Guest Brumer Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Če motor,ko je mašina že na delovni temperaturi ima tendenco sploh pri prestavljanju ali v dolino,ko z mašino zaviraš iz auspuha poka je potrebno CO malo povečat in pokanje se zmanjša ventili se manj grejejo poveča se min. poraba goriva. Paziti je potrebno na sinhronizacijo vplinjačev (seveda ,če ima motor več vplinjačev) pri enemu ni problem samo nastaviš prosti tek in nato malo odpreš vijak za zrak(to je namreč že bogata zmes benzina in zraka),ko ga odpreš si vedno zapomni za koliko ga odpreš ponavadi je najbolje za ca 1/2 obrata in nato probat.Pri motorjih z več vplinjači je potrebno na vsakem vplinjaču (vijak za zrak)enako odpreti ca 1/2 obrata,in paziti da ne vrtite napačnih vijakov,ki so za sinhroniziranje loput.Za pravilno nastavitev je najbolje najprej sinhronizirat vplinjače nato izmerit CO ,vse vijake za zrak(pri več vplinjačih)zapreti do kraja (pazi ne zategni preveč rada se poškoduje špica vijaka)nato vse vijake odpreš enako ca 2-obrata izmeriš CO in naj bi bil ca 2-3,5 % odvisno od tipa motorja. :OK:
gattolina Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Če motor,ko je mašina že na delovni temperaturi ima tendenco sploh pri prestavljanju ali v dolino,ko z mašino zaviraš iz auspuha poka je potrebno CO malo povečat in pokanje se zmanjša ventili se manj grejejo poveča se min. poraba goriva. Paziti je potrebno na sinhronizacijo vplinjačev (seveda ,če ima motor več vplinjačev) pri enemu ni problem samo nastaviš prosti tek in nato malo odpreš vijak za zrak(to je namreč že bogata zmes benzina in zraka),ko ga odpreš si vedno zapomni za koliko ga odpreš ponavadi je najbolje za ca 1/2 obrata in nato probat.Pri motorjih z več vplinjači je potrebno na vsakem vplinjaču (vijak za zrak)enako odpreti ca 1/2 obrata,in paziti da ne vrtite napačnih vijakov,ki so za sinhroniziranje loput.Za pravilno nastavitev je najbolje najprej sinhronizirat vplinjače nato izmerit CO ,vse vijake za zrak(pri več vplinjačih)zapreti do kraja (pazi ne zategni preveč rada se poškoduje špica vijaka)nato vse vijake odpreš enako ca 2-obrata izmeriš CO in naj bi bil ca 2-3,5 % odvisno od tipa motorja. :OK: Brumer, vsak ti čas. Lepo, jasno, nazorno in s slikami. Komplimenti.
Stric Burek Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 em ja ima to ja samo tu ni pomojem bistvo kaj furam. ok tega res nisem vedel da z čokom nesmem nabijat. samo z čokom mi laufa na 3,5-4k rpm kaj se zadeve na cesti tiče še ni blo neke možnosti stestirat. to sem pa tudi jaz že slišal da mi lahko neke ventilje skuri oz. da ni dobro če ni vredu naštimana zadeva. zato rajše vprašam preden zjebem kako zadevo. ker če gre na mojem motorju bilo kaj po gobe lahko še samo sanjam da bo kdaj popravljen oz. bo en lep čas šlo zraven. Mrzlega motorja se ne nažiga. To smo ti hotl povedat. Vsak motor najprej ogreješ. Če ti dela s čokom na 4k rpm, lahko nastaviš nižje. Po parih sekundah pa raje ugasni čok. Pejdi se vozit, pač par km z nižjimi obrati, ko pa pride na delovno temp. pa kar po gasu :devil:
muz Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Težka dilema.. (danci1973, tebi ni treba odgovorit.. :rolleyes: ) Zanima me če je sploh možno homologirat lonec od Akrapoviča za moj nenajboljpogost MuZ Mastiff 660 l.98? Je možno da neseš v Ivančno G. nek slip on lonec, ti zamenajo zadnji del in dodajo lulček, pol pa ti gor butnejo homolomo št. in greš na Lpp,oz. raje kam drugam, pa stvar rešena? Al nujno potrebni kaki testi na motorju in par 1000€ samoplačniških stroškov?:hmm: So še kake druge možnosti? Kdo ve za kakega drugega proizvajalca, ki dela za moj motorčič homologiran lonec? Najlepša hvala za resne odgovore.. :yea1:
Stric Burek Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 (popravljeno) Težka dilema.. (danci1973, tebi ni treba odgovorit.. :rolleyes: ) Zanima me če je sploh možno homologirat lonec od Akrapoviča za moj nenajboljpogost MuZ Mastiff 660 l.98? Je možno da neseš v Ivančno G. nek slip on lonec, ti zamenajo zadnji del in dodajo lulček, pol pa ti gor butnejo homolomo št. in greš na Lpp,oz. raje kam drugam, pa stvar rešena? Al nujno potrebni kaki testi na motorju in par 1000€ samoplačniških stroškov?:hmm: So še kake druge možnosti? Kdo ve za kakega drugega proizvajalca, ki dela za moj motorčič homologiran lonec? Najlepša hvala za resne odgovore.. :yea1: Če nimajo narjenega avspuha za ta motor, ga kr tko "na lepe oči" ne boš dobil. Ker homologacija oz. TÜV papir verjetno ni glih krneki, in na papirju piše za katere motorje je določen ror. Poglej Fripsov sken: KLIK Popravljeno Januar 30, 2007. Popravil Stric Burek
gattolina Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Težka dilema.. (danci1973, tebi ni treba odgovorit.. :rolleyes: ) Zanima me če je sploh možno homologirat lonec od Akrapoviča za moj nenajboljpogost MuZ Mastiff 660 l.98? Je možno da neseš v Ivančno G. nek slip on lonec, ti zamenajo zadnji del in dodajo lulček, pol pa ti gor butnejo homolomo št. in greš na Lpp,oz. raje kam drugam, pa stvar rešena? Al nujno potrebni kaki testi na motorju in par 1000€ samoplačniških stroškov?:hmm: So še kake druge možnosti? Kdo ve za kakega drugega proizvajalca, ki dela za moj motorčič homologiran lonec? Najlepša hvala za resne odgovore.. :yea1: Pokliči v Ivančno gorico. Fantje so zelo prijazni. Povej kakšne so želje in iz prve roke ti bodo povedfali, ali lahko ustrežejo tvoji želji ali ne.
atek Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 (popravljeno) Težka dilema.. (danci1973, tebi ni treba odgovorit.. :rolleyes: ) Zanima me če je sploh možno homologirat lonec od Akrapoviča za moj nenajboljpogost MuZ Mastiff 660 l.98? Je možno da neseš v Ivančno G. nek slip on lonec, ti zamenajo zadnji del in dodajo lulček, pol pa ti gor butnejo homolomo št. in greš na Lpp,oz. raje kam drugam, pa stvar rešena? Al nujno potrebni kaki testi na motorju in par 1000€ samoplačniških stroškov?:hmm: So še kake druge možnosti? Kdo ve za kakega drugega proizvajalca, ki dela za moj motorčič homologiran lonec? Najlepša hvala za resne odgovore.. :yea1: Rora ne moreš kar tako homologirati ker vsako stvar ki jo Akrapovič hoče homologirati se pošlje v nemčijo na TUV inštitut tam oni zadevo namontirajo na modele motorjev za katere želi pridobiti homologacijo in vse skupajtestirajo. Pa ne zdaj spraševati a imajo vse motorje na zalogi naj vam še to razložim da ne pride spet do kakšnih sporov vem pa da je :topic: :topic: v nemčiji najdejo znamko in model motorja za katerega naj bi se pridobila homologacija z lasnikom se zmenijo če bi posodil motor za testiranje rora če privoli mu v zameno podarijo Akrapovičev ror seveda gre ror če dobi homologacijo najprej nazaj v fabrko kjer se stvar reperira (obnovi) in pošlje nazaj na TUV inštitut oni pa ga izročiijo lastniku Popravljeno Januar 30, 2007. Popravil atek
gattolina Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Rora ne moreš kar tako homologirati ker vsako stvar ki jo Akrapovič hoče homologirati se pošlje v nemčijo na TUV inštitut tam oni zadevo namontirajo na modele motorjev za katere želi pridobiti homologacijo in vse skupaj testirajo. Pa ne zdaj spraševati a imajo vse motorje na zalogi naj vam še to razložim da ne pride spet do kakšnih nesporazumov vem pa da je :topic: :topic: v nemčiji najdejo znamko in model motorja za katerega naj bi se pridobila homologacija z lasnikom se zmenijo če bi posodil motor za testiranje rora če privoli mu v zameno podarijo Akrapovičev ror seveda gre ror če dobi homologacijo najprej nazaj v fabrko kjer se stvar reperira (obnovi) in pošlje nazaj na TUV inštitut oni pa ga izročiijo lastniku Muz, očitno ne bo nič s homologacijo. Nov lonec bo potreben...
fp4492 Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Pokliči v Ivančno gorico. Fantje so zelo prijazni. Povej kakšne so želje in iz prve roke ti bodo povedfali, ali lahko ustrežejo tvoji želji ali ne. A so kej bolj prijazni, kot po e-pošti? Sem jim na to temo napisal en mail pred kakšnima dvema tednoma, pa še odgovorili niso, kaj šele, da bi izdali vsaj približno ceno. :?
atek Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 A so kej bolj prijazni, kot po e-pošti? Sem jim na to temo napisal en mail pred kakšnima dvema tednoma, pa še odgovorili niso, kaj šele, da bi izdali vsaj približno ceno. :? ti kar pokliči boš siguno lažje izvedel .)
muz Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Muz, očitno ne bo nič s homologacijo. Nov lonec bo potreben... Jah sej star lonec čist ok...Sam nebi se branu kakega drugačnega zvoka oz "poezije", kot je nekdo primerjal zvok iz A. Pa še bi se še kak konjiček pridružu ostalim 50-it... B) Pa bojim se da drugim proizvajalcem ti Mz-ji tud ne predstavljajo kakih konkretnih prihodkov, tako da se malo brigajo za homologacije le teh.. Glede na to da agregati iz Y xtz660, če bi se s tega naslova dalo kaj pomutit..? O:-) Brez dobro vidnega škorpijona na loncu in z kako Mz nalepko, bi ta plavi bli kej manj pozorni? :whistle:
gattolina Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 A so kej bolj prijazni, kot po e-pošti? Sem jim na to temo napisal en mail pred kakšnima dvema tednoma, pa še odgovorili niso, kaj šele, da bi izdali vsaj približno ceno. :? Tudi telefon težko dvigujejo. Če ti uspe, boš zelo zadovoljen. Zelo so prijazni.
Lobo Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Ker Akrapovič ne dela loncev za BMWje F 650, me zanima katera druga firma jih dela. Ampak takšne, ki jih lahko potem homologiraš in imajo kolikor toliko OK zvok.
frfljot Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Ker Akrapovič ne dela loncev za BMWje F 650, me zanima katera druga firma jih dela. Ampak takšne, ki jih lahko potem homologiraš in imajo kolikor toliko OK zvok. arrow ima za aprilio 650 :) mogoče si s tem pomagaš .. drugače za bmw ni v nobenem katalogu http://www.arrow.it/ita/ricercaprodotti/de..._pro.asp?id=486
bica Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 A da kaksen SLO trgovec kaksen popust za nakup Akrapota? Mogoce si ga omislim zdej ko sem pri rag. prisparal.
SuzyRider Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 je za gs-a akrapovič kar slip on varijanta?
SuzyRider Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 ne vem, kak je to narejeno na gs-u. na tl-u sem imel slip on varijanto, vendar je bil kompleten izpušni sistem od akrapota. zdi se mi zelo enostavna varijanta :)
Frips Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 (popravljeno) Čak a to rabiš za GS al GSX. Če je GS in ča ga imajo v proizvodnji, potem mislim da bi moral biti slipon. Popravljeno Marec 1, 2007. Popravil Frips
bica Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Slip on http://www.akrapovic-exhaust.com/main/cata.../textinside.htm
SuzyRider Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Čak a to rabiš za GS al GSX. Če je GS in ča ga imajo v proizvodnji, potem mislim da bi moral biti slipon. rabim ga še ne. vprašal sem informativno, iz radovednosti. vendar, če si umislim gs-a, potem se zna zgodit da si namontioram gor izpuh. najlažje je, če je slip on :) bom preveril na akrapovičevi strani .)
T Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Jest pa iščem rabljene krivine za 900 RR L 95-99. Rabil bi samo 4-1 ostalo bom potem naredil sam, da bom imel na Horneti celoten izpuh B) Če komu doma ležijo brez veze :naughty: Mal je problem ker je že precej staro in dejansko ni kaj dosti vredno pol mi je pa zadnjič en prijavil da jih da za 1000€ :eek: :headbang: Za toliko dobim najbrž že nove. A kdo kaj ve a se da krivine kupit po kosih :hmm: Pred časom jih je en prodajal(sam takrat še nism imel Hornete) lp T
tomaž Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Slip on http://www.akrapovic-exhaust.com/main/cata.../textinside.htm MOJ EX MOTOR POPAŠ PO MOTOSVETU......... :OK: :OK: :OK:
andy77 Objavljeno Marec 11, 2007 Opozori Objavljeno Marec 11, 2007 Danes sem vstavil dušilec zvoka v Akrapota...čista beda...nobenega tapravega zvoka ni več... Ali je že imel kdo od vas probleme, ker se je vozil brez nastavka?
Misek Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 Ali je že imel kdo od vas probleme, ker se je vozil brez nastavka? To pa tut mene zanima?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se