Skoči na vsebino

TET - TRANS EURO TRAIL


Priporočene objave

Objavljeno

Kot se vidi po luknjah,

je bilo izenačeno 2:2

20250806_140906.jpg.780a6dd13ffeb824d4b930eb90c6c32d.jpg

  • Všeč mi je 8
  • Hvala 1
Objavljeno
Ob 3. 8. 2025 ob 9:43, motom pravi:

Začetek Tet kosovo je obetaven...čeprav start iz MNE. Prehod na kosovo in albanijo pa preko zelene meje.

20250803_065455.jpg.a14c6a396b77fce993cd49769ad3b8a8.jpg

 

Kaj to pomeni "preko zelene meje"? 

A je to, da ne greš preko mejnega prehoda in v državo vstopiš ilegalno? Če ja, kako pa se to obnese? Kaj če te ustavi policijska kontrola? Ali izstopiš tudi potem preko zelene meje?

Objavljeno
Ob 8. 5. 2025 ob 9:31, Satao pravi:

Tet Srbija......

IMG_3853.JPEG

IMG_3916.JPEG

IMG_3893.JPEG

IMG_4052.JPEG

IMG_4111.JPEG

IMG_4044.JPEG

IMG_3954.JPEG

IMG_3938.JPEG

Čudovito. Kater del pa si odvozil? Jz bom skušal v septembru prevozit skrajno zahodni del. Tam nekje od Karajukiča Bunari do Kremne. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 22 urami, UrošG pravi:

Kaj to pomeni "preko zelene meje"? 

A je to, da ne greš preko mejnega prehoda in v državo vstopiš ilegalno? Če ja, kako pa se to obnese? Kaj če te ustavi policijska kontrola? Ali izstopiš tudi potem preko zelene meje?

Seveda prehod preko zelene meje ni legalen. Legalen je lahko za planince in kolesarje, če se predhodno najavijo na mejni policiji. Za motorna vozila to ni mogoče.

Dejansko je pa takole... če greš po TETu res prestopiš mejo med Kosovim in Albanijo in potem v MNE in spet na Kosovo, ampak ni panike, ker tam ni kontrol. V Albanijo prestopiš kar veliko, v MNE pa zanemarljivo. V AL nisva videla policije, tudi na Kosovem le v mestu Peč.

Če greš pa npr. iz Kosova v MNE in zaviješ s TET pa se spustiš v Plav, te bo pa na poti dol skoraj sigurno ustavila mejna policija. Naju so 3x, ampak niso vedeli, da sva prestopila mejo. Vsakič so naju popisali in so bili zelo prijazni. Če bi naju videli, da sva prestopila mejo, bi bil pa problem, ker so vedno imeli zraven tudi tuje policaje iz Nemčije ali Poljske.

20250820_102332.jpg.aae48e4887d2b3a99e961ceca6f0ec64.jpg

 

Še najbolj kritičen prehod iz MNE na Kosovo je bil tukaj: https://maps.app.goo.gl/LPoe3Y2VcCgF98Zh7?g_st=ac

Tukaj so redne kontrole, zato sva bila tam zelo zgodaj. Itak pa bi naju MNE policaji lahko le obrnili nazaj. Upala pa sva, da kosovskih ne bo. Tukaj gre TET po kosovem le blizu meje, midva sva pač tu naredila dostop do TETa. Do tukaj je iz MNE celo asfalt, na kosovski strani pa le 1km makadama. Sva pa že doma po internetu kupila kosovsko zavarovanje za motorje.

20250806_074937.jpg.20151d67dddba3c451b342954d191521.jpg

 

 

Prehode mej sva delala, ker sva bila stacionirana tukaj: 

https://maps.app.goo.gl/63wHwrWXHyFsCR4q9?g_st=ac

Zvozila sva le tisti del TETa kar sva ga dosegla v enem dnevu. Je pa v okolici Plav in Gusinj dobrih tur kar veliko.

Z avto in prikolico nisva hotela na Kosovo, ker tam ne velja kasko zavarovanje za avto.

Popravljeno . Popravil motom
  • Všeč mi je 6
  • Hvala 2
Objavljeno
On 8/19/2025 at 12:45 PM, UrošG said:

Čudovito. Kater del pa si odvozil? Jz bom skušal v septembru prevozit skrajno zahodni del. Tam nekje od Karajukiča Bunari do Kremne. 

Start…Nac. park Tara-Zlatibor-Priboj-Golija-Kopaonik-Vlasinsko jezero-Pirot-Stara planina…tak nekak

  • Hvala 1
Objavljeno
Ob 4. 7. 2025 ob 19:43, celjan89 pravi:

PS: Če je kdo iz celjske regije in je kdaj za kakšno enduro vožnjo  naj mi piše na zs. LP Marcel

Počaki da moped menjam :D

Objavljeno

Če boš vse to zvozil v tem času (na telefonu ni smajlija ki se klanja) .

Meni v enem tednu ni uspelo odpeljat Črne gore.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, franc pravi:

Če boš vse to zvozil v tem času (na telefonu ni smajlija ki se klanja) .

Meni v enem tednu ni uspelo odpeljat Črne gore.

Kaj? A misliš Tet traso ni šlo v enem tednu al celo Črno goro? Ker jz sem tet od Plužin do albanske meje odpeljal od 7ih zjutrej do 5ih popldne. En dan. In potem sem se zvečer zapeljal do Nikšiča kjer sem spal. 

Pač, meni je všeč, da pokrajina beži mimo. Da se peljem. Da sem cel dan v čeladi. ... Saj se ustavim in občudujem razgled. Ampak to je 5 minut. Potem grem naprej. 

tet črna gora sept 2023.jpg

  • Všeč mi je 6
  • Hvala 1
Objavljeno

ti sam srečno vozi, pa čimveč fotk napopaj, da se bom lahko slinil :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@UrošG ti sam razpali po dolgem in pocez….💪…Pa Srecno….🤞🤞🤞

Cela trasa Srbije, kar sem uspel odvozit je zanimiva……

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 30. 8. 2025 ob 13:08, UrošG pravi:

Danes teden startam proti Sarajevu. Vmes skočim na kakšen hrib ali kaj podobnega.  Drugi dan po TET trasi prečim Jahorino, ki sem jo pred dvema letoma izpustil, in nato se zapeljem do Žabljaka. Če bo ostalo kaj časa naredim še en krog tam okoli. Tretji dan prečim Sinjajevino do Mojkovca, tam skočim na kofe in nadaljujem gor proti smučišču križem kražem, da se nekako čez hribe pripeljem do Berane. Od tam transfer do Gusinje ali tam nekje. Četrti dan ali naredim krog tam okoli Prokletij ali pa kar pičim do doline Theth po tet trasi do Skadar-ja in od tam po cesti v Makedonijo do Debarja. Naslednje dneve bom potem sledil tet trasi do Tetovo, Prilep, Skopje. Gore/dole cikcak :) . Od tu dalje pa načrt še ni čist jasen. Če bo vreme in volja se bom poskusil zapeljat do Bolgarije in odpeljat del tet-a na skrajnem zahodu do glavnega mejnega prehoda s Srbijo. Od tu bi potem pri Slaviji spet ujel tet traso in šel pogledat Midžor - najvišji vrh v Srbiji. Potem pa bi udaril en transfer na zahod Srbije in odpeljal še zahodni del srbskega TET-a gor do nacionalnega parka Tara. Od tam pa via Kranj. Časa mam 14 dni.

 

Satao, zanima me, kakšne vtise imaš iz Srbskega teta. Kateri del se je tebi zdel še posebej fajn in ga ne bi bilo za izpustit?

 

Za drugi in tretji dan sem poklikal in pripravil gpx. Da se ne bom izgubil 🙃  Jih prilagam.

 

Bom pa poskusil sproti dnevno prilepit kakšno fotko in kratko poročilo.

Žabljak - Mojkovac.gpx 398.17 kB · 6 downloads Meja BIH - Radoje Dakić - Žabljak.gpx 518.58 kB · 5 downloads Mojkovac - Berane.gpx 435.75 kB · 4 downloads Vidikovac - Gušterov do.gpx 6.71 kB · 4 downloads Žabljak - Mojkovac - dodatek preko Gornje Donje Lipovo.gpx 253.17 kB · 4 downloads

No, kot gre rek, nobena stvar nikoli ne gre po načrtu. In tudi ta ni šla. 

Ampak do spremebe je prišlo za odpeljanim delom bosnaskega teta preko Jahorine. Tako da najprej Jahorina, potem o spremembi. 

 

Vozil sem iz Sarajeva proti Foči. Del iz Sarajeva nisem čisto sledil, ampak sem na Tet prišel malo pod začetkom smučišča. V septembru 2025 gre trasa do vrha po cesti in praktično v celoti obvozi smučišče. Jaz si nisem mogel pomagat in sem na vrhu zavil desno (veliko križišče dveh makadamskih cest, ne moreš falit) in šel pogledat vrh smučišča z akumulacijskim jezerom. Ker je blo to v nedeljo zgodaj zjutraj, ni bilo nikjer nikogar, ampak vrjamem, da čez dan pride kakšen turist al pa izraelc, da se tam malo z ladijco zapelje ali pa naredi kakšen krog s štirikolesniki, ki so tam parkirani. No, Jahorina je dosti planotaste sorte gor preke vrhu in je res dobr poligon za afne guncat. Sicer sem pred leti slišal da je enega jadralnega padalca ob prisranku na te travnike pohotna mina odnesla nazaj v nebo, ampak zdej ni blo nikjer več nobenih tabel, tako da mislim sa ni bojazni za preuranjeni odhod na oni svet. Je pa tako kot na Paljeniku dosti poti že zacahnanih od štirikolesnikov. So za ponucat. Če bi se pa tole broči motorist odločil, da ne bi raziskoval stran poti in se raje držal tet črte, pa vseeno priporočam obisk razgledne točke Jahorina. Ta ni del teta, je pa le kak dober kilometer stran, po dobro urejeni makadamski cesti. Lokacija je najdibilna na guglovih mepsih. Do tu gre tet po lepi makadmaski cesti, primerni za vse bosanske golf dvojke. Od tu dalje pa se začne zabavni del. Tet gre levo gor, novo nasuta makadamska cesta pa desno dol (spojler: kasneje se spet združita). Čez travnike je lepa zabavna pista, hec rata, ko prideš čez greben in se zadeva začne strmo spuščat. Jz sem se peljal v suhem in jasnem vremenu. Brez posebnosti. Malce bolj zahtevno. Ampak, če bi bilo mokro, je pa kamnira podlaga ravno tolko namešana z zemljo in nekaj malega tudi travo, da bi zadeva postala huda drsalnica. Mogoče bi šel v mokrem raje po prej omenjeni obvozni cesti. To velja tudi za obratno smer vožnje, saj so nekateri odseki precej na prosti pad, oz. za kolena grist (odvisn kam gledaš). Če maš večji motor in mal manj znanja, obvoz. Al pa pač obrneš. Dobr je vedt da se da tur drugje. :)

Tole se dogaja nad gozdno mejo, tako da so razgledi taki, da ne veš al bi okol gledov al pod gume. 

 

Ko se spustiš v gozd se trasa razcepi. Na daljšo levo in krajšo desno. Seveda sem mogu po daljši tako da ne vem kako je na krajši. Na daljši se trasa kmalu po razcepu spremeni v zelo gosto preraslo nekočpreddavnimičasi gozdno cesto. Na dolžini odoka 500m je tudi zelo blatnasta in se kolesa kar ugrezajo skoraj do osi. Pa sem šel v relativno suhem. Ta blatni del se v smeri proti Foči spušča. Ko se začneš vzpenjat, ga je mogoče kakšnih 50 m, potem pa spet kamnita podlaga. Ne rečt, da nis vedu, k ti bo drek začel za škoren lest. 

 

Naprej dol v dolini brez posebnosti. Eno opcijsko prečkanje struge. Aja, pa ne zgrešit peščenih piramid al kaj so že. Cca. 1 km od tet trase. Označene na mapsih in s kažipotnimi tablami. 

DSC06283.JPG

DSC06285.JPG

DSC06293.JPG

  • Všeč mi je 4
  • Hvala 2
Objavljeno

Prej je neki zatarokiral nalaganje. Še mal fotk k zgornjemu tekstu. 

DSC06293.JPG

DSC06304.JPG

DSC06308.JPG

DSC06311.JPG

DSC06315.JPG

DSC06325.JPG

  • Všeč mi je 5
  • Hvala 2
Objavljeno

A kako je v desno? Takle :)

IMG_2228.jpeg.25cf4cab137376a4c521510b580aac76.jpeg

IMG_2229.jpeg.09ff2236fae3b50489f090350ddba0bc.jpeg

IMG_2230.jpeg.ca08de4e13ca78a5e5b1b8503894794d.jpeg

  • Všeč mi je 4
  • Hvala 2
  • Haha 1
  • Šokiran 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!