Skoči na vsebino

Back to motorbikin ali v srednjih letih spet na motor


Priporočene objave

Pravkar, Borutt pravi:

Na čeladi je pisalo Bemve baj Šubert. 

Aja?bom oktobra ko bom tam ko je zdaj čelada prav pogledal!

Po spominu je BMW saj sem si jo zelo želel za na avtomatika in je stala l.92 takrat 800dem...arai z popustom pa isto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, sesir pravi:

Aja?bom oktobra ko bom tam ko je zdaj čelada prav pogledal!

Po spominu je BMW saj sem si jo zelo želel za na avtomatika in je stala l.92 takrat 800dem...arai z popustom pa isto...

to je bilo včasih, jaz sem tudi vozil čelado NAVA pa mu je ne svetujem oziroma ne obujam spominov.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Borutt pravi:

Poznaš njuno delovanje? V primeru, da ne poznaš njuno delovanje oziroma njun namen, ne moreš vedeti ali ju potrebuješ. 

Ker predvidevam, da poznaš njuno delovanje in njun namen, poznaš tudi odgovor na svoje vprašanje. 

Zakaj se izogibaš odgovora je mogoče nekaj kar ne smeš povedat.

Poznam delovanje obeh "treh" sistemov in jaz želim samo odgovor od tebe ne razsvetlitev. KAPIŠ!

pred 4 urami, dlicen pravi:

Baje imajo v otroškem oddelku popuste na lopatice in grabljice.

Vidim, da si se pridružil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ekola, smo že v Kr neki...preveč je ratalo vsega, sedaj pa gas, pa nabijanje, pa jebanje drugemu...vse po spisku :P

 

pred 15 minutami, exclan pravi:

Zakaj se izogibaš odgovora je mogoče nekaj kar ne smeš povedat.

Poznam delovanje obeh "treh" sistemov in jaz želim samo odgovor od tebe ne razsvetlitev. KAPIŠ!

 

zato ker ponavadi vedo največ o tem tisti, ki tega nimajo :P

in Motosi revija :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Willy control pomaga, da ne delaš prekrškou in se po zadnem preko krišišča peleš :huh:

KTRC pomaga, da ne delaš prekrškou, ko speleš, guma ne cvil ...

tok sem se trenutno ta trenutek spomnu, kje pomaga elektronika, da ne delaš prekrškou ...

to je treba upoštevat pri nakupu motorja :huh: 

 

p.s.

končno je tema v krneki, saj je blo že od začetka to predlagano :jezik: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, maus pravi:

 

končno je tema v krneki, saj je blo že od začetka to predlagano :jezik: 

predlagano je bilo že vse, majkemi :ras:

wili kontrol je tudi meni všeč...in se strinjam, da je obvezn. Si predstavljaš če imaš 2valnik 650ccm, kako to butne? Ha, brez wilija bi šu prec u maline.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiraj

The video above shows just how much difference the latest traction control makes in poor conditions when trying to accelerate hard.

In točno to na cesti počet nima nikakršnega smisla. Sej nisi na dirkališču da bi v vsakih razmerah rabil maksimalno možno pospeševanje.

 

So pa take trditve in EPP dobri za prodajo. Ka-čing :beer2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Tepko pravi:

Velik je bilo pametnih nasvetov, še več pa natolčevanja in brezveznega mlatenja slame, kot na večini slovenceljskih forumov... 

Zdaj bolj kot ne rabim nasvete glede opreme, torej čelada, jakna, hlače, rokavice. Škornji so še dovolj ok, da bojo uporabni še za najmanj 10 let. 

Zdaj za čeljad, sem razmišljal, da bi kupil nekaj pri BMW-ju, ker imajo tudi sistem za integracijo z avdijem, ni mi pa nujno. Vsekakor pa bom rabil jakno in hlače. Zdaj do sedaj nisem imel ločene opreme, sedaj pa razmišljam o tem, da bi mogoče kupu posebej poletno in spomladansko/jesensko kolekcijo. thoughts?

Prodam BMW Rallye Pro 2 obleko, zelo lepo ohranjeno in nič podrsano :blush:

image.thumb.jpeg.c56c79d96150a6f40c995e0b499b9f80.jpeg

Večplastna, lahko jo nosiš vse letne čase, torej potrebuješ samo to. Pozimi je topla, poleti hladna, odporna na dež in veter, ni da ni :OK:

Ob 27. 8. 2017 ob 14:17, 3nity pravi:

Sharp (testi čelad)

 

Ob 5. 8. 2017 ob 15:11, 3nity pravi:

Evo, rešeno! Naslednje vprašanje :P 

Popravljeno . Popravil 3nity
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, 3nity said:

Naslednje vprašanje

Vrjetno bo hodu zdej vedet, kakšne izkušnje mamo z očali z vgrajenim ogrevanjem stekla in brisalci na tri hitrosti. Barvno skladna z gatami, itak :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, jskrablin pravi:

In točno to na cesti počet nima nikakršnega smisla. Sej nisi na dirkališču da bi v vsakih razmerah rabil maksimalno možno pospeševanje.

 

So pa take trditve in EPP dobri za prodajo. Ka-čing :beer2:

sem že navedel, da ima, pa sem bil označen za objestneža, divjaka, nesposobneža....

 Rešilo me je v mokrem in spolzkem na nekem mostu v Črni gori, rešilo me je na bencinski pumpi v Senju (verjetno polita nafta, čisto počasna vožna, trenutni izlet zadnje gume), koristno je ko s Hypersport gumo prideš na makedam, omejiš konje, daš TC na najbolj občutljivo nastavitev in zadeva špila ko ura. In ne, nisem vozil KTM ampak SXa.

Da ne govorim kako zadeva prav pride, ko moraš v dežju in različnih podlagah prevoziti 100-200km, kako je s TC prehitevanje lažje, kako se program RAIN odziva bolje kot bi se voznik....

Tako, da se ne strinjam s tem kar piše Motosi.

Ampak še vedno se vozim tudi z Z900, kateri nima nič od naštetih pomagal, me pa čisto nič ne bi motilo če bi imel, recimo omejitev konjev, včasih čisto paše 50 ali 70 % moči, sploh v kakih routah in umazani podlagi, Istri v dežju itd..tc je pa tak al tak zadeva, ki popravlja napake in ki popravlja predvsem zadeve, ki jih nisi videl na tleh.

To je po mojem mišlenju preventiva, ki izboljša varnost.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, BIF pravi:

Se strinjam s teboj. Je pa tudi potuha za prekomerno navijanje ročke....

še bolj kot to, pa nam elektronska pomagala jemljejo prefinjene občutke, tako za zaviranje, kot za drsenje motorja, jemljejo nam znanje, kako brez ABS zavirati v ovinku, kako pospeševati na mokrem itd...ampak a naj se jim zaradi tega odrečem?

Recimo kar se je zadnjih nekaj let zgodilo v avtomobilski industriji se bo tako ali tako apliciralo tudi na moto industrija od vgrajenih komunikatorjev, hudov, navigacij, vse živo bo v par letih in potem bomo rekli, le kdo še zna čitat karto :P

Tako da, kot se je potuha dirkačem, zgodil obvezen ABS, se bo zgodil obvezen Tc, pa najbrš še kaj drugega. Pravzaprav pozabljamo, da je velika večina mopedov že z vgradnjo ABSa dobila dovolj tipal in senzorjev in ni TC noben nek denar, da ga moped ne bi dobil. 

Tako kot imajo vsi mopedi že sedaj elektronski vbrizg in kup eletronike, ki nadzira motor in njegovo delovanje, je zelo mali strošek vstaviti vsaj 2 mape LOW in FULL power. 

Je pa res, vsi pripomočki pripomorejo k temu, da lahko še bolj odpreš gas brez misliti. Da sem pošten, verjetno ne znam več voziti brez ABS (sicer mi prva še ni blokirala, zadnjo zavoro pa krepko izkoriščam) ampak ali naj se mu zato odrečem? Naj neham (predvsem ko je sila) izkoriščati njegove prednosti?

 

 

In ker je tema namenjena povratniku na motor, zakaj si ne bi (če prebereš njegov spisek zahtev) omislil mopeda s čimveč aktivne varnosti?

Če si prebral hoče (beri meša eso in semiactive) želi tudi aktivno vzmetenje, kar je predrago in nepotrebno, brez njega komot preživiš (tut brez ABS in TC itak) je pa fajn, sploh če preveč navijaš gas po kakih naših flikah :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Da sem pošten, verjetno ne znam več voziti brez ABS (sicer mi prva še ni blokirala, zadnjo zavoro pa krepko izkoriščam) ampak ali naj se mu zato odrečem? Naj neham (predvsem ko je sila) izkoriščati njegove prednosti?

 

Seveda ne. Je pa veliko (po moje kar večina), ki razmišlja takole....zakaj neki bi v dežju zmanjšal hitrost in se prilagodil razmeram...saj sem vendar plačal ABS, ki bo pokompenziral mojo nepremišljenost...pa jo bo res?...vedno?....

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, BIF pravi:

Seveda ne. Je pa veliko (po moje kar večina), ki razmišlja takole....zakaj neki bi v dežju zmanjšal hitrost in se prilagodil razmeram...saj sem vendar plačal ABS, ki bo pokompenziral mojo nepremišljenost...pa jo bo res?...vedno?....

hehe...predvidevam da samo butli, ker v dežju se zmanjša hitrost nagonsko, so pa razmere vseeno bolj nevarne kot ne. Koneckoncev veš tudi sam kako se zvrne moped po tleh.

Če pa že govoriva o ABSju in dežju, mnogi bi brez ABSa samo pipkali zavoro (od dejanskega strahu za zdrs, do neznanja, do nevem česa) v primeru ABSja pa ni psihološke zavore in si folk predvsem pa neiskušeni vseeno upajo bolj stisniti zavoro in s tem ujeti dragocene desetinke. 

Al smo mogoče že na točki, ko se ugotavlja da je ABS tudi potuha dirkačem?

Upam samo, da ne bo tudi prva pomoč potuha :P

Pravzaprav se vprašam, zakaj je gumarska industrija začela proizvajati pnevmatike namensko za dež, predvidevam, ker so hoteli dati potuho dirkačem, vsaj tako je razvidno iz reklam za Angel GT :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsec mi je kako folk slepo verjame v " cudezno elektroniko", katera je tako "bulletproff", da bo100% delovala in  jih bo ziher obvarovala do njihovega bridkega konca...op.p. naravne smrti.   :worship:  Kapo dol...predvsem , ker poznam besedo naivnost in efekt marketinga tudi. 

PS: vsec mi je bila KTM reklamica o TC... pa sem cakal in cakal, da bojo se cornering ABS pokazal... tko na polno kt TC... pa nisem docakal. Ne dvomim o tem, da so tud to hotel posnet, pa se je zal sfizilo, ker je njihov stunt rider oslinil kot zmaj,  ko je nagnjen tko kot se spodobi na polno potlacil zavoro v mokrem ovinku.  :smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se ne bi narobe razumeli. Absolutno in z vsem srcem podpiram razne ABS-e, protizdrsne programe, kompenzatorje navora, lopute itd, itd....zagotovo je odstotek tistih, ki jim to pride prav višji od tistih drugih. Sploh pri slovenskih motoristih so to malodane obvezni dodatki, ker tisti mehanizmi, ki jih ima po defoultu vgrajeno človeško telo (samega za to namenjenega organa ne bi imenoval) praviloma ne delujejo oz. delujejo neposredno po pritisku gumba za start motorja v izrazito pomanjšanem obsegu....:rolleyes:

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Nearrain pravi:

Vsec mi je kako folk slepo verjame v " cudezno elektroniko", katera je tako "bulletproff", da bo100% delovala in  jih bo ziher obvarovala do njihovega bridkega konca...op.p. naravne smrti.   :worship:  Kapo dol...predvsem , ker poznam besedo naivnost in efekt marketinga tudi. 

PS: vsec mi je bila KTM reklamica o TC... pa sem cakal in cakal, da bojo se cornering ABS pokazal... tko na polno kt TC... pa nisem docakal. Ne dvomim o tem, da so tud to hotel posnet, pa se je zal sfizilo, ker je njihov stunt rider oslinil kot zmaj,  ko je nagnjen tko kot se spodobi na polno potlacil zavoro v mokrem ovinku.  :smoke:

vse kratice ima tudi opevani BMW a moram reklame iskati?

Še kawa jih je letos nametala na sxa :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

vse kratice ima tudi opevani BMW a moram reklame iskati?

Še kawa jih je letos nametala na sxa :P

 

Noro....bos lahko 2x vec masturbiral na njih ....  :smoke:

Zdej pa..."znas ti dobro sta je" Misko !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, exclan pravi:

Zakaj se izogibaš odgovora je mogoče nekaj kar ne smeš povedat.

Poznam delovanje obeh "treh" sistemov in jaz želim samo odgovor od tebe ne razsvetlitev. KAPIŠ!

Vidim, da si se pridružil!

Na takšna vprašanja si kar sam odgovori. Še posebej na tista o teoriji zarote. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Nearrain pravi:

Noro....bos lahko 2x vec masturbiral na njih ....  :smoke:

Zdej pa..."znas ti dobro sta je" Misko !

Kaj ti prav vsak moj post toliko pomrači um, da ne moreš brez osebnega nivoja? Če ti samo to manjka, go for it.. :panic:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Borutt pravi:

Na takšna vprašanja si kar sam odgovori. Še posebej na tista o teoriji zarote. 

Dobro si mi vse povedal z tvojimi odgovori - tudi o teoriji zarote! predvsem tvoje.

Pa lep dan in veselo nabijanje naprej ti želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa ABS, TC in ostala pomagala nič ne motijo. Vse razen ABS lahko na mojem mopedu izklopim, ABS pa tudi z pomočjo trika. Ampak zakaj bi? No, razen na terenu. Sicer nisem nič opazil, da bi zaradi tega bolj divjal, da bi se zanašal, da bo moped kar sam peljal pravilno, ne glede kaj počnem. Tudi v dežju se še vedno peljem počasneje in z veliko respekta. Ampak tisti, ki ste proti pomagalom mogoče nimate praktične izkušnje. Jaz sem jo staknil v Avstriji, ko mi je jodlar priletel v levi nepregledni ovinek krepko po moji strani. Nagonsko sem pohodil pedal in potegnil desno, da se izognem. A glej ga zlomka, rit pa levo in motor povprek. Zmanjkalo časa in prostora, na žalost je bila med oklepom motorja in odbijačem avta moja noga in lahko si mislite, kaj je najprej polomilo. Če bi imel v tem motorju ABS bi zvozil, hitrost, ki so mi jo izmerili je bila nekaj čez 50.

Meni je jasno, zakaj so pomagala. Moram žal tukaj zapisati, da velja tista, da se motoristi delijo na dve kategorije: tiste, ki so že fasali in tiste, ki še bojo. Upam, da ne preveč in boste potem spremenili mnenje. Pa ne mislit, da komu želim nesrečo, niti v sanjah ne.

Je pa res, da za SS motorje mora biti vse izklopljivo, če lastnik konjička pelje na pisto. Pa na hard enduro in super moto motorjih je tole povsem nepotrebna navlaka. Žal birokrati pač niso sposobni trezne presoje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, IZTOK pravi:

Mene pa ABS, TC in ostala pomagala nič ne motijo. Vse razen ABS lahko na mojem mopedu izklopim, ABS pa tudi z pomočjo trika. Ampak zakaj bi? No, razen na terenu. Sicer nisem nič opazil, da bi zaradi tega bolj divjal, da bi se zanašal, da bo moped kar sam peljal pravilno, ne glede kaj počnem. Tudi v dežju se še vedno peljem počasneje in z veliko respekta. Ampak tisti, ki ste proti pomagalom mogoče nimate praktične izkušnje. Jaz sem jo staknil v Avstriji, ko mi je jodlar priletel v levi nepregledni ovinek krepko po moji strani. Nagonsko sem pohodil pedal in potegnil desno, da se izognem. A glej ga zlomka, rit pa levo in motor povprek. Zmanjkalo časa in prostora, na žalost je bila med oklepom motorja in odbijačem avta moja noga in lahko si mislite, kaj je najprej polomilo. Če bi imel v tem motorju ABS bi zvozil, hitrost, ki so mi jo izmerili je bila nekaj čez 50.

Meni je jasno, zakaj so pomagala. Moram žal tukaj zapisati, da velja tista, da se motoristi delijo na dve kategorije: tiste, ki so že fasali in tiste, ki še bojo. Upam, da ne preveč in boste potem spremenili mnenje. Pa ne mislit, da komu želim nesrečo, niti v sanjah ne.

Je pa res, da za SS motorje mora biti vse izklopljivo, če lastnik konjička pelje na pisto. Pa na hard enduro in super moto motorjih je tole povsem nepotrebna navlaka. Žal birokrati pač niso sposobni trezne presoje.

Ne verjamem, da je kdorkoli proti vsem tem pomagalom...jaz gotovo nisem. Problem je v tem, da pri mnogih velja, da ko so pomagala ON so možgani OFF...to želim povedat. In da vsa pomagala niso substitut za prazno glavo. Vsa ta pomagala so koristna in rešujejo življenja, če delujejo tudi voznikovi možgani....TO, pa je slovenska posebnost. ki ni na seznamu snovalcev pripomočkov....

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!