Jump to content

Enduro Off road - osnove vožnje v teoriji in praksi


Recommended Posts

Posted

Zdravo.

Še jaz bi prosil za link do DSR.

Posted

Še jaz prosim za link.

Hvala!

Posted

Jaz tudi, hvala :)

Posted

Pozdravljen,tudi jaz bi te prosil za link.Hvala!

Posted

jaz tudi prosim

Posted

DSR=(Dual Sport Riding) techniques , če odtipkate ga najdete na spletu.

Posted

DSR=(Dual Sport Riding) techniques , če odtipkate ga najdete na spletu.

Hvala. Že laufa.

Posted

evo poslal vsem.

Upam da se pozabavate, predvsem pa da montirate gume gor in se gremo pelat :)

  • Like 2
Posted

Sem pogledal oba DSR-ja, in imam za začetek samo eno vprašanje.

Kje v Sloveniji bi se dalo trenirat tiste vaje, ki jih tip pove na začetku. Žal nimam nikjer nobenega travnika v lasti, tako da je že osmica iz vprašanja, da o tistih rockerjih sploh ne začnem.

Torej ali je kje vsaj približni primeren prostor (verjamem, da legalnega ni), kakšni kamnolomi?

Posted

evo poslal vsem.

Upam da se pozabavate, predvsem pa da montirate gume gor in se gremo pelat :)

Tudi meni plz :)

Posted

eno tehnično vprašanje, ki se nanaša na prakso

če začneš peljat in je levi ovinek, se je zgodilo da si padel

na katero stran padeš ? na levo stran ali na desno ?

vsako stran obrazloži

Posted

Pri levem ovinku padeš na levo in sicer zaradi izgube oprijema sprednje ali zadnje gume. Tipični primeri so pesek, mokra trava, blato, korenine, led,... kjer kolo izgubi oprijem, zato gre kolo naravnost namesto v ovinek. Tudi preveč gasa na slabi podlagi lahko povzroči padec zaradi izgube oprijema zadnje gume, pri levem ovinku spet na levo.

Seveda lahko pri levem ovinku padeš tudi na desno - primer pri highsiderju, ko zadnje kolo izgubi oprijem, ti popraviš smer in po možnosti zapreš gas, zadnje kolo pa spet dobi oprijem, sledi kompresija zadnjega vzmetenja in takoj zatem (če sediš) te lahko izstreli v zrak in padeš na desno.

Posted

to je vse

nima nihče več izkušenj ?

  • Downvote 2
Posted

sem včasih mislil da je ta MS kaj več vreden

  • Downvote 7
Posted

postavi konkretno vprašanje

Posted

Štuhec tvoje vprašanje je bilo zastavljeno precej splošno / površno in temu primeren je bil potem tudi odziv.

Na tako vprašanje ni univerzalnega odgovora, je preveč spremenjljivk.

Že samo zakaj ti odnese prednji konec je veliko opcij, zakaj zadnjega, jih je še enkrat toliko, potem kak položaj/težišče na motorju si imel v tistem trenutku, potem ali si v tistem momentu dodajal gas, ali si zaviral, ali si zaviral na sprednjo, morda na zadnjo... kam si nagibal motor takrat....in še marsikaj je odvisnega in možni odgovori se lahko kar potencirajo.

In če se nisi toliko potrudil, da bi postavil natančno vprašanje, ne pričakuj, da se bo kdo drug potrudil bolj od tebe in ti na široko razlagal vse možne variante, ki so tu v igri.

MS pa je vreden toliko, kot so vredni posamezni člani na MS.

  • Like 3
Posted

glej

jaz sem sem edino rekel da sem se začel peljat, čez 1o m levi ovinek in potem od začetka ko sem se začel 15 m padec

in padec je bil čez 15 m, to je vse kaj sem rekel

so pa napisali da mi je zaradi pospeševanja (bil je tudi klanec navzgor) spodneslo in padel na desno

Me pa zanima kako lahko nekdo kaj takega trdi da je res tako

zato sem jaz tudi dal samo take podatke

  • Downvote 3
Posted

glej

jaz sem sem edino rekel da sem se začel peljat, čez 1o m levi ovinek in potem od začetka ko sem se začel 15 m padec

in padec je bil čez 15 m, to je vse kaj sem rekel

so pa napisali da mi je zaradi pospeševanja (bil je tudi klanec navzgor) spodneslo in padel na desno

Me pa zanima kako lahko nekdo kaj takega trdi da je res tako

zato sem jaz tudi dal samo take podatke

če se še tako trudim nisem sposoben razvozlati poteka tvoje vožnje in padca

:stupid:

  • Like 5
Posted

po 10 m je levi ovinek in potem čez 5 m v ovinku padec

so napisali drugi: zaradi pospeševanja spodneslo zadnje kolo in padec je sledil na desno

kako lahko nekdo trdi tako, da se je res tako zgodlo ?

Posted

prvi korak sem naredil z ogledom nekaj video v preteklih tednih

drugi korak sem naredil pretekle dni, ko sem namestil karoo t

v petek sem sel na prvo "terensko" voznjo letos z novimi gumami :)

odlicno, zakon, to je to, kaj sem tako dolgo cakal z namestitivijo,.... :) :) :)

ju3 dopoldan pa morda vaditi kar je bilo videti v videih DSR do kosila, potem pa bom tako utrujen in za v posteljo popoldan :)

lp

Posted

če se še tako trudim nisem sposoben razvozlati poteka tvoje vožnje in padca

:stupid:

in še vedno ne moreš razvozlat ?

Posted (edited)

in še vedno ne moreš razvozlat ?

Če čez 10 m padeš v ovinku; je boljše da ne voziš motorja!!

Edited by bambi61
  • Like 3
Posted

Če čez 10 m padeš v ovinku; je boljše da ne voziš motorja!!

:D :yawn:

Posted

To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno.

Se pripelje v ovink in pade v 10 m.

:lol:

Joke, joke, pa brez zamere.

  • Like 3
Posted

To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno.

Se pripelje v ovink in pade v 10 m.

:lol:

Joke, joke, pa brez zamere.

:D:yea2:

brezveze

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!