Jump to content
  • Sign Up

Enduro / Off Road

30 topics in this forum

    • 72 replies
    • 13289 views
  1. TET - TRANS EURO TRAIL 1 2 3 4 11

    • 261 replies
    • 25396 views
  2. AJP PR7 1 2 3 4 5

    • 104 replies
    • 7843 views
  3. Hardenduro slike in reportaže 1 2 3 4 15

    • 351 replies
    • 34347 views
  4. Motocross proge po Sloveniji

    • 19 replies
    • 19025 views
  5. Cr125 ali crf150

    • 0 replies
    • 502 views
  6. MOTOZ pnevmatike

    • 0 replies
    • 565 views
    • 11 replies
    • 684 views
  7. Bosnia Rally - navigacijski trening camp

    • 7 replies
    • 3722 views
  8. ILLYRIA RAID 2019

    • 6 replies
    • 1579 views
  9. Enduro - kje se da vozit 1 2 3 4 5

    • 124 replies
    • 56348 views
    • 5 replies
    • 3598 views
  10. Albanija

    • 0 replies
    • 331 views
    • 212 replies
    • 63109 views
  11. Reli Dakar in skrivnost Peruja

    • 2 replies
    • 1342 views
  12. Prevoz kros/enduro motorja

    • 8 replies
    • 1920 views
  13. tomos mc 80 ali pitbike

    • 0 replies
    • 2394 views
  14. A2 HARD ENDURO 1 2

    • 27 replies
    • 9829 views
  15. KTM300EXC - RAW (would love feedback)

    • 0 replies
    • 5468 views
  16. World Champion Matthew Phillips (video)

    • 0 replies
    • 4068 views
    • 149 replies
    • 36528 views
  17. Ktm freeride 250r vs ktm 250 exc

    • 6 replies
    • 8986 views
    • 0 replies
    • 5102 views
  18. Enduro puščavske avanture

    • 1 reply
    • 3373 views
  19. Enduro Poligon Verd

    • 5 replies
    • 5743 views


  • Zadnje objave

    • krucymucy
      Aha se ena, meni najljubsa. Zavirat ne rabis z elektricnim mopedom. Zaviranje sovrazim, zato tudi vozim tako, pocasi, da zaviram samo ce je res potrebno. Pred kaficem.
    • krucymucy
      Razlozi malo kako si predstavljas to. Kaj bo napredovalo? elektromotorji so razviti do popolnosti, izkoristki zelo visoki, Zero ne rabi niti aktivnega hlajenja, energica sicer ima oljno hlajenje, ampak bolj kot preventiva. Kar se samega elektromotorja tice je ze tako dalec naprej od motorja z notranjim izgorevanjem da niti smesno ni vec. Elektromotorji niso nekaj novega, od vceraj. Kar se same elektronike tice, doziranja "plina" deluje veliko bolj natancno in predvsem enakomerno. Baterije si mislil verjetno. Tukaj v naslednjih letih ne bo kaj novega, dela se na Al-ion, ampak do serijske proizvodnje, da bo dejansko uporabno in da bodo sposobne prenasat visoke tokove praznjenja in polnjenja je se dalec. Se kar nekaj casa bo litij kar ostal. Kaksna druga alternativa? warp? pogon na mlade device? ne bo je.
    • krucymucy
      Energica ima CCS combo prikljucek. DC polnjenje s 24kW. Baterija je 13,4kWh. Tole je v pol ure polno in gres dalje. Na obicen type2 AC polnjenje traja pa kako uro.  
    • Kričač
      Vidim, da nekateri uživate še na polno na jadranki …. bo treba mal skočit dol v kolikor bo še vreme zdržalo, čeprav menim, da ni slabega vremena za motorista, je samo slabo oblečen motorist.  Hehehe, izjave  nekaterih so pa na nivoji vrtca.
    • mojamiska
      ma daj..prav vidi se, da je to naredil zanalašč ...tudi jaz nisem za pretepanje, sorry, sam po roki pa bi ga in mu rekla, da se to ne sme....a ti ligenjček bi mu pa še sladoled dal al kaj
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!