Jump to content

A2 HARD ENDURO


zgavecmark

Recommended Posts

Pozdrav,

zanima me ali je kdo že registriral kakšnega hard endurca pod A2, zanimam se v glavnem za 4t husq te 250, 310, 449 in za ktm exc 250f, 350f, 450..?  Katerakoli mnenja zaželena.

Hvala :D

Edited by zgavecmark
Link to comment
Share on other sites

problem je razmerje med močjo motorja in maso , ki pri večini hard endur zaradi nizke teže presega zakonsko določeno mejo 0.2kw/kg.. 

to dejansko pomeni , da imaš lahko pri motorju , ki ima 120kg največ 24kw.

torej husa 250 = 108kg in bi lahko imela 21.6kw - ima pa jih 25kw ..odločno preveč ..

torej sledi , da jo moraš zapreti na določeno moč , ki ustreza zakonskemu razmerju..najprej bi na tvojem mestu pogledal , če se sploh dobijo take blokade za A2 , nato koliko stanejo plus strokovna vgradnja..

nato pa bi razmislil, če preostala moč ter krivulja navora še zadostuje za namensko uporabo hard enduro vožnje..to bi ti pa mogoče lahko razložil kakšen naš star enduraš , ki je tak motor vozil ali pa ga ima - ne odpiraj tam nove teme ..raje vprašaj na privat ali v tmi od dotičnega motorja.

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, zgavecmark pravi:

Pozdrav,

zanima me ali je kdo že registriral kakšnega hard endurca pod A2, zanimam se v glavnem za 4t husq te 250, 310, 449 in za ktm exc 250f, 350f, 450..?  Katerakoli mnenja zaželena.

Hvala :D

Hard enduro stroji pridejo v homologirani verziji zelo omejeni. Tako da najprej moreš preveriti s kako homologacijo pride motor. Potem pa boš videl če se to spravi v A2 ali ne. Za primer - 200 EXC v moji lasti ima v prometni vpisano 5.4kW in težo 99kg. Se pravi čisto ustreza pogojem za A2.

Problem lahko nastane ker so ti motorji vsi kr lepo odprti. In ta moja 200-tka spravi iz sebe vsaj 25kW. V kolikor te na cesti ustavi malo bolj natančen policaj in odredi izrednega tehničnega... bo hec. Ne tolko v mojem primeru, ker imam neomejeno A kategorijo. Razen te 'malenkosti', da vozilo ne ustreza stanju, vpisanem v prometni. Pomoje imaš najboljšo opcijo z 250 štiritakterji. Tisto zna celo kdo verjeti da ustreza.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, jskrablin pravi:

Hard enduro stroji pridejo v homologirani verziji zelo omejeni. Tako da najprej moreš preveriti s kako homologacijo pride motor. Potem pa boš videl če se to spravi v A2 ali ne. Za primer - 200 EXC v moji lasti ima v prometni vpisano 5.4kW in težo 99kg. Se pravi čisto ustreza pogojem za A2.

Problem lahko nastane ker so ti motorji vsi kr lepo odprti. In ta moja 200-tka spravi iz sebe vsaj 25kW. V kolikor te na cesti ustavi malo bolj natančen policaj in odredi izrednega tehničnega... bo hec. Ne tolko v mojem primeru, ker imam neomejeno A kategorijo. Razen te 'malenkosti', da vozilo ne ustreza stanju, vpisanem v prometni. Pomoje imaš najboljšo opcijo z 250 štiritakterji. Tisto zna celo kdo verjeti da ustreza.

Nobenega izrednega tehničnega pregleda ne bo zaradi moči. 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, jskrablin pravi:

 Za primer - 200 EXC v moji lasti ima v prometni vpisano 5.4kW in težo 99kg. Se pravi čisto ustreza pogojem za A2.

5.4 kw ? resno? 

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, Borutt pravi:

Nobenega izrednega tehničnega pregleda ne bo zaradi moči. 

Zakaj ne? Interni dogovor...direktiva....? Kolikor vem skuterje kar preglejujejo.

Res me zanima...ker potem ne vidim razloga, da ne bi vozili vsi odprtih motorjev....razen za tisto urco na tehničnem.

Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami, BIF pravi:

Zakaj ne? Interni dogovor...direktiva....? Kolikor vem skuterje kar preglejujejo.

Res me zanima...ker potem ne vidim razloga, da ne bi vozili vsi odprtih motorjev....razen za tisto urco na tehničnem.

ker jim merijo končno hitrost , ki je omejena na 45km/h v določeni kategoriji..

na tehničnih nimajo dinamometrov ..torej ni potrebe za blokado..

Link to comment
Share on other sites

Če prav razumem...imam kategorijo A...motor je homologiran in vpisan na recimo 30Kw moči....s predelavo(ki ni nikjer vpisana) pa ima recimo 50Kw...

Če pustimo tehničnega pri strani....vozim brez skrbi, da bi kdo preverjal dejansko moč motorja(recimo policija odredi izredni tehnični pregled), ker za to ne obstajajo ustrezne naprave...

Link to comment
Share on other sites

pred 25 minutami, BIF pravi:

Če prav razumem...imam kategorijo A...motor je homologiran in vpisan na recimo 30Kw moči....s predelavo(ki ni nikjer vpisana) pa ima recimo 50Kw...

Če pustimo tehničnega pri strani....vozim brez skrbi, da bi kdo preverjal dejansko moč motorja(recimo policija odredi izredni tehnični pregled), ker za to ne obstajajo ustrezne naprave...

 

Link to comment
Share on other sites

pred 30 minutami, BIF pravi:

Če prav razumem...imam kategorijo A...motor je homologiran in vpisan na recimo 30Kw moči....s predelavo(ki ni nikjer vpisana) pa ima recimo 50Kw...

Če pustimo tehničnega pri strani....vozim brez skrbi, da bi kdo preverjal dejansko moč motorja(recimo policija odredi izredni tehnični pregled), ker za to ne obstajajo ustrezne naprave...

Načeloma ja, a misliš, da se kdo sekira če ima moped 70 namesto 50 konjev, verjetno ne. Zaenkrat se tudi nihče ne sekira če imaš odstranjen katalizator, slip on pa vpisan, prav tako nihče ne preverja ali imaš SAS itd, kar se tiče ekologije.

Pri malih čebelicah pa je drugače, ker bi morale v prvi vrsti biti varne (25 ali max 50km/h), saj jih vozijo začetniki, poleg tega pa marsikateri prekorači tudi 2x deklarirane hitrosti.

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

Načeloma ja, a misliš, da se kdo sekira če ima moped 70 namesto 50 konjev, verjetno ne. Zaenkrat se tudi nihče ne sekira če imaš odstranjen katalizator, slip on pa vpisan, prav tako nihče ne preverja ali imaš SAS itd, kar se tiče ekologije.

Pri malih čebelicah pa je drugače, ker bi morale v prvi vrsti biti varne (25 ali max 50km/h), saj jih vozijo začetniki, poleg tega pa marsikateri prekorači tudi 2x deklarirane hitrosti.

Ja se strinjam. Vprašam pač, ker se mi zdi čudno (sicer smo v SLO, kjer je malo tega kar ni čudno), da dejanska moč motorja nikogar ne zanima. Potem tudi ne vem čemu kategorije A1, A2 in A, ki so vezane na moč v Kw in ne na hitrost....če se tega dejansko ne da oz. ni interesa preverjati. To je potem peskanje oči. Narediš A1 in 100 konjev pod rit...itak nihče ne preverja.

...se pravi...veliki poštenjaki...na papirju....

Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami, BIF pravi:

Ja se strinjam. Vprašam pač, ker se mi zdi čudno (sicer smo v SLO, kjer je malo tega kar ni čudno), da dejanska moč motorja nikogar ne zanima. Potem tudi ne vem čemu kategorije A1, A2 in A, ki so vezane na moč v Kw in ne na hitrost....če se tega dejansko ne da oz. ni interesa preverjati. To je potem peskanje oči. Narediš A1 in 100 konjev pod rit...itak nihče ne preverja.

...se pravi...veliki poštenjaki...na papirju....

lahko preverjajo, lahko pa ne...ampak v prvi vrsti mora biti:

1. tako kot je napisano v homologaciji

2. uradno ne smeš kršiti predpisov

:D

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, BIF pravi:

Zakaj ne? Interni dogovor...direktiva....? Kolikor vem skuterje kar preglejujejo.

Res me zanima...ker potem ne vidim razloga, da ne bi vozili vsi odprtih motorjev....razen za tisto urco na tehničnem.

Preberi in potem modruj. 

(3) Inšpektor ali policist odredi izredni tehnični pregled vozila in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1.      vozilo ni tehnično brezhibno zaradi napak na podvozju ali na napravah za upravljanje ali zaviranje ali na napravah za povezovanje vlečnega in priklopnega vozila;

2.      ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa, ali

3.      je tako poškodovano, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu, razen v primerih iz 1. točke četrtega odstavka tega člena.

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, BIF pravi:

Hvala za odgovor.

Torej je popolnoma vseeno s koliko kw se vozijo motorji v resnici. Policija verjame tistemu kar piše v prometni. Super!

psssss...sam meni je čisto kul, da ne kompicirajo. Če maš vpisano si krit in legalen in srečen :P

 

Link to comment
Share on other sites

Bif! Nima smisla. Dobil boš miljon zakonov, predpisov, odredb in na koncu ugotovil, da nimajo pojma!  Če bi ga imeli ne bi bilo toliko domačih ropotarnic in predelav na cesti. To ti je enako, kot v eni drugi temi, ko mi “cestar” ni znal povedati kakšna mora biti luknja na asvaltu, da je potrebna takojšnja sanacija ampak je lepil akte, predpise zakone, kdaj se preglejujejo ceste. Sam dobro veš, kje je končala naprava za merjenje pojemka na tehničnem pregledu, ko sem registriral KQ. Tudi veš koliko imajo znanja na teh ustanovah saj si imel izkušnje z tem in tudi koliko “modri” vedo o predpisani opremi.   :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 23 minutami, BIF pravi:

Hvala za odgovor.

Torej je popolnoma vseeno s koliko kw se vozijo motorji v resnici. Policija verjame tistemu kar piše v prometni. Super!

Prometno dovoljenje je uradni dokument. 

Za ugotavljanje moči agregata oziroma za ugotavljanje, če blokada je, je postopek drugačen. 

Super razmišljanje imaš. 

Link to comment
Share on other sites

pred 46 minutami, BIF pravi:

Vem ja....predvsem je uporabno.

V tej temi je šlo tvoje razmišljanje v smeri blatenja nekoga in nič drugega. Stvari ne poznaš, pa vendar zmoreš blatiti iz neznanja. 

Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, BIF pravi:

Narediš A1 in 100 konjev pod rit...itak nihče ne preverja.

Hja, čisto tako preprosto ni. Razen če ne misliš prepričevati Policije, da je tvoja R6 v resnici R125, štiri v ena kolektor pa je naliman gor za hec.

Kategorija A1 je kategorija vozniškega dovoljenja s katero lahko vozite motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih moč motorja ne presega 15 kW. Z vozniškim dovoljenjem za vožnjo vozil te kategorije lahko vozite tudi vozila kategorije AM in G.

Kategorija A2 je kategorija vozniškega dovoljenja s katero lahko vozite motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW. Pri teh vozilih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne sme presegati 0,2 kW/kg in ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo. Po opravljenem vozniškem izpitom kategorije A2 boste lahko vozili tudi vozila kategorij AM, A1 in G.

Vzeto iz https://vozniski-izpit.com/kako-do-izpita/kategorija-a-a1-a2/

Kot pravi @Borutt je prometno dovoljenje uradni dokument. Če smo striktni - odprt hard enduro ne ustreza več homologaciji in kot tak na cesti nima kaj iskati. Jaz sem avtorja teme posredno opozoril na to dejstvo... nisem pa vedel da se Policija načeloma z ugotavljanje skladnosti okoli moči pogonskega agregata ne ukvarja. Pod črto - z odprto hard enduro si (strogo po črki zakona gledano) lih tolko ilegalec, kot z MX mašino na cesti? Ajde zgleda malo boljše, ker ima vsaj luči pa bremz luč... ustreza pa uradnemu opisu lih ne. 

Link to comment
Share on other sites

pred 34 minutami, jskrablin pravi:

Hja, čisto tako preprosto ni. Razen če ne misliš prepričevati Policije, da je tvoja R6 v resnici R125, štiri v ena kolektor pa je naliman gor za hec.

Kategorija A1 je kategorija vozniškega dovoljenja s katero lahko vozite motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih moč motorja ne presega 15 kW. Z vozniškim dovoljenjem za vožnjo vozil te kategorije lahko vozite tudi vozila kategorije AM in G.

Kategorija A2 je kategorija vozniškega dovoljenja s katero lahko vozite motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW. Pri teh vozilih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne sme presegati 0,2 kW/kg in ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo. Po opravljenem vozniškem izpitom kategorije A2 boste lahko vozili tudi vozila kategorij AM, A1 in G.

Vzeto iz https://vozniski-izpit.com/kako-do-izpita/kategorija-a-a1-a2/

Kot pravi @Borutt je prometno dovoljenje uradni dokument. Če smo striktni - odprt hard enduro ne ustreza več homologaciji in kot tak na cesti nima kaj iskati. Jaz sem avtorja teme posredno opozoril na to dejstvo... nisem pa vedel da se Policija načeloma z ugotavljanje skladnosti okoli moči pogonskega agregata ne ukvarja. Pod črto - z odprto hard enduro si (strogo po črki zakona gledano) lih tolko ilegalec, kot z MX mašino na cesti? Ajde zgleda malo boljše, ker ima vsaj luči pa bremz luč... ustreza pa uradnemu opisu lih ne. 

Glede moči oziroma ugotavljanja ali blokada je ali ni. 

(4) Inšpektor ali policist odredi, da mora vozilo v tehnično službo za posamično odobritev in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1.      ima vozilo huje poškodovano podvozje ali naprave za upravljanje ali zaviranje;

2.      je vozilo predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi, ali

3.      vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!