Skoči na vsebino

Akrapovič izpušni sistemi


wowman

Priporočene objave

itak vsak svojga k***a hval ... vsaj js.. še nikol nism tujga :P

 

edin če sem se je hotu rešt, sm reku da je drug boljši od mene :jezik:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolenci so malce spremenili design, zgleda nova linija auspuhov...

 

Na slikah mi g. Akrapovič zgleda kot slovenski Steve Jobs. :grim :grim
 

1898175_10153207484457971_67776960225383    10628249_10153207484672971_6440450099192

 

 

 

And our latest project has been REVEALED! Our revolutionary new ‪#‎muffler‬ concept has been unveiled by Mr. Igor Akrapovič at ‪#‎Intermot2014‬. So, what do you think of it?

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolenci so malce spremenili design, zgleda nova linija auspuhov...

 

Na slikah mi g. Akrapovič zgleda kot slovenski Steve Jobs. :grim :grim

 

1898175_10153207484457971_67776960225383   

 

Je že bil cajt, da grejo mal z časom naprej! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta bo dobro pašu na te ta nove japonske mopede, k navdih dobijo vn iz anime risank :D 

 

drgač pa meni tej celi karbonski niso najbolj všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

foto-1-new-muffler-concept_gallery960x70foto-2-new-muffler-concept_gallery960x70

 

 

Nova šesterokotna oblika dušilca izboljša pretok plinov in izstopa s svojimi drznimi, agresivnimi linijami. To daje novemu modelu dinamično športno razsežnost, ki je dodatno poudarjena s trapezoidnim izhodom.

Nova oblika je nadgradnja šesterokotnega izpušnega sistema, ki je v svetu motociklističnega oblikovanja povzročil revolucijo leta 2005. Leta 2013 sta Igor Akrapovič in izvršni direktor podjetja Uroš Rosa objavila razpis za nove modele izpušnih sistemov. Podjetje je prejelo številne predloge in nekateri so bili zares dobri, vendar pa noben ni bil popoln ali optimalen. Zato se je podjetje odločilo, da bo vse zavrnilo. Idejo, ki je bila na koncu izbrana, je prispeval Igor Akrapovič sam. »Želeli smo oblikovati izpuh, ki bi bil v celoti boljši (in ne bi imel samo boljše zunanje podobe), hkrati pa bi obdržal vse pozitivne lastnosti starega izpuha. Poudariti moram, da je treba pri oblikovanju dušilca upoštevati prostornino, oddaljenost od tal, zmogljivost in zvok, saj so to izredno pomembni dejavniki. Želel sem ustvariti nekaj popolnoma edinstvenega, kar ne sledi značilnim oblikovalskim pristopom nobenega proizvajalca motociklov, s katerim sodelujemo. Tisti, ki so nov dušilec že imeli priložnost videti in držati v rokah, ga opisujejo kot nekaj nezemeljskega ali nekaj, kar bi lahko prihajalo iz kakega znanstvenofantastičnega filma. V resnici pa gre za vizijo sedanjosti v kombinaciji z visoko tehnologijo,« je pojasnil Igor Akrapovič.

Končno obliko, ki ustreza izvirni ideji, a se od nje razlikuje v določenih podrobnostih, so v popolni tajnosti razvili s pomočjo dveh inženirjev. Po testiranjih pretoka plinov, na podlagi česar so dobili idealno obliko, so prve prototipe razvili avgusta 2014. Nove izpuhe pa pred začetkom proizvodnje čaka še podrobno in zahtevno testiranje.

»Nova oblika močno izboljša pretok izpušnih plinov. Opravili smo veliko računalniških simulacij in različne modele testirali na motociklih na testirni mizi. Jasno je, da nova oblika ob istem premeru cevi omogoča boljši pretok plinov. Prepričan sem, da bo nov model povečal tudi moč motorja,« je še dodal Igor Akrapovič.

 

Vir: KLIK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zglead pa k na pol narjen...  :glare:

 

Se strinjam....sicer res je najlažje s tujim kurcem po koprivah toučt, ampak pri takšni tehnologiji, ki je pri njemu na voljo, bi morali biti izdelki bolje zdizajnirani. 

Če je to vse kar lahko nastane iz njihovega razvoja, potem praktično ne moreš izboljšati razmerja med izgledom in unčikovitostjo...

 

čeprav nakoncu vedno velja, da ni nič tako dobro, da ne bi moglo bit še boljše =)

 

Drgač pa super za njih, da so osvežili paleto izbora...še cene naj prilagodijo za slo trg, pa so zmagali :P

 

Pa zgleda kakor da je komplet lonec iz enega kosa...tole za nas garažarje je znanstvena fantastika...sploh neporozen karbon :P

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako gre pregovor, da vsake oči majo svojega malarja :? enemu je nekaj všeč nekaj drugega. meni je recimo gp pro najgrši auspuh pod soncem nekomu je pa višek dizajna in lepote. 

 

kar se tiče tega novega akrapota, zadeva je drugačna od ostalih na trgu, kar je gotovo dobro. bo pa treba počakat, da ga vidimo na kakšnem motorju, ker tako "izven konteksta" so vsi tej auspuhi čudni. bo pa gotovo najdu tudi ta izdelek svoj trg. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako gre pregovor, da vsake oči majo svojega malarja :? enemu je nekaj všeč nekaj drugega. meni je recimo gp pro najgrši auspuh pod soncem nekomu je pa višek dizajna in lepote. 

 

kar se tiče tega novega akrapota, zadeva je drugačna od ostalih na trgu, kar je gotovo dobro. bo pa treba počakat, da ga vidimo na kakšnem motorju, ker tako "izven konteksta" so vsi tej auspuhi čudni. bo pa gotovo najdu tudi ta izdelek svoj trg. 

 

Čak mal, tlele ti pa ne dam prav, a ločiš GP PRO in GP style?....GP pro je zavidanja vredn izpuh, sploh če se zavedaš da je narejen handmade in so vari ročni ter ne strojni, potem pogruntaš, da je to en mali pis of art napram akrapovičevim dimnikom....govorim pa to zato, ker sem bil pred leti sam v dilemi kaj kupiti za Z.ja...akrapovič ni bil niti na mojem spisku...žal...ali pa tudi ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam nevem zakaj ne naredijo komplet karbonskega ne da je karbon sam za lepo videt. Kar se pa karbona tiče neporoznega je najmanjši problem naredit če imaš na voljo avtoklav in z malo spretnosti si ga za manjše izdelke lahko narediš iz kompresorja, oz kake druge tlačne posode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čak mal, tlele ti pa ne dam prav, a ločiš GP PRO in GP style?....GP pro je zavidanja vredn izpuh, sploh če se zavedaš da je narejen handmade in so vari ročni ter ne strojni, potem pogruntaš, da je to en mali pis of art napram akrapovičevim dimnikom....govorim pa to zato, ker sem bil pred leti sam v dilemi kaj kupiti za Z.ja...akrapovič ni bil niti na mojem spisku...žal...ali pa tudi ne.

 

ma točno vem jst keri je gp stayl in keri pro, meni oprosti izrazu je tista švasarija nagravžna. ampak sej nima veze. važno da je tebi ušeč. sej to je point enemu je eno enemu je drugo. važno da vsak najde neki zase. jst sm tudi z original mojim izpuhom več kot zadovolna. če je pa ta pršu zdravn, pa nej bo zdej ta gor.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čak mal, tlele ti pa ne dam prav, a ločiš GP PRO in GP style?....GP pro je zavidanja vredn izpuh, sploh če se zavedaš da je narejen handmade in so vari ročni ter ne strojni, potem pogruntaš, da je to en mali pis of art napram akrapovičevim dimnikom....govorim pa to zato, ker sem bil pred leti sam v dilemi kaj kupiti za Z.ja...akrapovič ni bil niti na mojem spisku...žal...ali pa tudi ne.

 

 

to se pa strinjam vari so lepi izgled in zvok mi je pa nagravžen :D

 

drugače sem pa videl nek ameriški izpuh po obliki nekaj podobnega gp pro sam da so pa tam vari res odklop čisti pornič in v nulo enkaomerni in res majhni. Aja varjeni so pa na roke 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

...imel sem namen popraviti rahlo poškodovan izpušni lonec, danes pa sem izvedel cene delov ....zunanji plašč (titan), objemka ki drži skupaj plašč in prirobnico ter nalepka...cena, drobiž...malenkost čez 600€  :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je pa ta tanov grd k svina, za b.... no :D.

Se mi pa prou smešn zdi, zakaj sploh naredijo avspuh za motor ki ni namenjen za pisto, sploh pa za katerega ni možno dobit certifikata oz. ga homologirat, v mojem primeru se gre za tdm- ko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

lp

 

koliko je za izpuh "škodljivo", če je montiran brez "Akrapovic ANTI SEIZING GREASE" , torej pasta za montažo izpuha. (bela akrapovic tuba, ki je ponavadi priložena poleg novega izpuha). naj bi preprečevala (med drugim) obrabo med stiki posameznih sestavnih delov iz titana. :unsure:

Popravljeno . Popravil carmagedon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

 

koliko je za izpuh "škodljivo", če je montiran brez "Akrapovic ANTI SEIZING GREASE" , torej pasta za montažo izpuha. (bela akrapovic tuba, ki je ponavadi priložena poleg novega izpuha). naj bi preprečevala (med drugim) obrabo med stiki posameznih sestavnih delov iz titana. v navodilih za moj izpuh sicer pasta sploh ni omenjena, niti nikjer ne piše da bi jo moral uporabit, pa gre za evolution... :unsure:

Ni škodljivo tisto je namenjeno bolj temu da boš izpuh lahko raztavil ker se stvar zapeče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!