Skoči na vsebino

Back to motorbikin ali v srednjih letih spet na motor


Priporočene objave

@Yoghurtje lepo napisala.

Vem za tipe, ki se med vikendi vozijo okoli z motorji, ki jih dobijo na avto.net in uspejo prodajalca prepričati, da jim ga da za probat :hmm:. Pa nimajo najmanjšega namena kupiti motor.

@Tepko, sezone je za celince skoraj konec, še vso zimo boš imel časa polniti to temo, ne skrbi, ne bo zamrla :lol1:.

Link, na katerem je prikazana tvoja drža na motorju, glede na motor in tvojo višino, je bil že večkrat nalepljen na forumu, če ga najdete, naj ga kdo zopet prilepi :cool:.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW R1100GS

Udobno, ravno prav hiter in močan, ni predrag, pa če se naveličaš lahko prodaš naprej. Na kožo ti je pisan. Vem za enga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, tomash pravi:

BMW R1100GS

Udobno, ravno prav hiter in močan, ni predrag, pa če se naveličaš lahko prodaš naprej. Na kožo ti je pisan. Vem za enga.

boxerje je že izločil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, ciciban pravi:

Objektivno gledano... Honda NC750.

pa še  @KARMEN1 mu jo lahko posodi za en krogec :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 8. 2017 ob 15:18, DAMI34 pravi:

kot sem pridvidel, bo marsikdo opisal kako se je sam spopadal s ponovnim obujanjem motorizma...tu je lahko 100 različnih zgodb, katere lahko ali pa tudi ne pridejo prav avtorju...ni samo izbor motorja. Zaenkrat naj bo tako kot je..potem bomo pa videli.

:hmm:

še vedno ne vem kere gume je meu v mladosti in kere bo meu zdj ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

:hmm:

še vedno ne vem kere gume je meu v mladosti in kere bo meu zdj ...

 

počak da jih najprej stestira, kaj si sitn :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

počak da jih najprej stestira, kaj si sitn :P

 

preden se bo on odloču za motor, se bodo že 3 generacije gum zamenale, pa pomoje se naujo več prodajali bencinski motorji ampak električni :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

pa še  @KARMEN1 mu jo lahko posodi za en krogec :D

 

Moja je S, konstrukcijsko je kar drugačna od X.

Le agregat je isti.

Lahko pa vzame Integro, ki je skuter z istim agregatom :cool:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, KARMEN1 said:

Moja je S, konstrukcijsko je kar drugačna od X.

Le agregat je isti.

Lahko pa vzame Integro, ki je skuter z istim agregatom :cool:.

Dejansko je motor zelo soliden in mu čisto nič ne fali. Za razliko v ceni si lahko spimpa motor v nulo, si kupi kvalitetno opremo, plača tečaj varne vožnje in gre še ene trikrat za 14 dni z mopedom tja do Grčije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, tomash said:

BMW R1100GS

Udobno, ravno prav hiter in močan, ni predrag, pa če se naveličaš lahko prodaš naprej. Na kožo ti je pisan. Vem za enga.

3 hours ago, tomash said:

Pol vem pa za drugega. K1200R. Mal huda pa bo že prenesel. 

A se probaš svojih znebiti?:lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, KARMEN1 said:

Moja je S, konstrukcijsko je kar drugačna od X.

Le agregat je isti.

Lahko pa vzame Integro, ki je skuter z istim agregatom :cool:.

Pa daš vseen za eno krog? :) Ti natankam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Tepkodo sedaj sem vse motorje kupil po netu, se pravi sem pogledal slike mere, mal grafke in vedno sem bil veseu ko radio, mogoče pa mam prenizke kriterije? Hm..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Tepko pravi:

Ok, playing with that, so kje kake mere in koti, kaj je neudobno? 

:lol1::lol1: Ja. So. Najdes jih nekje okrog druge lucke za rezervo benza. 

 

V srednjih letih? a ni tako, de se clovek z leti mal umiri, pa nekako ve kaj potrebuje, kaj hoce, in kaj si lahk prvosci?  Ocitno nekateri ratajo samo bol nori!?

 

Ob 30. 8. 2017 ob 21:32, THOMPSON pravi:

Medtem, ko si ti natipkal te silne strani svojih vprašanj/negotovosti/strahov/vprašanj s(m)o nekateri naštepali par kkm.

Tepko poste, ti kilometre.....Jest pa totalko. :lol1:

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Tepko said:

Ok, playing with that, so kje kake mere in koti, kaj je neudobno? 

Tle se pošpilej.

Sicer pa, če lahko še jst ... nedvomno ne boš kupil tistega, ki ti bo popolnoma ustrezal. Boš kupil nek približek. Upaj, da ne boš preveč mimo vsekal. Pol, s cajtom, se boš šele našel, če boš dovolj njih probal.
Zato: kupi rabljeno, plačaj malo, probaj, vozi se, če ni OK prodaj, zgubiš par €. Kupi drugo.
In pol, k boš našu taprauga, kupi nouga, če te dnar tišči. Ta bo itak spet drugačen, kukr prejšnji model, ampak bo vsaj blizu.

Tolko infota si dubu, zato k naglas sprašuješ. Zdej pa maš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, GO_Tomi pravi:

Tle se pošpilej.

Sicer pa, če lahko še jst ... nedvomno ne boš kupil tistega, ki ti bo popolnoma ustrezal. Boš kupil nek približek. Upaj, da ne boš preveč mimo vsekal. Pol, s cajtom, se boš šele našel, če boš dovolj njih probal.
Zato: kupi rabljeno, plačaj malo, probaj, vozi se, če ni OK prodaj, zgubiš par €. Kupi drugo.
In pol, k boš našu taprauga, kupi nouga, če te dnar tišči. Ta bo itak spet drugačen, kukr prejšnji model, ampak bo vsaj blizu.

Tolko infota si dubu, zato k naglas sprašuješ. Zdej pa maš ;)

že na začetku smo pisali, da motorizem ni racionalen šport. Kaj ti je udobno, kje lahko dobro sediš in ti paše lahko poskusiš že na ogledu, vse drugo, kar se tiče komoditete, je motorizem napačna izbira, pozimi zebe, poleti je vroče, koncentracija mora biti skozi 100% na vožnjo, pa še te kaka baba zbije...in kljub temu se kup folka matra z motorji. 

Tako da, pri nakupu in motoriranju ni nekih zakonitosti, so prej kompromisi. Mam filing, da vsaj pri nakupu res ne veš kaj točno bi in je zato izbor prevelik, teorije preveč. Dokler mopeda (neglede na znamko, obliko, konje) ne boš začutil in rekel to je to, se bo razmišljanje, kaj vzeti nadaljevalo....leta pa bežijo. :(

Bom še 1x napisal, vsaj polovica nas je moped nabavila po sistemu, lep na uč, za ostalo bom potrpel. Drugi pa majo GSe :P (beri šala mala, vsaj drugi del stavka)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot gledam vse tele motorje po netu in tole eergonomijo, in vse opcije, ki jih imam pr irazličnih motorjih, bolj se mi zdi BMW F800R ali F700GS boljša izbira. 

Če gledam samo pozicijo telesa na motorju (preko tiste strani) in višino zica vidim, da mi najbolj ustreza sicer honda hornet, in kak endurc, torej da je pozicija telesa 10 stopinj ali manj pokonci in da je na koncu seat height nekje 800-830mm. Zdaj BMW ponuja tudi višjo balanco, kar pomeni da se lega telesa popravi na bolj pokončno, kar meni popolnoma ustreza. V bistvu mi je F800R že z original ustrezala pozicija. 

Druga prednost, zakaj BMW prednjači pred vsem je v tem, da lahko na njega zmečem ogromne količine opreme, ki je velikokrat drugje niti nimajo. Honda recimo ničesar kot dodatno opremo, razen ABS. :(

Zdaj vprašanje je sicer ali dejansko vso to opremo rabim ali ne in ali je sploh možno dati vse to gor, ker tist BMW konfigurator mi non-stop spreminja kaj imam lahko gor in kaj ne :angryrant2:

Skratka tu je seznam opreme, ki bi jo imel gor, pa če ima kdo kake izkušnje s tem, naj dopiše zakaj ja in zakaj ne:

-ABS - obvezno

-TC - traction control - obvezno

-comfort seat - ni nujno, ampak good to have

-potovalni računalnik - to ne vem kak zgleda potem na motorju :P

-ogrevane ročke - zelo verjetno da jim bom nabavu, ker včasih v dežju je res svinjsko mrzlo. 

-ESA - elektronsko prilaganjaje blaženja - good to have verjetno če se pelješ po precej zluknani cesti si daš na bolj mehko, ko si na lepo bolj na trdo. Tole me dejansko zanima kak v praksi deluje. 

-alarmna naprava - good to have when visiting Ljubljana. Yes? No? 

-LED smerokazi in luči - dejansko že v avtu vidim, da so LED luči veliko bolj kontrastne na drugih avtih in veliko bolj vidne. 

-RDC - sistem za nadzor tlaka v gumah... zdaj na avtu me je stvar že rešila, da sem napumpal gume, ko je bilo treba.

-BMW scottoiler - še ena izmed prednosti, bmw-ja, je ta da lahko dobim že stvari preprosto vgrajene gor ob nakupu. :)

-višja balanca pa še ne vem čist. če mi lega ne bo ustrezala, verjetno lahko potem naknadno dokupim. 

 

Zdaj motor je sicer dvovaljnik, je pa linijski, tak da glede vibracij ne vem kak je, in bi bil vesel kake dobre duše, ki ima kakega doma, če bi mi vsaj posodu naredit en krog nekje na kakem parkirplacu? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Tepko pravi:

 

Zdaj motor je sicer dvovaljnik, je pa linijski, tak da glede vibracij ne vem kak je, in bi bil vesel kake dobre duše, ki ima kakega doma, če bi mi vsaj posodu naredit en krog nekje na kakem parkirplacu? 

Eh kakih vibracij...f800r je mene v vsem razen v abs pozitivno presenetil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Tepko pravi:

Bolj kot gledam vse tele motorje po netu in tole eergonomijo, in vse opcije, ki jih imam pr irazličnih motorjih, bolj se mi zdi BMW F800R ali F700GS boljša izbira. 

Če gledam samo pozicijo telesa na motorju (preko tiste strani) in višino zica vidim, da mi najbolj ustreza sicer honda hornet, in kak endurc, torej da je pozicija telesa 10 stopinj ali manj pokonci in da je na koncu seat height nekje 800-830mm. Zdaj BMW ponuja tudi višjo balanco, kar pomeni da se lega telesa popravi na bolj pokončno, kar meni popolnoma ustreza. V bistvu mi je F800R že z original ustrezala pozicija. 

Druga prednost, zakaj BMW prednjači pred vsem je v tem, da lahko na njega zmečem ogromne količine opreme, ki je velikokrat drugje niti nimajo. Honda recimo ničesar kot dodatno opremo, razen ABS. :(

Zdaj vprašanje je sicer ali dejansko vso to opremo rabim ali ne in ali je sploh možno dati vse to gor, ker tist BMW konfigurator mi non-stop spreminja kaj imam lahko gor in kaj ne :angryrant2:

Skratka tu je seznam opreme, ki bi jo imel gor, pa če ima kdo kake izkušnje s tem, naj dopiše zakaj ja in zakaj ne:

-ABS - obvezno DA

-TC - traction control - obvezno DA

-comfort seat - ni nujno, ampak good to have, NE RABIM, oziroma odvisno od motorja, na Z900 sem ga dokupil, na SXu nisem rabil, na GTju ne rabim, na XJ6 nisem rabil...to dokupiš neglede na znamko motorja in boš videl šele v praksi ali rabiš

-potovalni računalnik - to ne vem kak zgleda potem na motorju :P večina jih ima, ampak ne rabiš

-ogrevane ročke - zelo verjetno da jim bom nabavu, ker včasih v dežju je res svinjsko mrzlo. ni slabo, ni pa nujno. Pri vsakem motorju lahko kasneje menjaš.

-ESA - elektronsko prilaganjaje blaženja - good to have verjetno če se pelješ po precej zluknani cesti si daš na bolj mehko, ko si na lepo bolj na trdo. Tole me dejansko zanima kak v praksi deluje. Za denar kot ga misliš odšteti verjetno ne bo ESE, fajn je če je, je pa klasika z možnostjo ročne nastavitve prav tako odlična. Moraš pa vedeti da je SEMIACTIVE vzmetenje tisto ki v milisekundah prilagaja vzmetenje, in mopedi ki to imajo so več kot 15 jurjev

-alarmna naprava - good to have when visiting Ljubljana. Yes? No? nimam, oziroma disk lock z alarmom, pa se vozim povsod, motor je velikokrat pred hotelom...nikol problemov

-LED smerokazi in luči - dejansko že v avtu vidim, da so LED luči veliko bolj kontrastne na drugih avtih in veliko bolj vidne. ni nujno in ne drži, kdor ne gleda te ne bo videl pa čeprav bi imel sireno in modro utripajočo luč

-RDC - sistem za nadzor tlaka v gumah... zdaj na avtu me je stvar že rešila, da sem napumpal gume, ko je bilo treba. ni nujno, oziroma še ena zadeva, ki lahko crkne, fukne moped v safe mode...razlika je samo, da lahko pogledaš ali je tlak v gumi pravilen, kar pa vedno lahko opraviš na pumpi

-BMW scottoiler - še ena izmed prednosti, bmw-ja, je ta da lahko dobim že stvari preprosto vgrajene gor ob nakupu. :), ja in ne odvisno od cene in kdo bo montiral, so pa oilerji fajn, jaz jih povsod namestim (pa ni Scootoiler je enostavnejša zadeva)

-višja balanca pa še ne vem čist. če mi lega ne bo ustrezala, verjetno lahko potem naknadno dokupim. to boš videl šele po par tisoč prevoženih kmjih

Zdaj motor je sicer dvovaljnik, je pa linijski, tak da glede vibracij ne vem kak je, in bi bil vesel kake dobre duše, ki ima kakega doma, če bi mi vsaj posodu naredit en krog nekje na kakem parkirplacu? nobenih omembe vrednih motečih vibracij nimajo linijski 2 valci , sicer pa včasih so prave vibracije mnogo manj moteče kot pa mikrovibracije 4 valnika na določenih obratih.

ekola, že ožaš izbor. Zgoraj sem ti pa dopisal moje mnenje. Pa preveč se ubadaš s podrobnostmi. Moped so čustva ponavadi se kupi z nekaj opreme, vso ostalo šaro in kramo (ročice, drugi smerniki, kovčki, tank torba, ogledala, nosilec tablice, tank nalepka, crash bari, meglenke, ledice itd) urejaš počasi sam, ko ga personaliziraš, ko enkrat veš kaj in kako bi rad imel.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!