Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ni3ous

TET - TRANS EURO TRAIL

Recommended Posts

gsxf750
pred 4 minutami, jskrablin pravi:

Bo treba enkrat it. Po takem sam gas, pa lepo postran pa počez :OK:

so mestoma kljuke kar dobro zaprte in strme, fisheye goproja uniči občutek dejanskega prostora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750

Pa še nekaj je za upoštevat: bože ne daj, da se kaka kostolomija zgodi gor!

Na gori sem bil solo, le ti si dobil sms (oddaljen 300+ km zračne linije), kje se trenutno potepam, nikogar nisem srečal to popoldne. 900 višinskih metrov nižje je bilo sicer par vikendic, a s posadko mogoče ena ali dve. Rešilec ni variante, da se gor prpele, le heli je opcija. Ne vem sicer kakšna je dejanska praksa s heliji v Bosni. Mogoče Ni3ous razpolaga s kakimi informacijami. Zato sem bil posebej previden.

Edited by gsxf750

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biker87
11 hours ago, AJ said:

Jutri imam namen prevoziti slovenski del TET (ali vsaj del). Se ima kdo zeljo pridruzit?

Žiu

Imam isti plan za v torek - jutri mi pa ne bo poratal k me je oklestila bolezen. 

Javi kaka je steza.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AJ

Tudi sam sem prestavil na torek, ker nisem uspel pripraviti niti motorja niti navigacije. Trenutni plan je zgodaj zjutraj po AC do Unca in nato na TET proti Z/S

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

Ni3ous vrhunsko, le piši...za takšn solo trip moraš biti pa precej izkušen in samozavesten...kar ne dvomim, da si...kar nadaljuj...

Edited by siks

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc

@Ni3ous :yea2: To pa je avantura  :worship:  Tisti tuneli nad Karlobagom so me spomnili na III. KLE meeting pred leti, smo se vozli tam okrog :D

Super ideaja glede šotora :) imam pa morda samo en varnostni nasvet. Kaj ko bi motor s kakšno vrvico in klinom privezal v kontra smeri šotora (rdeče črte). Nebi blo najbol prijetno, da sred noči slučajno motor nate pade.  

20170615_204845.thumb.jpg.d168f284210c6b1f91a83b58f4fe7b5e.jpg.db19c8f2d40c88313f202ab986d5a923.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

dilca/krajnik/ploščat kamen reši problem.

v skrajni sili 2 cm smrekova veja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jskrablin
      @ligenjček - pridi pa zvozi pentljo iz Lj obvoznice na štajersko AC pri 200 km/h. Al pa taisto, s katere je on nesrečni kamionar odletel. Pogoj je edino relativno povprečen avto, ki spravi skup 200 km/h. Do prometnih nesreč prihaja zaradi neupoštevanja pravil. Bi si upal trditi da je izredno malo nesreč, pri katerih so vsi storili vse prav, pa je prišlo do sranja zaradi nekega popolnoma objektivnega zunanjega faktorja. Ovi avto na posnetku se ni peljal 60km/h. Niti 80 km/h. Da takole s smeri zbiješ vozilo, ki je nekajkrat težje od tvojega, se je treba kr malo potruditi. Pa tudi razmere niso bile zelo slabe, dežja je že par dni dovolj, morebitna umazanija je že zdavnaj oprana s ceste. Če pa tja not vletiš ko da je suho in sredi poletja, so pa hitro težave. Btw, razlika med max hitrostjo večine kamionov na AC in teboj pri 200 km/h je tam nekje med 100 - 110 km/h. To je veliko. Po prazni AC gre tud 300 (dokler te kaka zjebana dilatacija na viaduktu ne izstreli v zrak), po AC z ostalim prometom je 200 km/h izzivanje usode. Slej ko prej te nekdo bo spregledal in ne bo prostora za reagirat. Spektakularen rezultat je garantiran. Pa tudi kolker so do sedaj delali simulacij ti vožnja, ki je bistveno hitrejša od ostalega prometa ne prinese kaj veliko časovne prednosti. Kar je logično, prav dosti hitreje od povprečja ostalih na malo bolj zasedeni cesti pač ne gre. 
    • Kmet2
      Uf super, spet bo razpis napisan za določeno osebo in z posebnimi pogoji, ki bodo pasali le dotični osebi ,,,,top in to vse za varnost In namesto, da bi vlagali v prometno infrastrukturo tam kjer je to potrebno "Šivilja" blodi o semaforjih z žensko podobo svetlobnega telesa na semaforju za pešce, da ne bi bilo diskriminacije........osebno mislim spet kraja državljanov na grotesken način. če res nimamo drugih problemov v cestni infraskrukturi pa naj bojo še kiklce na semaforjih za prehod pešcev čez cesto.......jebe lud zbunjenog ......
    • J.a.m.e.s
      🤢 https://www.slovenskenovice.si/kronika/na-tujem/clanek/pozor-vznemirjajoc-video-migrant-na-dvoriscu-spolno-zlorabil-psa-248947
    • bobi1001
      ILirska bistrica je raj za migranTE
    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!