Ice Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 Za nakup Akrapoviča rabiš dobrega kolega. Ps: npr.jaz sem plačal "kolegu" za Akrapoviča(račun,števika serijska + homologacijski kartonček) ca 1/3 tvoje navedene cene ! nc bat, ne bova kolega. ce te je tega strah. :evilgrin: samo informativno: koliko te je pa katalizator stal?
lisjak Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Zanima me če ima kdo ali kje bi lahko dobil sliko kako je narejen db killer z perforirano mrežico na koncu. Pravzaprav bi rabil sliko za specifični model db killerja V-TUV083 ali V-TUV084. Gre se za killer od yamahe T- max od 08 dalje. Kupil sem rabljen motor z akrapotom in je prejšnji lastnik odrezal stran zadnji del db killerja. Zdaj me pa zanima če bi si ga lahko sam popravil ali moram kupit novega, ker ob kakšni nedeljski vožnji kr paše mal miru, s tem pa je bolj težko. Hvala, če ima slučajno kdo kaj takšnega na svojem bi prosil za sliko. Lahko direkt na moj mail.
OKigor Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 take male stvari ti lahko tudi jaz popravim. Mogoče bi objavil sliko, kaj ti je od dušilca ostalo, pa bi ocenil stanje. l.p.
lisjak Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 take male stvari ti lahko tudi jaz popravim. Mogoče bi objavil sliko, kaj ti je od dušilca ostalo, pa bi ocenil stanje. l.p. Pozdravljen Ni mi problem popravit, ker imamo v službi aparate za TIG varjenje in tudi kakšen konec INOX cevi bi se našel, ampak bi rad prej videl original kako je narejen, da bi po njem kopiral. Je pa tudi to opcija da tega še mal skrajšam in dobim še mal na močnejšem zvoku in bo od zunaj izgledal kot homologirana verzija, če prav bo nekoliko glasnejši, ampak za vsak dan me to ne moti. Za daljše bolj umerjene ture in kakšne izlete po sosednji Avstriji, pa kupim originalnega. Cena je 51 euro in minuto dela da ga zamenjaš. Tako da bom še malo poiskal če bom našel original za kopiranje, če ne pa tega odrežem in kupim še enega za nedeljske vožnje. Zgleda pa tako:
Lipstick Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Poglej tukaj, je enak princip : http://az79640.vo.msecnd.net/akrapovicbppmultimedia/7b731072fd6c4fe8a9ec1f5a5649043e.pdf
lisjak Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Poglej tukaj, je enak princip : http://az79640.vo.msecnd.net/akrapovicbppmultimedia/7b731072fd6c4fe8a9ec1f5a5649043e.pdf Verjetno bo res nekaj takšnega, ampak me zmoti da je na mojem bilo od znotraj fiksirano in ne zunaj kot na sliki, ker na shemi od mojega modela ni nič kaj videt izven cevi, razen če je slika kar simbolična? Jast ne vem a je res toliko znanosti okoli teh db killerjev da je toliko različnih modelov ker v njihovem katalogu ima vsak motor svoj tip napisan, redko ima več motorjev pod isto šifro. Sem klical k akrapoviču v ivančno in je rekel da kolikor on ve naj ne bi nič bilo na koncu cevi, da tisti z pokrovčki so pa za USA trg in je namenjen da iskrice ven ne letijo. Verjetno me ni preveč resno jemal, ker je skoz ponavljal naj se na njihove dilerje obrnem in bo jo oni vedeli kako je s tem. Tako da tudi akrapovič ni več kot nekoč, ko si se lahko kr po domače kaj zmenil če si mel kakšne težave z njihovimi izdelki. Bom verjetno kr novega nabavu, tega pa predelal v legalno racing varijanto.
SLVR Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Akrapovič je postal že svetovno znan proizvajalec, a za nekatere žal še vedno ostaja nek "kmetiček iz vasi" ... Poizkusite takšne manevre pri njegovi konkurenci, se vam bodo skorajda smejali! :closedeyes: Pa ne leti to samo na tebe "lisjak", da si ne boš preveč k srcu jemal. :grrr Imaš distributerje - naročiš po kataloški št. in je to to.
perzo Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 Zivjo zanima me ali se da na motorju po zamenjavi original zracnega filtra za sportnega in po zamenjavi original avspuha za akrapovicevega nastaviti elektroniko motorja na obstojeci elektroniki ali potrebujem Power comender da nastavim delavne tocke motorja? Hvala
Kmet2 Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 Zivjo zanima me ali se da na motorju po zamenjavi original zracnega filtra za sportnega in po zamenjavi original avspuha za akrapovicevega nastaviti elektroniko motorja na obstojeci elektroniki ali potrebujem Power comender da nastavim delavne tocke motorja? Hvala Na nekaterih motorjih da,na nekaterrih ne,motor katerega voziš ti po pravici nimam pojma,po zamenjavi dotičnih delov ,ki si jih omenil sem oz.je serviser naložil novo mapo(akrapovič) ampak to na KTM letnik 2008,sicer kaj dosti ti nisem pomagal,skratka se da,sam ne vem če na tvojem motorju. perzo 1
urkoman Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 Do sedaj sem imel na motorjih sportni filter in akrapota, v tej kombinaciji je bila razlika od original opreme, predvsem pri enakomernem podajanju moci in povisanem navoru...Power comender je softwarsko nadaljevanje tuninga...to pri meni se pride perzo 1
OKigor Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Verjetno bo res nekaj takšnega, ampak me zmoti da je na mojem bilo od znotraj fiksirano in ne zunaj kot na sliki, ker na shemi od mojega modela ni nič kaj videt izven cevi, razen če je slika kar simbolična? Jast ne vem a je res toliko znanosti okoli teh db killerjev da je toliko različnih modelov ker v njihovem katalogu ima vsak motor svoj tip napisan, redko ima več motorjev pod isto šifro. Sem klical k akrapoviču v ivančno in je rekel da kolikor on ve naj ne bi nič bilo na koncu cevi, da tisti z pokrovčki so pa za USA trg in je namenjen da iskrice ven ne letijo. Verjetno me ni preveč resno jemal, ker je skoz ponavljal naj se na njihove dilerje obrnem in bo jo oni vedeli kako je s tem. Tako da tudi akrapovič ni več kot nekoč, ko si se lahko kr po domače kaj zmenil če si mel kakšne težave z njihovimi izdelki. Bom verjetno kr novega nabavu, tega pa predelal v legalno racing varijanto. Živijo, to so več ali manj vsi dušilci, ki jih proizvaja Akrapovič. Tudi če boš zavaril nazaj tisti pokrovček, ne boš zmanjšal hrupa , oziroma znižal zvoka, saj je le ta odvisen od premera cevi, ki je v dušilcu, v tvojem primeru nekje 35 mm . Če hočeš da bo tišji, moraš zmanjšati premer ( stisniti cev ). Tisti pokrovček na koncu pa je resnično namenjen temu, da ne tolčejo ognji direktno ven, kot ti je razložil Igor. Predpisi v Ameriki zahtevajo tudi proti požarno varnost loncev in so tam taki in podobni dušilci z mrežico obvezni. l.p. Igor malakai in Kmet2 2
lisjak Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Živijo, to so več ali manj vsi dušilci, ki jih proizvaja Akrapovič. Tudi če boš zavaril nazaj tisti pokrovček, ne boš zmanjšal hrupa , oziroma znižal zvoka, saj je le ta odvisen od premera cevi, ki je v dušilcu, v tvojem primeru nekje 35 mm . Če hočeš da bo tišji, moraš zmanjšati premer ( stisniti cev ). Tisti pokrovček na koncu pa je resnično namenjen temu, da ne tolčejo ognji direktno ven, kot ti je razložil Igor. Predpisi v Ameriki zahtevajo tudi proti požarno varnost loncev in so tam taki in podobni dušilci z mrežico obvezni. l.p. Igor Situacija rešena, kupil novega in je mir, starega pa prodal za 25 euro . Moram povedat, da je original na koncu brez vsakega pokrovčka ali dušilca in je normalno odprta cev . Tako da je moral prejšnji lastnik dat noter db killer od enega drugega modela, ker je tudi premier cevi večji za cca 3 mm od original. Sedaj je zvok kot mora bit , v nizkih obratih globok pri normalni vožnji pa nemoteč za moja ušesa, kako se pa od daleč sliši pa ne vem. Še enkrat hvala za vse informacije in ponujeno pomoč, sploh pa MASS-manu. OKigor 1
blazius Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Rabil bi informacijo ... kupil sem Akrapota , dobil navodila za montažo in certifikate. Zanima me (glede na to da je slip-on sistem) , ali moram izpuh montirati pri serviserju , da mi poštemplja certifikate (vpis v homologacijski kartonček) , ali ga lahko montiram sam (ali ga ravno tako lahko vpišem v homologacijo ???) in če , kje bi dobil orodje (spring puller) , ker ne vem kako se temu orodju sploh reče slovensko ...
norc 16 Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Rabil bi informacijo ... kupil sem Akrapota , dobil navodila za montažo in certifikate. Zanima me (glede na to da je slip-on sistem) , ali moram izpuh montirati pri serviserju , da mi poštemplja certifikate (vpis v homologacijski kartonček) , ali ga lahko montiram sam (ali ga ravno tako lahko vpišem v homologacijo ???) in če , kje bi dobil orodje (spring puller) , ker ne vem kako se temu orodju sploh reče slovensko ... Lahko ga sam zmontiraš gor in tam podpišeš izjavo da si si ga sam zmontiral. Kaj se pa tiče orodja pa boš brez problema namestil gor fedre z navadnimi kleščami/kombinirkami.
blazius Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Kje podpišeš izjavo ? Na AMZS-ju, oz. na mestih kjer pač urejajo te stvari ?
T 120 Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Lahko ga sam zmontiraš gor in tam podpišeš izjavo da si si ga sam zmontiral. Kaj se pa tiče orodja pa boš brez problema namestil gor fedre z navadnimi kleščami/kombinirkami. Kakšne klešče?! To se namešča s "špago" oz vrvico.
blazius Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Kakšne klešče?! To se namešča s "špago" oz vrvico. Ta namig mi je zelo všeč ... še zmeraj pa ne vem kako je z vpisom v homologacijo. Ali mi mora nekdo "poštempljati" certifikat, ali je zadosti da se pač pojavim pri npr. AMZS z montiranim izpuhom in vsemi papirji. Mi bojo izpuh vpisali v homologacijo ali me bojo "šetali" do serviserjev ? Ker mi je skrajno neumno zaradi dveh fedrov in enega imbusa hodit montirat izpuh do serviserjev. V prejšnjih postih sem zasledil , da naj bi postopek tak bil. Ker pa gre za "slip-on" in ker poseg ni ravno znanstvena fantastika , zraven so priložena tudi navodila za montažo mi je to čudno ... ali pač tako je ... ???
PeCi Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 meni so ga vpisali samo na podlagi certifikata sprintanega z Akrapovičeve strani, zmontiral sem ga sam blazius 1
perzo Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Jest sem prejšni teden prav tako sam zmontiral akrapota (slip-on) in ga šel homologirat na Interservice pri btcju. Sabo sem imel homologacijski kartonček, prometno, certifikat in osebni dokument za vsak slučaj pa vzemi še račun od avspuha (jest ga nism rabu). Pol mi je pa gospa v pisarni spisala papirje, model pa mi je poslikal avspuh in pa številko šasije motorja (10 min). Ne pozabt it pa tja z vstavljenim db-kilerjem ker drugače boš samo obrnil. LP blazius 1
blazius Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Hvala za informacije , sem ga zdaj montiral , sem se kar fino zajebaval , ker imam namontirane nosilce za kufre , vijak pa gre skozi nosilec, pa so trije distančniki in preden sem jih uskladil sem bil "prešvican full" Ampak zdaj je pa gor , samo še homologiram pa juhuhu ... :grim Hvala še enkrat vsem za info ... perzo 1
blaž4856 Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 pozdravljeni! zanima me če mogoče kdo ve kako izgleda serijska številka na Akrapoviču kawasaki ninja 600 letnik 2008 hvala za pomoč.
Coban Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 pozdravljeni! zanima me če mogoče kdo ve kako izgleda serijska številka na Akrapoviču kawasaki ninja 600 letnik 2008 hvala za pomoč. Številka kot številka včasih je še kaka črka vmes,sicer pa če ni številke pomeni,da ga nemoreš homologirat in brez kartončka tako ali tako nebo možno ! Številka na titanovemu je jedkana na karbonskih pa je prikovičena ploščica !
NinjaRider04 Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 Mene pa samo zanima ali ima kdo doma al pa ve koliko bi me prišel Db killer oz dušilec no ,..ker gremo gor v avstrijo in nebi spet rad plačal kazni..
HyperJack Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 Mene pa samo zanima ali ima kdo doma al pa ve koliko bi me prišel Db killer oz dušilec no ,..ker gremo gor v avstrijo in nebi spet rad plačal kazni.. Cene novih za LeoVinče cirka 50€, za Akrapovičeve računaj še malo več marže....ja tko je to, če maš izpuh top firme. Se pa vsekakor splača naredit tulec doma če le imaš možnost. Kmet2 1
blaž4856 Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 če ima mogoče kdo kawasaki ninjo 2008 letnik z akrapovičom me nej osebno butne . hvala veliko bi mi pomenilo mam težave z montažo problem s št smo pa rešli hvala za pomoč )
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se