Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
zgavecmark

A2 HARD ENDURO

Recommended Posts

zgavecmark

Pozdrav,

zanima me ali je kdo že registriral kakšnega hard endurca pod A2, zanimam se v glavnem za 4t husq te 250, 310, 449 in za ktm exc 250f, 350f, 450..?  Katerakoli mnenja zaželena.

Hvala :D

Edited by zgavecmark

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

problem je razmerje med močjo motorja in maso , ki pri večini hard endur zaradi nizke teže presega zakonsko določeno mejo 0.2kw/kg.. 

to dejansko pomeni , da imaš lahko pri motorju , ki ima 120kg največ 24kw.

torej husa 250 = 108kg in bi lahko imela 21.6kw - ima pa jih 25kw ..odločno preveč ..

torej sledi , da jo moraš zapreti na določeno moč , ki ustreza zakonskemu razmerju..najprej bi na tvojem mestu pogledal , če se sploh dobijo take blokade za A2 , nato koliko stanejo plus strokovna vgradnja..

nato pa bi razmislil, če preostala moč ter krivulja navora še zadostuje za namensko uporabo hard enduro vožnje..to bi ti pa mogoče lahko razložil kakšen naš star enduraš , ki je tak motor vozil ali pa ga ima - ne odpiraj tam nove teme ..raje vprašaj na privat ali v tmi od dotičnega motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 1 uro, zgavecmark pravi:

Pozdrav,

zanima me ali je kdo že registriral kakšnega hard endurca pod A2, zanimam se v glavnem za 4t husq te 250, 310, 449 in za ktm exc 250f, 350f, 450..?  Katerakoli mnenja zaželena.

Hvala :D

Hard enduro stroji pridejo v homologirani verziji zelo omejeni. Tako da najprej moreš preveriti s kako homologacijo pride motor. Potem pa boš videl če se to spravi v A2 ali ne. Za primer - 200 EXC v moji lasti ima v prometni vpisano 5.4kW in težo 99kg. Se pravi čisto ustreza pogojem za A2.

Problem lahko nastane ker so ti motorji vsi kr lepo odprti. In ta moja 200-tka spravi iz sebe vsaj 25kW. V kolikor te na cesti ustavi malo bolj natančen policaj in odredi izrednega tehničnega... bo hec. Ne tolko v mojem primeru, ker imam neomejeno A kategorijo. Razen te 'malenkosti', da vozilo ne ustreza stanju, vpisanem v prometni. Pomoje imaš najboljšo opcijo z 250 štiritakterji. Tisto zna celo kdo verjeti da ustreza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred eno uro, jskrablin pravi:

Hard enduro stroji pridejo v homologirani verziji zelo omejeni. Tako da najprej moreš preveriti s kako homologacijo pride motor. Potem pa boš videl če se to spravi v A2 ali ne. Za primer - 200 EXC v moji lasti ima v prometni vpisano 5.4kW in težo 99kg. Se pravi čisto ustreza pogojem za A2.

Problem lahko nastane ker so ti motorji vsi kr lepo odprti. In ta moja 200-tka spravi iz sebe vsaj 25kW. V kolikor te na cesti ustavi malo bolj natančen policaj in odredi izrednega tehničnega... bo hec. Ne tolko v mojem primeru, ker imam neomejeno A kategorijo. Razen te 'malenkosti', da vozilo ne ustreza stanju, vpisanem v prometni. Pomoje imaš najboljšo opcijo z 250 štiritakterji. Tisto zna celo kdo verjeti da ustreza.

Nobenega izrednega tehničnega pregleda ne bo zaradi moči. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 3 urami, jskrablin pravi:

 Za primer - 200 EXC v moji lasti ima v prometni vpisano 5.4kW in težo 99kg. Se pravi čisto ustreza pogojem za A2.

5.4 kw ? resno? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 19 urami, Borutt pravi:

Nobenega izrednega tehničnega pregleda ne bo zaradi moči. 

Zakaj ne? Interni dogovor...direktiva....? Kolikor vem skuterje kar preglejujejo.

Res me zanima...ker potem ne vidim razloga, da ne bi vozili vsi odprtih motorjev....razen za tisto urco na tehničnem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 16 minutami, BIF pravi:

Zakaj ne? Interni dogovor...direktiva....? Kolikor vem skuterje kar preglejujejo.

Res me zanima...ker potem ne vidim razloga, da ne bi vozili vsi odprtih motorjev....razen za tisto urco na tehničnem.

ker jim merijo končno hitrost , ki je omejena na 45km/h v določeni kategoriji..

na tehničnih nimajo dinamometrov ..torej ni potrebe za blokado..

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Če prav razumem...imam kategorijo A...motor je homologiran in vpisan na recimo 30Kw moči....s predelavo(ki ni nikjer vpisana) pa ima recimo 50Kw...

Če pustimo tehničnega pri strani....vozim brez skrbi, da bi kdo preverjal dejansko moč motorja(recimo policija odredi izredni tehnični pregled), ker za to ne obstajajo ustrezne naprave...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 25 minutami, BIF pravi:

Če prav razumem...imam kategorijo A...motor je homologiran in vpisan na recimo 30Kw moči....s predelavo(ki ni nikjer vpisana) pa ima recimo 50Kw...

Če pustimo tehničnega pri strani....vozim brez skrbi, da bi kdo preverjal dejansko moč motorja(recimo policija odredi izredni tehnični pregled), ker za to ne obstajajo ustrezne naprave...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 30 minutami, BIF pravi:

Če prav razumem...imam kategorijo A...motor je homologiran in vpisan na recimo 30Kw moči....s predelavo(ki ni nikjer vpisana) pa ima recimo 50Kw...

Če pustimo tehničnega pri strani....vozim brez skrbi, da bi kdo preverjal dejansko moč motorja(recimo policija odredi izredni tehnični pregled), ker za to ne obstajajo ustrezne naprave...

Načeloma ja, a misliš, da se kdo sekira če ima moped 70 namesto 50 konjev, verjetno ne. Zaenkrat se tudi nihče ne sekira če imaš odstranjen katalizator, slip on pa vpisan, prav tako nihče ne preverja ali imaš SAS itd, kar se tiče ekologije.

Pri malih čebelicah pa je drugače, ker bi morale v prvi vrsti biti varne (25 ali max 50km/h), saj jih vozijo začetniki, poleg tega pa marsikateri prekorači tudi 2x deklarirane hitrosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

Načeloma ja, a misliš, da se kdo sekira če ima moped 70 namesto 50 konjev, verjetno ne. Zaenkrat se tudi nihče ne sekira če imaš odstranjen katalizator, slip on pa vpisan, prav tako nihče ne preverja ali imaš SAS itd, kar se tiče ekologije.

Pri malih čebelicah pa je drugače, ker bi morale v prvi vrsti biti varne (25 ali max 50km/h), saj jih vozijo začetniki, poleg tega pa marsikateri prekorači tudi 2x deklarirane hitrosti.

Ja se strinjam. Vprašam pač, ker se mi zdi čudno (sicer smo v SLO, kjer je malo tega kar ni čudno), da dejanska moč motorja nikogar ne zanima. Potem tudi ne vem čemu kategorije A1, A2 in A, ki so vezane na moč v Kw in ne na hitrost....če se tega dejansko ne da oz. ni interesa preverjati. To je potem peskanje oči. Narediš A1 in 100 konjev pod rit...itak nihče ne preverja.

...se pravi...veliki poštenjaki...na papirju....

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 8 minutami, BIF pravi:

Ja se strinjam. Vprašam pač, ker se mi zdi čudno (sicer smo v SLO, kjer je malo tega kar ni čudno), da dejanska moč motorja nikogar ne zanima. Potem tudi ne vem čemu kategorije A1, A2 in A, ki so vezane na moč v Kw in ne na hitrost....če se tega dejansko ne da oz. ni interesa preverjati. To je potem peskanje oči. Narediš A1 in 100 konjev pod rit...itak nihče ne preverja.

...se pravi...veliki poštenjaki...na papirju....

lahko preverjajo, lahko pa ne...ampak v prvi vrsti mora biti:

1. tako kot je napisano v homologaciji

2. uradno ne smeš kršiti predpisov

:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 3 urami, BIF pravi:

Zakaj ne? Interni dogovor...direktiva....? Kolikor vem skuterje kar preglejujejo.

Res me zanima...ker potem ne vidim razloga, da ne bi vozili vsi odprtih motorjev....razen za tisto urco na tehničnem.

Preberi in potem modruj. 

(3) Inšpektor ali policist odredi izredni tehnični pregled vozila in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1.      vozilo ni tehnično brezhibno zaradi napak na podvozju ali na napravah za upravljanje ali zaviranje ali na napravah za povezovanje vlečnega in priklopnega vozila;

2.      ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa, ali

3.      je tako poškodovano, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu, razen v primerih iz 1. točke četrtega odstavka tega člena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Hvala za odgovor.

Torej je popolnoma vseeno s koliko kw se vozijo motorji v resnici. Policija verjame tistemu kar piše v prometni. Super!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 minutami, BIF pravi:

Hvala za odgovor.

Torej je popolnoma vseeno s koliko kw se vozijo motorji v resnici. Policija verjame tistemu kar piše v prometni. Super!

psssss...sam meni je čisto kul, da ne kompicirajo. Če maš vpisano si krit in legalen in srečen :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Bif! Nima smisla. Dobil boš miljon zakonov, predpisov, odredb in na koncu ugotovil, da nimajo pojma!  Če bi ga imeli ne bi bilo toliko domačih ropotarnic in predelav na cesti. To ti je enako, kot v eni drugi temi, ko mi “cestar” ni znal povedati kakšna mora biti luknja na asvaltu, da je potrebna takojšnja sanacija ampak je lepil akte, predpise zakone, kdaj se preglejujejo ceste. Sam dobro veš, kje je končala naprava za merjenje pojemka na tehničnem pregledu, ko sem registriral KQ. Tudi veš koliko imajo znanja na teh ustanovah saj si imel izkušnje z tem in tudi koliko “modri” vedo o predpisani opremi.   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 23 minutami, BIF pravi:

Hvala za odgovor.

Torej je popolnoma vseeno s koliko kw se vozijo motorji v resnici. Policija verjame tistemu kar piše v prometni. Super!

Prometno dovoljenje je uradni dokument. 

Za ugotavljanje moči agregata oziroma za ugotavljanje, če blokada je, je postopek drugačen. 

Super razmišljanje imaš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 46 minutami, BIF pravi:

Vem ja....predvsem je uporabno.

V tej temi je šlo tvoje razmišljanje v smeri blatenja nekoga in nič drugega. Stvari ne poznaš, pa vendar zmoreš blatiti iz neznanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 4 urami, BIF pravi:

Narediš A1 in 100 konjev pod rit...itak nihče ne preverja.

Hja, čisto tako preprosto ni. Razen če ne misliš prepričevati Policije, da je tvoja R6 v resnici R125, štiri v ena kolektor pa je naliman gor za hec.

Kategorija A1 je kategorija vozniškega dovoljenja s katero lahko vozite motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih moč motorja ne presega 15 kW. Z vozniškim dovoljenjem za vožnjo vozil te kategorije lahko vozite tudi vozila kategorije AM in G.

Kategorija A2 je kategorija vozniškega dovoljenja s katero lahko vozite motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW. Pri teh vozilih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne sme presegati 0,2 kW/kg in ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo. Po opravljenem vozniškem izpitom kategorije A2 boste lahko vozili tudi vozila kategorij AM, A1 in G.

Vzeto iz https://vozniski-izpit.com/kako-do-izpita/kategorija-a-a1-a2/

Kot pravi @Borutt je prometno dovoljenje uradni dokument. Če smo striktni - odprt hard enduro ne ustreza več homologaciji in kot tak na cesti nima kaj iskati. Jaz sem avtorja teme posredno opozoril na to dejstvo... nisem pa vedel da se Policija načeloma z ugotavljanje skladnosti okoli moči pogonskega agregata ne ukvarja. Pod črto - z odprto hard enduro si (strogo po črki zakona gledano) lih tolko ilegalec, kot z MX mašino na cesti? Ajde zgleda malo boljše, ker ima vsaj luči pa bremz luč... ustreza pa uradnemu opisu lih ne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 34 minutami, jskrablin pravi:

Hja, čisto tako preprosto ni. Razen če ne misliš prepričevati Policije, da je tvoja R6 v resnici R125, štiri v ena kolektor pa je naliman gor za hec.

Kategorija A1 je kategorija vozniškega dovoljenja s katero lahko vozite motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih moč motorja ne presega 15 kW. Z vozniškim dovoljenjem za vožnjo vozil te kategorije lahko vozite tudi vozila kategorije AM in G.

Kategorija A2 je kategorija vozniškega dovoljenja s katero lahko vozite motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW. Pri teh vozilih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne sme presegati 0,2 kW/kg in ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo. Po opravljenem vozniškem izpitom kategorije A2 boste lahko vozili tudi vozila kategorij AM, A1 in G.

Vzeto iz https://vozniski-izpit.com/kako-do-izpita/kategorija-a-a1-a2/

Kot pravi @Borutt je prometno dovoljenje uradni dokument. Če smo striktni - odprt hard enduro ne ustreza več homologaciji in kot tak na cesti nima kaj iskati. Jaz sem avtorja teme posredno opozoril na to dejstvo... nisem pa vedel da se Policija načeloma z ugotavljanje skladnosti okoli moči pogonskega agregata ne ukvarja. Pod črto - z odprto hard enduro si (strogo po črki zakona gledano) lih tolko ilegalec, kot z MX mašino na cesti? Ajde zgleda malo boljše, ker ima vsaj luči pa bremz luč... ustreza pa uradnemu opisu lih ne. 

Glede moči oziroma ugotavljanja ali blokada je ali ni. 

(4) Inšpektor ali policist odredi, da mora vozilo v tehnično službo za posamično odobritev in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1.      ima vozilo huje poškodovano podvozje ali naprave za upravljanje ali zaviranje;

2.      je vozilo predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi, ali

3.      vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • amateur
      Smo šli dve leti nazaj z Rogle do Peskov, pa do Jezerca, potem pa v klanec mimo kočice, ki je na tvoji sliki, 200 m pred Ribniško kočo pa se je prjatu zašaltal na MTB, odlomilo mu je tačko menjalnika zadaj, potem smo proti Lovrenškim malce šli, malce se peljali. Bilo je fajn, brez elektrike, pač pa s pirom na Rogli. Z vlakom bi pa šel iz Maribora do Prevalj, nazaj pa na nožni pogon.
    • Dimen
    • Scarabeo 500
      Se popolnoma strinjam z zgornjim zapisom. Jaz imam še integrirano tanko kapuco, da jo navlečeš na glavo in daš preko čelado. Nič več mi ne zamaka in pihlja za vrat. 
    • ftp
      Potepanje po Logarski dolini slap Rinka pod slapom   na severni strani Alp (Avstrija) in Jezersko
    • Andrejcer
      @ciciban, hvala ti za to, zelo poučen video. 👍👍👍
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!