Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
ze caka v skatli za svojo usodo....v soboto v casu kosila bo ze pelo....prilepim slike ter video :D

kaj za FS-ko, je karbonski al titanium na voljo, al oba???

Objavljeno (popravljeno)
kaj za FS-ko, je karbonski al titanium na voljo, al oba???

tukaj imaš vse kaj je na voljo... klikni honda, nato poglej kaj je na voljo za fs-ko... KLIK klikni na racing line open na znakec, boš videl kako lepo paše karbonski na FS-ko :P

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno

sej karbonski itak na vse modele bolj paše se mi zdi, sploh na ninji tisti titanium zgleda kot orginal z nalepko akrapović, karbonski pa je čist druga pesem :D

Objavljeno

Prednost karbonskega je predvsem v veliko manjši teži, dosti manj se greje,lažje ćisti in tudi kakšen pl.dežni se na njega nezalepi(zažge) kod na metalnega.Vprašljivo pa je pokanje,koliko zdrži, jaz z mojim nepokam edino kolikor sam nazaj seka pri odvzemanju gasa sploh pri večjih obratih. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
Prednost karbonskega je predvsem v veliko manjši teži, dosti manj se greje,lažje ćisti in tudi kakšen pl.dežni se na njega nezalepi(zažge) kod na metalnega.Vprašljivo pa je pokanje,koliko zdrži, jaz z mojim nepokam edino kolikor sam nazaj seka pri odvzemanju gasa sploh pri večjih obratih. :hmm:

Ti pa res sam buče prodajaš. Od kje tebi, da je dušilec iz karbona veliko lažji od dušilca iz titana ???

Popravljeno . Popravil rude
Objavljeno
Ti pa res sam buče prodajaš. Od kje tebi, da je dušilec iz karbona veliko lažji od dušilca iz titana ???

Od nikjer, mal je naložu :rolleyes: Lažji je kvečemu od sp-linije, pa še to malenkost.

Objavljeno
Ti pa res sam buče prodajaš. Od kje tebi, da je dušilec iz karbona veliko lažji od dušilca iz titana ???

NEBOM se jaz s teboj naganjal in spuščal na tvoj nivo zdaj samo še napiši,da je karbonski bolj vroč pa si vse tvoje znanje potratil. :headbang:

Objavljeno

Teža je za večino nas nepomembna (razlika med karbonom in Ti).

Se mi pa zdi da je zvok lepši pri Ti. :krneki:

Objavljeno
Teža je za večino nas nepomembna (razlika med karbonom in Ti).

Se mi pa zdi da je zvok lepši pri Ti. :krneki:

Važno je katerega maš gor(če ga sploh imaš) ta je najboljši sploh pri nas "Slovenčkih" (vsak BERAČ svojo mavho hvali)!!!!

Objavljeno

jaz mam pa eno vprasanje:

zanima me, ce je kaj posebnega na kaj je treba pazit pri montazi kompletniga akrapota?.....namrec to bo prvic da bi 4t motor bilo kaj sravfal....sej skrbi me ce je pri krivinah treba na kaj pazit....ker se mi po vsej verjetnosti ne bo dalo cakat mehanika do sobote,ce mam v petek cel dan skoraj cajt za sravfat :P

Objavljeno
jaz mam pa eno vprasanje:

zanima me, ce je kaj posebnega na kaj je treba pazit pri montazi kompletniga akrapota?.....namrec to bo prvic da bi 4t motor bilo kaj sravfal....sej skrbi me ce je pri krivinah treba na kaj pazit....ker se mi po vsej verjetnosti ne bo dalo cakat mehanika do sobote,ce mam v petek cel dan skoraj cajt za sravfat :P

Se mi zdi da boš mmoral odšravfat killer...

Objavljeno
Se mi zdi da boš mmoral odšravfat killer...

Ne bo treba. Gre pa zelo na knap

Objavljeno
pol na kaj drugiga ni treba pazit.....?

Odšraufaj samo stranske plastike. Rabiš navaden ključ, mislim da je 11-ka. Ko snemaš krivine le malo pazi, da ne boš breveč obtokel hladilnik. Akr. se pa itak zastavi, tako da pri natikanju ne bo preblema.

L.p.

Objavljeno
Važno je katerega maš gor(če ga sploh imaš) ta je najboljši sploh pri nas "Slovenčkih" (vsak BERAČ svojo mavho hvali)!!!!

Nimam :unsure:

Ker ga stric Akrapovič ne dela za VFR pravjo da bi bil predrag :headbang:

Za enkrat imam Leovince (Ti :evilgrin: ) bom pa raznislil v smeri predelave na hexsagonal...

Objavljeno

help needed......

ker se dolgocasim v sobi,sem se odloco da poskusno sestavim akrapota....pa mam nekaj vprasanj zravn dolocenih slik(so malo slabse kvalitete,ker je slikano s telefonom)....

je pri tem delu vseeno kje je ker "Y"?

post-5325-1190904837_thumb.jpg

kako morjo te "puse" bit obrjene in ali pridejo v cilinder?

post-5325-1190904887_thumb.jpg

post-5325-1190904914_thumb.jpg

in pa se kje in kak more bit ta del,ker na eni strani je zareza, v kero se vsede samo ena stran "puse"

post-5325-1190904924_thumb.jpg

Objavljeno

zdaj sem pa se ugotovil da imam samo 11 feder....pa me zanima ce ma kdo kako viska oz kje se da to dobit?....

Objavljeno
Nimam :unsure:

Ker ga stric Akrapovič ne dela za VFR pravjo da bi bil predrag :headbang:

Za enkrat imam Leovince (Ti :evilgrin: ) bom pa raznislil v smeri predelave na hexsagonal...

Samo,da te spomnim,enkrat je že bilo napisano "nebrazdaj" po tej temi če nimaš (nevoziš) AKRAPOVIČA OK!!!!!!!

Objavljeno
Samo,da te spomnim,enkrat je že bilo napisano "nebrazdaj" po tej temi če nimaš (nevoziš) AKRAPOVIČA OK!!!!!!!

Zdaj lahko pa ti nehaš brazdat v vseh temah,ki se te ne tičejo oz.ostani na bmw topicu :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
Samo,da te spomnim,enkrat je že bilo napisano "nebrazdaj" po tej temi če nimaš (nevoziš) AKRAPOVIČA OK!!!!!!!

O.k. Striček mel sem 2 na Horneti, 1 na 600f, 1 na gsx-r 1100... Po mojem vem kakšen je Akrapovič.

Objavljeno
help needed......

ker se dolgocasim v sobi,sem se odloco da poskusno sestavim akrapota....pa mam nekaj vprasanj zravn dolocenih slik(so malo slabse kvalitete,ker je slikano s telefonom)....

je pri tem delu vseeno kje je ker "Y"?

post-5325-1190904837_thumb.jpg

kako morjo te "puse" bit obrjene in ali pridejo v cilinder?

post-5325-1190904887_thumb.jpg

post-5325-1190904914_thumb.jpg

in pa se kje in kak more bit ta del,ker na eni strani je zareza, v kero se vsede samo ena stran "puse"

post-5325-1190904924_thumb.jpg

Mene pa zanima kje si tole kupil. Ker če bi kupil akarpota, bi zraven dobil navodila za uporabo ter kosovnico na kateri bi videl kako se sestavi in koliko kosov česa moraš imeti

Objavljeno
Prednost karbonskega je predvsem v veliko manjši teži, dosti manj se greje,lažje ćisti in tudi kakšen pl.dežni se na njega nezalepi(zažge) kod na metalnega.Vprašljivo pa je pokanje,koliko zdrži, jaz z mojim nepokam edino kolikor sam nazaj seka pri odvzemanju gasa sploh pri večjih obratih. :hmm:

hehe, men tud to dela, včasih edino malo za publiko poknem, samo to bolj redko :D .... glede teže pa tega nevem, je pa res da se skoraj nič ne segreva, včasih mam mašino segreto tudi na 100 stopinj ali cleo kaj prek, pa če se dotaknem avspuha ni panike sploh :OK:

Objavljeno (popravljeno)
Mene pa zanima kje si tole kupil. Ker če bi kupil akarpota, bi zraven dobil navodila za uporabo ter kosovnico na kateri bi videl kako se sestavi in koliko kosov česa moraš imeti

a se ti po slikah ne zdi, da je to rabljen izpuh? in če ga kupiš od nekoga kar tako, je dokaj velika verjetnost, da le-ta nima več navodil in podobno

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno
a se ti po slikah ne zdi, da je to rabljen izpuh? in če ga kupiš od nekoga kar tako, je dokaj velika verjetnost, da le-ta nima več navodil in podobno

Slike so tako slabe, da bi lahko že podvomil če je res akrapovič.

Drugače pa lahko pošlješ mail na Akrapoviča pa ti pošljejo navodila

Objavljeno
Mene pa zanima kje si tole kupil. Ker če bi kupil akarpota, bi zraven dobil navodila za uporabo ter kosovnico na kateri bi videl kako se sestavi in koliko kosov česa moraš imeti

rablen je....ce se pa se kaki lastnik vmes menja je pa ze pri samem motorju zelo mala verjetnost da dobis papirje,kaj sele pri izpuhu....

drugac sem pa ze pisal na akrapovica za eno vzmet ki mi manjka(se je nekje izgubila).....za navodila pa nisem vprasal....to bom naredo ko bom videl ce pase al ne pase skup,ker zaenkrat sem ga samo poskusno sestavil

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!