Jump to content
  • Sign Up
hajoktejn

Hardenduro slike in reportaže

Recommended Posts

jskrablin

Danes je bilo perfektno vreme za kamenje vznemirjat... pa smo šli :D

 

IMG_20170923_153526.jpg

 

V zadnjih nekaj mesecih sem preštelal mašino, dal vgradit vzmeti za mojo težo in nastavil dušenje/povratek vzmetenja na mehko. Motor se pelje dosti boljše, voznik pa niti ne :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cofko Cof

Aha, vi ste bili. Smo se srečali :) Nisem vedel, da se tolk tukaj voziš. Se slišimo za kako skupno, če bom poštimal Yamahco za take podvige.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 17 urami, Cofko Cof pravi:

Aha, vi ste bili. Smo se srečali :) Nisem vedel, da se tolk tukaj voziš. Se slišimo za kako skupno, če bom poštimal Yamahco za take podvige.

Ti si bil z Yamaho? Se javim ko bomo spet imeli namen se kaj v tvoje konce spravljat :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 5 urami, Ni3ous pravi:

Huh dober opis proge. Zgleda zajeban.

Kolker sem se pogovarjal z ostalimi udeleženci treninga so tudi bili mnenja da je proga kr težka. Če naletiš na eno tako sekcijo med enduriranjem naokoli, pol kr gre - se spraviš skoz, malo odpočiješ in gasa naprej. Vozit po takem krog za krogom (krog je kratek) v kao tekmovalnem tempu je pa zajebano. Pa moja kondicija je preko poletja šla na dopust in je še ni nazaj :doze: Tekmo bom moral spustiti, sem pa prijavljen na enduro dirko v Buzetu 21. oktobra. Vmes gonit bicikl, tek, malo vozit in kake vaje za moč odmigat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kao normalna

H U D O. Bolj ko gledam vaše prispevke, bolj me mika, da bi se še sama podala v te vode. Škoda le, da nimam sotrpina za izboljšanje kondicije, ki je trenutno na nuli. :blush::D Očitno tole ni tako enostavno kot sem predvidevala..da se samo gor usedeš in ga zajahaš... :hmm::D

imsoeksajdettt :panic:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl
pred 4 urami, jskrablin pravi:

Kolker sem se pogovarjal z ostalimi udeleženci treninga so tudi bili mnenja da je proga kr težka. Če naletiš na eno tako sekcijo med enduriranjem naokoli, pol kr gre - se spraviš skoz, malo odpočiješ in gasa naprej. Vozit po takem krog za krogom (krog je kratek) v kao tekmovalnem tempu je pa zajebano. Pa moja kondicija je preko poletja šla na dopust in je še ni nazaj :doze: Tekmo bom moral spustiti, sem pa prijavljen na enduro dirko v Buzetu 21. oktobra. Vmes gonit bicikl, tek, malo vozit in kake vaje za moč odmigat...

Pred par leti sem redno spremljal SXC dirke in fantje so nabiti z kondicijo, natrenirani ... in kljub maximalni pripravljenosti so po končani dirki kazali krvave žulje na rokah... vsa čast tekmovalcem vozit tekmovalni tempo.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

tale teren ko ga tule kažete sem jst po parih metrih tolk hin da morm pol ure počivat :D pa spet 10m pa spet pol ure pavze :D i tako dalje... je pa res da je 640-tka kar precej težja kot exc ipd.

 

 

Edited by Kawl

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Sicer je FB video, sam evo del proge Slovenj Gradcu za cross country - tu se spusti dol v blatno luknjo po onih koreninah in 'ravnem' delu na vrhu proge. Tista 'rampa' za spust je lesena... in se lepo vidi kako enega postavi počez ker je malo preveč bremzo božal.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

meni ponavadi uspe na naslednji način: pred oviro stisnem spredaj moped dol, pol malo gasa, toliko da dvignem spednje kolo na oviro ali skoraj boljše malo nižje, da se mičkeno zaletim vanjo. pa malo gasa in gre čez. šusplata ostane nedotaknjena. tako nekako. stiskanje motorja dol predvsem pomaga da je dviganje prednjega kolesa kontrolirano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 6 minutami, BRANE pravi:

meni ponavadi uspe na naslednji način: pred oviro stisnem spredaj moped dol, pol malo gasa, toliko da dvignem spednje kolo na oviro ali skoraj boljše malo nižje, da se mičkeno zaletim vanjo. pa malo gasa in gre čez. šusplata ostane nedotaknjena. tako nekako. stiskanje motorja dol predvsem pomaga da je dviganje prednjega kolesa kontrolirano.

Me čaka še precej vaje na to temo. Zaenkrat sem bolj grob.... ponavadi samo razbremenim sprednje kolo in direkt v oviro, pa motor že zleze prek. Se pa pri višjih ovirah tega ne da narest - tam je pa treba tako kot si opisal, kontrolirano na zadnje, odbit sprednje kolo od ovire in prek. Na sploh morem kontrolirano dvigovanje sprednjega kolesa in vožnjo po zadnjem še veliko vaditi. Zaenkrat mi to dvoje ne gre preveč od rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Če bi koga zanimalo iti malo telovadit na Rab preko zime (smiselni so MX, hard enduro in enduro motorji do ~ teže 690/701) se lahko prijavi na malo šolo terenske vožnje - http://batzajla.com/2017/10/27/mala-sola-terenske-voznje-2017-2018/ . Do sedaj smo se še vedno imeli prav fajn :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
svobodnaptica01

Da se še tukaj pofočkam, če ima kdo veselje vzeti kdaj v brezpotja družbo, se priporočam za kak lahek do srednje težak teren. Plezanje preko hlodov in blata do riti je zaenkrat še pošten overkil. Občasno poskrbim (oz. bolje rečeno Pomaranča poskrbi) za dodatno FIS kulturo v disciplini skakanja po kurblu. Se odkupim s pijačo/jedačo.  Čez vikend sem navdušeno opazovala obilico poti  na območju Rakitne in Iške,  se kdo potepa kje tam, oz kje drugje okoli Ljubljane?

Za tiste ki solirate, imate na motorju opremo za reševanje iz kakšne luknje, blata?  Kaj uporabljate? Rada bi si sestavila sistem s škripcem ali dvema, pa če ima kdo že kakšno preverjeno varianto, prosim za deljenje modrosti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 7 urami, svobodnaptica01 pravi:

Čez vikend sem navdušeno opazovala obilico poti  na območju Rakitne in Iške,  se kdo potepa kje tam, oz kje drugje okoli Ljubljane?

Za tiste ki solirate, imate na motorju opremo za reševanje iz kakšne luknje, blata?  Kaj uporabljate? Rada bi si sestavila sistem s škripcem ali dvema, pa če ima kdo že kakšno preverjeno varianto, prosim za deljenje modrosti :)

...ohooo...

... kdaj si pa ti presedlala iz asfalta na brezpotja?

Jaz hodim vsak vikend iz Iške na Krim... upam, da me kje ne zbiješ..  :P

...a tole ti kaj prav pride?

https://www.ebay.com/itm/12V-2000LB-Recovery-Electric-Winch-ATV-Rope-Wireless-Remote-Truck-Boat-Trailer/282720121770?epid=5003601247&hash=item41d36eb3aa:g:jtoAAOSwaSZZ~Sxl

:P

 

... sori za offtopic... ampak sem se oglasil, ker tudi mene mikajo brezpotja in da bi si omislil enduro....

... pa imam doma eno 58-kilsko oviro.

... sicer makadamske izkušnje z endurami imam ... in kaka lažja brezpotja.... v glavnem po Bosni... ampak proti vašim podvigom, je tisto malo slabši asfalt...  hahaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • igc1
      Ponoč premlevam tist stavk, ki ga je linesman Sabin napisal "Also this winter a heavy storm broke thousands of trees and many roads in western Rodopi mountains are not passable" in si mislim, to bo itak mišn imposibl zame, sploh, ker je tornado pozim šume podiral. Čak Norrisu pa tud ne sežem do kolen, da bi tiste podrte smrekce s poti zmetal. Mal sem bil jezen sam nase, zakaj nisem 2 tedna prej kontaktiral linesmena in bi se lahko glede na razmere v BG za kakšen manj razturen TET odločil. Del TET še odpeljem, vodi mimo neke jame, kjer me vabijo na ogled    Vasi ob meji so precej zapuščene, več ali manj samo še starejše ljudi vidiš okoli hiš, mladina je zgleda že spokala drugam. Pri tejle hiši naredim en foto šuting in upam, da glede na opasna opozorila, ki so krasila pročelje, ne bo z nasprotne smeri priletel kakšen šuting v obliki šiber ali kugle... Ampak zgleda, da se me je lastnik usmilu in me pustil živet še teh nekej petkov 🙂   nedaleč naprej naletim na novo dilemo, a grem back to the future ali forward to the past🤔   Ko so se mi na vročem bolgarskem soncu že mal možgani kisal, se ustavim pred eno vaško štacuno na pir. Razglabljamo, kera frizura je najbolj primerna za to vročino, a je to  Bundesliga, ali ježek ali ćelo😄. Fantoma častim še en pir, ker dan bo še dolg, sta si ga že mal ulita lepo na izi vzela in imela v planu še ene 4 škatlice cigaret za skadit.   Po popitem pirčku, ki te ravno prav zmehča, da so vse odločitve lažje, se odločim, da grem kot plan B po ex YU smučiščih pogledat. Priletim v Srbijo nekje okrog Zaječarja, nadaljujem proti jugu in zaključim dan na Stari planini.    
    • Bptehnik
      Bolj kot razdiram in berem je problem v ventilih oz nekje v glavi. Ima kdo kakšno priporočilo za yamaho mojstra ki bi se lotil kontrole ventilov in nastavitve le teh. V Ta fina dela se pa vrjetno nebom spuščal sam   Fantje hvala za vse ideje in pomoč 
    • amateur
      Robi, glede na tvoje stanje je kombinirani vzpon od Kurnika pred Reko boljši kot pa iz Cerkna skozi Trebenče, Gorje, Zakriž, Vrh Križa, Jesenice pa do Prejema od zgoraj. Da bi pa šel iz Cerkna za našo hišo v Zakriž ti pa zaradi klanca odsvetujem.  Še dve sliki od danes. Sem iskal danes v Bolgariji tvoj spomenik, pa ga nisem našel.
    • thumper
      v večini .. in ko se navadiš ti pride en najbolj zahebanih ovinkov , ki se iz blagega zelo ostro zapre - ni pa nobene omejitve in ne puščic , ker bi označevalo oster ovinek.. nobenemu postavljaču opozorilnih tabel za ovinke ne verjamem več.. no ja..ti domačini naj najprej poskrbijo za svoje sovaščane z raznimi kroskami in štirikolesniki .. aja ne bodo saj so pa ja njihovi?
    • Borutt
  • Similar Content

    • hajoktejn
      By hajoktejn
      Odpiram temo (da ne svinjamo samo po GES temi ane  ) z današnjimi vtisi in upam da še kdo jutri kaj doda, jst nimam it časa tja ... 
      štartno - ciljna "arena"

      panorama

      tle gor je treba zlezt

      tle pa dol

      s stilom




      to je pa "manjši poligon"

      tek po strmini navzdol

      Aja, Špindler je bil drugi, Seleš peti, za ostale sm pa pozabu, ker sm mel preveč dela s pucanjem peska z otrok
       
       
       
      najmanjšadva pa v "največjem peskovniku na svetu"

       
      All in all morm najdt kontakt pa it tole probat z mojim krampom ... sm se odloču
       
       
       
       
       
       
       
       
      Zdej sm šele temo ki je že odprta naśel ... če je možno se lahko fotke prestavijo v tisto temo, ta nej se pa briše ...
    • Desert Soul
      By Desert Soul
      Preden pospravite motorje do naslednje pomladi, ne pozabite, da se počasi pričenja sezona puščavskih enduro avantur! Kako izgleda voziti motor v pesku?
      Sešel Production video 1'04"
      Produkcija Vomberger 4'20"
      ČakovecOnLine cela tura
      To sezono dodajamo že preverjeni 12-dnevni uspešnici januarja v tunizijski Sahari, daleč od muzejev in masovnih turističnih letovišč, še 14-dnevno enduro turo po Maroku v marcu: offroad čez Visoki Atlas in Anti-Atlas, mimo datljevih nasadov po dolinah saharskih rek do sipin Erg Chebbi ter po trasi relija Tuareg do zadnje karavanske postojanke pred dolgo potjo v Timbuktu, Zagore. Seveda spada zraven tudi ogled enega najbolj presunljivih mest v Maroku, Marakeša.
      Marca bomo ponovno prisotni tudi na reliju Tuareg v Maroku ter med 28. majem in 12. junijem na novem reliju od Aten do Gibraltarja, primernem tudi za težje enduro motocikle.
      Dobrodošli vsi z osnovnim znanjem offroada ali pa tudi zgolj izdatnimi izkušnjami s ceste in z željo po terenski vožnji. V Tuniziji bo skupina namreč razdeljena na dve težavnostni stopnji. Če se ne vidimo v pesku, bo pa kakšen video in fotografija objavljena tukaj.


    • Cufa
      By Cufa
      Zapišite na koledar – 7. decembra bo v Rollbaru (BTC, Ljubljana) na sporedu Motosvetova novoletna zabava.  
       
      Da ne bo zmanjkalo adrenalina, boste tudi letos lahko merili moči v dirki s karti (zadnje prijave ob 20. uri, prva dirka pa že uro kasneje, lahko pa se pofočkate tudi v tejle temi.)
       
      Na letošnjem MNZ-ju bomo razglasili zmagovalca nagradne igre Fotografija za avanturo.
       
      Tudi leto se bomo potrdili in vsem, ki boste prišli na zabavo z motorji, uredili možnost garažiranja motocikla do naslednjega dopoldneva – da se ne bi na cesti v zgodnjih jutranjih urah zgodila kakšna neumnost zaradi preutrujenosti.
       
      Torej – 7. 12. Od 20. ure dalje v Rollbaru nasproti Koloseja – žur do konca.
    • MotoKlubSchlossberg
      By MotoKlubSchlossberg
      Vsi zasavski (in tudi ostali) motoristi ste vljudno vabljeni na trening varne vožnje, ki bo to soboto (20.4.2013) pred dvorano Dolanka, na Dolu pri Hrastniku. Pričetek bo ob 10:00 uri.
       
      Povezava za prikaz lokacije: https://maps.google.si/maps/ms?msa=0&msid=203654854312409326109.0004da61d5e165a24bdc4
       
      Zaključek z manjšo pogostitvijo bo v prostorih MK Schlossberg.
       
      Vremenska napoved je obetavna, se torej vidimo!
       
      Srečno!
       
      http://www.mk-schlossberg.si/
       
       
    • trpin
      By trpin
      Mene pa zanima kje v Slo bi se lahko naučil malo off road vožnje. Sem sicer star biker, ki je po dolgih letih spet nabavil makino. Včasih, kot mulc sem bil bolj za cestake, danes mi pa bolj paše enduro. Mi pa manjka izkušenj in nasvetov sploh pa prakse na terenu izven asfalta. Če bom šel z mojim 'testirat' ga je škoda. Tolk keša pa spet nimam.

      Torej kje bi se lahko mal naučil tudi tega načina vožnje. Moped k ga mam, mi to sicer omogoča.

      Hvala in lp
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!