Pips Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Pozdravljen,tudi jaz bi te prosil za link.Hvala!
pip Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 DSR=(Dual Sport Riding) techniques , če odtipkate ga najdete na spletu.
igna Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 DSR=(Dual Sport Riding) techniques , če odtipkate ga najdete na spletu. Hvala. Že laufa.
diskow Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 evo poslal vsem. Upam da se pozabavate, predvsem pa da montirate gume gor in se gremo pelat 2
Parus Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 Sem pogledal oba DSR-ja, in imam za začetek samo eno vprašanje. Kje v Sloveniji bi se dalo trenirat tiste vaje, ki jih tip pove na začetku. Žal nimam nikjer nobenega travnika v lasti, tako da je že osmica iz vprašanja, da o tistih rockerjih sploh ne začnem. Torej ali je kje vsaj približni primeren prostor (verjamem, da legalnega ni), kakšni kamnolomi?
Guest kala Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 evo poslal vsem. Upam da se pozabavate, predvsem pa da montirate gume gor in se gremo pelat Tudi meni plz
stuhec Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 eno tehnično vprašanje, ki se nanaša na prakso če začneš peljat in je levi ovinek, se je zgodilo da si padel na katero stran padeš ? na levo stran ali na desno ? vsako stran obrazloži
Basko Posted February 25, 2011 Posted February 25, 2011 Pri levem ovinku padeš na levo in sicer zaradi izgube oprijema sprednje ali zadnje gume. Tipični primeri so pesek, mokra trava, blato, korenine, led,... kjer kolo izgubi oprijem, zato gre kolo naravnost namesto v ovinek. Tudi preveč gasa na slabi podlagi lahko povzroči padec zaradi izgube oprijema zadnje gume, pri levem ovinku spet na levo. Seveda lahko pri levem ovinku padeš tudi na desno - primer pri highsiderju, ko zadnje kolo izgubi oprijem, ti popraviš smer in po možnosti zapreš gas, zadnje kolo pa spet dobi oprijem, sledi kompresija zadnjega vzmetenja in takoj zatem (če sediš) te lahko izstreli v zrak in padeš na desno.
Ni3ous Posted March 4, 2011 Posted March 4, 2011 Štuhec tvoje vprašanje je bilo zastavljeno precej splošno / površno in temu primeren je bil potem tudi odziv. Na tako vprašanje ni univerzalnega odgovora, je preveč spremenjljivk. Že samo zakaj ti odnese prednji konec je veliko opcij, zakaj zadnjega, jih je še enkrat toliko, potem kak položaj/težišče na motorju si imel v tistem trenutku, potem ali si v tistem momentu dodajal gas, ali si zaviral, ali si zaviral na sprednjo, morda na zadnjo... kam si nagibal motor takrat....in še marsikaj je odvisnega in možni odgovori se lahko kar potencirajo. In če se nisi toliko potrudil, da bi postavil natančno vprašanje, ne pričakuj, da se bo kdo drug potrudil bolj od tebe in ti na široko razlagal vse možne variante, ki so tu v igri. MS pa je vreden toliko, kot so vredni posamezni člani na MS. 3
stuhec Posted March 6, 2011 Posted March 6, 2011 glej jaz sem sem edino rekel da sem se začel peljat, čez 1o m levi ovinek in potem od začetka ko sem se začel 15 m padec in padec je bil čez 15 m, to je vse kaj sem rekel so pa napisali da mi je zaradi pospeševanja (bil je tudi klanec navzgor) spodneslo in padel na desno Me pa zanima kako lahko nekdo kaj takega trdi da je res tako zato sem jaz tudi dal samo take podatke 3
madkupe Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 glej jaz sem sem edino rekel da sem se začel peljat, čez 1o m levi ovinek in potem od začetka ko sem se začel 15 m padec in padec je bil čez 15 m, to je vse kaj sem rekel so pa napisali da mi je zaradi pospeševanja (bil je tudi klanec navzgor) spodneslo in padel na desno Me pa zanima kako lahko nekdo kaj takega trdi da je res tako zato sem jaz tudi dal samo take podatke če se še tako trudim nisem sposoben razvozlati poteka tvoje vožnje in padca 5
stuhec Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 po 10 m je levi ovinek in potem čez 5 m v ovinku padec so napisali drugi: zaradi pospeševanja spodneslo zadnje kolo in padec je sledil na desno kako lahko nekdo trdi tako, da se je res tako zgodlo ?
Strominator Posted March 12, 2011 Author Posted March 12, 2011 prvi korak sem naredil z ogledom nekaj video v preteklih tednih drugi korak sem naredil pretekle dni, ko sem namestil karoo t v petek sem sel na prvo "terensko" voznjo letos z novimi gumami odlicno, zakon, to je to, kaj sem tako dolgo cakal z namestitivijo,.... :) ju3 dopoldan pa morda vaditi kar je bilo videti v videih DSR do kosila, potem pa bom tako utrujen in za v posteljo popoldan lp
stuhec Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 če se še tako trudim nisem sposoben razvozlati poteka tvoje vožnje in padca in še vedno ne moreš razvozlat ?
Bambi61 Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 (edited) in še vedno ne moreš razvozlat ? Če čez 10 m padeš v ovinku; je boljše da ne voziš motorja!! Edited March 16, 2011 by bambi61 3
stuhec Posted March 17, 2011 Posted March 17, 2011 Če čez 10 m padeš v ovinku; je boljše da ne voziš motorja!! :yawn:
Ni3ous Posted March 17, 2011 Posted March 17, 2011 To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno. Se pripelje v ovink in pade v 10 m. :lol: Joke, joke, pa brez zamere. 3
stuhec Posted March 18, 2011 Posted March 18, 2011 To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno. Se pripelje v ovink in pade v 10 m. :lol: Joke, joke, pa brez zamere. brezveze
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now