eMBe Objavljeno Maj 16, 2007 Opozori Objavljeno Maj 16, 2007 meni so danes montirali rore v Grosuplu :P za spomin pa dobil še tole :OK:
bica Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 meni so danes montirali rore v Grosuplu :P za spomin pa dobil še tole :OK: Matr bos lep.
T Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 meni so danes montirali rore v Grosuplu :P za spomin pa dobil še tole :OK: Bahaško! :P
eMBe Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 Bahaško! :P na PM zaupam kako priti do majčke :D
danci1973 Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 Gon ga delavec-strokovnjaki pa delajo razne meritve.Moral bi biti enkrat zraven,ko se meri samo Ks in navor na zadnjem kolesu,če bi merili na tvojem motorju bi se zjokal,seveda vprašanje koliko rad imaš svoj motor,oziroma koliko je zate vreden.Kolega je dal izmeriti na V-maxu sem bil zraven in nekaj ni bilo vredu z prvo meritvijo, hoteli so meritev ponoviti in ni več dovolil. Rekel je da vseno koliko ima konj in navora ampak,da bi rad motor še nekaj časa vozil. :hmm: Sem že bil zraven in ni bilo čisto nič spornega. Najprej smo počakali, da se je motor zagrel na delovno temperaturo, nato pa smo v četrti prestavi pospeševali od 3000 obratov pa do konca (do blokade), kar smo tudi večkrat ponovili... Na koncu smo isto izvedli še v šesti prestavi, da smo ugotovili 'teoretično' maks. hitrost... Res ne vidim, kaj bi pri Akrapoviču lahko delali drugače, da bi tam bilo to tako grozno!? D.
misty Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 nekaterim gredo kocine pokonci ko gre obratomer proti rdečemu polju. Od strahu seveda. Brumer, tudi mene zanima kaj delajo tako narobe.
C4V4L13R Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 na PM zaupam kako priti do majčke :D kupiš jo v tsc-labi :P :OK:
NejcZ Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 kupiš jo v tsc-labi :P :OK: Jao no, če bi mogla ostati skrivnost :ninja:
C4V4L13R Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 tega mi ni embe povedal, mislim pa tud, da nisva na isto stvar mislila :krneki:
cation Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 Brumer, tudi mene zanima kaj delajo tako narobe. tudi mene. menda ja ne zakurblajo hladnega motorja, pa ga držijo pol minute v vsaki prestavi na blokadi? :?
stuhec Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 kupiš jo v tsc-labi :P :OK: kje je to ?
Čamac Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Fantje mi lahko kdo pove če ima motor gor akrapoviča in le ta ni vpisan v homologacijskem kartončku in nimaš nobenih papirjev od izpuha... Ne mislim zdaj na policaje in homo kartonček, to vem da dobiš kazen... kako pa je kaj na tehničnem? Nagledan imam namreč motor z akrapovičem, ki ni vpisan v kartonček, prav tako ni nobenih papirjev od izpuha in nič... Bom imel zaradi tega velike probleme? Tehnični,...
danci1973 Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 (popravljeno) Fantje mi lahko kdo pove če ima motor gor akrapoviča in le ta ni vpisan v homologacijskem kartončku in nimaš nobenih papirjev od izpuha... Ne mislim zdaj na policaje in homo kartonček, to vem da dobiš kazen... kako pa je kaj na tehničnem? Nagledan imam namreč motor z akrapovičem, ki ni vpisan v kartonček, prav tako ni nobenih papirjev od izpuha in nič... Bom imel zaradi tega velike probleme? Tehnični,... Če je izpuh iz 'street legal' serije, lahko dobiš ustrezne papirje od Akrapoviča. Če pa ni, pa ga lahko predelajo in opremijo s E-številko in papirji... No, po mojih izkušnjah na tehničnih ne komplicirajo - do sedaj jih izpuh jih zanimal (razen 1x, ko je vprašal, kje se kupi tak izpuh, ker bi on tudi mel takega :evilgrin: ). D. Popravljeno Maj 19, 2007. Popravil danci1973
gidl Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 prvo drži, drugo ne! Če je system homologiran, pomeni da za neko homologacijsko številko stojijo dokumenti in opis celotnega postopka ki dokazujejo da je bil za določen model izpuha opravljen test in pod kakšnimi pogoji in bla bla bla... Za tak system načeloma lahko dobiš dokumente, seveda če še vedno izpolnjuješ pogoje pod katerimi je bil system testiran. (vložek itd...) Če pa za ta system homologacije ni, potem ni variante da bi Akrapovič odtisnil številko certifikata in zanj izdal dokument, ker je jasno da stvar ne drži vode! Edino srečo ki jo lahko imaš v tvojem primeru je, da si kupiš motor za katerega obstaja homologirana verzija. Snameš AKRAPOVIČ EVO ali karkoli že tam gori je in si kupiš STREET LEGAL system.
danci1973 Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 prvo drži, drugo ne! Če pa za ta system homologacije ni, potem ni variante da bi Akrapovič odtisnil številko certifikata in zanj izdal dokument, ker je jasno da stvar ne drži vode! :yes: Za Suzuki SV1000S npr. prodajajo 'street legal' in 'open'. Razlika je samo v tem, da ima street legal na zadnjem pokrovu odtisnjeno številko, privarjen vijak za montažo dušilca ter sam dušilec. No, in meni so za cca. 20 kSIT /lonec OPEN predelali v STREET LEGAL (zamenjali zadnji pokrov in dodali dušilec) ter mi izdali dokument. D.
AiC Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Emmm...boysi,kaj pomeni pr Akrapoviču oznaka SP series :?
MarduK Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Emmm...boysi,kaj pomeni pr Akrapoviču oznaka SP series :? Ponavadi so te serije mišljene za modele z dvojnim izpuhom, kjer pride cena bistveno višja. Zato so izdali SP serijo, kjer je zvok in funkcionalnost ista, vendar so določeni deli iz malce drugačnega materiala. Dobavljivi so prav tako s titanium ali carbon plaščem, razlika je le v cevi oz. inlet priključku in outlet priključku, ki sta iz nerjavečega jekla namesto iz titana. Tu pa je tudi minimalna pridobitev na teži. Aja, razlika je tudi v drugačni nalepki :)
green Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 A kdo ve za ceno za kompleta za gsxr 1000 2005-06 Evolution line - Street Legal in Racing line - Street Legal..hvala za odgovor :worship:
AiC Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 A kdo ve za ceno za kompleta za gsxr 1000 2005-06 Evolution line - Street Legal in Racing line - Street Legal..hvala za odgovor :worship: Kakšna je pa med tema dve razlika,če sm lohk še mal rodovedn. :blush: MarkuD,tep pa hvala za prejšno obrazložitev.
miha Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Kakšna je pa med tema dve razlika,če sm lohk še mal rodovedn. :blush: EVO line kor vem so cevi iz titana pri racing line so pa iz rosfee-ja karakteristike so pa iste mislm da je to to :)
TBoxer Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 ......... MarkuD,tep pa hvala za prejšno obrazložitev. Se bi lahko potrudil, vsaj za pravilno naslavljanje! lp
green Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Glede na nekaj postov višje zastavljeno vprašanje, bi se zaenkrat zadovoljil tudi s približnim odgovorom oz ceno...je to 1000 EU + ali -...?Rabim za info zaradi nakupa motorja, da vem na katerega se spravit...
Zx_R Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Ponavadi so te serije mišljene za modele z dvojnim izpuhom, kjer pride cena bistveno višja. Zato so izdali SP serijo, kjer je zvok in funkcionalnost ista, vendar so določeni deli iz malce drugačnega materiala. Dobavljivi so prav tako s titanium ali carbon plaščem, razlika je le v cevi oz. inlet priključku in outlet priključku, ki sta iz nerjavečega jekla namesto iz titana. Tu pa je tudi minimalna pridobitev na teži. Aja, razlika je tudi v drugačni nalepki :) Marduk tole nebo čisto držalo :grrr , sp pomeni namreč da je serija slip on(bolt on) (samo zadnji lonec), takrat na nalepki na loncu v zgornjem levem kotu piše sp series, če je nalepka brez te označbe se na podlagi tega že takoj vidi da je na motorju montiran celoten sistem(evo ali racing, evo pomeni evolution če kdo slučajno ne ve)seveda če ni nalepka naknadno zamenjana. Drugače pa to kar je miha napisal drži :grim evolutin in racing sta popolnoma enaka celotna sistema le da je evo iz titana racing pa iz rostfei-a, razlika je torej le v teži (pri celotnem sistemu za cca 3 kg). Sicer je pa to zelo nazorno in na široko opisano na njihovem pageu tako da ne vem zakaj 100x sparašujete eno in isto zadevo.
MarduK Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Marduk tole nebo čisto držalo :grrr , sp pomeni namreč da je serija slip on(bolt on) (samo zadnji lonec), takrat na nalepki na loncu v zgornjem levem kotu piše sp series, če je nalepka brez te označbe se na podlagi tega že takoj vidi da je na motorju montiran celoten sistem(evo ali racing, evo pomeni evolution če kdo slučajno ne ve)seveda če ni nalepka naknadno zamenjana. Drugače pa to kar je miha napisal drži :grim evolutin in racing sta popolnoma enaka celotna sistema le da je evo iz titana racing pa iz rostfei-a, razlika je torej le v teži (pri celotnem sistemu za cca 3 kg). Sicer je pa to zelo nazorno in na široko opisano na njihovem pageu tako da ne vem zakaj 100x sparašujete eno in isto zadevo. Bo kar držalo kar sem napisal :grim Dodal bom samo, da je razlika tudi v materialu mrežic v loncu, kjer je pri SP seriji iz rostfrei-a. Res pa je, da so to samo lonci (bolt-on ali slip-on), tega pač nisem razlagal, ker se mi je zdelo samoumevno, da kdor kupuje celotni sistem, ne bo gledal na tistih 100 evrov, ki bi jih tu prišparal. Lahko kupiš tudi samo lonec iz ne SP serije za isti motocikel, vendar je dražji - kar sem pa že povedal zakaj. Glede Evo in Racing line komplet sistema je pa tako Evolution line: - Kolektorji iz titana - Vezna cev iz titana - Mrežica v loncu, inlet in outlet konec lonca iz titana - Ovoj karbonski ali titan Racing line: - Kolektorji iz Rostfrei-a - Vezna cev opcijsko iz rostfrei-a ali titana - Mrežica v loncu, inlet in outlet konec lonca iz titana - Ovoj karbonski ali titan
apn4 racer Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 kateri proizvajalec izpuhov je bolši Termignoni ali Akrapovič (mislim nasplošno)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se