Skoči na vsebino

Akrapovič izpušni sistemi


wowman

Priporočene objave

meni so danes montirali rore v Grosuplu :P

za spomin pa dobil še tole :OK:

Bahaško! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gon ga delavec-strokovnjaki pa delajo razne meritve.Moral bi biti enkrat zraven,ko se meri samo Ks in navor na zadnjem kolesu,če bi merili na tvojem motorju bi se zjokal,seveda vprašanje koliko rad imaš svoj motor,oziroma koliko je zate vreden.Kolega je dal izmeriti na V-maxu sem bil zraven in nekaj ni bilo vredu z prvo meritvijo, hoteli so meritev ponoviti in ni več dovolil. Rekel je da vseno koliko ima konj in navora ampak,da bi rad motor še nekaj časa vozil. :hmm:

Sem že bil zraven in ni bilo čisto nič spornega. Najprej smo počakali, da se je motor zagrel na delovno temperaturo, nato pa smo v četrti prestavi pospeševali od 3000 obratov pa do konca (do blokade), kar smo tudi večkrat ponovili... Na koncu smo isto izvedli še v šesti prestavi, da smo ugotovili 'teoretično' maks. hitrost...

Res ne vidim, kaj bi pri Akrapoviču lahko delali drugače, da bi tam bilo to tako grozno!?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaterim gredo kocine pokonci ko gre obratomer proti rdečemu polju. Od strahu seveda.

Brumer, tudi mene zanima kaj delajo tako narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, tudi mene zanima kaj delajo tako narobe.

tudi mene. menda ja ne zakurblajo hladnega motorja, pa ga držijo pol minute v vsaki prestavi na blokadi? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje mi lahko kdo pove če ima motor gor akrapoviča in le ta ni vpisan v homologacijskem kartončku in nimaš nobenih papirjev od izpuha... Ne mislim zdaj na policaje in homo kartonček, to vem da dobiš kazen... kako pa je kaj na tehničnem? Nagledan imam namreč motor z akrapovičem, ki ni vpisan v kartonček, prav tako ni nobenih papirjev od izpuha in nič... Bom imel zaradi tega velike probleme? Tehnični,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje mi lahko kdo pove če ima motor gor akrapoviča in le ta ni vpisan v homologacijskem kartončku in nimaš nobenih papirjev od izpuha... Ne mislim zdaj na policaje in homo kartonček, to vem da dobiš kazen... kako pa je kaj na tehničnem? Nagledan imam namreč motor z akrapovičem, ki ni vpisan v kartonček, prav tako ni nobenih papirjev od izpuha in nič... Bom imel zaradi tega velike probleme? Tehnični,...

Če je izpuh iz 'street legal' serije, lahko dobiš ustrezne papirje od Akrapoviča. Če pa ni, pa ga lahko predelajo in opremijo s E-številko in papirji...

No, po mojih izkušnjah na tehničnih ne komplicirajo - do sedaj jih izpuh jih zanimal (razen 1x, ko je vprašal, kje se kupi tak izpuh, ker bi on tudi mel takega :evilgrin: ).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo drži, drugo ne!

Če je system homologiran, pomeni da za neko homologacijsko številko stojijo dokumenti in opis celotnega postopka ki dokazujejo da je bil za določen model izpuha opravljen test in pod kakšnimi pogoji in bla bla bla... Za tak system načeloma lahko dobiš dokumente, seveda če še vedno izpolnjuješ pogoje pod katerimi je bil system testiran. (vložek itd...)

Če pa za ta system homologacije ni, potem ni variante da bi Akrapovič odtisnil številko certifikata in zanj izdal dokument, ker je jasno da stvar ne drži vode!

Edino srečo ki jo lahko imaš v tvojem primeru je, da si kupiš motor za katerega obstaja homologirana verzija. Snameš AKRAPOVIČ EVO ali karkoli že tam gori je in si kupiš STREET LEGAL system.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo drži, drugo ne!

Če pa za ta system homologacije ni, potem ni variante da bi Akrapovič odtisnil številko certifikata in zanj izdal dokument, ker je jasno da stvar ne drži vode!

:yes:

Za Suzuki SV1000S npr. prodajajo 'street legal' in 'open'. Razlika je samo v tem, da ima street legal na zadnjem pokrovu odtisnjeno številko, privarjen vijak za montažo dušilca ter sam dušilec.

No, in meni so za cca. 20 kSIT /lonec OPEN predelali v STREET LEGAL (zamenjali zadnji pokrov in dodali dušilec) ter mi izdali dokument.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Emmm...boysi,kaj pomeni pr Akrapoviču oznaka SP series :?

Ponavadi so te serije mišljene za modele z dvojnim izpuhom, kjer pride cena bistveno višja. Zato so izdali SP serijo, kjer je zvok in funkcionalnost ista, vendar so določeni deli iz malce drugačnega materiala.

Dobavljivi so prav tako s titanium ali carbon plaščem, razlika je le v cevi oz. inlet priključku in outlet priključku, ki sta iz nerjavečega jekla namesto iz titana. Tu pa je tudi minimalna pridobitev na teži. Aja, razlika je tudi v drugačni nalepki :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve za ceno za kompleta za gsxr 1000 2005-06 Evolution line - Street Legal in Racing line - Street Legal..hvala za odgovor :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve za ceno za kompleta za gsxr 1000 2005-06 Evolution line - Street Legal in Racing line - Street Legal..hvala za odgovor :worship:

Kakšna je pa med tema dve razlika,če sm lohk še mal rodovedn. :blush:

MarkuD,tep pa hvala za prejšno obrazložitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je pa med tema dve razlika,če sm lohk še mal rodovedn. :blush:

EVO line kor vem so cevi iz titana

pri racing line so pa iz rosfee-ja

karakteristike so pa iste

mislm da je to to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.........

MarkuD,tep pa hvala za prejšno obrazložitev.

Se bi lahko potrudil, vsaj za pravilno naslavljanje!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na nekaj postov višje zastavljeno vprašanje, bi se zaenkrat zadovoljil tudi s približnim odgovorom oz ceno...je to 1000 EU + ali -...?Rabim za info zaradi nakupa motorja, da vem na katerega se spravit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi so te serije mišljene za modele z dvojnim izpuhom, kjer pride cena bistveno višja. Zato so izdali SP serijo, kjer je zvok in funkcionalnost ista, vendar so določeni deli iz malce drugačnega materiala.

Dobavljivi so prav tako s titanium ali carbon plaščem, razlika je le v cevi oz. inlet priključku in outlet priključku, ki sta iz nerjavečega jekla namesto iz titana. Tu pa je tudi minimalna pridobitev na teži. Aja, razlika je tudi v drugačni nalepki :)

Marduk tole nebo čisto držalo :grrr , sp pomeni namreč da je serija slip on(bolt on) (samo zadnji lonec), takrat na nalepki na loncu v zgornjem levem kotu piše sp series, če je nalepka brez te označbe se na podlagi tega že takoj vidi da je na motorju montiran celoten sistem(evo ali racing, evo pomeni evolution če kdo slučajno ne ve)seveda če ni nalepka naknadno zamenjana.

Drugače pa to kar je miha napisal drži :grim evolutin in racing sta popolnoma enaka celotna sistema le da je evo iz titana racing pa iz rostfei-a, razlika je torej le v teži (pri celotnem sistemu za cca 3 kg).

Sicer je pa to zelo nazorno in na široko opisano na njihovem pageu tako da ne vem zakaj 100x sparašujete eno in isto zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marduk tole nebo čisto držalo :grrr , sp pomeni namreč da je serija slip on(bolt on) (samo zadnji lonec), takrat na nalepki na loncu v zgornjem levem kotu piše sp series, če je nalepka brez te označbe se na podlagi tega že takoj vidi da je na motorju montiran celoten sistem(evo ali racing, evo pomeni evolution če kdo slučajno ne ve)seveda če ni nalepka naknadno zamenjana.

Drugače pa to kar je miha napisal drži :grim evolutin in racing sta popolnoma enaka celotna sistema le da je evo iz titana racing pa iz rostfei-a, razlika je torej le v teži (pri celotnem sistemu za cca 3 kg).

Sicer je pa to zelo nazorno in na široko opisano na njihovem pageu tako da ne vem zakaj 100x sparašujete eno in isto zadevo.

Bo kar držalo kar sem napisal :grim Dodal bom samo, da je razlika tudi v materialu mrežic v loncu, kjer je pri SP seriji iz rostfrei-a. Res pa je, da so to samo lonci (bolt-on ali slip-on), tega pač nisem razlagal, ker se mi je zdelo samoumevno, da kdor kupuje celotni sistem, ne bo gledal na tistih 100 evrov, ki bi jih tu prišparal.

Lahko kupiš tudi samo lonec iz ne SP serije za isti motocikel, vendar je dražji - kar sem pa že povedal zakaj.

Glede Evo in Racing line komplet sistema je pa tako

Evolution line: - Kolektorji iz titana

- Vezna cev iz titana

- Mrežica v loncu, inlet in outlet konec lonca iz titana

- Ovoj karbonski ali titan

Racing line: - Kolektorji iz Rostfrei-a

- Vezna cev opcijsko iz rostfrei-a ali titana

- Mrežica v loncu, inlet in outlet konec lonca iz titana

- Ovoj karbonski ali titan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!