Jump to content
  • Sign Up
Ni3ous

TET - TRANS EURO TRAIL

Recommended Posts

gsxf750
pred 4 minutami, jskrablin pravi:

Bo treba enkrat it. Po takem sam gas, pa lepo postran pa počez :OK:

so mestoma kljuke kar dobro zaprte in strme, fisheye goproja uniči občutek dejanskega prostora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750

Pa še nekaj je za upoštevat: bože ne daj, da se kaka kostolomija zgodi gor!

Na gori sem bil solo, le ti si dobil sms (oddaljen 300+ km zračne linije), kje se trenutno potepam, nikogar nisem srečal to popoldne. 900 višinskih metrov nižje je bilo sicer par vikendic, a s posadko mogoče ena ali dve. Rešilec ni variante, da se gor prpele, le heli je opcija. Ne vem sicer kakšna je dejanska praksa s heliji v Bosni. Mogoče Ni3ous razpolaga s kakimi informacijami. Zato sem bil posebej previden.

Edited by gsxf750

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biker87
11 hours ago, AJ said:

Jutri imam namen prevoziti slovenski del TET (ali vsaj del). Se ima kdo zeljo pridruzit?

Žiu

Imam isti plan za v torek - jutri mi pa ne bo poratal k me je oklestila bolezen. 

Javi kaka je steza.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AJ

Tudi sam sem prestavil na torek, ker nisem uspel pripraviti niti motorja niti navigacije. Trenutni plan je zgodaj zjutraj po AC do Unca in nato na TET proti Z/S

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

Ni3ous vrhunsko, le piši...za takšn solo trip moraš biti pa precej izkušen in samozavesten...kar ne dvomim, da si...kar nadaljuj...

Edited by siks

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc

@Ni3ous :yea2: To pa je avantura  :worship:  Tisti tuneli nad Karlobagom so me spomnili na III. KLE meeting pred leti, smo se vozli tam okrog :D

Super ideaja glede šotora :) imam pa morda samo en varnostni nasvet. Kaj ko bi motor s kakšno vrvico in klinom privezal v kontra smeri šotora (rdeče črte). Nebi blo najbol prijetno, da sred noči slučajno motor nate pade.  

20170615_204845.thumb.jpg.d168f284210c6b1f91a83b58f4fe7b5e.jpg.db19c8f2d40c88313f202ab986d5a923.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

dilca/krajnik/ploščat kamen reši problem.

v skrajni sili 2 cm smrekova veja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

    • worship_mud


  • Zadnje objave na forumu

    • mcgiver
      Čeprav sem pred dvemi leti kupil kupil konkurenta MS, mi slednja še vedno ne da spati. Je kdo zainteresiran za kakšno furco z menjavo?
    • RobiRoberto
      Še nekaj, da si malo olajšam dušo.    Sestri sem pravkar poslal mail z naslednjim besedilom: najlepša hvala, da je bila mama v soboto "predristana" od kolen do prsi in škoda da je nisem fotografiral ... če ne bi bilo zore doma, je jaz v takem stanju sigurno ne bi znal in zmogel urediti ...
    • smasher
      Torej, kako se štuka kovinske zavorne cevi, oziroma popravlja? Je kakšno orodje za poštukat kovinske zavorne cevi pa da ni rpedrago. Ne morem it do majstra za zavore, ker je vozilo doma na klocnih in morem demontirat glavni zavorni cilinder, ampak kljub uporabi ključev za zavorne cevi en vijak ne popusti, oz se je obrnu in ni možnosti da bo ponovno uporaben. Torej čeprerežem cev za dobit dol zavorni cilinder, kakšne so opcije za poštukat doma ? Kaj lota se lahko te cevi?
    • CibaJr
      Recimo da je za V7 nekje 100€ manj če ima pol manj ventilov in 1.5l manj olja? Vidim v uradnem maintenance schedule se menja olje v menjalniku na 60k v kardanu pa na 20. Je na Stelviu to drugače?
    • zuzu
      Magistrat, hahahha, dobra!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!