Jump to content
  • Sign Up

Enduro / Off Road

30 topics in this forum

  1. TET - TRANS EURO TRAIL 1 2 3 4 11

    • 254 replies
    • 24019 views
  2. Hardenduro slike in reportaže 1 2 3 4 15

    • 351 replies
    • 33838 views
    • 53 replies
    • 11985 views
  3. Motocross proge po Sloveniji

    • 19 replies
    • 18629 views
  4. Cr125 ali crf150

    • 0 replies
    • 247 views
  5. MOTOZ pnevmatike

    • 0 replies
    • 285 views
    • 11 replies
    • 464 views
  6. Bosnia Rally - navigacijski trening camp

    • 7 replies
    • 3514 views
  7. AJP PR7 1 2 3 4 5

    • 102 replies
    • 7179 views
  8. ILLYRIA RAID 2019

    • 6 replies
    • 1317 views
  9. Enduro - kje se da vozit 1 2 3 4 5

    • 124 replies
    • 55619 views
    • 5 replies
    • 3339 views
  10. Albanija

    • 0 replies
    • 307 views
    • 212 replies
    • 62586 views
  11. Reli Dakar in skrivnost Peruja

    • 2 replies
    • 1280 views
  12. Prevoz kros/enduro motorja

    • 8 replies
    • 1891 views
  13. tomos mc 80 ali pitbike

    • 0 replies
    • 2366 views
  14. A2 HARD ENDURO 1 2

    • 27 replies
    • 9567 views
  15. KTM300EXC - RAW (would love feedback)

    • 0 replies
    • 5392 views
  16. World Champion Matthew Phillips (video)

    • 0 replies
    • 4006 views
    • 149 replies
    • 35969 views
  17. Ktm freeride 250r vs ktm 250 exc

    • 6 replies
    • 8750 views
    • 0 replies
    • 4943 views
  18. Enduro puščavske avanture

    • 1 reply
    • 3277 views
  19. Enduro Poligon Verd

    • 5 replies
    • 5667 views


  • Zadnje objave

    • Franci 55
      Eden izmed posnetkov. Vsekakor zelo primerna stezica za izboljševanje tehnike. Hitrosti niso tako velike, da bi bilo nevarno, je pa zelo zabavno. https://www.youtube.com/watch?v=Gf2NumOMWWc  
    • matjazy
      Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 
    • DAMI34
      še en problem je in to makedam, šoder ali kaj podobnega, ker se vs prah, umazanija in mali kamenčki prilepijo na verigo/sprej in nato se vse samo še brusi, namesto da bi mazalo. Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral. Oziroma, četudi uporabljaš sprej, lahko verigo po dežju ali vožnji po prahu kar mal nakapljaš z oljem, bo samo koristno.
    • dlicen
      Tudi Tuna V4 (kot baje že predhodnica) ima nadpovprečno potrebo po odzračevanju zadnje zavore. Po enem letu je zavora prijela le še na stojalu, med vožnjo praktično nič več. Najbolj temeljit način odzračevanja je, če snameš čeljust in jo obesiš nekam nad sedež, tako da cev stoji navpično in zrak zleze gor do nipla. Nekaj mehurčkov kasneje in zavora je odzračena do naslednje sezone. //Navedeno velja za motorje brez abs.
    • Xebec
      ojlerji so de best, ne. sprej sm šenku zraven yamahe, u 3 letih sm ga nucu lih ene 3x na začetku. sama pacarija, brezveze. zdj pa vozim odprto na 2 obrata da spere dol kar so sprejali u štacun, pa da se ketna fajn napoji. sm pa opazu, da bo treba ponovna kalibracija. yama je bolj rukala pa je zgleda bolj teklo, tule bo pa treba tut na splošno malo bolj odpirat
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!