Popularna objava motom Objavljeno Avgust 6 Popularna objava Objavljeno Avgust 6 Lep Še mal, pa bo dren kot v Dolomitih 9 1
UrošG Objavljeno Avgust 19 Objavljeno Avgust 19 Ob 3. 8. 2025 ob 9:43, motom pravi: Začetek Tet kosovo je obetaven...čeprav start iz MNE. Prehod na kosovo in albanijo pa preko zelene meje. Kaj to pomeni "preko zelene meje"? A je to, da ne greš preko mejnega prehoda in v državo vstopiš ilegalno? Če ja, kako pa se to obnese? Kaj če te ustavi policijska kontrola? Ali izstopiš tudi potem preko zelene meje?
UrošG Objavljeno Avgust 19 Objavljeno Avgust 19 Ob 8. 5. 2025 ob 9:31, Satao pravi: Tet Srbija...... Čudovito. Kater del pa si odvozil? Jz bom skušal v septembru prevozit skrajno zahodni del. Tam nekje od Karajukiča Bunari do Kremne.
motom Objavljeno Avgust 20 Objavljeno Avgust 20 (popravljeno) pred 22 urami, UrošG pravi: Kaj to pomeni "preko zelene meje"? A je to, da ne greš preko mejnega prehoda in v državo vstopiš ilegalno? Če ja, kako pa se to obnese? Kaj če te ustavi policijska kontrola? Ali izstopiš tudi potem preko zelene meje? Seveda prehod preko zelene meje ni legalen. Legalen je lahko za planince in kolesarje, če se predhodno najavijo na mejni policiji. Za motorna vozila to ni mogoče. Dejansko je pa takole... če greš po TETu res prestopiš mejo med Kosovim in Albanijo in potem v MNE in spet na Kosovo, ampak ni panike, ker tam ni kontrol. V Albanijo prestopiš kar veliko, v MNE pa zanemarljivo. V AL nisva videla policije, tudi na Kosovem le v mestu Peč. Če greš pa npr. iz Kosova v MNE in zaviješ s TET pa se spustiš v Plav, te bo pa na poti dol skoraj sigurno ustavila mejna policija. Naju so 3x, ampak niso vedeli, da sva prestopila mejo. Vsakič so naju popisali in so bili zelo prijazni. Če bi naju videli, da sva prestopila mejo, bi bil pa problem, ker so vedno imeli zraven tudi tuje policaje iz Nemčije ali Poljske. Še najbolj kritičen prehod iz MNE na Kosovo je bil tukaj: https://maps.app.goo.gl/LPoe3Y2VcCgF98Zh7?g_st=ac Tukaj so redne kontrole, zato sva bila tam zelo zgodaj. Itak pa bi naju MNE policaji lahko le obrnili nazaj. Upala pa sva, da kosovskih ne bo. Tukaj gre TET po kosovem le blizu meje, midva sva pač tu naredila dostop do TETa. Do tukaj je iz MNE celo asfalt, na kosovski strani pa le 1km makadama. Sva pa že doma po internetu kupila kosovsko zavarovanje za motorje. Prehode mej sva delala, ker sva bila stacionirana tukaj: https://maps.app.goo.gl/63wHwrWXHyFsCR4q9?g_st=ac Zvozila sva le tisti del TETa kar sva ga dosegla v enem dnevu. Je pa v okolici Plav in Gusinj dobrih tur kar veliko. Z avto in prikolico nisva hotela na Kosovo, ker tam ne velja kasko zavarovanje za avto. Popravljeno Avgust 20. Popravil motom 6 2
Satao Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 On 8/19/2025 at 12:45 PM, UrošG said: Čudovito. Kater del pa si odvozil? Jz bom skušal v septembru prevozit skrajno zahodni del. Tam nekje od Karajukiča Bunari do Kremne. Start…Nac. park Tara-Zlatibor-Priboj-Golija-Kopaonik-Vlasinsko jezero-Pirot-Stara planina…tak nekak 1
u-r-o-s Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 Ob 4. 7. 2025 ob 19:43, celjan89 pravi: PS: Če je kdo iz celjske regije in je kdaj za kakšno enduro vožnjo naj mi piše na zs. LP Marcel Počaki da moped menjam
Popularna objava UrošG Objavljeno Avgust 30 Popularna objava Objavljeno Avgust 30 Ob 25. 8. 2025 ob 10:14, Satao pravi: Start…Nac. park Tara-Zlatibor-Priboj-Golija-Kopaonik-Vlasinsko jezero-Pirot-Stara planina…tak nekak Danes teden startam proti Sarajevu. Vmes skočim na kakšen hrib ali kaj podobnega. Drugi dan po TET trasi prečim Jahorino, ki sem jo pred dvema letoma izpustil, in nato se zapeljem do Žabljaka. Če bo ostalo kaj časa naredim še en krog tam okoli. Tretji dan prečim Sinjajevino do Mojkovca, tam skočim na kofe in nadaljujem gor proti smučišču križem kražem, da se nekako čez hribe pripeljem do Berane. Od tam transfer do Gusinje ali tam nekje. Četrti dan ali naredim krog tam okoli Prokletij ali pa kar pičim do doline Theth po tet trasi do Skadar-ja in od tam po cesti v Makedonijo do Debarja. Naslednje dneve bom potem sledil tet trasi do Tetovo, Prilep, Skopje. Gore/dole cikcak . Od tu dalje pa načrt še ni čist jasen. Če bo vreme in volja se bom poskusil zapeljat do Bolgarije in odpeljat del tet-a na skrajnem zahodu do glavnega mejnega prehoda s Srbijo. Od tu bi potem pri Slaviji spet ujel tet traso in šel pogledat Midžor - najvišji vrh v Srbiji. Potem pa bi udaril en transfer na zahod Srbije in odpeljal še zahodni del srbskega TET-a gor do nacionalnega parka Tara. Od tam pa via Kranj. Časa mam 14 dni. Satao, zanima me, kakšne vtise imaš iz Srbskega teta. Kateri del se je tebi zdel še posebej fajn in ga ne bi bilo za izpustit? Za drugi in tretji dan sem poklikal in pripravil gpx. Da se ne bom izgubil 🙃 Jih prilagam. Bom pa poskusil sproti dnevno prilepit kakšno fotko in kratko poročilo. Žabljak - Mojkovac.gpx Meja BIH - Radoje Dakić - Žabljak.gpx Mojkovac - Berane.gpx Vidikovac - Gušterov do.gpx Žabljak - Mojkovac - dodatek preko Gornje Donje Lipovo.gpx 6 4
franc Objavljeno Avgust 30 Objavljeno Avgust 30 Če boš vse to zvozil v tem času (na telefonu ni smajlija ki se klanja) . Meni v enem tednu ni uspelo odpeljat Črne gore. 2
UrošG Objavljeno Avgust 30 Objavljeno Avgust 30 pred 3 urami, franc pravi: Če boš vse to zvozil v tem času (na telefonu ni smajlija ki se klanja) . Meni v enem tednu ni uspelo odpeljat Črne gore. Kaj? A misliš Tet traso ni šlo v enem tednu al celo Črno goro? Ker jz sem tet od Plužin do albanske meje odpeljal od 7ih zjutrej do 5ih popldne. En dan. In potem sem se zvečer zapeljal do Nikšiča kjer sem spal. Pač, meni je všeč, da pokrajina beži mimo. Da se peljem. Da sem cel dan v čeladi. ... Saj se ustavim in občudujem razgled. Ampak to je 5 minut. Potem grem naprej. 6 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 31 Objavljeno Avgust 31 ti sam srečno vozi, pa čimveč fotk napopaj, da se bom lahko slinil 2
Satao Objavljeno September 1 Objavljeno September 1 @UrošG ti sam razpali po dolgem in pocez….💪…Pa Srecno….🤞🤞🤞… Cela trasa Srbije, kar sem uspel odvozit je zanimiva…… 1 1
UrošG Objavljeno September 14 Objavljeno September 14 Ob 30. 8. 2025 ob 13:08, UrošG pravi: Danes teden startam proti Sarajevu. Vmes skočim na kakšen hrib ali kaj podobnega. Drugi dan po TET trasi prečim Jahorino, ki sem jo pred dvema letoma izpustil, in nato se zapeljem do Žabljaka. Če bo ostalo kaj časa naredim še en krog tam okoli. Tretji dan prečim Sinjajevino do Mojkovca, tam skočim na kofe in nadaljujem gor proti smučišču križem kražem, da se nekako čez hribe pripeljem do Berane. Od tam transfer do Gusinje ali tam nekje. Četrti dan ali naredim krog tam okoli Prokletij ali pa kar pičim do doline Theth po tet trasi do Skadar-ja in od tam po cesti v Makedonijo do Debarja. Naslednje dneve bom potem sledil tet trasi do Tetovo, Prilep, Skopje. Gore/dole cikcak . Od tu dalje pa načrt še ni čist jasen. Če bo vreme in volja se bom poskusil zapeljat do Bolgarije in odpeljat del tet-a na skrajnem zahodu do glavnega mejnega prehoda s Srbijo. Od tu bi potem pri Slaviji spet ujel tet traso in šel pogledat Midžor - najvišji vrh v Srbiji. Potem pa bi udaril en transfer na zahod Srbije in odpeljal še zahodni del srbskega TET-a gor do nacionalnega parka Tara. Od tam pa via Kranj. Časa mam 14 dni. Satao, zanima me, kakšne vtise imaš iz Srbskega teta. Kateri del se je tebi zdel še posebej fajn in ga ne bi bilo za izpustit? Za drugi in tretji dan sem poklikal in pripravil gpx. Da se ne bom izgubil 🙃 Jih prilagam. Bom pa poskusil sproti dnevno prilepit kakšno fotko in kratko poročilo. Žabljak - Mojkovac.gpx 398.17 kB · 6 downloads Meja BIH - Radoje Dakić - Žabljak.gpx 518.58 kB · 5 downloads Mojkovac - Berane.gpx 435.75 kB · 4 downloads Vidikovac - Gušterov do.gpx 6.71 kB · 4 downloads Žabljak - Mojkovac - dodatek preko Gornje Donje Lipovo.gpx 253.17 kB · 4 downloads No, kot gre rek, nobena stvar nikoli ne gre po načrtu. In tudi ta ni šla. Ampak do spremebe je prišlo za odpeljanim delom bosnaskega teta preko Jahorine. Tako da najprej Jahorina, potem o spremembi. Vozil sem iz Sarajeva proti Foči. Del iz Sarajeva nisem čisto sledil, ampak sem na Tet prišel malo pod začetkom smučišča. V septembru 2025 gre trasa do vrha po cesti in praktično v celoti obvozi smučišče. Jaz si nisem mogel pomagat in sem na vrhu zavil desno (veliko križišče dveh makadamskih cest, ne moreš falit) in šel pogledat vrh smučišča z akumulacijskim jezerom. Ker je blo to v nedeljo zgodaj zjutraj, ni bilo nikjer nikogar, ampak vrjamem, da čez dan pride kakšen turist al pa izraelc, da se tam malo z ladijco zapelje ali pa naredi kakšen krog s štirikolesniki, ki so tam parkirani. No, Jahorina je dosti planotaste sorte gor preke vrhu in je res dobr poligon za afne guncat. Sicer sem pred leti slišal da je enega jadralnega padalca ob prisranku na te travnike pohotna mina odnesla nazaj v nebo, ampak zdej ni blo nikjer več nobenih tabel, tako da mislim sa ni bojazni za preuranjeni odhod na oni svet. Je pa tako kot na Paljeniku dosti poti že zacahnanih od štirikolesnikov. So za ponucat. Če bi se pa tole broči motorist odločil, da ne bi raziskoval stran poti in se raje držal tet črte, pa vseeno priporočam obisk razgledne točke Jahorina. Ta ni del teta, je pa le kak dober kilometer stran, po dobro urejeni makadamski cesti. Lokacija je najdibilna na guglovih mepsih. Do tu gre tet po lepi makadmaski cesti, primerni za vse bosanske golf dvojke. Od tu dalje pa se začne zabavni del. Tet gre levo gor, novo nasuta makadamska cesta pa desno dol (spojler: kasneje se spet združita). Čez travnike je lepa zabavna pista, hec rata, ko prideš čez greben in se zadeva začne strmo spuščat. Jz sem se peljal v suhem in jasnem vremenu. Brez posebnosti. Malce bolj zahtevno. Ampak, če bi bilo mokro, je pa kamnira podlaga ravno tolko namešana z zemljo in nekaj malega tudi travo, da bi zadeva postala huda drsalnica. Mogoče bi šel v mokrem raje po prej omenjeni obvozni cesti. To velja tudi za obratno smer vožnje, saj so nekateri odseki precej na prosti pad, oz. za kolena grist (odvisn kam gledaš). Če maš večji motor in mal manj znanja, obvoz. Al pa pač obrneš. Dobr je vedt da se da tur drugje. Tole se dogaja nad gozdno mejo, tako da so razgledi taki, da ne veš al bi okol gledov al pod gume. Ko se spustiš v gozd se trasa razcepi. Na daljšo levo in krajšo desno. Seveda sem mogu po daljši tako da ne vem kako je na krajši. Na daljši se trasa kmalu po razcepu spremeni v zelo gosto preraslo nekočpreddavnimičasi gozdno cesto. Na dolžini odoka 500m je tudi zelo blatnasta in se kolesa kar ugrezajo skoraj do osi. Pa sem šel v relativno suhem. Ta blatni del se v smeri proti Foči spušča. Ko se začneš vzpenjat, ga je mogoče kakšnih 50 m, potem pa spet kamnita podlaga. Ne rečt, da nis vedu, k ti bo drek začel za škoren lest. Naprej dol v dolini brez posebnosti. Eno opcijsko prečkanje struge. Aja, pa ne zgrešit peščenih piramid al kaj so že. Cca. 1 km od tet trase. Označene na mapsih in s kažipotnimi tablami. 4 2
UrošG Objavljeno September 14 Objavljeno September 14 Prej je neki zatarokiral nalaganje. Še mal fotk k zgornjemu tekstu. 5 2
mladench Objavljeno September 14 Objavljeno September 14 Še en delček od tistega dela jahorine. Ahhh I miss it 🤠 copy_7DFB136B-99A4-4C12-82A1-F6958DA32744.mov 3 1
Popularna objava UrošG Objavljeno September 14 Popularna objava Objavljeno September 14 Da pa zdej pojasnim spremembo. Tko, nahitrco. Kmalu po prihodu v črno goro se mi je bogu iza nogu strgala veriga (ni bla ona nč kriva, pozabu sem jo zamenjat. Čista moja greška). Brez črnogorcev Danilota in Mičota bi me vrjetn tam pojedli medvedi. Da skrajšam,... po dveh dneh palamudenja gore dole po Črni gori sem namontiral novo ketno in po pregledu servisne knjige ugotovil, da bo moj plan bistveno presegel 20.000 kilometrov na motorju. Takrat pa je treba po knjigi menjat verigo za ventile. Ves posran od pravkar prestanega neljubega dogodka s strgano pogonsko verigo, sem se odločil, da skrajšam pot. Odpeljal sem zastavljeno traso čez Črno goro (pogorje Sinjajevina je pa nekstlevel bjutiful, ampak to ni tet, tko da to pišem v drugo temo) in se usmeril proti tet Srbija. Odpeljal sem skrajno zahodni del. Od mesta Brodarevo do vasice Seča Reka. Tu sem vozil od juga proti severu oz. v obratni smeri, kot je trasa privzeto nastavljena. Vozil sem dan po dežju, tako je bla podlaga v senčnih delih še mokra, trava drseča, gozdne ceste pa polne luž. Kmalu, ko se z Brodareva dvigneš in se nekoliko teren zravna, trasa zavije na travniško cesto in nato v gozd, kjer je cesta še vedno travniška - travnata, polna kravjekov, kolesnic, preraslega grmovja. Uglavnem, ko je linesman tole skup sestavlov, se mu je iz une sklede z grmovjem mal preveč usulo. Tu sem vozil v polnem dežnem kombinezonu. Ne ker bi dežval, ampak je bla taka megla, da sem mogu nazaj gledat, če sem še na cesti. In kolesnice. Ah kolesnice. Dobr da se je zgodilo samo dvakrat ampak, ko gre prvo kolo v eno kolesnico, zadnje kolo pa v sosednjo kolesnico in poj se zadnje kolo naveliča bit zadnje in kot nadebuden 8 letni fantek reče: zem pa še jz mal spredej, ... poj veš, da unmu k sedi na motorju ni dolgcajt. Se je moja čelada kr naposlušala: lawd đizs, sejv me (oz. po naše: ujebemumater!). Dobra stvar zate, bralec tega nablojenega zapisa je, da maš ravno tu obvoz po lepi makadmaski cesti. Bom probu dat skrinšot, pa se znajt. Pa še to bom reku. Če je suho, je ta del trase čist fajn. Potem je en del kjer sem mel tudi hece. Tale tet črta v Srbiji ni prov natančna. In to je v nekaterih primerih res nadležno. Naprimer med naseljema Priboj in Rutoši greš če en hrib. Na obeh straneh hriba je lepa makadmaska cesta, na vrhu pa je cca. 500 m gozdne vlake. In ravno na delu kjer je slaba natančnost tet črte je ene 5 gozdnih vlak križem kražem. Če greš v smeri proti Priboju, ni tak problem. V nasprotni smeri te pa trasa vodi v eno zaraščeno blatnasto vlako. Čeprav je mogoče 50 m bolj desno čisto lepo zvožena vlaka. No, da motorist sred gmajne ne bo v dvomih (kot sem bil jz), kakšna je trasa naprej, ti povem, da je vse dosti normalno prevozno. Tudi v mokrem. Če pa vseeno bo dvom, pa greš lahko tut mal peš naprej pogledat. Največ 200 m. Poj prideš do točke, kjer se vidi kako je naprej. To bi ble ta neugodne zadeve. Naprej so potem samo lepe reči. Meni je bil najboljši odsek tam, kjer je borov gozd in trasa vodi po grebenu. To je med naseljema Radoinja in Semegnjevo. No, ni samo vožnja po grebenu. Vmes se večkrat spustiš v dolino. Najbolj posebna je dolina pri Srbskem pravoslavnem manastriju Uvac. Malo pred njim je obvezno prečkanje reke. Dolžina prečkanja al pa širina reke al pa višina, če bi gladino pokonci postavil (kakor komur paše), je cca. 25 metrov. Globina je med 20 in 30 cm (dan po deževju) in sumim da je kar vedno taka. Lahko je tut večja. Al pa nižja. V glavnem pa tolko, da sem zmočil oba škornja. Do roba. Zajel nisem. Za prečkanjem pa je potem vzpon, pri katerem sem se čudil, kako se to verniki z avti vozijo do tega manastirja. Ker to je očitno edin dostop. Nimampojma. Aha, pa še en malo bolj zahteven vzpon je po prečkanju železnice. To je pa malo pred naseljem Semegnejvo. V tem naselju sem zaključil prvi dan in šel v Zlatibor tankat, večerjat, se čudit pozidavi in večernemu šovu na jezeru ter spat. Jz sem rad v gmajni, ampak da sem se odločil da grem v Zlatibor, je bla super poteza. Majo srbi (al pa če kakšni tujci tole rihrajo, kva pa vem) kr dost turističnega zaleta. Priporočam obisk. (Aja, ni lih tet tema, ampak tuki nekje vmes so nasproti začel letet eni norci. Prvi na neki 990tki. Ko šus. Kva mu pa je? Ponavat se mal ustavš, pa kšno rečeš. Mal za njim en na exc-ju brez prtljage. Pa poj kmal še edn. Pri tretjem sem pa le opazil nosilec za roadbook. Takrt mi je vžgalo, da se srečujem z dirkači Illyria raid rallya. O tem mi je ravno en dan prej govoril Aleksander z nizozemske s katerim sva se po naključju dvakrat srečala. Enkrat na Sinjajevini in potem naslednji dan še na Bjelasici, pod Troglavom. No, teh fantov na rejliju je bilo preko 100, je rekel Aleksander. In ko sem vidu, da sem prej očitno srečal prvega, sem se moral ustavit, ker to pa niso heci. Še dobro da sem se, ker je blo vmes tudi nekaj ssv-jev. S tistim se pa ni za srečat na ozki gozdni cesti. Tam bi hitro postal okrasek na prednjem pokrovu. Je blo pa zanimivo spremlat tako dirko). Drugi dan sem nadaljeval proti nacionalnem parku Tara. Tu ni nič posebnega. Dosti asfalta. Lepa gozdna cesta. Tam ko je loop sem šel v smeri urinega kazalca. Okoli skrajne zahodne točke ne zgrešit table za vidikovac. 100 m s ceste. Edin razgled, ki je tam, ker večino trase gre po gozdu. Aja, pa razgledna točka na Jezero Peručac. Del Tet trase gre po zaprtem delu gozdne ceste. Je znak in polovična rampa. Če nikogar ni tam, bi se peljal. Tako pa je bila sobota in je blo polno srbov in izraelcov. Nisem se peljal. Šel sem peš. Cca 800m tja in cca 800 m nazaj. Generalno po ravnem. Zadnji del cca. 200m je mal v klanc in čez kamne in korenine. Peš v vsakem primeru. Zašvicu fuł. A se splača? Meh, no ja. Če sem bil že ravno tam. Se. Edino nč ne bi pogrešal dretja eno in dvoletnih otrok in vzdihovanj 150 kilskih srbkinj, ki so se mučile čez tiste korenine. Jao bože, sačuvaj. Tet se potem nadaljuje proti vzhodu, kjer je motor dopolnil 20.000 prevoženin kilometrov jz pa zaključil s tetom za letos. Od cca. 8ih do 15.30. Potem sem šel na cesto in jo mahnil v Beograd, kjer je nastal ta zapis. Danes je nedelja, 14.9.2025. Jutri grem domov. Morem motor peljat k mehaniku. 8 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se