Jump to content

Uredba o prepovedi vožnje v naravnem okolju


gregas

Recommended Posts

...tole sem našel...

1. člen

Na območju Republike Slovenije je v naravnem okolju prepovedano voziti, ustavljati, parkirati ali organizirati vožnje z motornimi vozili, kolesi s pomožnim motorjem in drugimi prevoznimi sredstvi, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca, z močjo lastnega motorja in niso namenjena izključno vožnji po cesti (v nadaljnjem besedilu: vozila na motorni pogon), in s kolesi.

Naravno okolje iz prejšnjega odstavka so vsa območja zunaj ureditvenih območij mest, vasi in drugih naselij, infrastrukturnih objektov republiškega ali lokalnega pomena in rudarskih operacij med izvajanjem rudarskih del, ki so določena v skladu s predpisi o urejanju prostora, in zunaj nekategoriziranih cest ter drugih prometnih površin, ki so namenjene za vožnjo, ustavljanje in parkiranje v skladu s predpisi o cestah in predpisi o varnosti cestnega prometa.

2. člen

Ne glede na določbo prvega odstavka prejšnjega člena je dovoljeno ustavljanje ali parkiranje vozil na motorni pogon in koles v pasu 5 m izven vozišča, če je ustavljanje ali parkiranje v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in če temu ne nasprotuje lastnik zemljišča.

3. člen

Prepoved iz 1. člena te uredbe ne velja za:

1. službene vožnje pri opravljanju lovske in ribiške čuvajske, naravovarstvene, zdravstvene, reševalne in veterinarske službe, inšpekcijskem nadzoru, delu preiskovalnih sodnikov in državnih tožilcev, vojske, policije ter gasilcev,

2. gospodarjenje z gozdovi,

3. opravljanje kmetijskih del,

4. opravljanje geodetskih del,

5. opravljanje geoloških del,

6. urejanje vodotokov in hudourniških območij,

7. vzdrževanje infrastrukturnih objektov,

8. pomoč pri reševanju v primeru naravnih in drugih nesreč,

9. pripravo in vzdrževanje vseh vrst smučarskih prog na zasneženi površini.

4. člen

Na gozdnih cestah in na cestah z makadamskim voziščem v gozdnem prostoru ter na cestah v območjih, ki so zavarovana s posebnimi predpisi (naravni in gozdni rezervati, narodni, regijski in krajinski parki, vodni rezervati, varovalni gozdovi, gozdovi s posebnim namenom) je prepovedano organiziranje voženj z vozili na motorni pogon ali njihova uporaba za testne in kros vožnje, športne, tekmovalne in reklamne vožnje ter njim podobne oblike uporabe.

5. člen

Nadzor nad izvajanjem te uredbe opravljajo inšpektorji za varstvo okolja in policija, na gozdnih in kmetijskih površinah tudi inšpektorji za gozdarstvo in kmetijstvo in na zavarovanih območjih tudi pooblaščeni nadzorniki za varstvo parkov in drugih zavarovanih naravnih znamenitosti.

6. člen

Z denarno kaznijo najmanj 500.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali posameznik, ki stori prekršek v zvezi s samostojnim opravljanjem dejavnosti, če:

1. organizira vožnje z vozili na motorni pogon ali s kolesi v nasprotju s prvim odstavkom 1. člena te uredbe,

2. organizira vožnje z vozili na motorni pogon v nasprotju s 4. členom te uredbe.

Z denarno kaznijo najmanj 50.000 tolarjev se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe ali fizična oseba, če stori prekršek iz prvega odstavka tega člena.

7. člen

Z denarno kaznijo 5.000 tolarjev, ki se izterja na kraju samem, se kaznuje za prekršek fizična oseba, če:

1. vozi, ustavlja ali parkira kolo v nasprotju s prvim odstavkom 1. člena te uredbe;

2. ustavlja ali parkira kolo v nasprotju z 2. členom te uredbe.

Z denarno kaznijo 10.000 tolarjev, ki se izterja na kraju samem, se kaznuje za prekršek fizična oseba, če:

1. vozi, ustavlja ali parkira vozilo na motorni pogon v nasprotju s prvim odstavkom 1. člena te uredbe;

2. ustavlja ali parkira vozilo na motorni pogon v nasprotju z 2. členom te uredbe;

3. uporablja vozilo na motorni pogon v nasprotju s 4. členom te uredbe.

Pooblaščene osebe iz 5. člena te uredbe izterjajo denarno kazen za prekrške, določene v prejšnjih dveh odstavkih.

Vir:

http://objave.uradni-list.si/bazeul/URED/1...B/528001844.htm

http://objave.uradni-list.si/bazeul/URED/1.../5212941837.htm

http://objave.uradni-list.si/bazeul/URED/2...B/522050156.htm

povzeto s strani NIVA OFFROAD TEAM

...kolkr razumem če furaš po gozdnih cestah ali po brezpotju te lahko kaznujejo po 7. členu zaradi kršitve 1., 2. ali 4. člena za max 10jurjev... ...un 6. člen je za pravne osebe in organizatorje moto-dogodkov na teh površinah...

....right? :hmm:

Link to comment
Share on other sites

eh, 10 cukov... ...to je 5 v 8mih dneh... ...kir policaj bo pa sou v hosto za teboj za tak dnar... :lol1:

PA TI Z HARD ENDURO PA POZNAS TEREN, ON PA V NAJHUJSEM PRIMERU Z XT-JEM - KJE TE BO DOBU PA USTAVU!?!? :lol1: :lol1: :lol1:

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

...ja jest sem mislu da to več stane :huh: ...res da 10 čukov ni kr tko <_< ...sam če bi mel recimo LC4 bi pa reskiral za npr. kak vspon na stol :yea2: ...če te dobi mu daš tistih par jurčkov pa mu rečeš "...na nafutri prašiče..." pa dalje gor, če misle da se boš pol ubrnu dol se mot ;)

Link to comment
Share on other sites

Ta uredba velja že od 1.4.1995 tako da je inflacija že naredila svoje.

Hudič se skriva v podrobnostih, to pa je 4. člen. Problem je v definiciji organizirane vožnje, ki je prepovedana celo po navadnih makadamskih cestah in strogo gledano tudi na asfaltnih v zaščitenih območjih (npr. cesta čez Pokljuko). Organizirana vožnja naj bi bila že, če se dva zmenita in se gresta furat, taka imajo vsaj navodila tisti, ki izvajajo kontrolo (govoril sem z enim gozdnim nadzornikom). V tem primeru pa je kazen za organizatorja 50 jurjev. Tukaj je pač spolzek teren in vprašanje je kaj bi bilo pri sodniku.

Ko je uredba izšla sem poslal na ministrstvo zahtevo za tolmačenje in bom poiskal in objavil kaj so odgovorili.

Edited by GUMY
Link to comment
Share on other sites

eh, 10 cukov... ...to je 5 v 8mih dneh... ...kir policaj bo pa sou v hosto za teboj za tak dnar... :lol1:

PA TI Z HARD ENDURO PA POZNAS TEREN, ON PA V NAJHUJSEM PRIMERU Z XT-JEM - KJE TE BO DOBU PA USTAVU!?!? :lol1: :lol1: :lol1:

hm..me prou zanima, kdo bi koga..

Link to comment
Share on other sites

ns je enkrt en kolesar ustavu pa nam je začev pridigat o temu zakonu pa da nej si preberemo pa to.... :BUA: :fight2:

Link to comment
Share on other sites

ns je enkrt en kolesar ustavu pa nam je začev pridigat o temu zakonu pa da nej si preberemo pa to.... :BUA:  :fight2:

Moj komentar tem kolesarskim kretenom

|| :SS (pa brez zamere)

00||00

LP by gebre

Edited by gebre
Link to comment
Share on other sites

t0o se pa čist strinjam

če se je un vozu po ist pot k mi ne vem zakva nm je mogu poj morit da se mi neb smel :angry:

Link to comment
Share on other sites

t0o se pa čist strinjam

če se je un vozu po ist pot k mi ne vem zakva nm je mogu poj morit da se mi neb smel :angry:

Ker si na kroski noro bolj glasen?

Link to comment
Share on other sites

ti BRANE, policaj na XT..., kakšne asociacije??

ma na prvo..na mojo registracijo na xt-jki..

na drugo...en moj sotrpin po offroudu..

Link to comment
Share on other sites

ma na prvo..na mojo registracijo na xt-jki..

na drugo...en moj sotrpin po offroudu..

ta drugo, ta drugo

a si meu kake probleme, da te na registracijo spomne?

drugač pa za nevedneže, XT je motor ki gre povsod in to sploh ne počasi...

Link to comment
Share on other sites

t0o se pa čist strinjam

če se je un vozu po ist pot k mi ne vem zakva nm je mogu poj morit da se mi neb smel :angry:

Ker si na kroski noro bolj glasen?

ne mi rečt :kva1:

Link to comment
Share on other sites

če kdo dvomi v sposobnosti XTejke se lahko zmeni za demonstracijo z BRANEtom :D :D :D :kva1:

se vseen je pol tezja ko kaka krosla.

Link to comment
Share on other sites

t0o se pa čist strinjam

če se je un vozu po ist pot k mi ne vem zakva nm je mogu poj morit da se mi neb smel :angry:

Ker si na kroski noro bolj glasen?

ne mi rečt :kva1:

Ne, resno, kolesa so bolj tiha kot krosle.

Link to comment
Share on other sites

a traktor je pa kao ful tih k sred gozda kej dela <_< poj bi mogl še en zakon o uporabi motorke u naravnem okolju narest :lol1:

Link to comment
Share on other sites

a traktor je pa kao ful tih k sred gozda kej dela <_<  poj bi mogl še en zakon o uporabi motorke u naravnem okolju narest :lol1:

Se strinjam.

Jest sem samo odgovoril z moznim razlogom zakaj se lahko kolesar vozi po poti, kjer kroslarjem tezijo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!