Skoči na vsebino

Akrapovič izpušni sistemi


wowman

Priporočene objave

to je bedarija. toliko denarja fukneš, da ti bo motor slabše delal? eh

enako pravijo v Elisi.

samo z menjavo izpuha bi moral motor delovati veliko bolje kot original (v mojem primeru se naj bi moč povečala za najmanj 10KM).

Saj pridobiš tistih par km, ampak šele v zgornjem območju obratov. Praviloma pa motor izgubi navor v nižjih obratih in linearnost. Sploh pri fergazer motorjih.

Bi človek pričakoval, da si se pozanimal, preden pljuneš toliko €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tega, kaj deluje bolje in kaj ne, bi moral pa že pred nakupom pregledati krivuljo navora in moči. Ponavadi je pri kompletnih izpuhih (racing, evo line) v nižjih obratih precej manj konjskih moči, sploh pa navora. Moč se dejansko poveča za kolikor je deklarirano, vendar samo v določenih obratih. Če pa hočeš pridobiti moč oz. priti na isto v nizkih obratih, boš pa kupil še powercommander ali dynojet dize...
Saj pridobiš tistih par km, ampak šele v zgornjem območju obratov. Praviloma pa motor izgubi navor v nižjih obratih in linearnost. Sploh pri fergazer motorjih.

Bi človek pričakoval, da si se pozanimal, preden pljuneš toliko €.

ne vem od kje ideja, da se nisem pozanimal? moč naj bi bila enaka ali večja od 3000 obratov naprej. ampak to neopazno povečanje moči sploh ni tako problematično, bolj tečno je grše in nasploh slabše obnašanje motorja...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj tečno je grše in nasploh slabše obnašanje motorja...

To sem imel v mislih. Ni vse v konjih, sploh za vsakodnevno rabo.

Bo treba malo natunat motor. Najlažje bi bilo, da pobrskaš po tujih forumih, kjer je nekdo to že naredil in skopiraš nastavitve na svoj motor. Ni optimalno, bo pa bolje kot sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Reskiraj 100eur za Dynojet in bo motor prerojen..

Jaz sem pri original nastavitvah imel rahko luknjo v moči pri cca 6k rpm.. Plus motor je vlekel dobro šele tja od 4k rpm.. Z odrtim loncem ista štorija.

Sem dal noter večje dize, povečal zrak, nastavil vplinjače.. Kot da bi kupil drug motor. Zvezno pospeševanje od 2k rpm naprej, brez kakršnekoli luknje, navora občutno več tekom celega območja, motor se zlahka zavrti do rdečega polja.. Skratka naložba vredna svojega denarja. In če odštejem lonec, me je vse skupaj prišlo točno 10eur (2 dizi).. Naredil sem vse sam, filter sem predelal in odprl originalnega, igle so iste, le dvignjene.

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha, potemtakem v Akrapoviču in Elisi lažejo...?

:yes: Ampak se temu reče marketing... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje, da izpuh reklamiraš - očitno so ti prodali pokvarjenega... :slap:

D.

a ga še ni na črno štrihnu? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je bedarija. toliko denarja fukneš, da ti bo motor slabše delal? eh

enako pravijo v Elisi.

samo z menjavo izpuha bi moral motor delovati veliko bolje kot original (v mojem primeru se naj bi moč povečala za najmanj 10KM).

BC, pelji motor k ELISI pa naj ti oni stvar pogledajo...velikrat se potem izkaže da je kaj drugega ne izpuh kriv za težave...

Že samo če obrneš kolektor (4v1) za 90 stopinj bo razlika v moči...

Popravljeno . Popravil gidl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa to zgleda da obrneš kolektor za 90°?

zalaufaš motor, segreješ da so cevi žareče, in potem brez rokavic primeš kolektor in ga obračaš dokler te ne mine :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Reskiraj 100eur za Dynojet in bo motor prerojen..

Jaz sem pri original nastavitvah imel rahko luknjo v moči pri cca 6k rpm.. Plus motor je vlekel dobro šele tja od 4k rpm.. Z odrtim loncem ista štorija.

100evr pride DIY paket?

kje?

BC, pelji motor k ELISI pa naj ti oni stvar pogledajo...
o, gidl wave.gif

seveda, saj to pride prvo na vrsto, samo konec tedna nisem utegnil, pa sem zato malo nezadovoljstva tukaj izlil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zalaufaš motor, segreješ da so cevi žareče, in potem brez rokavic primeš kolektor in ga obračaš dokler te ne mine :whistle: :whistle:

Lahko pa tudi snameš vzmeti, in kolektor ki združuje headerje v link pipe zarotiraš za 90 stopinj.

Ker če malo bolje pogledate se vidi da ima le ta znotraj prečko katera ločuje prvi in četrti cilinder, oz če ta kolektor zasučemo lahko združimo prvi in četrti cilinder, vemo pa da prvi in četrti pri klasičnih motorjih vžigata posebej, to pomeni da lahko pulziranje prvega cilindra pomaga praznit cevi četrtega oz. obratno. Obstaja pa seveda tudi druga kombinacija...1-2/3-4.

A bo zadost za vaše načitane glave :blink:

post-547-1182754959.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dec maš point samo vprašanje če je narejen tako da ga lahko kar obrneš brez kakšnega krivljenja cevi; sicer ma pa verjetno kakšne oznake kako gredo segmenti skupi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obrneš ga lahko, cevi gredo skup...edino vzmeti ne morš pravilno namestit, ker so kljukce privarjene samo na dveh mesih kolektorja (na180 stpoinj), morale pa bi bit na vseh štirih (na 90) za take vaje.

Ampak za probo se da kolektor obrnt, nism pa z tem mislu da ga je BC narobe zmontiral, ga načeloma ne more, ker si ne more fedrov ntaknit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

doma izdelujem izpušne lonce za mojo hondo hornet 900, pa me zanima če ma gdo kakšno slikco ali pa kaj takega

kako izgleda akrapovič od znotraj, ali pa kteri drugi lonec!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

doma izdelujem izpušne lonce za mojo hondo hornet 900, pa me zanima če ma gdo kakšno slikco ali pa kaj takega

kako izgleda akrapovič od znotraj, ali pa kteri drugi lonec!

Klik - bolj splošno o izpuhih.

Večinoma so originalni izpuhi 'refleksijski', aftermarket oz. 'športni' pa absorbcijski.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v Elisi pravijo, da se motorja z nastavljanjem uplinjačev itd. ne da ,,popravit".

da se bom na občasno cukanje ter grdo obnašanje v nizkih obratih in z malo gasa, moral navaditi.

dynojeta mi nekako ne priporočajo. pa itak nimam namena stran vreči še ~200 evrov samo zato, da mogoče malo popravim nekaj, kar bi moralo že sedaj bolje delati, ali pa sploh ne.

v glavnem sem zelo razočaran nad izpuhom in mi je žal zapravljenega denarja.

bom še razmislil ali ga bom obdržal ali ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v Elisi pravijo, da se motorja z nastavljanjem uplinjačev itd. ne da ,,popravit".

to so besede z katerimi so se te na brzino rešli ker se neda nobenem celi dnajebat z dizami oz prestavljanje eletronskega vbrizga. to je najboljše najdit kakega ko za hobi šraufa in da si cajt vzame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to so besede z katerimi so se te na brzino rešli ker se neda nobenem celi dnajebat z dizami oz prestavljanje eletronskega vbrizga. to je najboljše najdit kakega ko za hobi šraufa in da si cajt vzame.

Pa tudi malo je strank, ki bi brez nerganja plačala ves porabljen čas...

pa itak nimam namena stran vreči še ~200 evrov samo zato, da mogoče malo popravim nekaj, kar bi moralo že sedaj bolje delati, ali pa sploh ne.

Kdo ti je kriv, da nasedaš marketingu... :whistle: Mislim, da je na tem forumu - pa tudi v tej temu - bilo že večkrat povedano in razloženo, da prilagoditev ob menjavi izpušnega sistema (še posebej celotnega) JE potrebna...

Se mi pa zdi malo čudno, da se na svojih spletnih straneh Elisa hvali z:

Vam pa, na osnovi bogatih izkušenj, nudimo tuning in pripravo vašega motornega kolesa za vožnjo po dirkališču.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The Bolt-On, Slip-On, Sport Production, Racing, Evolution and Street Legal lines are designed to function properly using the stock carburetor or electronic fuel injection set-ups. This means that no changes to the stock set-ups are necessary in order to use Akrapovic exhaust systems. Also, all of the performance specifications which we measure and list for each exhaust system model are based on stock set-ups. We assume full responsibility for the accuracy of these specifications. However, we also believe that it is possible to improve the original set-ups when our exhaust systems are used.

Vir: Akrapovič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The Bolt-On, Slip-On, Sport Production, Racing, Evolution and Street Legal lines are designed to function properly using the stock carburetor or electronic fuel injection set-ups. This means that no changes to the stock set-ups are necessary in order to use Akrapovic exhaust systems. Also, all of the performance specifications which we measure and list for each exhaust system model are based on stock set-ups. We assume full responsibility for the accuracy of these specifications. However, we also believe that it is possible to improve the original set-ups when our exhaust systems are used.

Vir: Akrapovič Marketing

The Bolt-On, Slip-On, Sport Production, Racing, Evolution and Street Legal lines - to so pravzaprav vsi njihovi produkti. Če bi to pisalo samo za 'street legal' variante, bi še bilo za verjet, pri 'Racing' pa se pravljice nehajo. :wacko:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v Elisi pravijo, da se motorja z nastavljanjem uplinjačev itd. ne da ,,popravit".

da se bom na občasno cukanje ter grdo obnašanje v nizkih obratih in z malo gasa, moral navaditi.

dynojeta mi nekako ne priporočajo. pa itak nimam namena stran vreči še ~200 evrov samo zato, da mogoče malo popravim nekaj, kar bi moralo že sedaj bolje delati, ali pa sploh ne.

v glavnem sem zelo razočaran nad izpuhom in mi je žal zapravljenega denarja.

bom še razmislil ali ga bom obdržal ali ne...

No ja.. Iz lastnih izkušenj ti povem, da se da z nastavitvami vplinjačev in menjavo diz konkretno spremenit delovanje motorja in to na bolje! Je pa res, da je to dolgotrajno opravilo, preden najdeš optimalno nastavitev. Treba je probat veliko kombinacij in različnih dimenzij diz, različnega dotoka zraka, ipd.. Pa še vedno boš brez sprotnih meritev na dynotu težko našel optimum.

Se mi pa zdi neprimerno za Eliso, da tako nahitro odpravi stranko, češ da se ne da narediti nič.. In ni potrebno vreči stran 200eur.. Ni ti potrebno niti kupiti celega dynojet kita.. Kupi samo dize (so po 5eur), in če si malo tehničen tip, si vzemi čas in se igraj z različnimi kombinaciji. Zrak lahko povečuješ/zmanjšuješ z modifikacijami original zračnega filtra, prav tako lahko nastavljaš pozicijo original igel, ipd..

to so besede z katerimi so se te na brzino rešli ker se neda nobenem celi dnajebat z dizami oz prestavljanje eletronskega vbrizga. to je najboljše najdit kakega ko za hobi šraufa in da si cajt vzame.

Točno tako. Lahko pa se lotiš sam, jaz sem se in konkretno zboljšal delovanje motorja.

The Bolt-On, Slip-On, Sport Production, Racing, Evolution and Street Legal lines - to so pravzaprav vsi njihovi produkti. Če bi to pisalo samo za 'street legal' variante, bi še bilo za verjet, pri 'Racing' pa se pravljice nehajo. :wacko:

D.

Danci ima prav.. Če kupiš racing komplet tu neizpodbitno sodijo zraven tudi modifkacije na vplinjačih oziroma dynojet ali power commander. Če ne enostavno ne dobiš ven pravega efekta, oziroma se delovanje lahko še poslabša. Pa pusti ti marketinške fore proizvajalcev, ki itak obljubijo vse, samo da se produkti prodajo.

Poglej si malo na internetu na to temo, preberi kakšen forum, pogovori se s kakšnim starim mačkom glede tega in verjemi, da ti bo vsak pvedal da se komplet racing izpušni sistem načeloma ne obnese najbolje na original nastavitvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!