Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

žiu, mene pa zanima , recimo kot prvo če kdo ve; koliko je glasnejši izpuh brez db killerjev? kot drugo pa; zakaj bi bila automatska kazen 400€ in odvzem registrske tablice če nimaš db killerjev v izpuhih?  to je bila današnja tema s patruljo v planini :) fajn pobiča- odnesu sem jo samo z lepim pozdravom in srečno vožnjo do doma :) hehhe

 

Zakaj se nisi pozanimal na samem kraju ? Ali si raje debatiral o kakšni drugi temi ?

Objavljeno

Mam dušilec notri in je mir. Moj GP Style Leovince se z dušilcem bolj dere kot vsa ostala jajca brez, in to legalno :ninja:  Najjača mi je fora ko majo pobi odstranjene dušilce, potem pa čepke v ušesih, zmaga :)
Ko mi zapaše ropotanje ga dam ven za tistih par km, potem pa nazaj notri in je mir. Za 400€ grem raje na morje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ker homologacija za izpuh velja samo z dusilci. Brez je tako kot bi auspuhe doma naredu. Sicer pa fajn policista da sta te spustila. Drugic mej dusilc s sabo in ga ponizno zmontiraj..mogoce policist ne bo tako zelo fajn ;)

aha hvala za odgovor, vendar kar se tice homologacije, serijska je na auspuhu ne pa na dušilcu, kaj pa naprimer choperji in oldstyle motorji z original odprtimi auspuhi, kateri grmijo na minimumu bolj kot moji na full gas ;) od zdej pa bodo vedno z mano ce ze ne v izpuhih ;)

Objavljeno

Zakaj se nisi pozanimal na samem kraju ? Ali si raje debatiral o kakšni drugi temi ?

ojla , sem jih vprasal par osnovnih stvari vendar nisem hotu komplicirat ker sta res fajn poba. je pa potekala debata od metalcampa , mojga frizerja in par osnovnih reči. nisem hotel pogrevat ;) lekcijo sem dobil

Objavljeno

Mam dušilec notri in je mir. Moj GP Style Leovince se z dušilcem bolj dere kot vsa ostala jajca brez, in to legalno :ninja:  Najjača mi je fora ko majo pobi odstranjene dušilce, potem pa čepke v ušesih, zmaga :)

Ko mi zapaše ropotanje ga dam ven za tistih par km, potem pa nazaj notri in je mir. Za 400€ grem raje na morje.

moja dva akrapota sta pa naceloma do 8-9tisoc obratov tihaa, poraja se mi samo vprasanje kje je problem v teh par decibelih v primerjavi z chopperji in starejsimi motorji kateri si 2x glasnejsi. sploh pa kolko hrupa povzrocajo lovci, vojaki z vajami, vsi stroji kateri pikirajo, vlaki, tovarne.. in pol se upicijo v motorje kateri za sekunde dve malce glasneje zapelje mimo... mal se mi zdi skregano z logiko ;)

Objavljeno

vsak mau novejši motor ima na ploščici napisano kok decibelov ima pri določenih obratih ... če te v Avstriji ujame, da je preglasen, ti vzame tablice in lahko polemiziraš kokr čš, da to ni pravično in skregano z logiko.

 

 

:krneki:

Objavljeno
vsak mau novejši motor ima na ploščici napisano kok decibelov ima pri določenih obratih ... če te v Avstriji ujame, da je preglasen, ti vzame tablice in lahko polemiziraš kokr čš, da to ni pravično in skregano z logiko.

 

 

sj za italijo pa aus sm jih dau vedno notr :) za hrvasko pa.. hehe

Objavljeno

ojla , sem jih vprasal par osnovnih stvari vendar nisem hotu komplicirat ker sta res fajn poba. je pa potekala debata od metalcampa , mojga frizerja in par osnovnih reči. nisem hotel pogrevat ;) lekcijo sem dobil

 

Res je, tvoj frizer je strah in trepet. 

Objavljeno

moja dva akrapota sta pa naceloma do 8-9tisoc obratov tihaa, poraja se mi samo vprasanje kje je problem v teh par decibelih v primerjavi z chopperji in starejsimi motorji kateri si 2x glasnejsi. sploh pa kolko hrupa povzrocajo lovci, vojaki z vajami, vsi stroji kateri pikirajo, vlaki, tovarne.. in pol se upicijo v motorje kateri za sekunde dve malce glasneje zapelje mimo... mal se mi zdi skregano z logiko ;)

 

Mešaš različne stvari. Prvo pometi pred svojim pragom in se nato sprehodi do soseda. 

 

Moraš vedeti, da je tvoj izpuh homologiran za cestno uporabo takšen, kot je prišel iz proizvodnje in skozi preizkus ustreznosti. In takšen je z vgrajenim dB kilerjem, katerega imaš doma na polici. Sploh se ne gre za to, da je tvoj izpuh tih, ampak za to, da si naredil spremembo na izpuhu, zaradi katere ne bi nikoli naredil homologacije. Tista cevka je pogoj, da strici tvoj izpuh homologirajo in ga dovolijo prodajati za cestno uporabo. Je sedaj bolj jasno ? 

 

Če pa še komu ni jasno, naj pogleda pnevmatiko samokolnice (karjola po slovensko). Tam je napis "not for highway use". Z razlogom ?

Objavljeno

Borutt, zdej ti bodo povedali da so naredili homologacijo brez db-killerjev, torej je ok :D:ninja: 

Objavljeno

Borutt, zdej ti bodo povedali da so naredili homologacijo brez db-killerjev, torej je ok :D:ninja:

Tudi ti malo mešaš stvari. Homologacijo za uporabo v javnem cestnem prometu je naredil proizvajalec izpuha in ne kupec proizvoda oziroma uporabnik vozila. Lastnik vozila naredi samo vpis izpuha v homologacijo vozila na podlagi vseh listin o ustreznosti proizvoda za uporabo v javnem cestnem prometu.

Objavljeno

Js to vem, samo tako si eni razlagajo :music4: 

Objavljeno

Tudi ti malo mešaš stvari. Homologacijo za uporabo v javnem cestnem prometu je naredil proizvajalec izpuha in ne kupec proizvoda oziroma uporabnik vozila. Lastnik vozila naredi samo vpis izpuha v homologacijo vozila na podlagi vseh listin o ustreznosti proizvoda za uporabo v javnem cestnem prometu.

 

Ja naredi ja, ampak pod kakšnimi pogoji?

Mislim, meni homologacija ter merjenje glasnosti motorja še sedaj ni jasna pri Leovince GP(z dušilcem je pre(glasen)), ter nato še vsi Ducatiji s suho sklopko. 

 

Ker roko na srce, če kupim novega Dučeja, in me npr pred salonom ustavi možakar iz SENP motor BO preglasen.

Ista zadeva je pri Leovince GP - kupim novega namontiram na svoj motor, vpišem v kartonček, ter me nato na izhodu ustavi ta možakar(ki ima edini v LJ ter okolici opravljen izpit za merjenje glasnosti) in ugotovi da je izpuh preglasen. Kaj sedaj?

Naj tožim proizvajalca za zavajanje?

 

NejcZ, če se ne motim imaš ti GP na svojem Zju, kajne?

Sam osebno sem ga slišal na R6(nov izpuh, nov motor) in je hudičevo glasen z dušilcem.

Objavljeno

Ja, točno tega imam. Z dušilcem je glasnejši od vseh ostalih brez dušilcev. Brez dušilca pa me po 15km že konkretno glava boli.. AMPAK prejšnji lastnik je rekel da to ni nič in se je leta vozil brez :kva1: Na Yamahi so mi avstrijci merli decibele, je vse štimal, ampak to tut kr z neko pištolo, sred ceste.. lol. Z tem pa neupam čez mejo (razen čez južno :ninja:  )

Objavljeno

Ja, točno tega imam. Z dušilcem je glasnejši od vseh ostalih brez dušilcev. Brez dušilca pa me po 15km že konkretno glava boli.. AMPAK prejšnji lastnik je rekel da to ni nič in se je leta vozil brez :kva1: Na Yamahi so mi avstrijci merli decibele, je vse štimal, ampak to tut kr z neko pištolo, sred ceste.. lol. Z tem pa neupam čez mejo (razen čez južno :ninja:  )

pocakaj se par kilometrov in sploh ne bo razlike al ma dusilc notr al ne. ta izpuh je bil edn izmed glavnih razlogov, da je sou z od hise.

Objavljeno

borutt: Hvala za obrazložitev. pa lep pozdrav. p.s.: upam da se drugič srečava na drugačen način, mogoče na pijači pa rečeva še kakšno, ker me zanima velik stvari.. :P

Objavljeno

Ja naredi ja, ampak pod kakšnimi pogoji?

Mislim, meni homologacija ter merjenje glasnosti motorja še sedaj ni jasna pri Leovince GP(z dušilcem je pre(glasen)), ter nato še vsi Ducatiji s suho sklopko. 

 

Ker roko na srce, če kupim novega Dučeja, in me npr pred salonom ustavi možakar iz SENP motor BO preglasen.

Ista zadeva je pri Leovince GP - kupim novega namontiram na svoj motor, vpišem v kartonček, ter me nato na izhodu ustavi ta možakar(ki ima edini v LJ ter okolici opravljen izpit za merjenje glasnosti) in ugotovi da je izpuh preglasen. Kaj sedaj?

Naj tožim proizvajalca za zavajanje?

 

NejcZ, če se ne motim imaš ti GP na svojem Zju, kajne?

Sam osebno sem ga slišal na R6(nov izpuh, nov motor) in je hudičevo glasen z dušilcem.

 

Si že kdaj videl, da bi kdorkoli kompliciral pri original vozilu ? En sam primer navedi, kjer je nekdo odvzel registrske tablice, ker je bilo vozilo popolnoma v originalnem stanju. Tukaj je mišljeno resnično original stanje in ne neke domače predelave notranjosti izpuha in še kaj nevidnega očesu. 

 

Še vedno ne razumeš, da proizvajalci motornih koles in izpušnih sistemov naredijo svoj proizvod v skladu z zakonodajo, katera jim ta proizvod dovoli prodajati za cestno uporabo. Vsak proizvod mora biti atestiran preden gre v prodajo. Vsi udeleženci v procesu odobritve proizvoda za cestno uporabo garantirajo z izdanimi certifikati, da je ta izdelek brezhiben in homologiran za cestno uporabo.

 

Kdorkoli se drži črke zakona, nima nobenega problema.  Na cestah je nešteto predelanih in tudi homologiranih vozil, katerih vozniki nimajo nobenih problemov s policisti. Ampak nekaterim ni jasno, da je Akrapovič naredil izpuh za cestno uporabo z vsemi pripadajočimi deli, zato jih veselo predelujejo. In potem tukaj jočejo in stočejo, da se jim godi krivica. Na dirkališče pojdite s tistimi vašimi topovskimi cevmi. Ups, pardon. Tam vas tudi ne bodo spustili na stezo, če boste preglasni. Le zakaj ? 

Objavljeno

 Na dirkališče pojdite s tistimi vašimi topovskimi cevmi. Ups, pardon. Tam vas tudi ne bodo spustili na stezo, če boste preglasni. Le zakaj ? 

 

Na Grobnik lahko greš samo z zadost glasnim izpuhom :D

 

Objavljeno (popravljeno)

Borut, kje boš kaj patruljiral, da se mimo pripeljem z homologiranim Leovince izphom z popolnoma originalnim dušilcemm brez kakršnihkoli skritih predelav. Sam ne mi potem tablic pobrat :ninja: nekaj me zanima, kdo bi mi eventuelno kriv stroške in izgubljen čas ko/če na izrednem tehničnem ne ugotovijo nepravilnosti? Kako se potem to upošteva?

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

Borut, kje boš kaj patruljiral, da se mimo pripeljem z homologiranim Leovince izphom z popolnoma originalnim dušilcemm brez kakršnihkoli skritih predelav. Sam ne mi potem tablic pobrat :ninja: nekaj me zanima, kdo bi mi eventuelno kriv stroške in izgubljen čas ko/če na izrednem tehničnem ne ugotovijo nepravilnosti? Kako se potem to upošteva?

Sam/nič se ne upošteva.

Problem za tebe nastane ( ob prepostavki, da nisi predeloval izpuh, da je homologiran za tvoj tip ( motorja-mašino ), leto izdelave, ... ) in se ugotovi, da je zadeva preglasna.

Objavljeno

In potem plača kdo? Če ugotovijo da ustreza motorju, da ni predelan itd.. in je vseeno preglasen. Kaj potem? :)

Objavljeno

In potem plača kdo? Če ugotovijo da ustreza motorju, da ni predelan itd.. in je vseeno preglasen. Kaj potem? :)

 

Če je vse legalno motor ne bo preglasen ker ne more bit.

 

Če pa policaj te pošlje na izrednega tehničnega in preverjanje motorja in je vse kot mora bit menda da on osebno plača vse stroške ? Naj me borutt popravi ker me zanima ?

Objavljeno

NejcZ, če se ne motim imaš ti GP na svojem Zju, kajne?

Sam osebno sem ga slišal na R6(nov izpuh, nov motor) in je hudičevo glasen z dušilcem.

 

 

Ja naredi ja, ampak pod kakšnimi pogoji?

Mislim, meni homologacija ter merjenje glasnosti motorja še sedaj ni jasna pri Leovince GP(z dušilcem je pre(glasen)), ter nato še vsi Ducatiji s suho sklopko. 

 

Ker roko na srce, če kupim novega Dučeja, in me npr pred salonom ustavi možakar iz SENP motor BO preglasen.

Ista zadeva je pri Leovince GP - kupim novega namontiram na svoj motor, vpišem v kartonček, ter me nato na izhodu ustavi ta možakar(ki ima edini v LJ ter okolici opravljen izpit za merjenje glasnosti) in ugotovi da je izpuh preglasen. Kaj sedaj?

Naj tožim proizvajalca za zavajanje?

 

NejcZ, če se ne motim imaš ti GP na svojem Zju, kajne?

Sam osebno sem ga slišal na R6(nov izpuh, nov motor) in je hudičevo glasen z dušilcem.

GP-ja se neda več homologirat vsaj ko sem ga jaz hoto na z1000 ni bilo več papirjev na uradni strani. Sem pa jih na srečo našel in malo obdelal pa je šlo skozi :)

Objavljeno

Borut, kje boš kaj patruljiral, da se mimo pripeljem z homologiranim Leovince izphom z popolnoma originalnim dušilcemm brez kakršnihkoli skritih predelav. Sam ne mi potem tablic pobrat :ninja: nekaj me zanima, kdo bi mi eventuelno kriv stroške in izgubljen čas ko/če na izrednem tehničnem ne ugotovijo nepravilnosti? Kako se potem to upošteva?

 

Nekaj v zvezi tvojega vprašanja si lahko prebereš spodaj. Omenja se samo stroške tehničnega pregleda in kdo jih plača v katerem primeru. Nikjer ne piše o tvojem "izgubljenem času", saj le-ta v resnici ni izgubljen, ampak kvalitetno preživet. Če pa z odgovorom v zvezi tvojega časa nisi zadovoljen, pa v vsaki trgovini, na vsaki upravni enoti, v vsaki zavarovalnici, pred vsakim rdečim semaforjem, ... zahtevaj povrnitev svojega "izgubljenega časa". 

 

76. člen

(dolžnost sodelovanja)

(1) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti pregled vozila in pri njem sodelovati.

(2) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti tehnični pregled vozila. Če na kraju postopka vozila ni mogoče tehnično pregledati (mobilna enota), mora na zahtevo inšpektorja ali policista odpeljati vozilo na tehnični pregled in pri njem sodelovati.

(3) Če voznik na zahtevo iz prejšnjega odstavka noče odpeljati vozila na tehnični pregled, se na pregled odpelje na stroške voznika. Stroške tehničnega pregleda vozila plača voznik, razen če se dokaže, da je vozilo tehnično brezhibno, ko ti bremenijo inšpekcijski organ oziroma policijo.

(4) Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z zahtevo iz prvega ali drugega odstavka tega člena.

(5) Z globo 2000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki odredi vozniku, naj ravna v nasprotju z zahtevo iz prvega ali drugega odstavka tega člena, odgovorna oseba pa z globo 250 eurov.

Objavljeno

Če je vse legalno motor ne bo preglasen ker ne more bit.

 

Če pa policaj te pošlje na izrednega tehničnega in preverjanje motorja in je vse kot mora bit menda da on osebno plača vse stroške ? Naj me borutt popravi ker me zanima ?

 

Ker smo v službi narodu, bo le-ta poravnal nastale stroške v primeru, če se dokaže, da je vozilo tehnično brezhibno. Je pa potrebno razlikovati med izrednim tehničnim pregledom in ugotavljanjem ali je vozilo predelano. Ampak o tem v eni drugi temi. 

 

76. člen

(dolžnost sodelovanja)

(1) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti pregled vozila in pri njem sodelovati.

(2) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti tehnični pregled vozila. Če na kraju postopka vozila ni mogoče tehnično pregledati (mobilna enota), mora na zahtevo inšpektorja ali policista odpeljati vozilo na tehnični pregled in pri njem sodelovati.

(3) Če voznik na zahtevo iz prejšnjega odstavka noče odpeljati vozila na tehnični pregled, se na pregled odpelje na stroške voznika. Stroške tehničnega pregleda vozila plača voznik, razen če se dokaže, da je vozilo tehnično brezhibno, ko ti bremenijo inšpekcijski organ oziroma policijo.

(4) Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z zahtevo iz prvega ali drugega odstavka tega člena.

(5) Z globo 2000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki odredi vozniku, naj ravna v nasprotju z zahtevo iz prvega ali drugega odstavka tega člena, odgovorna oseba pa z globo 250 eurov.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!