj bodo ostali udeleženci počeli. Vsako vozilo, oseba, bicikl ali kaj drugega ob cesti vedno predstavlja potencialno nevarnost.

3. oprema, tule se zna zgodit, da boš v začetku nabavljal, preveliko, neprimerno itd...univerzalne opreme za vse letne čase pa itak ni. Tako, da v začetku ti predlagam kako kvalitetno "all season" korduro, s kakimi zračnimi žepi. Čelada...no tu je cela znanost opisana v temi čelade. V nasprotnem boš kot jaz, ki sem v začetku kupoval preveliko, pa čez pol leta prodal in nabavil novo.

 

V bistvu še najbolj helpful post trenutno. 

Zdaj najbolj mi je trenutno všeč BMW F 800 R, ker se da na njega res velik opreme. To da se lahko ubijm z vsakim motorjem mi je jasn, zato sem razlišlu tud o mogoče samo 300 kubičnih variantah, ampak se bojim da ko se mi moja draga priključi, da bo potem stvar postala hitro prešvoh. :( Skratka rabm motor, ki mi bo ok tako na začetku, kot tudi čez 5 let, še bolje 10 let, če bo zdržal. 

Ko bom nabavu nasledn let mašino imam najprej hodit malo na parkiplace vadit to kar me je inštruktor davna leta nazaj učil: zaviranje 60km/h -> 0. osmice in izogibanje oviram. Ko bom imel dovolj filinga, da mi gre, imam še plan skočit na Vransko na en tečaj oz. ko bodo imeli kak tečaj za motoriste. 

Kar se tiče opreme, pa čelada je v precej slabem stanju, kot tudi postala mi je precej "tesna" (očitno sm se zredu tud u glavo). Tudi zračniki spredaj se ne odpirajo/zapirajo več tako da moje mnenje je, da je bolje da si kupim novo čelado. 
Jakna je preživela že veliko kilometrov, ima opcijo, da dam lahko notranjo podlogo ven (poletni režim), mogoče me kje malo tišči, ker sm se mal zredu :P ampak bi lahko bila uporabna še kako sezono ali dve, če bom menjal, bom verjetno kupu 2 kompleta potem, poletni in bolj topel komplet. 
Hlače so druga zgodba, sicer še precej ohranjene, ampak v pasu me precej tiščijo oz. jih zelo težko zapnem. Ja pivski bauh dela svoje. To bom moral zamenjati, ker z odpetimi se pa res nebi rad furu. 
Škornji so tudi še precej dobro ohranjeni, edino malo težko gredo gor/dol, bojo še za par sezon ok. 
Rokavice so pa tudi v precej bogem stanju, mogoče jih bom imel še kako sezono ali dve. 
Kar še mislim kupit potem od opreme je bolj kot ne za motor: USB/12V vtičnica, držalo za telefon, slušalka za v čelado ali pa če bo že čelada imela slušalko not, da se lahko javim na telefon, če me slučajn kdo kliče. Yes yes, ni fajn govort med vožnjo, ampak itak se mi zgodi 1x na mesc, da me slučajn kdo rab. V avtu imam prostoročno, tu bi si omislil nekaj podobnega, pa še lažje je samo stisnit kak gumb da se javiš, kot da se nekje ustavljaš in zmečeš pol opreme iz sebe. :) Vetrobransko steklo za spredaj, če tega ne bom že dobil na motorju original ali pa original ne bo dovolj ok. To pa mislm, da je to kar imam namena kupovat od opreme. 
Za motor pa itak: ABS, TC, LED luči, comfort sedež če bo opcija, ogrevane ročke (če me kdo prepriča da je to ok stvar). Pa razmišljam še o temu: https://www.youtube.com/watch?v=scSSkTVV14w

 

 

Objavljeno

Mislim,da sem ti takoj odgovoril za bmw z prvim postom...

Objavljeno (popravljeno)
45 minutes ago, Tepko said:

...Skratka rabm motor, ki mi bo ok tako na začetku, kot tudi čez 5 let, še bolje 10 let, če bo zdržal....

Tole je takšen zelo optimističen pogled. Saj ne pravim, nekateri bolj poredko menjamo motorje, nekateri bi pa vsako sezono novega. Izvedljivo je, vendar osebno ne poznam nikogar, ki bi imel 10 let isti motor. Drugo je, če ostane prvi pri hiši in si kupi še kakšnega. :P
Stvar je takšna, tako kot pri začetnikih kot pri povratnikih traja nekaj časa da se motorist navadi na motor in po določeni kilometrini tudi ugotovi kaj mu manjka pri motorju, česa je premalo in nenazadnje tudi česa je preveč. Potrebe se spreminjajo, lahko da ti trenutno paše en segment, čez tri leta bi pa rad poskusil SS.

 

45 minutes ago, Tepko said:

Ko bom nabavu nasledn let mašino imam najprej hodit malo na parkiplace vadit to kar me je inštruktor davna leta nazaj učil: zaviranje 60km/h -> 0. osmice in izogibanje oviram. Ko bom imel dovolj filinga, da mi gre, imam še plan skočit na Vransko na en tečaj oz. ko bodo imeli kak tečaj za motoriste.

Pravilno. ;)


Na preostalo napisano bi pa rada rekla, da prosim ne šparaj na opremi v smislu - ni glih fajn ampak bo že zdržalo. To je tudi pogosta 'napaka', ves denar gre za motor in potem za opremo ne ostane nič, oziroma se preveč špara na kvaliteti.

Vsekakor rabiš kvalitetno čelado. Sama nimam in tudi ne potrebujem komunikacijske naprave, vendar se vozim solo. Če boš veliko prevozil s sopotnico, potem zna priti takšna stvar prav. Se pa da tudi brez - še vedno te lahko za ramo stisne, oz se sama zmenita kaj kakšna kretnja pomeni.

V jakni vsekakor priporočam ščitnike, ne vem ali imaš tudi kakšen ledvični pas/želvico. Žal se ponavadi največ špara na rokavicah, hlačah in škornjih. Razumem, da je nakup motorja in vse opreme naenkrat ogromen strošek, ampak zaščita je izrednega pomena. Mislim, da mi ni treba razlagati zakaj. :rolleyes:
 

45 minutes ago, Tepko said:

Za motor pa itak: ABS, TC, LED luči, comfort sedež če bo opcija, ogrevane ročke (če me kdo prepriča da je to ok stvar).

Jaz imam Oxford ogrevane ročke z 5 stopenjsko nastavitvijo gretja. Ker se z motorjem vozim celo leto mi včasih pridejo prav, ampak jih imam že dolgo namen prodati. Če jih motor že ne bi imel gor ob nakupu, jih sama vsekakor ne bi kupila.
Uporabljam jih od jeseni, ko so temp. zjutraj ubijalske od pribl. 5°C pa do kolikor minusa pač je pozimi. Bedno je, ker ti ogreje le notranjo stran dlani, zgornja stran in prsti (sploh kazalec in sredinec, ki sta na bremzi in sklopki) pa so zaradi vetra na prevelikem udaru in ti ročke tu nimajo kaj za pomagati. Če imaš ščitnike za veter, je seveda drugače.

Pač odvisno od posameznika. Mogoče jih uporabljam vsega skupaj le kakšen mesec na leto. Preprosto zato, ker pozimi, ko so temp. prenizke in me itak ful zebe v roke in povsod drugod imam te ročke ugasnjene, saj je tisto gretje dlani za en k****. Je premrzlo, da bi imelo kaj učinka, če imam itak celo telo v stanju ledene kocke. Za pozno jeseni in zgodaj spomladi so pa dbest. Ker so temperature še ravno toliko visoke, da nisi zamrznjen, ampak te samo malo zebe. :P

Popravljeno . Popravil Yoghurt
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vidva s prodajalcem v Honda štacuni najbrž nista govorila istega jezika :P Kot ti je že Cartman povedal, je Horneta še vedno 4-valjnik. Prodajalec ti je govoril o NC. Ta je 2-valjnik, ima blažilnik vibracij, tako da so te minimalne, ima možnost DCT menjalnika (Hornet ne!), kar je zate top, če se rad zasanjaš (btw, po moje to ni ravno dobra lastnost za motorista :P ). Zadnje verzije tega menjalnika so super, mene je res pozitivno presenetil. Med vožnjo lahko kadarkoli preklopiš na ročni menjalnik kar ti pride zelo prav na ovinkastih cestah, saj je v nasprotnem primeru motor preveč len (osebno mnenje).

Če želiš poiskusiti DCT, vprašaj na ASu za kakšen drug model motorja ali za skuter, sigurno imajo kakšnega testnega.

Hyosunga ne moreš primerjati z modernimi motorji, ker je nosil staro tehnologijo že takrat, ko je ven prišel. Plus ne moreš pričakovati od motorja, ki je pol cenejši od ostalih, da jim bo pariral po kvaliteti.

Glede na to, da si na Motosvetu... :) tukaj je absolutni zmagovalec od vseh naštetih in nenaštetih motorjev Versys :klicaj::P Kar poglej si kak kos pogače dobiš za majhen denar :P  Poleg tega, če na Elisi poveš, da poznaš Mausa, dobiš popust in še novega prijatelja :P.

Monster tudi trese in to zzzelo :P.

Tudi F800R je dvovaljnik. In meni osebno so njegove vibracije dosti bolj nadležne kot tiste na Versysu.

Glede čelad: Sharp (testi čelad), probaj jim čim več, da najdeš tako ki ti lepo sede na glavo in kupi pri tistem trgovcu, ki ti bo (zastonj) prilagodil tudi notranjost, da ti bo v nulo pasala (Compaco, Pintar).

Center varne vožnje Raceland

Kar se pa komunikacije tiče, ne rabiš kupovati integrirane varjante, ampak lahko že za 50€ na Aliexspressu dobiš solidno zadevo, ki si jo nato sam :hmm:zmontiraš :D .

Objavljeno

Drgac  pa res  Versys, to prebiramo, da je  sanjski  nakup.  :D

  • Haha 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!