Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Po tem, ko se navadiš in ga ne privijaš zaradi zvoka se je pri meni poraba malenkost zmanjšala saj se vozim pri nekoliko njžjih obratih.

lp

T

Objavljeno

Pa še čez naselje se bolj počasi vozim ( da ne ropota :grim ), posledično manj kazni oz nič za iznad 50 km/h :D

Objavljeno

Zihr? Ker kolegu se je recimo na CBR 929 z evolution line izpuhom (s kolektorji seveda) poraba povečala za 2l... Al smo se sam narobe zastopil pa ste misll samo lonc? :blink:

Objavljeno

Zihr? Ker kolegu se je recimo na CBR 929 z evolution line izpuhom (s kolektorji seveda) poraba povečala za 2l... Al smo se sam narobe zastopil pa ste misll samo lonc? :blink:

Evolution line je kokr jest vem una serija, ki ne dela če ne nabaviš vsaj powercommanderja... torej povečaš mešanco... Torej je logično da več porabi, čeprav 2litra so pomoje preveč...

Objavljeno (popravljeno)

Burek ne nekaj na pamet :nono: :nono: , to namreč sploh ni res, sem se pozanimal pri vseh možnih virih ki sem si jih lahko omislil(vsi večji servisi v slo, dirket na akrapoviča, raznih dirkačih in tišačih..... ) pa so mi vsepovsod rekli da je powercomander dobrodošel iz drugih razlogov nikakor pa brez njega motor ne dela pravilno ali lahko motorju kakorkoli škoduješ z evotom ali racing serijo.

Na evo ali racing seriji katero posedujem tudi sam so celo navojne matice kamor se privije O2 senzor blendirane, tako da niti ni nujno montirat o2 senzorja če motor z tem izpuhom uporabljaš le za dirkalne namene, O2 senzor itaq deluje mislim da do 4-5k obratov ampak to zdaj niti ni predmet debate.

Ti mešance nič ne povečaš saj ne spreminjaš FI dobiš le boljše izgorevanje z isto količino benza in nekoliko večjo količino zraka, ker mašin lažje diha zaradi odstranitve raznoraznih blokad ko je npr katalyzator, exup ventil ipd.

Edino kar se nekoliko poveča je poraba olja ampak ne se vstrašit to ni zdaj da bi tankal liter na kesl ampak morda pol litra na servisni interval(6k) morda tudi kaj več če boš priganjal do onemoglosti.

Sam sem z mojo fajerko z racing varianto akrapota nardil skoraj 2k km pa ti lahko z gotovostjo zatrdim da žre samo toliko kolko ga pritiskaš, pritiskaš pa ga z akrapotom definitivno dosti bolj, sam sem zadevo namerno testiral ta vikend, v soboto sem z enim keslom goriva(15l brez rezerve)nardli točno 191 km ko se je prižgala lučka za rezervo, v nedeljo smo meli pa lagano varianto (pač zaradi naporne sobote :P :beer2: ) sem tankal na isti črpalki isti benz isto polni kesl in z njim nardil 242km ko se je prižgala lučka za rezervo, pač je bil stil vožnje drugačen(varianta do 150 brez pretiranih izletov iz ovinkov).

Tak da Marduk brez panike, verjami da ko boš slišal kaj pride ven iz takih rorov neboš mislil na benz, prej na gume.

Zvok je z eno besedo nor, kot grmenje, ko pa v tunelu vseka 30 cm ogenj izpod riti->odvečni benz pri rahlo priprtem gasu nad 10k obrati se folk začne umikat ker mislijo da ti je vsekala guma ali razneslo motor.

Resda je tak sistem grešno drag ampak jebat ga, komu je predrago pač vozi default ali alternative ali pa se ukvarja za šahom.

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno (popravljeno)

Evolution line je kokr jest vem una serija, ki ne dela če ne nabaviš vsaj powercommanderja... torej povečaš mešanco... Torej je logično da več porabi, čeprav 2litra so pomoje preveč...

Evolution line, Racing line, isti prirastek moči, ista oblika. Razlika je samo v materialu, racing line ima kolektorje iz rostfrei-ja, evolution line iz titana, ki je zaradi tega tudi občutno lažji. Naj bi pa delalo brez power commanderja, vsaj meritve prirastka na valarju so merjene brez tega...

Tako ali tako sprašujem za eno ali drugo, meni osebno isti šmorn (5 kil gor al pa dol), pač komplet sistem s kolektorji...

No qrc, pa me je že en prehitu... :)

Tole bi pa šlo na moj moped samo zaradi tega, ker se samo lonca ne dobi...

Hvala za odgovore

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Glej tistih 3 al 4 kg je zanemarljivih, če že vzameš ven vso kramo izpod zica (orodje ipd) je že to dobra kila, pa kak pir ali burger manj pa boš hitro pod tisto mejo, pa še bolje se boš počutil kar je nabolj pomembno. :OK:

Objavljeno

Slišal sem od nevemkoga da R1 skor noče vžgat s tem racing oz. evolution line avspuhom...

Glede Powercommanderja- a ni to isto kot dynojet, le da je za motorje ki imajo vbrizg. pri dynojetu zamenjaš igle in dize in nevem kaj, powercommander pa sam zmozga da je več mešanice. Nevem točno, sprašujem, tako sem slišal od motoristov... :blush:

Objavljeno

Slišal sem od nevemkoga da R1 skor noče vžgat s tem racing oz. evolution line avspuhom...

Glede Powercommanderja- a ni to isto kot dynojet, le da je za motorje ki imajo vbrizg. pri dynojetu zamenjaš igle in dize in nevem kaj, powercommander pa sam zmozga da je več mešanice. Nevem točno, sprašujem, tako sem slišal od motoristov... :blush:

Noče vžgat zaradi kakšnega drugega razloga, zaradi avspuha zihr ne :slap: (Včasih je dobro v rezervoar natočit bencin :OK: )

Power commander je pač elektronika, ki ti uravnava več bencina manj zraka, ali obratno. Odvisno je od map, ki jih naložiš. Ni vedno bolje, če je več bencina pa manj zraka :grrr odvisno je od mnogih dejavnikov... (avspuhi, filtri, odmične gredi itd... )

Objavljeno (popravljeno)

Da motor ne vže, sigurno ni kriv 'racing' izpuh. Da pa motor z racing izpuhom ne rabi Power Commanderja, je pa tudi laž - vsaj delno.

Na evo ali racing seriji katero posedujem tudi sam so celo navojne matice kamor se privije O2 senzor blendirane, tako da niti ni nujno montirat o2 senzorja če motor z tem izpuhom uporabljaš le za dirkalne namene, O2 senzor itaq deluje mislim da do 4-5k obratov ampak to zdaj niti ni predmet debate.

1. O2 senzor nima nobene omejitve delovanja glede obratov.

2. Če uporabljaš motor za resne dirkalne namene, boš imel ne samo en, ampak štiri O2 senzorje (za štirivaljni motor). O2 senzor je namreč odličen pripomoček za tuning in optimizacijo motorja.

Imel boš tudi drugačno elektroniko, ki je nastavljiva in nadomesti Power Commander.

Če pa ga uporabljaš bolj amatersko, pa boš imel Power Commander, ker brez njega motor z ne-serijskim izpuhom ne deluje optimalno. No, že s serijskim ne delujejo optimalno, ampak z ne-serijskim je še slabše...

Ti mešance nič ne povečaš saj ne spreminjaš FI dobiš le boljše izgorevanje z isto količino benza in nekoliko večjo količino zraka, ker mašin lažje diha zaradi odstranitve raznoraznih blokad ko je npr katalyzator, exup ventil ipd.

Če količine vbrizganega goriva ne povečaš ustrezno, riskiraš staljen bat. Pa ko voli, nek izvoli... :yea1:

Power commander je pač elektronika, ki ti uravnava več bencina manj zraka, ali obratno. Odvisno je od map, ki jih naložiš. Ni vedno bolje, če je več bencina pa manj zraka :grrr odvisno je od mnogih dejavnikov... (avspuhi, filtri, odmične gredi itd... )

V bistvu mora bit vedno 'prav bencina' in 'prav zraka'. Optimalno razmerje ('stoichmetric mixture') za 'navaden' bencin je tam okrog 12:1 (zrak:bencin). Bojda se z rahlo revno mešanico dobi malo več moči, tako da so športni motorji verjetno že v tovarniško nastavljeni tako.

Ker s spremembo izpušnega in sesalnega sistema (in še bolj z odmičnimi gredmi) spremeniš pretok zraka, moraš ustrezno prilagoditi tudi vbrizgavanje goriva.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Power commander je pač elektronika, ki ti uravnava več bencina manj zraka, ali obratno. Odvisno je od map, ki jih naložiš. Ni vedno bolje, če je več bencina pa manj zraka :grrr odvisno je od mnogih dejavnikov... (avspuhi, filtri, odmične gredi itd... )

Sej mešanca sem mislu pač mešanco zraka in benza...

Objavljeno

Zihr? Ker kolegu se je recimo na CBR 929 z evolution line izpuhom (s kolektorji seveda) poraba povečala za 2l... Al smo se sam narobe zastopil pa ste misll samo lonc? :blink:

To te jz sam zajebavam, u bistvu mi porab 3 litre manj :eek: :eek: :naughty:

Men se je res dvignla poraba za kšne 1,5 litra (pa ne štejem zdej ta prve 2 kestla k je blo pač ožemanje).

Poleg full krivin mam še k&n pa power commanderja (s pravilno mapo).

Ah jebi ga, pa bolj gre :devil: :devil:

Objavljeno

Danci če bi to bilo res kot praviš z o2 senzorji, potem bi moj izpuh imel na vsakem kolektorju nastavek za o2 senzor, pa ga nima, zdaj če pa ti apeliraš na gp stroje potem pa mislim da je to ena zadeva ki nima niti približno veze z serijskimi motocikli.

To o staljenih batih pa tud nekaj propagirate na ms o tem še nikoli nisem drugje slišal, bi pa rad videl primer ko se je to zgodilo če lahko to z kakim trdnim argumentom utemeljiš bi bil zelo vesel. :grim

Pa tud aftermarket izpuha v bilokaki verziji še nisem videl da bil mel 4 odprtine za o2 senzorje, v mojih navodilih za montažo piše da ni nujno montirat o2 senzorja če se bo sistem uporabljal for racing use only, tak da to ni zrastlo na mojem zelniku ampak sem prečital v navodilih za montažo!!

Po tvojih trditvah torej raskiram staljene bate, mašanica goriva je pa itaq že serijsko za kurac oz ni optimalna. .) .)

To te jz sam zajebavam, u bistvu mi porab 3 litre manj :eek: :eek: :naughty:

Men se je res dvignla poraba za kšne 1,5 litra (pa ne štejem zdej ta prve 2 kestla k je blo pač ožemanje).

Poleg full krivin mam še k&n pa power commanderja (s pravilno mapo).

Ah jebi ga, pa bolj gre :devil: :devil:

A si powercomanderja in filter montiral naknadno po montaži izpuha ali istočasno?

Zanima me predvsem kakšno konkretno razliko si opazil z tem tunnigom ??(se je nakup splačal ali ne)

Objavljeno

Danci če bi to bilo res kot praviš z o2 senzorji, potem bi moj izpuh imel na vsakem kolektorju nastavek za o2 senzor, pa ga nima, zdaj če pa ti apeliraš na gp stroje potem pa mislim da je to ena zadeva ki nima niti približno veze z serijskimi motocikli.

Če bi ti imel resen dirkalni motor, bi to imel. Je pa to vsekakor nekaj, kar počnejo oz. so do nedavnega počele samo vrhunske ekipe, ker je tehnologija relativno nova in je (bila) draga.

To o staljenih batih pa tud nekaj propagirate na ms o tem še nikoli nisem drugje slišal, bi pa rad videl primer ko se je to zgodilo če lahko to z kakim trdnim argumentom utemeljiš bi bil zelo vesel. :grim

To o staljenih batih (in tudi počenih ventilih) je žalostna resnica, o kateri se lahko prepričaš pri marsikaterem serviserju.

Sam sem take staljene bate sicer že videl, ampak mi jih niso dali (sem jih hotel imeti za okras). Je pa res, da je tisto bilo iz avta s turbino, kjer se take zadeve še hitreje pripetijo.

Pa tud aftermarket izpuha v bilokaki verziji še nisem videl da bil mel 4 odprtine za o2 senzorje, v mojih navodilih za montažo piše da ni nujno montirat o2 senzorja če se bo sistem uporabljal for racing use only, tak da to ni zrastlo na mojem zelniku ampak sem prečital v navodilih za montažo!!

Saj nujno ni. Je pa boljše. Če imaš seveda tudi racing ECU, ki to zna uporabit. :naughty:

Po tvojih trditvah torej raskiram staljene bate, mašanica goriva je pa itaq že serijsko za kurac oz ni optimalna. .) .)

:yes: S tem da serijsko mešanica ni za kurac kar tako, ampak je revna predvsem zaradi doseganja ekoloških norm.

Največja moč se ponavadi dobi z rahlo revno mešanico. S še rahlo revnejšo mešanico dobijo malo manj emisij. Še vedno pa je to v 'varnem' območju. Ko pa zamenjaš izpuh in filter, pa lahko mešanico tako osiromašiš, da padeš v nevarno območje.

D.

PS: Priporočeno domače branje...

Objavljeno (popravljeno)

A si powercomanderja in filter montiral naknadno po montaži izpuha ali istočasno?

Zanima me predvsem kakšno konkretno razliko si opazil z tem tunnigom ??(se je nakup splačal ali ne)

Najprej sm meu sam akrapovičev lonc pa k&n (slika iz profila), brez commanderja.

Filter sm torej mel že prej, cel sistem krivine (racing line carbon lonc) in commanderja pa istočasno. Takrat sm zraven menjal še sveče (mimogrede svinjsko drage :angry: ) .

Hja, men se zdi da gre bolj, sploh na koncu obratov (po 9000 ga kr scufa, pa u drugi tud veselo na zadnjo skače :D ). Najbolj mi je pa všeč gladkost vožnje, ki gre verjetno na račun commanderja ( v prvi se komod odpelem do 80km\h in nazaj pa nč ne cuka oz. se zaletava, prej mi je). Kšne luknje pri spodnjih obratih tud ne opazm.

U glavnem motor za svoja leta kr pošteno gre, verjetno tudi zaradi lahke teže ( z akrapotom ene 162kg praz) pa še jz sm bolj pr peresni kategoriji :slap:

Resda je tak sistem grešno drag ampak jebat ga, komu je predrago pač vozi default ali alternative ali pa se ukvarja za šahom.

matr sm se nasmeju :devil: :lol1: :yea2:

Popravljeno . Popravil metalbike
Objavljeno (popravljeno)

Alo alo, mam en vprašanje za une k mate akrapoviča, ma kdo kakšne veze, no.... , bom kar direkten lahko kdo zrihta kakšne popuste pri akrapoviču. Rabu bi pa za r1 (2003)slip on karbonski , pa Hondo Cbf(2005) Slip on karbonski . Hvala

Popravljeno . Popravil pibo
Objavljeno

Alo alo, mam en vprašanje za une k mate akrapoviča, ma kdo kakšne veze, no.... , bom kar direkten lahko kdo zrihta kakšne popuste pri akrapoviču. Rabu bi pa za r1 (2003)slip on karbonski , pa Hondo Cbf(2005) Slip on karbonski . Hvala

Mislim,da boš še dolgo iskal,če nisi pripravljen 470 EUR-ov plačat za Slip-on lonec komplet z montažno garnituro! :hmm:

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Honde CBF 1000 ni na seznamu .Ali je vseeno kakšna možnost ?

Objavljeno
Honde CBF 1000 ni na seznamu .Ali je vseeno kakšna možnost ?

Kaj mislis BMW zamenjat za Hondo?

Objavljeno

Mene pa zanima če ma kdo slučajno kako nalepko ali pa obesek od akrapoviča preveč in če jo proda al pa podari :)

Na Akrapovič sm poslal mail pa mi niso nč odgovorili in niti nalepke nism dobu..zato prosim koga če mi jo lohk zrihta ;)

tnx

Objavljeno

js sm jim pa pisov za izpušni lonec za yamahin 125cc 4T agregat. pa so rekli, da se javim v tomosu in tam vprašam. od tomosa pa ne dobim odgovora s 5ih mailov :headbang:

Objavljeno

Mene pa zanima če ma kdo slučajno kako nalepko ali pa obesek od akrapoviča preveč in če jo proda al pa podari :)

Na Akrapovič sm poslal mail pa mi niso nč odgovorili in niti nalepke nism dobu..zato prosim koga če mi jo lohk zrihta ;)

tnx

Če rabiš ti jo mastno prodam. Več na PM .)

Objavljeno

js sm jim pa pisov za izpušni lonec za yamahin 125cc 4T agregat. pa so rekli, da se javim v tomosu in tam vprašam. od tomosa pa ne dobim odgovora s 5ih mailov :headbang:

Če si ga res grozn želiš, in ga nameravaš res kupit mi pošlji PM ali me pokliči bomo probal...

Objavljeno

Če rabiš ti jo mastno prodam. Več na PM .)

a so res tok vredne :?

:lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Ja men je pa ostala ena ali dve homologacije doma za akrapote, ker sem mopede prodal, čudn nazaj ni blo nobenga, ne vem al jih ne rabijo al ne, no zamenjam jih za šuške, pošljite PM in povem vam za kateri tip motorja so !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!