Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Lupek

Nakup Cross ali hard enduro motorja

Recommended Posts

Lupek

Kupujem 4-taktni motor, kakšno enduro ali pa kaj podobnega pa me zanima kaj mi svetujete za katerega se naj odličim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gidl

Kaj pa bi ti pocel s takim motorjem? A bi HARD al SOFT Enduro? Tezko bos kaj pametnga najdu v klasi125?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

SUZUKI 125 DR je bil endurc štiritakten seveda, mislim da je to edini al pa pol čoperji!!

Thundercat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

quote:SUZUKI 125 DR je bil endurc štiritakten seveda

Tako je in to je zelo dober motor vreden svojega denarja.

Drugače je pa še Honda dominator 125 samo je malce draga.

Zanimal pa sem se tudi za MZ-ja takrat je bil celo najcenejši,pokliči GIL motosport in Gregorja vpraši če se zadevo sploh še dobi pri nas in koliko stane.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racing

quote:

quote:SUZUKI 125 DR je bil endurc štiritakten seveda

Tako je in to je zelo dober motor vreden svojega denarja.

Drugače je pa še Honda dominator 125 samo je malce draga.

Zanimal pa sem se tudi za MZ-ja takrat je bil celo najcenejši,pokliči GIL motosport in Gregorja vpraši če se zadevo sploh še dobi pri nas in koliko stane.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Glede MuZ-a, kot verjetno ze veste ga mam zdej kao testnega doma (RT 125 - http://www.muz.de/bike_english/rt125_english.html ), novih pa v sloveniji nisi dobit ker je se ta z zacasno registracijo v SLO, drugace pa je edini v sloveniji! Tko je, porabi ne dosti, ampak mors vedet da gre kot en malo boljse postiman Tomos! Suzuki mislim da je edini ki bi se ga izplacalo pogledat (ampak vedi da moras biti potrpezljiv pri voznji, ne rukne kot kak drug), premisli se enkrat ali res zelis 125ccm 4-takterja! Jaz osebno se ne bi odlocu za njega!

LP Simon

Racing

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lupek

Glede 4-taktarja. Tudi sam sem še vedno v dvomih kaj bi kupu, vendar so mi nekateri ki se bolj spoznajo na motorje povedali da je res da 4-taktni motorji slabše grejo ampak so veliko bolj vzdržljivi, pa še generalnh ni treba delat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racing

quote:

Glede 4-taktarja. Tudi sam sem še vedno v dvomih kaj bi kupu, vendar so mi nekateri ki se bolj spoznajo na motorje povedali da je res da 4-taktni motorji slabše grejo ampak so veliko bolj vzdržljivi, pa še generalnh ni treba delat.

Ja vse to 100% drzi, zal pa ne poznam tvoje voznje in tvojih pricakovanj od motorja, zato ti ne vem kaj svetovati! Dvotakter gre velllliiiikkkkkooooo bolje kot 4T 125ccm! To je to, jaz ce tega motorja ne bi dobil na probo (bo kar dolga proba ;)), ga sigurno ne bo kupu, ne zaradi tega ker je slab, nasprotno, motor je super, a kaj ko ni konjev, to se mu precej pozna!

Racing

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lupek

Leteči: tud tega suzukija sm že gledu, pa me zanima a maš kekšne izkušnje, mogoče veš kuk kurjo, kej zajebavajo, in pa na splošno ali so suzukijeve endure dobre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Vse je odvisno od voznika in njegovih želja.

Če bi se rad vozil hitro in delal generalno na vsakih 15000 potem dvotaktar.

Če pa bi rad vzdržljiv motor tudi za daljše ture, potem obvezno štiri.

Sicer mislim da suzuki ni nič močnejši kot MZ, sicer pa kake brutalnosti tu ni za pričakovati je le 125 ccm.

S Suzukijem sem šel čez plitvice,Knin,Obrovac in Zadar na Pag kar je cca 450km, z mano pa so šli še Yamaha TDM in Guzzi 750 pa sta mi oba voznika rekla da je bila hitrost vseskozi primerna potovalni da človek še malo glavo obrne okoli sebe.Problemov pa nobenih!!!!

Motor ima trenutno 14000 km in lufa kot urca pa tudi za videti je kolikor toliko v redu saj me je res že marsikdo vprašal če je to res samo 125.

Jaz ti ga priporočam, če ni tvoj namen motorja kupiti zato da se boš streljal iz ovinka v ovinek, ampak bolj normalna vožnja in opazovanje okolice.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

quote:Kakšni so pa kaj pospeški, pa končna hitrost pa kok kur na 100km

Pospeški....nimam pojma ker nisem nikol meru.Zame zadost da na križišču avto vščiješ.

Na 100 km pa nikoli ne porabi več kot tri litre končna hitrost pa tam nekje 120-130km/h

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lupek

Pa še neki....a veš kok je bla cena tega motorja takrat ko je bil še v prodaji. Zanima me de vem koliko približno je vreden rabljen. Pa še ali imaš kašno sliko tega suzukija na račulaliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Cena je bila med 500 in 600 kSIT

Blokado ima na zračnem filtru in je v petih minutah odstranjena.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Disident

Kaj pa YAMAHA TW 125? Je krasen 4T stroj, s čudovitimi voznimi lastnostmi, samo malo len je. V Oglasniku se ene dva prodajata po cca. 500 K Sit.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racing

quote:

Kaj pa YAMAHA TW 125? Je krasen 4T stroj, s čudovitimi voznimi lastnostmi, samo malo len je. V Oglasniku se ene dva prodajata po cca. 500 K Sit.

D.

Bral sem test v eni hrvaski reviji in so ga kar precej skritizirali, se posebej motor (pospeski, koncna hitrost...), mislim da je bilo receno "de je najpocasnejsi 125ccm motor :)"

Racing

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOMY

Hyosung ima dva 4t, 125 kubična motorja, eno enduro, pa še en drug tip, poglej na internet trgovina na litijski, kjer so zastopniki za AGV čelade (PIPRO ????).

Pa še poceni so, mašina je pa baje hondina.

Lepe pozdrave vam pošilja

TOMY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Bral sem test v eni hrvaski reviji in so ga kar precej skritizirali, se posebej motor (pospeski, koncna hitrost...), mislim da je bilo receno "de je najpocasnejsi 125ccm motor :)"

Racing

kolikor se spomnim ima TW 125 nekako balonaste gume,je torej bolj za teren kot za po cesti.

tukaj si jo pa lahko ogledate: http://at.yme.com/page.cfm?page_number=43445

tehnicni podatki: http://at.yme.com/page.cfm?pageID=43448 koncna naj bi bila 102 km/h.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Popravil/a - Ice dne 11/04/2002 ob 11:03:16

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lupek

Tud twjko sm že gledu sam jo ma lihk moj parjatu, pa še lepa mi ni tko da jo bom kupu če nam neč druzga pametnga dubu.

Mi lahko poveste za ker motor so kritike glede hitrosti in kritike v hrvaški reviji. A za sizukija al za yamaho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lupek

Leteči: A maš še kakšno sliko od tega suzukija na računalniku. Ker jaz sem iskal po internetu pa ni nobene pametne, vse so samo z strani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebre

quote:Hyosung ima dva 4t, 125 kubična motorja, eno enduro

ta endurca je XRX, kr dobr zgleda ,mislm pa da se na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) en čist nov prodaja

by gebre

Share this post


Link to post
Share on other sites
malnez

kaksn se vam kej zdi hyosung xrx 125? A je res da 4 taktni motorji v breg vleceju pod niskimi obrati bolje kot 2 taktni ?Kaj menite kater motor je boljsi, ce bi ga imel za na teren in cesto od 125? Dvo taktno al štiri taktni? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Primctom
      Japnr1, čestitke in veliko srečnih kilometrov!!! Lep je, pa tudi dober, saj je V-strom!
    • nemo
      Tu nekje bi moral biti kapitan Kljuka
    • marincspeedshop
      Gas polne bombe v vseh prestavah do blokade pa bos zacutil. Ponavadi najrajsi v 3prestavi zadrsi.
    • nemo
      Gremo na ribolov...
    • Borutt
      Ker že omenjaš tisti zakon, si verjetno prebral, kakšne naloge so napisane. In so, na tvojo in še na čigavo žalost, poleg varovanja živega in neživega, predvsem takšne, ki vam ne pašejo. Poleg tega je tisto varovanje živega in neživega povezano z nalogami, ki se vam zdijo nepotrebne in odvečne, saj se pri tem varovanju zgodi, da povzročitelj gorja ali česarkoli drugega dobi kazen. In smo spet na začetku, kjer boš spet zahteval od mene, da naredim red pri neprilagojenih. Hkrati pa ne boš sprejel dejstvo, da je zelo malo potrebno, da se to sranje na cestah zmanjša, ker odpravilo se ne bo. In to potrebno je nekaj, kar ne more nihče dati neprilagojenim v njihove trde glave. Vsak pri sebi mora razčistiti, če je res potrebno ogrožati vse in vsakogar za vsako ceno. Zdaj je bilo na par straneh ugotovljeno, da je vozniška kultura na ničli. In? Naj to pomeni, da ni pameti? Imaš odgovor, kje naj jo ti neprilagojeni dobijo? Ker edino nova pamet za neprilagojene bi rešila zadevo, saj so kljub sankcijam še vedno neprilagojeni. Jih boš ti operiral in vsadil novo pamet? Ali mogoče misliš, da je vožnja v rdečo, vožnja kontra, pijani vozniki, prehitevanje v škarje, ..., pametno dejanje in ni potrebna nova pamet? Kazni so in so visoke, ampak je na cestah še vedno sranje. Si že ugotovil, da neprilagojeni nimajo čuta za druge, da jih boli q... za vse, da so najbolj sebični, da ...?  Kako takšne paciente ozdraviš? S kaznijo? In, ko jo plačajo, gredo še bolj sebični in ubijalski na ceste. Se ti res ne zdi, da je nekaj narobe s temi neprilagojenimi? Da potrebujejo pomoč na podstrešju v obliki  totalne adaptacije. Sedaj pa v tem istem zakonu, ki ga omenjaš, poišči adaptiranje podstrešja za neprilagojene. Ni, kajne. In kako potem ti od mene zahtevaš delanje reda, če pa po tem zakonu ne morem nekomu utrgati glavo, pogledati vanjo in zmetati ven tiste glupe možgane, ki ukažejo vožnjo v rdečo, sekanje ovinkov, prehitevanje v škarje, povoženje otrok na pločniku, ...? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!