Skoči na vsebino

Back to motorbikin ali v srednjih letih spet na motor


Priporočene objave

pred 3 urami, Tepko pravi:

Bolj kot gledam vse tele motorje po netu in....

Imas podjetje v Ljubljani katero izposoja motorje. V svoji floti imajo vec ali manj vse motorje iz BMW ponudbe (pa se par drugih znamk - Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph, Honda, HD),  katere po dobrem letu z veliko dodatne opreme prodajo za soliden denar.  Motorji so redno servisirani na pooblascenem servisu ( vecinoma veliko pogosteje kot je potrebno) in so bili vozeni na  VODENIH turah, brez PRITEGAVANJA.

Ce imas vsaj malo Zdrave pameti bos sel probat par razlicnih motorjev preden se bos odlocil za nakup. Proba ni sedet na motorju v garazi/moto sejmu/salonu. Pozabi na inernetne review-je, you-tube filmcke, strani kjer ti pokaze ergonomijo na podlagi podatkov katere si vnesel in predvsem na  "internetne forumuske strokovnjake", kateri so vecinoma videli motor samo na internetu. Skoda casa in enrgije in posledicno zgresenega nakupa.

Proba je narest z motorjem par 100 kilometrov ali vec. 

My point is:  Sposodi si motor, Bodisi pri trgovcu, rent-a-bike-u, prijatelju, forumskem svetovalcu in ne kupuj na blef !!!

Realnost je kot v reklamnem  sloganu za soncno kremo.

VSAKA RIT IMA SVOJ FAKTOR ! ! !

Ce sede meni nek motor, poza, vozne lastnosti tudi slucajno ne pomeni da bodo tudi tebi. 

Se pa strinjam, da je primarna simpatija izgled.

Ampak...si pripravljen pozirat felerje motorja, trpet na njemu celo dobo lastnistva?  Ali pa zaradi nezadovoljstva prodat z izgubo?

Se vedno ti pa ostane, da si odpres temo o tvojem motorju tu na forumu (ce je se ni) in pises kljub vsem sranju, katerega imas z motorjem slavospeve o njem in si s tem pocetjem krpas rane nastale zaradi mimobrca in hkrati potrjujes svoj nakup, ce tripas na vsecke .

 

IMHO

:smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, SMX17 pravi:

6 strani je mimo in še vedno ni vzel tanovega SXa

 

Očitno ne šteka pol kurca

:D

 

Pravkar, SMX17 pravi:

6 strani je mimo in še vedno ni vzel tanovega GSa

 

Očitno ne šteka pol kurca

:P

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TC na motorju s kaj, 90 konji? To premalo sune da bi se splačalo. Itak boš sam ročko za gas premalo obračal :ninja:

Edini za silo pameten članek, ki so ga MotoSI spesnili v zadnjem letu je ta na temo TC v civiliziranih strojih. Pod črto. Pogruntali so, da zadeva v normalnih razmerah na cesti nima dodane vrednosti. Razen pri konkretno močnih strojih. Po malo manj normalnih razmerah pa hja. Če ne boš pazil in ti bo zdrs zadnjega kolesa še rešila elektronika, ti bo pa ob pretiravanju prvega vzelo. To je kao argument v prid TC ko povoziš kako črto al pa kovinski jašek. Preko tega tud sprednje kolo drsi, ne samo zadnje. V maline greš lahko lih tak.

Elektronika na motorju ni isto kot elektronika v avtu. V avtu si lahko motoričen kreten pa te TC, ABS, nadzor stabilnosti, BAS ipd... rešijo pred posledicami lastne neumnosti. Motor pa je precej bolj dinamičen sistem. In npr že bremzanje na polno na motorju z ABS je dogodek. Precej bolj dogodek kot v avtu, ko pohodiš pedal in počakaš da se ustavi.

Okoli dodatne opreme pa. Less is more. Da ne bo na koncu kamion iz motorja ratal. Na začetku se je potrebno predvsem navadit samega sebe na motorju in motorja. Ne pa gor zmetat pol tone opreme, po možnosti se sopotnico. Pol pa se na mestu zvrneš v križišču ker si spregledal da je asfalt malo valovit in zmanjka kak centimeter pod nogo, motor pa naložen do roba in prek.

 

p.s. F800R in F700GS sta popolnoma, ampak res popolnoma različna motorja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo na kratko okrog TC, se ne strinjam, pridi na mokrem na olje (samo z zadnjo gumo) pa boš videl. In ne nisem norel niti izrabljal konjev, bil sem celo v LOW mode (100konjev). 

Ali pa na mokrem na kak zdrizast asvalt, ko voziš za avtomobilom in ne moreš opaziti in to ravno v trenutku ko ga hočeš prehiteti.

Recimo, da je pri meni vsaj ene 3x opravil svoje delo čemur je namenjen (v 3 letih, prej ga nisem imel), vse ostalo je pa res samo potuha ob pretiranem obračanju plina.

TC je super stvar, se pa da in smo preživeli tudi brez njega.

TC je tudi potuha vsem, ki imamo "preveč konjev" da nam v neidealnih pogojih ni potrebno paziti pri obračanju plina :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 8. 2017 ob 22:46, Tepko pravi:

.....

  • motor mora imeti zmogljivost prenesti 200-220kg tovora, torej mene, mojo drago in še nekaj malega pritljage. .....

Spet ena tema, ko folk nenormalno komplicira pri nakupu motorja, ki vzame 5 minut, sploh če kupuješ novega.

Noben od naštetih ne zdrži tovora 200-220kg.

Zate je samo BMW GS 1200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, jskrablin pravi:

TC na motorju s kaj, 90 konji? To premalo sune da bi se splačalo. Itak boš sam ročko za gas premalo obračal :ninja:.....

Drkači in neprilagojeni ne bodo razumeli tvojega zapisa. In dokaz je bil takoj objavljen. Ker brez pameti je tako ali tako preveč motoristov, katerim ne pomaga nič. Kajti, ti drkači in neprilagojeni imajo vedno prav in vedno jih vsi ovirajo in izsiljujejo ter vedno naletijo na neustrezno podlago. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebiral malo to temo, malo se nasmejal. Nekaj tudi pametnih nasvetov.

200kg prenese marsikateri motor, bolj kot konji je pomemben navor. Yamaha buldog ali kakšen čoper ima malo konjev glede na kubikažo pa ljudje naložijo vse živo gor. Tako da uno " samo gs 1200 je primeren " je kr neki.

Bom še sam dodal tako uporaben nasvet kot jih je večina, kupi 2 motorja ;) (vsaj). (Ok nisem še nikoli vozil multistrade  ki baje obvlada vse) ampak, velik potovalni motor zna bit naporen za kratke lokalne vožnje.

Jaz vozim podpovprečne motorje, imam kolega ki ima obleko več vredno kot jaz motor+opremo pa sem veckrat na motorju kot on, ker za "kratek gir" ni bil zadosten razlog za vlečt iz garaže 300kg + motor. Tako da en potovalni pa en za skakanje po Slo in okolici pa je dilema rešena ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Borutt pravi:

Drkači in neprilagojeni ne bodo razumeli tvojega zapisa. In dokaz je bil takoj objavljen. Ker brez pameti je tako ali tako preveč motoristov, katerim ne pomaga nič. Kajti, ti drkači in neprilagojeni imajo vedno prav in vedno jih vsi ovirajo in izsiljujejo ter vedno naletijo na neustrezno podlago. 

Ma ves kaj, to je mimosun. Ker ce to drzi, pol tud abs ni potreben, ker pri 90 mors met res ful smole de blokiras kolo. Tc je tako poceni zadeva, de ni nic narobe ce je na novem motorju. Pac nek higienski minimum. 

 

U 25 letih motorckanja sem si abs zelel trikrat, tc pa enkrat. Bol star bol pocasn pa moci, ccm  in varnostnih pomagal bi mel vedno vec. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En motor za vsak dan ( pocen za kupit, pocen za vzdrzevat ) in za tistih parkrat na leto, ko se resno spravis na potovanje v dvoje ( mislim potovanje, ne izlet do Paklenice, Stelvia ipd ) rentaj najjaci, naj oh in sploh dream machine (nov, zadnji model, nove gume itd  in nobene amortizacije, stroskov registracije). 

Ce ja pa EURosongov na odmet, pot pa garazo razsiri in nabavi vsaj pet motojev...tud ce so isti, bojo pa razlicnih barv)

:smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Cartman pravi:

Ma ves kaj, to je mimosun. Ker ce to drzi, pol tud abs ni potreben, ker pri 90 mors met res ful smole de blokiras kolo. Tc je tako poceni zadeva, de ni nic narobe ce je na novem motorju. Pac nek higienski minimum. 

 

U 25 letih motorckanja sem si abs zelel trikrat, tc pa enkrat. Bol star bol pocasn pa moci, ccm  in varnostnih pomagal bi mel vedno vec. 

Lepo počasi preberi oba zapisa in boš razumel napisano. 

Na kratko; nisem proti takšnim in drugačnim pomagalom, ampak proti drkačem in neprilagojenim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Nearrain pravi:

En motor za vsak dan ( pocen za kupit, pocen za vzdrzevat ) in za tistih parkrat na leto, ko se resno spravis na potovanje v dvoje ( mislim potovanje, ne izlet do Paklenice, Stelvia ipd ) rentaj najjaci, naj oh in sploh dream machine (nov, zadnji model, nove gume itd  in nobene amortizacije, stroskov registracije). 

Moj načrt za takrat, ko si bom zaželel spet kako daljšo furo odpilit po cesti. Offroad mašinerija pa je za vse ostale priložnosti :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na  to, kolikokrat  napises, da  naj prebiramo napisano,  ker nismo razumeli,  bo zgleda bolj problem v tvojem pisanju,  kot v nasem dojemanju.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, Borutt pravi:

Na kratko; nisem proti takšnim in drugačnim pomagalom, ampak proti drkačem in neprilagojenim. 

falil si temo..tip kupuje motor in opremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, thumper pravi:

falil si temo..tip kupuje motor in opremo.

V trgovino naj gre in kupi, namesto, da odpira še eno podobno temo. 

  • Hvala 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Cartman pravi:

Ma ves kaj, to je mimosun. Ker ce to drzi, pol tud abs ni potreben, ker pri 90 mors met res ful smole de blokiras kolo. Tc je tako poceni zadeva, de ni nic narobe ce je na novem motorju. Pac nek higienski minimum. 

 

U 25 letih motorckanja sem si abs zelel trikrat, tc pa enkrat. Bol star bol pocasn pa moci, ccm  in varnostnih pomagal bi mel vedno vec. 

tis dirkač in neprilagojen...takoj ko si omenil da je tc dobra zadeva.

@borutt če je zadeva na mopedu lahko prav pride, če ni ne bo pa nikoli prišla prav. konju, kubiki in navor v tem primeru ne igra nobene vloge. Sicer pa TC TC TC bo v par letih tako ali tako na vseh motorjih.

Na vseh testih, ki obravnavajo Z900 je vedno med minuse ali pomankljivosti pripisano:

ni elektronskih pomagal. Spet samo stručkoti, ki mlatijo prazno slamo? Mogoče teste pišejo dirkači in neprilagojeni?

Jaz lahko zase kot za neprilagojenega napišem da 99,99% ne rabim niti ABS niti TC...koneckoncev sem se leta in leta vozil brez vsega tega. Ampak če že gre napredek v tej smeri, če že ima moped vsa tipala in računalo, ki skrbi za marsikaj, zakaj tega ne bi imel.

Po domače, v avtu tudi AIRBAGA ne rabim. Je pa možno, da zato ker sem neprilagojen.

 

pred 13 urami, Borutt pravi:

Lepo počasi preberi oba zapisa in boš razumel napisano. 

Na kratko; nisem proti takšnim in drugačnim pomagalom, ampak proti drkačem in neprilagojenim. 

potem jih pa ne povezuj z opremo, elektronskimi pomagali, 12v vtičnico in še kaj, kar lahko najdeš. :P

 

pred 8 urami, Borutt pravi:

V trgovino naj gre in kupi, namesto, da odpira še eno podobno temo. 

temo sem pustil, ker sem vedel, da se bo namlatilo velik prazne slame, kar preberi si...fak zdej sem že slišat kot ti :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

...temo sem pustil, ker sem vedel, da se bo namlatilo velik prazne slame, kar preberi si...

In prav je tako, da si pustil. Ker naslov te teme odseva realno situacijo, ki bo tudi v prihodnje v konstantnem porastu. Povprečna starost "motoristov" se zvišuje, mladih generacij motorji ne zanimajo več toliko, kot so jih 10-20-30 let nazaj. Tega se zelo dobro zavedajo vsi proizvajalci motociklov, zato tudi tako hitro stresajo na trg nove in nove modele, za zapolnitev specifičnih tržnih niš...

In ko bo naš kolega Tepko izbral motor, se bo pa začela debata o izbiri "prave" opreme....  Never ending story.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!