Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
zzigon

Enduro - kje se da vozit

Recommended Posts

Lobo

Lepa tura je tudi čez Kozjak in Kobansko (od MB do Dravograda). Sicer večji del po slabšem ozkem asfaltnem cestišču s pogledom na ozka potočna korita, ampak vseeno lepo. Če ne bom ravno švical na travniku ali v gozdu se lahko pridružim ob priliki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Ljubno ob Savinji - Solčava tam desno pred mostom - Črna na Koroškem - od tam proti Belim Vodam po cca 6km pa desno za Smrekovec s Smrekovca pa zopet nazaj na Ljubno

50 / 50 asfalt / McAdam

:OK:

post-5241-1123057253_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

vse je res. spodbuden pa je zadnji odstavek :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

Iz članka je slutiti, da bi radi prepovedali tudi vožnjo po makadmskih cestah!

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Iz članka je slutiti, da bi radi prepovedali tudi vožnjo po makadmskih cestah!

Mogoče to slutiš ti. Jaz pa samo to, da se ne smeš voziti tam kjer je to prepovedano. V naravnem okolju. Vlake in posebej označene zaprte gozdne ceste pač niso javne in na njih je promet prepovedan. Predvsem pa je prepovedan izven poti! In to bo sedaj potegnilo striktno ukrepanje tudi tam, kjer bi sicer marsikdo zamižal na obe očesi.

Makedamske ceste so pa lahko tudi regionalne, državne in seveda povsem odprte za ves promet. Jih nekaj takih poznam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

Mogoče to slutiš ti. Jaz pa samo to, da se ne smeš voziti tam kjer je to prepovedano. V naravnem okolju. Vlake in posebej označene zaprte gozdne ceste pač niso javne in na njih je promet prepovedan. Predvsem pa je prepovedan izven poti! In to bo sedaj potegnilo striktno ukrepanje tudi tam, kjer bi sicer marsikdo zamižal na obe očesi.

Makedamske ceste so pa lahko tudi regionalne, državne in seveda povsem odprte za ves promet. Jih nekaj takih poznam.

To slutim po temle stavku: "Vožnja motornih koles povzroča škodo na gozdnih cestah...", kar je seveda smešno v primerjavi s poškodbami, ki jih naredijo kamijoni, ki tovorijo les. In gozdne ceste so odprte za promet, kajne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
exe`FZS

To slutim po temle stavku: "Vožnja motornih koles povzroča škodo na gozdnih cestah...", kar je seveda smešno v primerjavi s poškodbami, ki jih naredijo kamijoni, ki tovorijo les. In gozdne ceste so odprte za promet, kajne?

Tisti, ki tovori les oz počne v gozdu karkoli z lesom, je ponavadi lastnik tega gozda in plačuje državi tudi davek za vzdževanje gozdnih cesti. Ta davek se uporabi za vzdrževanje cest, na katerih je ponavadi makadam in jih v praksi kasneje ko so dovolj utrjene asfaltirajo in podržavijo.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

... In gozdne ceste so odprte za promet, kajne?

Običajno je pred gozdno cesto znak prepovedano za ves promet! Nekatere imajo dodano dovoljeno na lastno odgovornost, različno je, v nobenem primeru pa to ni javna cesta, kjer bi bilo samoumevno da se lahko pelješ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jegrmajstr

če bo kdo kdaj za kako soft enduro turo, naj pove, pa gremo kak krog po posavskih hribih, od šmohorja do čemšeniške planine, večinoma dober makadam, lepi razgledi in nekaj koč ob poti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
shenky

Skratka, kjer se gre lahko z avtomobilom, se gre lahko tudi z motorjem, jasno registriranim? Obstajajo za določena območja(npr. Triglavski narodni park) glede tega kake izjeme?

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY
Skratka, kjer se gre lahko z avtomobilom, se gre lahko tudi z motorjem, jasno registriranim? Obstajajo za določena območja(npr. Triglavski narodni park) glede tega kake izjeme?

Za vsa vozila na motorni pogon veljajo enaka pravila, nekaj popusta imajo samo biciklisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV
Za vsa vozila na motorni pogon veljajo enaka pravila, nekaj popusta imajo samo biciklisti.

Samo tam, kjer je to posebej s prometno signalizacijo označeno!

Tako kot je npr. v portorožu omejitev za motoriste, je lahko ponekod signalizacija, ki dovoljuje npr. samo kolesarjem.

Na splošno pa predpis, ki ureja vožnjo v naravnem okolju ne dela nobenih izjem. Velja enako za kolesarje, kot tudi ostala vozila!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bremzzi

Da tole temo malo potegnem iz naftalina... :)

A je kej novega na tem področju?

Verjetno je dovoljeno vozit po vseh peščenih makadamih in kolovozih, ki jih prikaže navigacija ali pa via michelin, razen, če je s prometnim znakom prepovedano? Toliko da vem, če me bo kdo kje podil. Po hostah itak ne maram orat.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big

Pozdravljeni.

V kratkem načrtujem "offroad" furo od MB-a do Portoroža.Željen teren so kolovozne poti, makadamska cesta(štopl gume).

Nekako bi štartal iz Ruš čez Pohorje do Črne na koroškem, od tam napraj pa se mi zatakne, sej se še nisem tam nikdar vozil in so mi brezpotja neznana.

Potrbujem nasvete kje, katero pot izbarti, od lokalcev/izkušnje drugih.

Željena pot:

MB-Pohorje-Črna na koroškem,

Črna-Logarska-Jezersko-Kranj(Naklo)

Kranj-Železniki-Idrija(Tomin)??-..se mi neja niti sanja...-Portorož

...za pod domov sem nekje bral da ob AC makadamska steza se lahko nekaj koristit.

Seveda ne poznam poti in ali so prehodi možni, zato so popravki dobrodošli, slike, zemljevidi, opis poti.Nimam ne predstave koliko časa, nočitve ( sem bolj za šotor, morda na primorskem soba)

Motocikel bo KTM LC4, voznik-recimo začetnik za hard enduro/cross majstre.Teren pretežno makadam(dovoljene-kolovozne poti), asfalt(prečkanje-tankanje) ,hard enduro(če nujno potrebno/fun faktor).

Vsakega napotka/predloga bom vesel.

Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big

Spoštovanja vreden projekt.Sam sem se pred leti ubadal z idejo kako v tem stilu obvozit domovino,pa je bil očitno prevelik zalogaj.Saj ni noben problem prevozit tistih 1500 km tudi po makadamu z kramparcami,problem je ker ni take krasne makadamske obvoznice.Seveda imamo področja s krasnimi makadami(domač mi je Trnovski gozd,Nanos pa recimo Kras,Javorniki,Snežnik..)ampak hitro si prisiljen tudi v asfaltne transferje kjer trpi (hard)enduro z kramparcami in seveda šofer.

Motorček imaš odličen,predlagam pa bolj cestne gume -v stilu mitas E 7,sahara3...Ne boš trpel na nobeni cesti,kakšne solo hard podvige ti pa (kamp oprema !?)odsvetujem.Tujci pišejo da so v Sloveniji že stranske ceste avantura.Praviš Naklo-Železniki:predvidevam cesta čez Dražgoše,potem bodisi v Baško grapo čez Petrovo brdo ali čez Davčo v Cerkno,od tu je cukerček na Vojsko,dol na Lajšt pa Zadlog,Črni vrh,Hrušica..v Postojni poskrbita zase z mopedom potem pa v smeri morja ali pa še skok na Mašun pod Snežnikom.LP & treblfri

Seas.

Bom preučil te kraje in vpisal v zemljevid.

Kramparce so bile zgrešena investicija, bom vrjetno sahara nabavil, morda pa le kje kak štikl makedama najdem.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big

LP & treblfri

Meni je izbralo to pot do Bohinja -> Rudno-Nemški Rovt:post-6275-0-42009100-1304968860_thumb.jpg

Kaj ta cesta 909 od Bohinskega do Zg.Sorice je makedamska?

Share this post


Link to post
Share on other sites
creatin

Lahko tudi tukaj malo pregledaš - http://tabla.mtb.si/viewforum.php?f=61 oz. poiščeš še po ostalih temah, za primorski del pa tole - http://www.slo-istra.net/forum/. Vem, da se najde marsikaj in pred leti smo srečevali enduraše po nekaterih makedamskih poteh. Za primorski del imaš varjanto Nanos - Vremščica - Slavnik - Kraški rob (okrog Črnega Kala do Rakitovca) in naprej proti morju. Na 2. forumu bi moral najti kar nekaj info o tej poti; pobrskaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Meni je izbralo to pot do Bohinja -> Rudno-Nemški Rovt:post-6275-0-42009100-1304968860_thumb.jpg

Kaj ta cesta 909 od Bohinskega do Zg.Sorice je makedamska?

Cesta iz Boh.Bistrice čez Sorico na Petrovo brdo je že par let komplet asfaltirana.Tista iz Rudnega v smeri Nemškega rovta mislim da je še vedno skoraj cela makadamska.Tisto "cesto"Prtovč,Torka proti Soriški pl. delaj raje z biciklom,oz.brez prtljage ker ko je mokro zna biti en del malo svinski.Tista iz Zg.Sorice v smeri Zalega loga mislim da je zapora.Če bi po tej strani rad prišel v Bohinj udari kar iz Rudnega po makadamu.Samo Bohinj ni na poti v Portorož !? :unsure: Razen če udariš krajšnco čez Vršič :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Meni je izbralo to pot do Bohinja -> Rudno-Nemški Rovt:post-6275-0-42009100-1304968860_thumb.jpg

Kaj ta cesta 909 od Bohinskega do Zg.Sorice je makedamska?

Od Bohinjske Bistrice do Sorice je asfalt, tisto na sliki v modrem pa je makadam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Pozdravljeni.

V kratkem načrtujem "offroad" furo od MB-a do Portoroža.Željen teren so kolovozne poti, makadamska cesta(štopl gume).

Nekako bi štartal iz Ruš čez Pohorje do Črne na koroškem, od tam napraj pa se mi zatakne, sej se še nisem tam nikdar vozil in so mi brezpotja neznana.

Potrbujem nasvete kje, katero pot izbarti, od lokalcev/izkušnje drugih.

Željena pot:

MB-Pohorje-Črna na koroškem,

Črna-Logarska-Jezersko-Kranj(Naklo)

Kranj-Železniki-Idrija(Tomin)??-..se mi neja niti sanja...-Portorož

...za pod domov sem nekje bral da ob AC makadamska steza se lahko nekaj koristit.

Seveda ne poznam poti in ali so prehodi možni, zato so popravki dobrodošli, slike, zemljevidi, opis poti.Nimam ne predstave koliko časa, nočitve ( sem bolj za šotor, morda na primorskem soba)

Motocikel bo KTM LC4, voznik-recimo začetnik za hard enduro/cross majstre.Teren pretežno makadam(dovoljene-kolovozne poti), asfalt(prečkanje-tankanje) ,hard enduro(če nujno potrebno/fun faktor).

Vsakega napotka/predloga bom vesel.

Lp.

Živijo, to je avanturističen podvig in popolnoma izvedljiv. Prehosi se vedno najdejo.

Na teh relacijah lahko najdeš makadama in gozdnih poti kolikor hočeš.

Potrebno bo le kako prečkanje, ter morda kak odsek par kilometrski odsek po asfaltu, vendar to je prej dobro malo za spremembo, kot pa moteče.

Imaš 2 opciji:

Da traso dobro načrtuješ: jaz uporabljam Geopedio: www.geopedia.si

Tu najdeš večino makadamskih poti (vrisane z črno črtkano črto) te so ponavadi kategorije, ki najbolj ustrezajo tvojemu tipu motorja.

Te odseke si sprintaš in skupaj zlepiš in tako dobiš neko " specialko " poti, kijo hočeš odvozit.

Vendar je slabost, da se boš med potjo veliko ustavljal in se koordiniral ter na terenu iskal pot, ki si si jo predhodno zamislil.

2. opcija

Greš na pamet po predhodno zelo okvirno začrtani ideji čez katere regije bi se rad peljal in se potem sproti malo po orientaciji pelješ v tisto smer po poti, ki te v danem trenutku najbolj privlači.

Ta način je bolj dinamičen, ni se treba toliko ustavljat, pelješ po navdihu, če te zanima kam neka cesta vodi, pač tja zaviješ (če ni po orientaciji ravno v nasprotno smer, od tiste v katero želiš)

Tako naključno najdeš veliko lepih ali skritih kotičkov naše Slovenije.

Za omenjeno pot boš po kolovozih, makadamih in gozdnih poteh rabil vsaj 3 dni do obale. Ter 1-2 dni za nazaj do doma.

Pri vračanju nazaj rabiš cca 5-6 ur iz obale do LJ, če se striktno držiš makadama ob AC.

Dobra guma za tak trip je nekaj v stilu Mitas E09 ali E7, tako se tuti naključno slabe poti ali pa mehkega terena/blata ne boš ustrašil. Jaz imam raje E09.

Komot greš tudi kampirat, ker ne boš vozil toliko na hard, da ne bi moral voziti še 5-10 kg opreme s sabo za kampiranje in kar rabiš za 5 dni potovanja.

Izpade pa to kar zelo naporno tripanje več dni zaporedoma. Verjetno boš po 3-4 dneh želel le na AC in direkt domov, ker boš precej zjeban.

Razen če nimaš res veliko enduraške kondicije.

Bi pa priporočal, da tak trip izvedeš še vsaj z enim endurašem, kaj veš kje bo obtičal motor in boš rabil še kako roko za pobiranje motorja.

Ne pozabi na varnost. Pa poročaj o tripu, da se nam bodo sline cedile.

Poglej si malo temo Grand Enduro Slovenija, tam najdeš nekaj o tovrstnih potepih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big

Cesta iz Boh.Bistrice čez Sorico na Petrovo brdo je že par let komplet asfaltirana.Tista iz Rudnega v smeri Nemškega rovta mislim da je še vedno .....Samo Bohinj ni na poti v Portorož !? :unsure: Razen če udariš krajšnco čez Vršič :yea1:

Sej videt Portorož ni namen ture.Hvala za info.

Od Bohinjske Bistrice do Sorice je asfalt, tisto na sliki v modrem pa je makadam.

To me je zanimalo.Hvala

Živijo, to je avanturističen podvig in popolnoma izvedljiv. Prehosi se vedno najdejo.

Zelo dobra stran/karta...to sem iskal.

Hvala za široko paleto informacij, tako lahko podrobno začnem načrtovat pot.

Smernice kje približno naj bi se dogajalo:

post-6275-0-23078000-1304974938_thumb.jpg

post-6275-0-58056800-1304974963_thumb.jpg

post-6275-0-81575100-1304974983_thumb.jpg

Hvala in LP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Pozabil omenit še 3. opcijo, ki smo jo lani izvedli na enduro tripu proti primorski, cilj je bil Slavnik.

Na Garmina sem naložil Topo karto SLO.

Vnesel v navigiranje:

-da smo peš

-vključil izogibanja vsega (asfalt, avtoceeste in vse urejene ceste...), tako nas je vodilo le po kolovozih in pešpoteh (ne vključuj polkrožnih izogibanj)

-vnesel naj nas pelje po najkrajši poti

Tako smo rabili od LJ do Slavnika skoraj cel dan in navigacija nas je peljala res ves čas izven asfalta, če smo že kje prišli na asfalt, je bilo to morda le za par 100 m, ali pa le prečkanje. Na ta način je pot potekala zelo dobro. Je pa resk, da na tak način naletiš tudi na kak odsek, ki je skoraj neprevozen in bo treba kdaj obrnit in poiskat drugo pot, saj lahko navigacija kaže gozdno pot, po kateri se ni nihče vozil že 10 let in je lahko samo blato in vse zaraščeno, ali pa tako huda strmina da ne prideš v klanec.

To je drugače izvrsten način načrtovanja poti, pa še sproti lahko improviziraš.

Celotno podrobno načrtovanje poti se mi ne zdi najboljša izbira, saj boš kje prisiljen skreniti iz začrtane poti, potem si boš pa belil glavo in iskal kako najti nazaj na začrtano pot, namesto da se pelješ naprej proti cilju dneva morda pač kak grič vstran od zamišljene poti. Pa tudi težko boš v naravi vedno vedel kdaj si spet na začrtani poti. Ker se te potke velikokrat križajo, precej je odcepov/križišč...

Tko da free ride improvizacija se mi zdi najbolj uporabna, da vožnja poteka prez prepogostih prekinitev z ustavljanjem in navigiranjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big

Pozabil omenit še 3. opcijo, ki smo jo lani izvedli na enduro tripu proti primorski, cilj je bil Slavnik.

Na Garmina sem naložil Topo karto SLO.

Vnesel v navigiranje:

-da smo peš

-vključil izogibanja vsega (asfalt, avtoceeste in vse urejene ceste...), tako nas je vodilo le po kolovozih in pešpoteh (ne vključuj polkrožnih izogibanj)

-vnesel naj nas pelje po najkrajši poti

Hvala.

Dela pravilno, načrtuje brezpotja samo z AdriaRoute, ne pa pri TopoSLO, tu spoh ne izmeri poti, samo ravno črto fseka.Ta TOPO je bolj kot OziExplorer, za Track-e ustvarjat in orientacijo.

Drgač bom pa s to varianto "3" probal in še v MapSourc-u se da večina poti izbrati.

Trudim/pomagam si z Google Earth v komb. Adria-MapSource, za 1x kaže vredu, samo to je s prstom po zemljevidu.

Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc

Eno hitro vprašanje glede ture, tam na zemljevidu označena pot iz Ruš do Črne je čez pohorje? to je po makedamskih cestah oz takih cestah da te policija ne more kaj zajebavat če se tam pelješ?

Hvala in lep pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!