Jump to content
  • Sign Up
Ni3ous

TET - TRANS EURO TRAIL

Recommended Posts

SF
pred 3 urami, motolover pravi:

Slovenija s to potjo izgubi veliko, kljub potencialu, ki ga taka pot preko naše dežele ima. Zopet bo postala samo transfer za priti do boljših odsekov v tujini, kot je itak že v turističnem smislu. 

Ne razumem, kako lahko izgubiš nekaj, kar nikoli nisi imel... Je v Sloveniji do sedaj bila izražena kakšna pripravljenost po sobivanju enduro populacije z ostalimi uporabniki teritorija RS? Je kdo s področja turizma javno pokazal zgražanje ob postavljanju žic in posipanju žebljev ter pozval državljane, naj bodo strpni, ker gre v primeru voznikov enduro motorjev za veliko, neizkoriščeno priložnost turističnega zaslužka, ki je precej bolj dobičkonosna od kolesarskih poti, ker kolesarjem prodaš samo sobo in toplo vodo za izdelavo raznih napitkov iz vrečk, ki jih prinesejo s seboj, embalažo pa odmetavajo kjerkoli? (v Dolomitih naprimer se kolesarje ne jemlje kot turistično priložnost, ampak nujno zlo, ki povzroča velike stroške) Je kdo s podrocja slovenskega turizma prispeval kak "bencinski cent" za tistega, ki se je trudil poiskat primerne poti? Si nenazadnje sam za ta namen kaj "pljunil iz tošla", ki že tako veselo kritiziraš?

Edited by SF

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Hja, ob delu tracka med Rakitno in Rakekom se da najti marsikaj. Je pa ta marsikaj v marsikakem delu na lastno (prekrškovno) odgovornost. In tu je pač tako... če javno objavljaš in promoviraš tracke na tem nivoju, morejo biti legalni. Drugače so lahko (in bojo) problemi. Problem je lokalna zakonodaja, bolj papeška od papeža in še Vatikana obenem. Glede na debate v FB skupini, nismo edini s takim problemom. Nemčija ima očitno tudi zelo restriktivno zakonodajo. Avstrija mislim da tudi.

Seveda se pa lahko vedno predlaga kak krak poti v kak bolj zanimiv konec Slovenije. Kako je pol formalno s tem pa bo @Ni3ous povedal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Iz mojega preteklega obdobja imam "bogate" izkušnje z inšpektorji oz.prekrškovnimi organi, kakor tudi z aktivnostmi, da se bi kaj v tej smeri spreminilo.

Zadeva z objavljanjem privatnih posnetkov je naslednja. V kolikor prekršovni organ zanesljivo identificira kršitelja (reg. tablica, slike obrazov oseb itd.), je to prva točka, nato potrbuje čas dogodka (najmanj zanesljiv datum...še bolje čas), in pa lokacijo, ki jo bo potem "varuh narave", če jo prepozna, osebno obiskal, poslikal in jo v postopku priložil objavljeni fotografiji kot dokazilo. Če so ti elemeti zbrani, sledi poziv na zaslišanje s strani organa, ki vodi postopek in izrek ukrepa (običajno globa...od najnižje proti najvišji). Pritožiš se lahko. Sicer obstaja zelo velika verjetnost, da bo postopek padel, vendar že potrbuješ veščega odvetnika, a je postopek pač povezan s stroški, ki so običajno višji, kot izrečena globa ( v mojem primeru 400eur), seveda pa ni nujno, da boš z pritožbo zmagal...preprost izračun je pokazal, da je bolje plačat polovičko in šola za prihodnje.

Po zadnji dopolnjeni uredbi v zvezi z vožnjo v naravnem okoolju, se tudi preganja, reklamiranje ali promoviranje takšne vožnje....oglobi se lahko fizično osebo....še bolje pravno osebo, ker je tam globa bistveno višja.

Kar pa se tiče posluha institucij za to dejavnost, ne glede na to, da bi bila lahko zelo dobičkonosna (mi smo nudili celo nakup nekakšnih letnih vinjet)....pa je slovenski lovsko-paličarski lobij tako močan, da je škoda vsakega atoma energije vloženega v to debato...ker te "razprave" služijo le teatru s figami v žepu.

Verjetno ni potrebno dajati posebnih namigov kaj in kako za tiste, ki se vozijo in se bodo vozili v prihodnje. Upoštevajte pa da je t.i. "varuhov narave"...še posebaj tistih, ki se čez teden vsled nezaposlenosti, kot prejemniki raznih socialnih transferjev, valjajo po kavčih v svojih zatohlil gajbah, sredi mestnega betona....vse več in več. Ti se čez vikend zelo radi transformirajo v zelene Batmane in ker ima danes vsak tak zarukanec (socialni podpiranci pa sploh), že telefone z kar zmogljivimi kamerami, se njihova vikend dejavnost spremni v lov na čarovnice, kjer tako zadovoljujejo svoje fetiše in tešijo svoje frustracije. Zato v Sloveniji tudi ni potrebe po razvoju številčnejših inšpekcijskih služb. Slovenija je namreč DDR v malem, kar se tega tiče.

Sam sem nekoč užival v tej smeri, zato zadevo dobro razumem in jo v duši globoko podpiram, čeprav priznam, da sem se sam naveličal vožnje z očmi na hrbtu, ker to preprosto ni bil več užitek in sem se vdal....in pač pristal, kjer sem zdaj.

Vožnje torej potekajo vsaj 3 leta nazaj (zastaralni rok za obravnavo prekrška), praviloma na Hrvaškem, največkrat pa v Romuniji...:whistle:

Edited by BIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dimen

Se poigravam z mislijo, da bi v prvi polovici avgusta odpeketal do Albanije (osnova bi bil track TET-a),
mogoče celo do Igumenitse (7 do 10 dni). V vsakem primeru grem/-o nazaj s trajektom. Kakšen interesent?
Prosim na zs, tnx.
Lp, D

p.s. Odgovarjam z zamikom, ker sem na dopustu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

TET naredi po gozdnih cestah in bo čisto legalen. Večino si ga, tista dva odseka, ki sta bolj za vas "profesionalce" daj ven in ne boš imel problemov z zakonodajo in domačini! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Gozdne ceste so čisto legal....kategorizirane. Kjer je označba, da jo smejo uporabljati le za gospodarjenje z gozdovi je NE-legal...običajno je opremljena še z znakom za prepoved prometa z motornimi vozili.

Kjer pa piše recimo "Gozdna cesta, vožnja na lastno odgovornost"...pa je vožnja dovoljena....vendar omejena na hitrost 40km/h....čeprav tam (Za zdaj) še nisem srečal radarja...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
4 hours ago, Ni3ous said:

Torej se ti zdi trek čisto oz. 99% super. Sem te očitno narobe razumel prej. 

Seveda je dober. ;) 

Dodal bi še pot na Nanos, vse gozdne ceste tam so odprte za promet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Dela zdaj. Je bilo za pričakovat zamrznitev ker so vsi subskriberji dobili naenkrat mail in je bilo napovrečno naval v prvih minutah.

Naprej bi moralo it brez težav.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

@Ni3ous a "zadnji del" tracka čez hrvaško je možno odpeljat čez velebit al je tam kšna posebna prepoved?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 4 urami, imaging pravi:

@Dimen uživaj!

Tukaj pa naš vzpon na Velež pri Mostarju po TET ruti.

 

Respektabilno....res. Glede na grušč pod kolesi je to treba znat odpeljat...:grupni:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 3 urami, gsxf750 pravi:

Tudi del TET po Bosni. Vzpon na Pločno 2.262 mnm (v sklopu Nacinalnega parka Blidinje).

Bo treba enkrat it. Po takem sam gas, pa lepo postran pa počez :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!