Skoči na vsebino

Back to motorbikin ali v srednjih letih spet na motor


Tepko

Priporočene objave

:lol1:

nekima radije udje u dupe nego u glavu

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Zivnorc pravi:

...kaj pa tole?

 

..pa še pri nas ja narejeno!!

Tale je skor tok hiter kot Robi Roberto:D

Popravljeno . Popravil gusar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, GO_Tomi pravi:

Ne vem če ste porajtali ... tega Tupkota al Tepkota al kaj je že, smo pa zgubili. Ne sledi več nasvetom ;)

Ga je minil nakup motorja, ker je ugotovil, s kakšnimi modeli bo potem imel opravka :panic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, gusar pravi:

Tale je skor tok hiter kot Robi Roberto:D

Tastar....

...ej ta zadeva pa tko leti...da te sezuje.

Sem probal... :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, KARMEN1 said:

Ga je minil nakup motorja, ker je ugotovil, s kakšnimi modeli bo potem imel opravka :panic:

Ja skor res...

Sam če gledam kake pišete(jo) me res prime kar srat... tak da če ne drugega ste poskrbeli za mojo prebavo :fredyjecar:

Drgač ne vem zakaj so eni tolk proti, da bi si človek kupu mal elektronike na motorju. Sej če mi sam enkrat stvar reš glavo, bo že opravla svojo nalogo. Poleg tega sem že bil v situaciji z Cometom, da mi je zadn kolo šel po svoje in sem se komaj ujel (ampak na srečo sem se) in takrat bi bil vesel za kakršnokoli pomagalo. Zdaj ne rečem, da dejansko vse rabim, ampak vseeno bo veliko bolj mirna vest, ko se bom pelu če bom stvari imel kot če jih nebi. To tud ne pomen da bom noru ko budala in da bom ne vem kaj probavu ampak treba je tud vzet v zakup, da dobrih 8 let nisem sedel na motorju in da so tud leta že naredila svoje. V avtu imam vsega boga elektronike in mi je še kako fajn prišla, ko sem vozu čez Nemčijo, torej road-trip čez 1000km v enem dnevu. 

Ko se že sprašuje katere gume bom mel, imel bom tiste, ki jih bom dobil original gor, to pa ne vem katere bojo. Če mi ne bodo ustrezale, bom pač pol zamenju. Glede gum do sedaj nisem ne vem koliko kompliciral, ker sem imel do sedaj še vse precej ok. Se pa čedalje bolj izogibam korejskih stvari, pa tud japonci niso več to kar so nekoč bili. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdle bom počaku do januarja, da vidim kak bodo finance. Če bodo dopuščale, se mogoč celo odločim za 1200 model, če ne bomo pač 800 vzel. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Tepko pravi:

Zdle bom počaku do januarja, da vidim kak bodo finance. Če bodo dopuščale, se mogoč celo odločim za 1200 model, če ne bomo pač 800 vzel. 

Kako če pa si rekel da 800 ni vredu... Zakaj pa enostavno ne vzameš CRF1000 in imaš od obeh boljši motor....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno zakaj bi laze pobiral 240kg tezko afriko twin kot tamalga Gs z 230 kg.V cemu je Afrika boljas kot bemflni,peljal sem use pa se mi ni zdela u ibr boljsa,spet kafanske buce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Kawl said:

Kako če pa si rekel da 800 ni vredu... Zakaj pa enostavno ne vzameš CRF1000 in imaš od obeh boljši motor....

Par razlogov:

- cena, čeprav končna cena ni problem, pri BMW-ju imajo 3easy ride financiranje in rabim na začetku plačat samo 33% in se lahko že peljem. Pri Hondi je znajdi se sam. Ne da se mi. Dost imam bank in podobnega. Pridem v trgovino in bi rad da mi oni zrihtajo financiranje in vse, jaz samo papirje prinesem. Že tak al tak bom mogu še registracijo urejat pa to. Na srečo zdaj ni treba več na upravnih enotah čakat v vrsti kot včasih. Kar se tiče financiranja, nekje 4500-7500€ bom imel januarja gotovine ostalo mora bit na obroke, za ta denar moram sfinancirati motor da ga lahko aprila odpeljem. Od januarja do aprila pa bom imel prišparano 2k€ za opremo in registracijo, tako da aprila res samo dobim ključe in GASA! Trenutno se mi samo pri bemflu to izzide. 

- honda se mi je malce zamerla, ampak ne kot znamka ali ker bi delali slabe motorje, ampak preprost njihova predstavitev in prodaja. Pri bemflu imaš lepo narejeno stran, vse podatke gor o motorju in potem konfigurator in točno vidiš kaj in koliko daš lahko na svoj motor od opreme in kaj vse je možno. Honda? Resno si pogledal stran od as domžale? Ne veš niti kaj od opreme imaš na voljo... Prideš k njim v štacuno pa un model k da se mu sploh ne da prodajat, motorja pa niti za videt nimajo ali pa se mu ga sploh ni dalo kazat. Ko ga vprašam kako je glede naročila in kdaj moram prinest aro še sam ni vedu kaj pa kako. Na njihovi strani imajo neke vrste konfigurator, ampak ko v trgovini unga modela kaj vprašaš nima velik pojma. Pač un v štacuni se me je hotu "rešit" v 15 min, pri BMW-ju si je pa zame vzel že 4 ure, da sva predebatirala vse stvari kaj in kako, tudi glede financiranja. Prav tako yamaha in ostale znamke, imajo še slabše strani, pri nas pa še bolj porazne. Ko človek rabi info, moraš pri nas skoraj prositi folk tam da se kaj zmiga. 

- bemfl mi je lepši. Žal, tu ne vem kaj je honda misnla s tistim AT-jem... Ni mi ne lep za gledat (spredn del mi nekaj manjka), pa armatura je čudna, vsaj men. Podobno ko sem avto kupoval, sem se usedu v citroena v 15 sekundah sem bežal iz avta, ker je bil zame preveč "nezemljanski". Števc za brzino na sredini armature, njihov designer bil verjetno na drogah k je risu design za avto. Ktm mi je tudi dokaj ličen za pogledat, yamaha je naslednja in potem suzuki in na koncu vse ostalo. Triumph me je razočaral, ker ima zvok kot nek mixer pa še dele je težk dobit za njega. Vse imajo nekaj extra, ker pač angleži morajo bit angleži in bit neki extra. Pa ženi je tud tavelk GS najbol všeč.

-bemfl ima tudi več bonbončkov, vsaj tavelik GS. Od tft zaslona, shift assist (šaltanje brez kuplnge), heated grips za passangerja, polaktivno vzmetenje (se bojda zna tud prilagajat glede na to koliko teže vozi okoli), ring za upravljanje za connectivity/navigacijo (super stvar oz. meni zelo intiutivna), najboljša vetrna zaščita tako spredaj (vsaj meni), rok in nog, najboljša crashbar zaščita (jo dobiš že praktično gor),... Pri tavelkmu GS-u vse kar rbim potem še dokupit je zaščita motorja spodaj, hladilnikov in navigacija. 

 

Na koncu se mi je tud dopadla ideja od KTM-a glede tft zaslona namesto števcev, in da imaš že vgrajen sistem za povezovanje telefona in čelade. To ima zdaj tudi BMW, razen stari 800 model tega nima, mi je pa prodajalc potem ponudu, da lahko vzamem navigator VI, ki ima potem to povezljivost gor. Pri KTM-u me je najbolj motlo to, da nimajo niti motorja za pogledat/se gor usest in da imajo zelo ozke roke glede dobave (mislim da samo januar in februar), tak da je potem na žalost padu ven, v tujino pa nebi hodu kupovat motorja, ker se mi pol ne da zajebavat še homologacijskimi papirji pri nas in dostavo motorja v slo... Prav tako pri bemflu dobiš večinoma motor kot celoto že z vso dodatno opremo, ne rabiš potem po nakupu kaj velik iskat okol raznorazne dodatke in zaščite. Mi je celo dal stran, kjer imajo dokaj ugodne cene dodatnih stvari in pač je tudi opcija da stvari naročim v naprej in mi potem že tudi pri bmwju vse gor zmontirajo.  

https://www.wunderlich.de/shop/en/ 
Tu je praktično 100% da bo zadeva pasala gor, pri drugih znamkah je dostikrat loterija že kako stvar sploh najdit, kaj šele potem skup spravit. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Tepko pravi:

 Pa ženi je tud tavelk GS najbol všeč.

...ta argument zmaga....:OK:

...sploh ne vem, kaj si se tolko razpisal..če lahko vse poveš v enem kratkem stavku.

pred 45 minutami, Snecer pravi:

 

Kako boš šele kompliciral, ko se boš začel vozit.

 

Zmagovalna...:OK:

 

Pa še nekaj....

...še dobr da nisem prodajalc Benflow.....k bi se mi zmešal, če bi imel enga 4 ure na puklu..

...ok..ajd...da ni nobenga...pa da ti šiht prej mine...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Tepko pravi:

Par razlogov:

- cena, čeprav končna cena ni problem, pri BMW-ju imajo 3easy ride financiranje in rabim na začetku plačat samo 33% in se lahko že peljem. Pri Hondi je znajdi se sam. Ne da se mi. Dost imam bank in podobnega. Pridem v trgovino in bi rad da mi oni zrihtajo financiranje in vse, jaz samo papirje prinesem. Že tak al tak bom mogu še registracijo urejat pa to. Na srečo zdaj ni treba več na upravnih enotah čakat v vrsti kot včasih. Kar se tiče financiranja, nekje 4500-7500€ bom imel januarja gotovine ostalo mora bit na obroke, za ta denar moram sfinancirati motor da ga lahko aprila odpeljem. Od januarja do aprila pa bom imel prišparano 2k€ za opremo in registracijo, tako da aprila res samo dobim ključe in GASA! Trenutno se mi samo pri bemflu to izzide. 

- honda se mi je malce zamerla, ampak ne kot znamka ali ker bi delali slabe motorje, ampak preprost njihova predstavitev in prodaja. Pri bemflu imaš lepo narejeno stran, vse podatke gor o motorju in potem konfigurator in točno vidiš kaj in koliko daš lahko na svoj motor od opreme in kaj vse je možno. Honda? Resno si pogledal stran od as domžale? Ne veš niti kaj od opreme imaš na voljo... Prideš k njim v štacuno pa un model k da se mu sploh ne da prodajat, motorja pa niti za videt nimajo ali pa se mu ga sploh ni dalo kazat. Ko ga vprašam kako je glede naročila in kdaj moram prinest aro še sam ni vedu kaj pa kako. Na njihovi strani imajo neke vrste konfigurator, ampak ko v trgovini unga modela kaj vprašaš nima velik pojma. Pač un v štacuni se me je hotu "rešit" v 15 min, pri BMW-ju si je pa zame vzel že 4 ure, da sva predebatirala vse stvari kaj in kako, tudi glede financiranja. Prav tako yamaha in ostale znamke, imajo še slabše strani, pri nas pa še bolj porazne. Ko človek rabi info, moraš pri nas skoraj prositi folk tam da se kaj zmiga. 

- bemfl mi je lepši. Žal, tu ne vem kaj je honda misnla s tistim AT-jem... Ni mi ne lep za gledat (spredn del mi nekaj manjka), pa armatura je čudna, vsaj men. Podobno ko sem avto kupoval, sem se usedu v citroena v 15 sekundah sem bežal iz avta, ker je bil zame preveč "nezemljanski". Števc za brzino na sredini armature, njihov designer bil verjetno na drogah k je risu design za avto. Ktm mi je tudi dokaj ličen za pogledat, yamaha je naslednja in potem suzuki in na koncu vse ostalo. Triumph me je razočaral, ker ima zvok kot nek mixer pa še dele je težk dobit za njega. Vse imajo nekaj extra, ker pač angleži morajo bit angleži in bit neki extra. Pa ženi je tud tavelk GS najbol všeč.

-bemfl ima tudi več bonbončkov, vsaj tavelik GS. Od tft zaslona, shift assist (šaltanje brez kuplnge), heated grips za passangerja, polaktivno vzmetenje (se bojda zna tud prilagajat glede na to koliko teže vozi okoli), ring za upravljanje za connectivity/navigacijo (super stvar oz. meni zelo intiutivna), najboljša vetrna zaščita tako spredaj (vsaj meni), rok in nog, najboljša crashbar zaščita (jo dobiš že praktično gor),... Pri tavelkmu GS-u vse kar rbim potem še dokupit je zaščita motorja spodaj, hladilnikov in navigacija. 

 

Na koncu se mi je tud dopadla ideja od KTM-a glede tft zaslona namesto števcev, in da imaš že vgrajen sistem za povezovanje telefona in čelade. To ima zdaj tudi BMW, razen stari 800 model tega nima, mi je pa prodajalc potem ponudu, da lahko vzamem navigator VI, ki ima potem to povezljivost gor. Pri KTM-u me je najbolj motlo to, da nimajo niti motorja za pogledat/se gor usest in da imajo zelo ozke roke glede dobave (mislim da samo januar in februar), tak da je potem na žalost padu ven, v tujino pa nebi hodu kupovat motorja, ker se mi pol ne da zajebavat še homologacijskimi papirji pri nas in dostavo motorja v slo... Prav tako pri bemflu dobiš večinoma motor kot celoto že z vso dodatno opremo, ne rabiš potem po nakupu kaj velik iskat okol raznorazne dodatke in zaščite. Mi je celo dal stran, kjer imajo dokaj ugodne cene dodatnih stvari in pač je tudi opcija da stvari naročim v naprej in mi potem že tudi pri bmwju vse gor zmontirajo.  

https://www.wunderlich.de/shop/en/ 
Tu je praktično 100% da bo zadeva pasala gor, pri drugih znamkah je dostikrat loterija že kako stvar sploh najdit, kaj šele potem skup spravit. 

Lepo izpostavljeno in se strinjam, ta vidik drugi proizvajalci/prodajalci močno zapostavljajo. Novodobno nakupovanje, novodobni kupci, na katerega preprosto niso pripravljeni. BMW jim ponudi vse in izpolni vsa pričakovanja. Financiranje, prodaja, trženjski prijemi, tukaj jim ni para.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Tepko pravi:

Par razlogov:

...

Vse lepo in prav...samo glede financ, imaš res tako zagotovljeno službo v današnjih časih, da boš z brez problemov odplačeval motor še nadaljnjih X let? Še tako ti drugo leto pojde ves denar za motor :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, vandrovec said:

Vse lepo in prav...samo glede financ, imaš res tako zagotovljeno službo v današnjih časih, da boš z brez problemov odplačeval motor še nadaljnjih X let? Še tako ti drugo leto pojde ves denar za motor :hmm:

No glej, nebi se rad hvalu, ampak ko me sprašuješ ti povem:

Po poklicu sem drgač programer oz. web front-end developer/designer. Pri nas v firmi imamo dela toliko, da imamo še za naslednjih 10 let naprej za delatkljub zaposlovanju novih ljudi. Lansko leto nas je bilo v firmi nekje vse skupaj 21, letos bomo zaključili pri številki 38+. Rast imamo enormno (direktorja je v bistvu mal strah, ampak dobivamo res dobre in velike stranke). Kaj točno delam ne bom govoru, lahko pa povem, dobim nekje cca 1300-1400 na račun vsak mesec (z vsemi dodatki). Punca ima tudi dobro plačo, dobi še več kot jaz. Trenutno še živiva pri njenih starših, imava spodnji del hiše zase, tako da najemnine ne plačujeva. Imam samo lizing za avto, katerega plačujm 450€ na mesc. Vsak dan se tudi voziva po 150km v službo in nazaj. 
Da bi firma propadla je zelo malo verjetno, ker je preveč ljudi odvisnih od nas, pa tudi če bi firma propadla, bomo verjetno kot posamezniki, ki smo delali na projektih še vedno imeli dovolj dela, saj smo bolj kot ne edini ki poznamo projekt v nulo. Poleg tega na tedenski ravni dobivam ponudbe za delo iz tujine, kar me tudi mika malo, ampak zaenkrat pri nas ni tako hudo. Glede službe me ni strah, ker imam tudi že kar nekaj certifikatov, ki tudi v tujini pomenijo nekaj.

Za mali GS sem dobil ceno 14.100€, na začetku plačam cca 4700 in potem imam nekje cca 160€ po 33 mesečnih obrokov in na koncu še zadnjih 4700€. Teh 4700€ za mali GS imam praktično že skorajda zagarantiranih januarja, saj imam že precej našparano, trenutno pa tudi dajem precej od plače na stran. 

Veliki GS sem dobil ceno 22.000€, na začetku se plača 7300€, potem pa obroki po cca 260€ za 33 mesecev in potem na koncu spet 7300€. Zdaj če mi punca pomaga zraven pa mogoče še malo "stisnem" ugodje, mi lahko celo uspe zbrat celih 7300€ do januarja. Tistih 260€ na mesec tudi ni problem, ker mi sedaj itak ostaja od 500-750€, ker večinoma itak punca pokriva stroške. Praktično bom v teh 33 mesecih lahko nabral še skup denar za zadnji obrok. 

Drgač ne mislim celga keša skeširat za motor, ampak bi pa rad začel se vozit aprila oz. na začetku sezone. Prav tako dobavljivost motorjev ni možna med letom oz. zadnja serija za EU je nekje marec/april, potem pa naslednja šele avgusta. Če zamudim začetek bom potem moral praktično čakati še eno leto. Glede na to, da že skoraj 10 let čakam na motor in da sem končno uspel prepričat punco, da mi pusti kupt spet motor, bi res rad naslednje leto na začetku sedu za balanco. Mal sem se sicer pozno spomnu glede nakupa, ampak prej sem imel še druge stvari za poštimat, zeleno luč za nakup pa sem dobil praktično kak mesec ali dva nazaj. 

Drugač od januarja do aprila mislim napraskat še nekje cca 2000€ za opremo in registracijo, torej nabaviti moram še čelado (with bluetooth),  ker trenutna doma je stara 10 let in je totalno zanič (niti zračniki se ne odpirajo več), rabim še novo jakno in hlače (mal smo se zredil vmes :P ) in nove rokavice. Škornji mi zgledajo da so ok, samo malo se mi zdi da so se skrčili, pa jim bom malo raztegnil, če ne kupim nove potem maja če bo potreba. Tak da tole tud mislm, da bi moral lepo v budget pridt. Kar se tiče pa ostalih stroškov pa do aprila skrbi punca (+ prispeva še nekaj malega svojega denarja) :) 

 

Any more questions?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Črn scenarij; punca se zagleda v enega frajerja, ki je skeširal novega K 1600 GTL Exclusive, flikne te ven iz stanovanja,.. ostane ti kredit za avto, motor, iščeš stanovanje... stroške pokrivaš sam.. Jebal boš ježa...  :(   

150km vožnje v službo.... ja kdaj boš pa našel čas za motor, če boš tako kompliciral :?

Ne vem od kje fiksa ideja o novem motorju. Za na žegn pokazat je fajn, pa še to moraš biti poseben tip človeka. V tvojem primeru je edina prava izbira polno naloženi 1200. Če tvegaš, tvegaj na polno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bolš da me tvoja punca ne vidi na Suzukiju...pa da jo še zapeljem e krog....se bo točno to zgodlo...kar je @XTR napisal...   :p

Motorizem je luksuz....in luksuz si lahko privoščiš z viškom denarja...in zadnja stvar bi mi bila...da bi vzel kredit za motor...oz. se šel neke kalkulacije, kako se bo al se ne bo izšlo...

...motor si kupim za kolikor si ga lahko privoščim.

...sicer je pa to samo moje mnenje...  :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Nearrain said:

A mu boste posodili denar za obroke odplacat V primeru, da se mu ne izzide?

 

PS: Sam vprasam, k se tok obregate v to  :smoke:

Če je pa zelo neodločen tip.. Mi mu samo pomagamo, da bo zbral korajžo in končno nekaj kupil. :)  (začel je pri nakedih za 10k€, nadaljuje pri 22,.. na koncu bo GTL ali pa Gold Wing). :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tepko pravi:

Kaj točno delam ne bom govoru, lahko pa povem, dobim nekje cca 1300-1400 na račun vsak mesec (z vsemi dodatki). Punca ima tudi dobro plačo, dobi še več kot jaz.

Za programerja/web developerja si bolj slabo plačan. Pa tudi 150km/dan v službo se vozit je malo brezveze. Najdi si stranke direkt iz tujine (GB, ZDA) pa boš lahko šal spomladi moped plačat z gotovino. In še od doma boš delal, z občasnim avionom kam v tujino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

33 minutes ago, XTR said:

Črn scenarij; punca se zagleda v enega frajerja, ki je skeširal novega K 1600 GTL Exclusive, flikne te ven iz stanovanja,.. ostane ti kredit za avto, motor, iščeš stanovanje... stroške pokrivaš sam.. Jebal boš ježa...  :(   

150km vožnje v službo.... ja kdaj boš pa našel čas za motor, če boš tako kompliciral :?

Ne vem od kje fiksa ideja o novem motorju. Za na žegn pokazat je fajn, pa še to moraš biti poseben tip človeka. V tvojem primeru je edina prava izbira polno naloženi 1200. Če tvegaš, tvegaj na polno!

Ne, ne bo. Sva že skor 14 let skupej in jo kr dovolj dobro poznam, da ne bo padla na kak material *blink blink*. 

Če bi šla pa slučajn narazn, bo pa sama prevzela avto, ker ga bo ona bolj rabla kot jaz, jaz obdržim motor in stanovanje tud ne bo problem, imam backup tudi v tem primeru. 

ja 150km vožnje, ki bo v času sezone in dokaj "lepem" vremenu narejena na novem motorčku :smoke: Ko končam šiht pa še kak "ovink" naredim predem grem domov. :) Drgač fiksna ideja o novem motorju je odkar imam preklemano slabe izkšnje z rabljenimi rečmi. Preprost rajš kupm novo in vem točno kako pa kaj se je z motorjem delalo in v kakem stanju je, poleg tega pa si lahko izberem opremo. Iskat rabljen motor z točno določeno opremo in v dobrem stanju je hujše kot loterija. Ne hvala. Raje kupim novo in imam vsaj za čas garancije mir. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, jskrablin said:

Za programerja/web developerja si bolj slabo plačan. Pa tudi 150km/dan v službo se vozit je malo brezveze. Najdi si stranke direkt iz tujine (GB, ZDA) pa boš lahko šal spomladi moped plačat z gotovino. In še od doma boš delal, z občasnim avionom kam v tujino.

Ja sej bodo še povišice, eno pričakujem tudi zdele letos decembra, ko imamo review-e. :)

150km oz. cca 75km v eno smer je vožnje. Meni se ne zdi brezveze, ker mi ni treba plačevat 400+€ za najemnino in stroške nekomu, ki ima itak že vsega preveč (ima v lasti več nepremičnin) in na koncu itak ne bo nič mojega. Noben mi teh stroškov ne pokriva. Medtem ko stroške prevoza pa mi lepo plača firma oz. dobim skoraj 2x več kolikor pokurim za nafto :) Zdaj ko bo pa motor, se bom pa še tolk rajš vozu. 

Freelance se pa zaenkrat ne grem, tist je šele loterija, ker lahko dejansko ostaneš hitro brez dela in denarja. Tu imamo stalne pogodbene stranke in visoko varnost zaposlitve. Mogoče kdaj v prihodnosti pustim te možnosti odprte, ampak dokler ne dobim nek garant, da ne bom imel nevarnosti kak mesec "hirat" se temu izogibam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bo otrok pri hiši bo motor samo še kraj kjer se bo nabiral prah....kredit pa nebodigatreba, ker bo treba kupit fancy voziček za pokazat se...glede na tip motorja, ki se kupuje je to neizbežno.

Zdaj pa še samo napiši, da o otroku ne razmišljata, ker sta še mlada in imata veliko časa. Ti v naprej povem, da tako razmišljaš ti....babnica pa ne....čeprav bo trdila da jo zanima kariera. Ampak je nagon po nadaljevanju vrste močnejši...kar je tudi prav.

Kakorkoli....še sreča da smo različni....si pa tipičen predstavnik Slovenije....avto na lizalko, gajba pri starcih, pa motor (čim večji, močnejši, lepši, najbolj kojnski....) na kredo....več dolžen kot vreden.....

Ne bi rad da izzveni kot pridiga....čeprav na nek način je...dobronamerna. Malo ustavi konje in premisli kaj v resnici potrebuješ....je treba pazit, kaj si želiš v življenju, ker se ti lahko želje izponijo.

Jaz sem star 50let...imam vse...gajbo, avto, otroci praktično že s kufri na vratih, plače dovolj, kreditov nobenih,....ko sem se odločal o nakupu motorja lani, sem imel na voljo 22.000 keša + 2.000...saj veš...kaki kufrček, pa lučke in ostala sranja. Po dobrem premisleku in pogovorih s samim seboj, sem kupil motor (nov) za 7.000 eur...in po enem letu uporabe in 19.000 prevoženih, več kot zadovoljno ugotavljam, da sem se pravilno odločil, sploh, ker sem neobremenjen s tem, kar si mislijo o tem nakupu drugi. Motor uporabljam na način in natančno tako in zato, za kar sem ga nameraval kupit. Ampak za takšne zadetke v življenju moraš imet za seboj že nekaj kilometrine...tiste življenjske...te pa tebi še manjka.

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Otrok je v planu, ampak ne še tako zgodaj, lahko pa da ga sploh ne bo (lahko da je kdorkoli o naju neploden?). Poleg tega kakega fancy vozička ne bova kupovala oz. če ga bo, ga bo punca sama :) S tem da ima še računico za stroške. Zna kar dobro z denarjem tak da ne bo problem. Prav tako je pa veliko lažje kupiti rabljen voziček kot rabljen motor. Pri motorju ne boš nikol vsega vedu kaj je narobe, pri vozičku pa lahko večinoma vidiš vse. Prav tako sva se s punco zmenla, da najprej poplačam motor v celoti, potem pa je na vrsti otrok, ker po motorju nimam več nobene večje stvari za kupit edino za kako potovanje skeširat. 

Motor ne bo nabiral prah, ker se bom z njim vozil. Sem se vozil, ko sem imel 125cc, sem se vozil ko sem imel 650cc, in se bom vozil ko bom imel tega 800 ali 1200. Če ne druzga je men motor sproščanje, ko imam vsega poln kufer in rabim mir pred vsemi, se poknem na motor in grem na kako bolj ne preveč prometno cesto in uživam. Z 125cc, ki je bil enduro sem šel dostikrat tudi po kakih makedamskih poteh. Prav tako bo motor za mene za v službo, punca pa če bo hotla zraven, če ne ima na voljo avto. 

Kaj potrebujem? Motor. To je moja droga. Ampak tak motor, ki bo zmožen tudi za na kako popotovanje. Tudi punca bi rada šla mal naokol in jaz bi preprosto rad izkoristil prijetno s koristnim in ni lepšega kot iti na kako pot z motorjem v dvoje. Naslednje leto je v planu Grčija, če bodo finance stale pa mogoče tudi Anglija ali Irska. 

Fajn si star 50 let, jaz nebi rad do 50. leta čakal, da bom lahko užival. Ker gotovine trenutno nimam, gre pač na lizing, jebiga. Za službo sem kar preskrbljen, tako da lahko potrkam, po izračunih bi moral celoten motor biti sposoben poplačati v manj kot 18 mesecih po nakupu, ampak tega verjetno niti ne bom delal. Prihodka ne bo zmanjkalo, to sem lahko 100%, je pa avto pa motor edina stvar na kredit oz. lizing, ostale stvari kupujemo na keš oz. se zmeniva s punco, našparava in kupiva. Ker nimam dovolj časa za šparanje za motor do začetka naslednje sezone bo pač treba na liziko kot praviš. Kar se tiče motorja je tudi meni vseeno kaj si mislijo drugi, ampak bolj me zanimajo mnenja ali bo motor primeren zame oz. moj namen, glede na to da ga nimam možnosti probat oz. moram kupovati "na blef". Motor bo namenjen med sezono in lepšim vremenom predvsem za do službe in nazaj ter še mal okol (tudi malo "offroad") in za kako potovanje. 

Lahko bi si tudi jaz kupu motor za 9000€, kot sem gledal na začetku, ampak prvo mi lega na njemu ni všeč oz. je zelo utrujajoča in tudi zadišalo mi je spet malo iti po kakih makedamskih poteh pa še boljša zaščita za veter in dež je na temu bemflu. Zdaj tu pri punci je polno poti in hribov okol, tako da imam veliko za prefurat in raziskat. Zdaj tavelik GS je tudi meni malo drag in se še vedno bolj nagibam k tamalemu, vendar kot rečeno se bo gor vozila tudi lepša polovica pa tudi tanova elektronika mi je veliko bolj mikavna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!