Skoči na vsebino

Akrapovič izpušni sistemi


wowman

Priporočene objave

Za nakup Akrapoviča rabiš dobrega kolega.

Ps: npr.jaz sem plačal "kolegu" za Akrapoviča(račun,števika serijska + homologacijski kartonček) ca 1/3 tvoje navedene cene !

nc bat, ne bova kolega. ce te je tega strah. :evilgrin:

 

samo informativno: koliko te je pa katalizator stal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če ima kdo ali kje bi lahko dobil sliko kako je narejen db killer z perforirano mrežico na koncu.

Pravzaprav bi rabil sliko za specifični model db killerja V-TUV083 ali V-TUV084.

Gre se za killer od yamahe T- max od 08 dalje. Kupil sem rabljen motor z akrapotom in je prejšnji lastnik odrezal stran zadnji del

db killerja. Zdaj me pa zanima če bi si ga lahko sam popravil ali moram kupit novega, ker ob kakšni nedeljski vožnji kr paše mal miru, s tem pa je bolj težko.

Hvala, če ima slučajno kdo kaj takšnega na svojem bi prosil za sliko.

Lahko direkt na moj mail.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

take male stvari ti lahko tudi jaz popravim. Mogoče bi objavil sliko, kaj ti je od dušilca ostalo, pa bi ocenil stanje.

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

take male stvari ti lahko tudi jaz popravim. Mogoče bi objavil sliko, kaj ti je od dušilca ostalo, pa bi ocenil stanje.

l.p.

 

Pozdravljen

 

Ni mi problem popravit, ker imamo v službi aparate za TIG varjenje in tudi kakšen konec INOX cevi bi se našel, ampak bi rad prej videl original kako je narejen, da bi po njem kopiral. Je pa tudi to opcija da tega še mal skrajšam in dobim še mal na močnejšem zvoku in bo od zunaj izgledal kot homologirana verzija, če prav bo nekoliko glasnejši, ampak za vsak dan me to ne moti.

Za daljše bolj umerjene ture in kakšne izlete po sosednji Avstriji, pa kupim originalnega. Cena je 51 euro in minuto dela da ga zamenjaš. Tako da bom še malo poiskal če bom našel original za kopiranje, če ne pa tega odrežem in kupim še enega za nedeljske vožnje.  

 

Zgleda pa tako:

 

       post-10556-0-95918200-1367324303_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bo res nekaj takšnega, ampak me zmoti da je na mojem bilo od znotraj fiksirano in ne zunaj kot na sliki, ker na shemi od mojega modela ni nič kaj videt izven cevi, razen če je slika kar simbolična?

Jast ne vem a je res toliko znanosti okoli teh db killerjev da je toliko različnih modelov ker v njihovem katalogu ima vsak motor svoj tip napisan, redko ima več motorjev pod isto šifro. Sem klical k akrapoviču v ivančno in je rekel da kolikor on ve naj ne bi nič bilo na koncu cevi, da tisti z pokrovčki so pa za USA trg in je namenjen da iskrice ven ne letijo. Verjetno me ni preveč resno jemal, ker je skoz ponavljal naj se na njihove dilerje obrnem in bo jo oni vedeli kako je s tem.

Tako da tudi akrapovič ni več kot nekoč, ko si se lahko kr po domače kaj zmenil če si mel kakšne težave z njihovimi izdelki.

Bom verjetno kr novega nabavu, tega pa predelal v legalno racing varijanto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapovič je postal že svetovno znan proizvajalec, a za nekatere žal še vedno ostaja nek "kmetiček iz vasi" ... Poizkusite takšne manevre pri njegovi konkurenci, se vam bodo skorajda smejali!  :closedeyes: 
Pa ne leti to samo na tebe "lisjak", da si ne boš preveč k srcu jemal.  :grrr Imaš distributerje - naročiš po kataloški št. in je to to. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo zanima me ali se da na motorju po zamenjavi original zracnega filtra za sportnega in po zamenjavi original avspuha za akrapovicevega nastaviti elektroniko motorja na obstojeci elektroniki ali potrebujem Power comender da nastavim delavne tocke motorja?

 

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo zanima me ali se da na motorju po zamenjavi original zracnega filtra za sportnega in po zamenjavi original avspuha za akrapovicevega nastaviti elektroniko motorja na obstojeci elektroniki ali potrebujem Power comender da nastavim delavne tocke motorja?

 

 

Hvala

Na nekaterih motorjih da,na nekaterrih ne,motor katerega voziš ti po pravici nimam pojma,po zamenjavi dotičnih delov ,ki si jih omenil sem oz.je serviser naložil novo mapo(akrapovič) ampak to na KTM letnik 2008,sicer kaj dosti ti nisem pomagal,skratka se da,sam ne vem če na tvojem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj sem imel na motorjih sportni filter in akrapota, v tej kombinaciji je bila razlika od original opreme, predvsem pri enakomernem podajanju moci in povisanem navoru...Power comender je softwarsko nadaljevanje tuninga...to pri meni se pride

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Verjetno bo res nekaj takšnega, ampak me zmoti da je na mojem bilo od znotraj fiksirano in ne zunaj kot na sliki, ker na shemi od mojega modela ni nič kaj videt izven cevi, razen če je slika kar simbolična?

Jast ne vem a je res toliko znanosti okoli teh db killerjev da je toliko različnih modelov ker v njihovem katalogu ima vsak motor svoj tip napisan, redko ima več motorjev pod isto šifro. Sem klical k akrapoviču v ivančno in je rekel da kolikor on ve naj ne bi nič bilo na koncu cevi, da tisti z pokrovčki so pa za USA trg in je namenjen da iskrice ven ne letijo. Verjetno me ni preveč resno jemal, ker je skoz ponavljal naj se na njihove dilerje obrnem in bo jo oni vedeli kako je s tem.

Tako da tudi akrapovič ni več kot nekoč, ko si se lahko kr po domače kaj zmenil če si mel kakšne težave z njihovimi izdelki.

Bom verjetno kr novega nabavu, tega pa predelal v legalno racing varijanto.

Živijo, to so več ali manj vsi dušilci, ki jih proizvaja Akrapovič. Tudi če boš zavaril nazaj tisti pokrovček, ne boš zmanjšal hrupa , oziroma znižal zvoka, saj je le ta odvisen od premera cevi, ki je v dušilcu, v tvojem primeru nekje 35 mm . Če hočeš da bo tišji, moraš zmanjšati premer ( stisniti cev ). Tisti pokrovček na koncu pa je resnično namenjen temu, da ne tolčejo ognji direktno ven, kot ti je razložil Igor. Predpisi v Ameriki zahtevajo tudi proti požarno varnost loncev in so tam taki in podobni dušilci z mrežico obvezni.

l.p. Igor

post-4713-0-42718500-1369161402_thumb.jpg

post-4713-0-46799900-1369161413_thumb.jpg

post-4713-0-06251900-1369161424_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo, to so več ali manj vsi dušilci, ki jih proizvaja Akrapovič. Tudi če boš zavaril nazaj tisti pokrovček, ne boš zmanjšal hrupa , oziroma znižal zvoka, saj je le ta odvisen od premera cevi, ki je v dušilcu, v tvojem primeru nekje 35 mm . Če hočeš da bo tišji, moraš zmanjšati premer ( stisniti cev ). Tisti pokrovček na koncu pa je resnično namenjen temu, da ne tolčejo ognji direktno ven, kot ti je razložil Igor. Predpisi v Ameriki zahtevajo tudi proti požarno varnost loncev in so tam taki in podobni dušilci z mrežico obvezni.

l.p. Igor

 

 

Situacija rešena, kupil novega in je mir, starega pa prodal za 25 euro :OK: . Moram povedat, da je original na koncu brez vsakega pokrovčka ali dušilca in je normalno odprta cev . Tako da je moral prejšnji lastnik dat noter db killer od enega drugega modela, ker je tudi premier cevi večji za cca 3 mm od original. Sedaj je zvok kot mora bit :music1:,  v nizkih obratih globok pri normalni vožnji pa nemoteč za moja ušesa, kako se pa od daleč sliši pa ne vem. 

Še enkrat hvala za vse informacije in ponujeno pomoč, sploh pa MASS-manu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi informacijo ... kupil sem Akrapota , dobil navodila za montažo in certifikate. Zanima me (glede na to da je slip-on sistem) , ali moram izpuh montirati pri serviserju , da mi poštemplja certifikate (vpis v homologacijski kartonček) , ali ga lahko montiram sam (ali ga ravno tako lahko vpišem v homologacijo ???)  in če , kje bi dobil orodje (spring puller) , ker ne vem kako se temu orodju sploh reče slovensko ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi informacijo ... kupil sem Akrapota , dobil navodila za montažo in certifikate. Zanima me (glede na to da je slip-on sistem) , ali moram izpuh montirati pri serviserju , da mi poštemplja certifikate (vpis v homologacijski kartonček) , ali ga lahko montiram sam (ali ga ravno tako lahko vpišem v homologacijo ???)  in če , kje bi dobil orodje (spring puller) , ker ne vem kako se temu orodju sploh reče slovensko ...

Lahko ga sam zmontiraš gor in tam podpišeš izjavo da si si ga sam zmontiral. Kaj se pa tiče orodja pa boš brez problema namestil gor fedre z navadnimi kleščami/kombinirkami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ga sam zmontiraš gor in tam podpišeš izjavo da si si ga sam zmontiral. Kaj se pa tiče orodja pa boš brez problema namestil gor fedre z navadnimi kleščami/kombinirkami.

Kakšne klešče?! To se namešča s "špago" oz vrvico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne klešče?! To se namešča s "špago" oz vrvico.

Ta namig mi je zelo všeč ... še zmeraj pa ne vem kako je z vpisom v homologacijo. Ali mi mora nekdo "poštempljati" certifikat, ali je zadosti da se pač pojavim pri npr. AMZS z montiranim izpuhom in vsemi papirji. Mi bojo izpuh vpisali v homologacijo ali me bojo "šetali" do serviserjev ? Ker mi je skrajno neumno zaradi dveh fedrov in enega imbusa hodit montirat izpuh do serviserjev. V prejšnjih postih sem zasledil , da naj bi postopek tak bil. Ker pa gre za "slip-on" in ker poseg ni  ravno znanstvena fantastika , zraven so priložena tudi navodila za montažo mi je to čudno ... ali pač tako je ... ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem prejšni teden prav tako sam zmontiral akrapota (slip-on) in ga šel homologirat na Interservice pri btcju. Sabo sem imel homologacijski kartonček, prometno, certifikat in osebni dokument za vsak slučaj pa vzemi še račun od avspuha (jest ga nism rabu). Pol mi je pa gospa v pisarni spisala papirje, model pa mi je poslikal avspuh in pa številko šasije motorja (10 min). Ne pozabt it pa tja z vstavljenim db-kilerjem :D ker drugače boš samo obrnil.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacije , sem ga zdaj montiral , sem se kar fino zajebaval , ker imam namontirane nosilce za kufre , vijak pa gre skozi nosilec, pa so trije distančniki in preden sem jih uskladil sem bil "prešvican full" ;) Ampak zdaj je pa gor , samo še homologiram pa juhuhu ...  :grim  Hvala še enkrat vsem za info ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni!

zanima me če mogoče kdo ve kako izgleda serijska številka na Akrapoviču kawasaki ninja 600 letnik 2008 hvala za pomoč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni!

zanima me če mogoče kdo ve kako izgleda serijska številka na Akrapoviču kawasaki ninja 600 letnik 2008 hvala za pomoč. 

Številka kot številka včasih je še kaka črka vmes,sicer pa če ni številke pomeni,da ga nemoreš homologirat in brez kartončka tako ali tako nebo možno ! Številka na titanovemu je jedkana na karbonskih pa je prikovičena ploščica !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa samo zanima ali ima kdo doma al pa ve koliko bi me prišel Db killer oz dušilec no :D,..ker gremo gor v avstrijo in nebi spet rad plačal kazni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa samo zanima ali ima kdo doma al pa ve koliko bi me prišel Db killer oz dušilec no :D,..ker gremo gor v avstrijo in nebi spet rad plačal kazni..

 

Cene novih za LeoVinče cirka 50€, za Akrapovičeve računaj še malo več marže....ja tko je to, če maš izpuh top firme. Se pa vsekakor splača naredit tulec doma če le imaš možnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ima mogoče kdo kawasaki ninjo 2008 letnik z akrapovičom me nej osebno butne . hvala veliko bi mi pomenilo mam težave z montažo problem s št smo pa rešli hvala za pomoč :))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!