Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če je res tako, se ti opravičujem. Sorry. Napačno sem sklepal. Imaš prav. Kapo dol. Pošteno?

Jp,res je tako :grim Opravičilo sprejeto :beer2:

Objavljeno

Jp,res je tako :grim Opravičilo sprejeto :beer2:

No, vidiš. Če ga polomim, priznam. Zakaj pa ne? Sicer pa si nekje zapisal, da je poraba goriva z Akrapovičevim loncem ostala enaka. Meni se je na GSX-R 750 ob kompletu (lonec + kolektorji + KN filter + nastavitve vbrizga) poraba povečala za cca. 2 litra/100 km.

Objavljeno

Vrjamem, da se je poraba povečala, vendar pri meni je ostala približno enaka....povprečno tam okoli 5.5l/100km. (šparovček, kaj morem :grim )

Objavljeno

Vrjamem, da se je poraba povečala, vendar pri meni je ostala približno enaka....povprečno tam okoli 5.5l/100km. (šparovček, kaj morem :grim )

Hvala bogu. Pri porabi 10 l/100 km si nenehno na Petrolu in zadeva postane hitro, sploh poleti, zelo tečna.

Objavljeno

Hvala bogu. Pri porabi 10 l/100 km si nenehno na Petrolu in zadeva postane hitro, sploh poleti, zelo tečna.

zdej pa še dodej zravn motul 710(olje za mešanico) ki je 1litr 4200 morš dt pa na 3 tanke(na cca 700km)...pol pa še 2x zariba na sezono...pa maš mojga mitota :OK:

drago a...vem da sm offtopic sam sm mogu napisat da vidte da niste največji reveži :P

Objavljeno

zdej pa še dodej zravn motul 710(olje za mešanico) ki je 1litr 4200 morš dt pa na 3 tanke(na cca 700km)...pol pa še 2x zariba na sezono...pa maš mojga mitota :OK:

drago a...vem da sm offtopic sam sm mogu napisat da vidte da niste največji reveži :P

Če voziš motor, kategorija stroški ne sme biti vprašanje. Govorimo pa o porabi zato, ker so rezervoarji pri SS motociklih relativno mali, cca 15-17 l, kar pomeni, da si nenehno na črpalki. To pa je tečno in včasih, sploh v nedeljo v italijanskih Dolomitih, silno neprijetno stanje. Stroški pa tu niso debata.

Objavljeno

Če voziš motor, kategorija stroški ne sme biti vprašanje. Govorimo pa o porabi zato, ker so rezervoarji pri SS motociklih relativno mali, cca 15-17 l, kar pomeni, da si nenehno na črpalki. To pa je tečno in včasih, sploh v nedeljo v italijanskih Dolomitih, silno neprijetno stanje. Stroški pa tu niso debata.

ne sej jst vem da je motor luksus...(vsaj v mojem primeru)..in da to nekaj stane..sam tko sm povedu...kaj pa porečeš na to da imam 13L rezervoar?... :D

Objavljeno

ne sej jst vem da je motor luksus...(vsaj v mojem primeru)..in da to nekaj stane..sam tko sm povedu...kaj pa porečeš na to da imam 13L rezervoar?... :D

Čisto neuporabna zadeva. Meni. Midva z ženo ogromno potujeva in čez sezono vsak vikend "pade" kakšnih 1000-1500 km. V dopustu pa tam od 6000-9000 km v "komadu". Zato si takšnega motocikla, s 13 litrskim rezervoarjem ne morem predstavljati.

Objavljeno

sej jst ga nism hotu pohvalit :BUA:

jst sm sam hotu povedat da je še tok slabše...in če bi bil starejši(ne bi bil golobradec :P ) bi imel tudi drug motocikel...drugače pa itak čez par let bo ena makina pr nas doma :OK:

Objavljeno

No da se malo iz homologacije (da, ne), števila konjev in še česa vrnemo na Akrapovič izpuhe.

Kod že samo ime SLIP-ON carbon, titanium, SP pove da je lonec sestavljen iz karbona, titana in titana z dodatki jekla. Zanima me če je polek teh razlik še morda kakšna :hmm:

ps: zanimle me predvsem zvok?

Lp, Gregor

razlika je samo v materjalu in ceni.

zvok in število pridobljenih konj in Nm ostaja enako ne glede iz kakega

materjala je lonec.

naj me kdo popravi če se motim.

lp

Objavljeno

No, vidiš. Če ga polomim, priznam. Zakaj pa ne? Sicer pa si nekje zapisal, da je poraba goriva z Akrapovičevim loncem ostala enaka. Meni se je na GSX-R 750 ob kompletu (lonec + kolektorji + KN filter + nastavitve vbrizga) poraba povečala za cca. 2 litra/100 km.

Me prav zanima kaj bo moja hondica rekla na akrapota ko ga Tomaž zmontira :hmm: :hmm: , zaenkrat ob utekanju 5,4/5,5 kar se mi zdi presenetljivo malo sem pričakoval vsaj liter več, res pa je, da po servisu nebom več tako nežen z desnico :) , no bomo vidli. :P

Saj vem da smo :topic: ampak vseeno .

Objavljeno

Ti sam' gasa! Sam' da ne brcne kobila! :OK: :OK:

Objavljeno

Čisto neuporabna zadeva. Meni. Midva z ženo ogromno potujeva in čez sezono vsak vikend "pade" kakšnih 1000-1500 km. V dopustu pa tam od 6000-9000 km v "komadu". Zato si takšnega motocikla, s 13 litrskim rezervoarjem ne morem predstavljati.

Na vikend z ženo na gsx-r-u prevoziš 1000 - 1500 km ??? :eek: Svaka ji čast, resnično ne verjamem, da bi še katera druga privolila v to. Niti 20-letna :P

Objavljeno

zdravo zanima me ker sem dal an motor gor zdaj akrapota če je nujno potrebno na novo nastavit vplinjače. ker zdaj ko zakurblam motor in je pod čokom še in nabijam tam do 5-6 rpm kar ogenje ven meče iz dušilca. ko pa čok izklopim pa se zadeva umiri.

Objavljeno

zdravo zanima me ker sem dal an motor gor zdaj akrapota če je nujno potrebno na novo nastavit vplinjače. ker zdaj ko zakurblam motor in je pod čokom še in nabijam tam do 5-6 rpm kar ogenje ven meče iz dušilca. ko pa čok izklopim pa se zadeva umiri.

nič nisi opisal na kateri motor si dal akrapota

Objavljeno

zdravo zanima me ker sem dal an motor gor zdaj akrapota če je nujno potrebno na novo nastavit vplinjače. ker zdaj ko zakurblam motor in je pod čokom še in nabijam tam do 5-6 rpm kar ogenje ven meče iz dušilca. ko pa čok izklopim pa se zadeva umiri.

V vsakem primeru je pametno vsaj preveriti, kakšno mešanico vplinjač daje z novim izpuhom, ker je ta (ponavadi) bolj odprt kot originalni in predstavlja izpušnim plinom manjši upor, kar pa lahko spremeni delovanje vplinjača.

D.

Objavljeno

zdravo zanima me ker sem dal an motor gor zdaj akrapota če je nujno potrebno na novo nastavit vplinjače. ker zdaj ko zakurblam motor in je pod čokom še in nabijam tam do 5-6 rpm kar ogenje ven meče iz dušilca. ko pa čok izklopim pa se zadeva umiri.

Ko ti motor laufa pod čokom,nedodajaj več gasa kot max.2000-2500 0/min. in to zaradi prebogate zmesi goriva in zraka,namreč tako bogata zmes goriva in zraka,ki jo motor potrebuje za hladen vžig in nato delovanje,ko je še mašina hladna,zelo izpira cilindre motorja in motor (cilindri)laufajo na suho sepravi,da so premalo podmazani(oljnega filma praktično ni). Zato vedno najprej segrej mašino na delovno temperaturo nato pa po gasu. Akrapovič bo zelo rad pokal sploh pri šaltanju in v dolino,ko boš odvzelal gas. Poči pa zato ker neizgoreni plini pridejo v stik z zunanjim zrakom in izgorijo dokraja in takrat poč in pokaže se ogenj,še posebno pod čokom je teh neizgorenih plinov veliko več. :OK:

Mogoče postoji še kakšna druga razlaga mojega mnenja,prosin teoretike naj se javijo samo ne v Angleščini-prosin prevod ali nemščino,da lahko odgovorin.! ! ! ! ! :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

zdravo zanima me ker sem dal an motor gor zdaj akrapota če je nujno potrebno na novo nastavit vplinjače. ker zdaj ko zakurblam motor in je pod čokom še in nabijam tam do 5-6 rpm kar ogenje ven meče iz dušilca. ko pa čok izklopim pa se zadeva umiri.

Motor vžge pod čokom in potem ga daš nazaj dol. Tako da motor dela brez čoka... Meni tudi mal seka(Leo Vince lonec) ko spustim gas pri okrog 9000rpm. Pa ogenj meče... Pa so mi vsi rekli da če ne trokira da je OK. Tudi kjer sem vgrajeval blokado sem omenil da lahko naštima fergazerje, pa je reku da ni potrebno. Prejje motor tudi sprobal. Tolk jest vem o tem

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Objavljeno

Mrzel motor ni ravno zdravo turirat na 6000 rpm :BUA: Maš že zgoraj razlago, tako, da jaz ne bi odkrival tople vode.

Če ti motor, ko se ogreje, ne cuka, ni velikega problema. Sicer pa preveč odprt izpuh ali vožnja brez izpuha lahko pripomore k "zažganju" izpušnih ventilov pri dolgoročni uporabi (vsaj pri speedwayu je tako, tu pa po logiki tudi, saj je princip delovanja isti)

Bi pa verjetno problem rešil z malo igranja z dizami...

Objavljeno

mislim da ima norc16 kawasakija zx-4r

em ja ima to ja samo tu ni pomojem bistvo kaj furam.

ok tega res nisem vedel da z čokom nesmem nabijat. samo z čokom mi laufa na 3,5-4k rpm kaj se zadeve na cesti tiče še ni blo neke možnosti stestirat. to sem pa tudi jaz že slišal da mi lahko neke ventilje skuri oz. da ni dobro če ni vredu naštimana zadeva. zato rajše vprašam preden zjebem kako zadevo. ker če gre na mojem motorju bilo kaj po gobe lahko še samo sanjam da bo kdaj popravljen oz. bo en lep čas šlo zraven.

Objavljeno

kater motor voziš sprašujejo zato, ker mogoče kdo ve za določen model motorja kaj bi bilo treba nastavit da lepo dela, ampak je ta kawa v slo tok redka, da res ni pomembno

Objavljeno

Fantje, malo sem bral vaše poste, pa vam, za vaše dobro in dobro vašega motorja svetujem, da zadev ne jemljete tako lahko in enostavno. Hladnega motorja se nikoli ne poganja v obrate. Pri montaži bolj odprtih izpušnih sistemov pa zmeraj potrebuješ mojstra, razen če si samo dovolj velik mojster, da veš kaj počneš. Mojstru sledi drugačen, bolj prepusten zračni filter. Če pa se motor zaganja, nemirno teče, "bruha" ogenj, potem je takšna nastavitev daleč od ta prave.

P.S. Ne pozabite, da smo v temi - Akrapovič-izpuhi. O.K.?

Objavljeno

P.S. Ne pozabite, da smo v temi - Akrapovič-izpuhi. O.K.?

saj jaz imam ta problem po namestivi akrapovič izpuha

Objavljeno

saj jaz imam ta problem po namestivi akrapovič izpuha

Ti stori, kar misliš. Jaz pa bi se, če bi imel ta problem, odpeljal do prvega pooblaščenega serviserja za znamko, ki jo vozim, pa naj se on ukvarja z nastavitvami. Preprosto. Zakaj bi ugibal in si sam mazal roke?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!