Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Lupek

Nakup Cross ali hard enduro motorja

Recommended Posts

yamaha xv

Pri tem navijanju je problem, da ko povečaš moč, se poruši neko ravnotežje v motorju in potem imaš vedno kakšna popravila in stroške. Poleg tega pa je tudi vprašanje varnosti, ker ostali zglobi so prirejeni za takšno vozilo, kot je bilo prvotno. Moje mnenje je, da če želiš motor z večjo močjo enostavno kupiš močnejši motor, kar je dolgoročno tudi ceneje, pa tudi nimaš z njim nič opravit, samo točit in vozit, za vzdrževanje pa redni servisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

ce mas izpit je to idealna resitev, ce pa ne, si pa obsojen na friziranje ali stara-mama-style-riding... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

A sploh kdo pozna razliko med odprtim, pa navitim cvajtaktarjem? :zzz: Če ima dvotaktolar oriđinel iz tovarne narejeno mašino za 25km, pa zablokirano na 15 zaradi zakonov, ga brez problema/posledic/brez slabe vesti odpremo nazaj na 25km. Motor bo prav lepo in brezhibno laufal, brez nevarnosti za okvare. Če se ga pa gre navijat na več kot 25 km, po možnosti brez blage veze o frizirjanju, pol je pa že druga zgodba. Lep primer je KMX, ali pa moja Gilerca :yea2:

Drugač so mi pa 4T bolj komot za peljat, saj sam gas daš pa se pelješ, brez skrbi da ti kolo spodnese na asfaltu. :naughty: Pa večina 2t mopedov je vsaj podobna pravemu motorju, razen kakih 4t V2 125 čoperčin. :P

Če bi kupoval 4t bi kupil daelima 125. Pocen so,laufa, sam nikamor ne gre, pa čoper je (ne maram čoperjev).

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

simonsi, prosil bi te, da se ali preselis s svojim povprasevanjem v 2T temo ali pa jo odpres, ce ne obstaja. tukaj je to :topic: . hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sleser

Mika me, da bi si nabavil en 250 2t kros stroj, pa da bi ga imel recimo do pomladi pa potem prodal in kupil supermoto zadevo. Ali se te kros motorje da dokaj lahko prodati ali se že kar oženiš z njim. Govorim pa o motorjih vrednih ene 1500€ do 2500€.

Ali naj raje počakam na pomlad in direkt na supermoto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
halls
jebemo ej preberi si raje pravila foruma pa se nauči uporabljat iskalnik ker to že vse obstaja

Ki BTW super dela!!! Meni se prikaže že po 7 ali 8 kliku nanj! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
halls
ravno zaradi teh milijon enakih tem

Hoto sem rečt,da se ne prikaže iza reklam! Drgač se pa strinjam s tabo Čamac!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sleser

Sem že vse prebral vse teme o kros motorjih, a nikjer nisem zasledil koliko časa se ga prodaja, če je kolikor toliko pametna cena. Ali je to en teden, ali pa pol leta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čamac
Sem že vse prebral vse teme o kros motorjih, a nikjer nisem zasledil koliko časa se ga prodaja, če je kolikor toliko pametna cena. Ali je to en teden, ali pa pol leta?

to je pa popolnoma odvisno od vsakega posameznega motorja, v kakem stanju je, kakšna je cena,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
norc 16

kros se v taki čas ko je zdaj najlažje proda. drugače pa kroske tam do 2k katere si lahko skoraj vsaki 2 grešnik privošči grejo dokaj hitro v prodajo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rs fan

če ga misliš spomlad prodat je brezveze itak se neboš pozim kej vlk furu

če ži hočeš kej delat pozim si kup raj motorne sanke :evilgrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MotoBoy
če ga misliš spomlad prodat je brezveze itak se neboš pozim kej vlk furu

če ži hočeš kej delat pozim si kup raj motorne sanke :evilgrin:

O ja, js sm se lansklet celo zimo vozu s hondico bivšo Cr125 :whistle:

Edited by MotoBoy

Share this post


Link to post
Share on other sites
sleser

Motorne sanke bi mi bolj malo koristile ob zdajšnjih zimah pri nas, bi ga prav na suho okli vlekel :hmm: .

Lanska zima je bil prav prijetna za voziti, kakor je zima sploh lahko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
norc 16
Motorne sanke bi mi bolj malo koristile ob zdajšnjih zimah pri nas, bi ga prav na suho okli vlekel :hmm: .

Lanska zima je bil prav prijetna za voziti, kakor je zima sploh lahko.

letošna oz. lanska zima je bila glih prava za krosko mislim da sem največ kake 3-4 vikende v celi zimi da se ni blo za vozit. drugače pa obvezno en tank na vikend.

zakaj kroska ravno zdaj. zdaj je glih tako vreme da se še je zelo fajn z krosko za pelat ne pa z cestaki. ko psotane vneni malo bolj mrzlo samo plus more bit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
atanos

pozdravljeni!

Mene pa zanima ce je 125ccm krasar primeren za zacetnika in 60 kg cloveka??

Ali se splaca kupit bol stari letnik da so deli bol poceni

kolk krat letno treba menjat bat na 125 cmm krosarju in se ostali deli

Kerege bi naj bol predlagali

YAMAHA http://www.bolha.com/oglas3792000/yamah-yz-125-cross

HUSQARNA http://www.bolha.com/oglas382586616/husqvarna

KTM http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2717986

in kera firma ja najbolsa mislim tak da se o njej nena nic slabega govori

prosim pomagajte da vidim ostala mnenja

Edited by atanos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gasperr
Kejk tem pa še misliš ofnit ?

sam ja...

Sj boš vidu kak naval bo zdele...sam nwm če bo kdo pomagu ampak bo vsak napisu neki besed o iskalniku in podobnem :whistle::whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
budacki

Vsak motor ni primeren za vsakega. Za zacetek rajsi razmisli se koliko si visok ( ker krosi so zelo visoki motorji ) in da nebos rabil se kaksne prucke zraven, za ustavit se.

Druga stvar je da imajo taki motorji med 38-42 konjev pa ce je se eden v sedlu zna bit kar nevarna zadeva.

Bat se menja enkrat letno ali ce se manj vozis enkrat na 2 sezone. (najdi kompromis)

Ce pa je to tvoj resnicno prvi motor pa niti menjat brzin neznas, potem kar pozabi. :) Ce pa se vseeno za njega odlocis pa ti bo na zacetku zelo grdo ampak ko se pa naucis bos pa uzival do konca :) (vmes bo nekaj grdih padcev :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez

Kupi 250 ccm dvotaktnega, ker na 125 moraš skoz po šaltheblu skakat, pa v obrate tiščat. Štiritakten je pa tak, da ponavadi vozijo 2 leti in ne šravfajo nč, pol pa se začne veselica v denarnici. Vsekakor je za vzdrževanje star dvotaktni cenejši, kot pa star štiritaktni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ciciban
      Eni radi šraufajo drugi ne. Nič narobe z enim in drugim. Meni je fajn. Servisiranje je zgolj 20 posto dela na motorju. 80 posto časa gre itak za sprotne stvari, za katere ravno tako rabiš neko osnovno orodje. Če znaš konec sezone odklopit in na začetku sezone priklopit akumulator, potem ga znaš tudi zamenjat. Z drugimi stvarmi je podobno. Daleč od tega, da nekdo ni "pravi" če ni ves masten. Vsakemu svoje. 
    • Kugelschreiber
      Moj cajt pr motorju je moj cajt za hobi. Ce se lotim, se mam  podobno fejst, med menjavo verige, al se pelat kratek giro.   Tud ce zapalim rostilj, se ne smatrm kot de delam v ostariji z grillom. Pac rad vrzem kos mesa na gardelo.  Ce sam vijacis izkljucno zaradi prihranka, pol je to drugo. Sm na podobnem. Precej je ze ustimano. Pravkar sm popisal material, da zaknaufam wc. Recimo, tle, pr fakin zidariji, svoj cajt prekeleto racunam zraven. Pr motorju pa ne.    
    • ciciban
      Ti jo vsaj dokončuješ. Lej kako moja trenutno izgleda. Počasi bo... Se ni preveč za secirat. Imam občutek, da ravno ko jo bom spravil skupi, si bo pa mali kakšne bobne ali pa fitnes umislil, in bom s5 šraufal na dvorišču na plastični pručki in kose zlagal na staro brisačo. 
    • jskrablin
      Edini način da ignoriraš lasten časovni vložek v vzdrževanje mopeda je da rečeš, da je tvoj čas vreden 0. Kar verjamem da ni res. To je poanta onega malo zamotanega zapisa. Btw, tud lastna garaža je daleč od zastonj. Lih eno dokončujem. Res daleč od zastonj 🙈
    • ciciban
      Samo 45K km. Zadnjih par let se vozim simbolično po par tisoč, prej je bilo precej več, pa so kilometri šli tudi na Švista in Helgo. Lahko bi  celo poletje nabijal kilometre v službo in nazaj cca 200km/dan, pa mi je preveč dolgocajtno in iskreno priznam tudi preveč rizično. Prosti čas raje namenjam tamalemu. Naokoli se zadnje cajte več vozimo z ADjem. Pa za kakšno leto sem še pečen, ker sem se spravil delat bajtico. Uglavnem, ko bom toliko daleč, da bom lahko nekam zakotalil žar vljudno vabljen. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!