_Nejkooo_ Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 ze caka v skatli za svojo usodo....v soboto v casu kosila bo ze pelo....prilepim slike ter video :D kaj za FS-ko, je karbonski al titanium na voljo, al oba???
Čamac Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 (popravljeno) kaj za FS-ko, je karbonski al titanium na voljo, al oba??? tukaj imaš vse kaj je na voljo... klikni honda, nato poglej kaj je na voljo za fs-ko... KLIK klikni na racing line open na znakec, boš videl kako lepo paše karbonski na FS-ko :P Popravljeno September 24, 2007. Popravil Čamac
_Nejkooo_ Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 sej karbonski itak na vse modele bolj paše se mi zdi, sploh na ninji tisti titanium zgleda kot orginal z nalepko akrapović, karbonski pa je čist druga pesem :D
Guest Brumer Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Prednost karbonskega je predvsem v veliko manjši teži, dosti manj se greje,lažje ćisti in tudi kakšen pl.dežni se na njega nezalepi(zažge) kod na metalnega.Vprašljivo pa je pokanje,koliko zdrži, jaz z mojim nepokam edino kolikor sam nazaj seka pri odvzemanju gasa sploh pri večjih obratih. :hmm:
rude Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 (popravljeno) Prednost karbonskega je predvsem v veliko manjši teži, dosti manj se greje,lažje ćisti in tudi kakšen pl.dežni se na njega nezalepi(zažge) kod na metalnega.Vprašljivo pa je pokanje,koliko zdrži, jaz z mojim nepokam edino kolikor sam nazaj seka pri odvzemanju gasa sploh pri večjih obratih. :hmm: Ti pa res sam buče prodajaš. Od kje tebi, da je dušilec iz karbona veliko lažji od dušilca iz titana ??? Popravljeno September 26, 2007. Popravil rude
metalbike Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Ti pa res sam buče prodajaš. Od kje tebi, da je dušilec iz karbona veliko lažji od dušilca iz titana ??? Od nikjer, mal je naložu :rolleyes: Lažji je kvečemu od sp-linije, pa še to malenkost.
Guest Brumer Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Ti pa res sam buče prodajaš. Od kje tebi, da je dušilec iz karbona veliko lažji od dušilca iz titana ??? NEBOM se jaz s teboj naganjal in spuščal na tvoj nivo zdaj samo še napiši,da je karbonski bolj vroč pa si vse tvoje znanje potratil. :headbang:
T Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Teža je za večino nas nepomembna (razlika med karbonom in Ti). Se mi pa zdi da je zvok lepši pri Ti. :krneki:
Guest Brumer Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Teža je za večino nas nepomembna (razlika med karbonom in Ti).Se mi pa zdi da je zvok lepši pri Ti. :krneki: Važno je katerega maš gor(če ga sploh imaš) ta je najboljši sploh pri nas "Slovenčkih" (vsak BERAČ svojo mavho hvali)!!!!
Aless Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 jaz mam pa eno vprasanje: zanima me, ce je kaj posebnega na kaj je treba pazit pri montazi kompletniga akrapota?.....namrec to bo prvic da bi 4t motor bilo kaj sravfal....sej skrbi me ce je pri krivinah treba na kaj pazit....ker se mi po vsej verjetnosti ne bo dalo cakat mehanika do sobote,ce mam v petek cel dan skoraj cajt za sravfat :P
Stric Burek Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 jaz mam pa eno vprasanje: zanima me, ce je kaj posebnega na kaj je treba pazit pri montazi kompletniga akrapota?.....namrec to bo prvic da bi 4t motor bilo kaj sravfal....sej skrbi me ce je pri krivinah treba na kaj pazit....ker se mi po vsej verjetnosti ne bo dalo cakat mehanika do sobote,ce mam v petek cel dan skoraj cajt za sravfat :P Se mi zdi da boš mmoral odšravfat killer...
T 120 Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Se mi zdi da boš mmoral odšravfat killer... Ne bo treba. Gre pa zelo na knap
Aless Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 pol na kaj drugiga ni treba pazit.....?
T 120 Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 pol na kaj drugiga ni treba pazit.....? Odšraufaj samo stranske plastike. Rabiš navaden ključ, mislim da je 11-ka. Ko snemaš krivine le malo pazi, da ne boš breveč obtokel hladilnik. Akr. se pa itak zastavi, tako da pri natikanju ne bo preblema. L.p.
T Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Važno je katerega maš gor(če ga sploh imaš) ta je najboljši sploh pri nas "Slovenčkih" (vsak BERAČ svojo mavho hvali)!!!! Nimam :unsure: Ker ga stric Akrapovič ne dela za VFR pravjo da bi bil predrag :headbang: Za enkrat imam Leovince (Ti :evilgrin: ) bom pa raznislil v smeri predelave na hexsagonal...
Aless Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 help needed...... ker se dolgocasim v sobi,sem se odloco da poskusno sestavim akrapota....pa mam nekaj vprasanj zravn dolocenih slik(so malo slabse kvalitete,ker je slikano s telefonom).... je pri tem delu vseeno kje je ker "Y"? kako morjo te "puse" bit obrjene in ali pridejo v cilinder? in pa se kje in kak more bit ta del,ker na eni strani je zareza, v kero se vsede samo ena stran "puse"
Aless Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 zdaj sem pa se ugotovil da imam samo 11 feder....pa me zanima ce ma kdo kako viska oz kje se da to dobit?....
Guest Brumer Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Nimam :unsure: Ker ga stric Akrapovič ne dela za VFR pravjo da bi bil predrag :headbang: Za enkrat imam Leovince (Ti :evilgrin: ) bom pa raznislil v smeri predelave na hexsagonal... Samo,da te spomnim,enkrat je že bilo napisano "nebrazdaj" po tej temi če nimaš (nevoziš) AKRAPOVIČA OK!!!!!!!
DAN Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Samo,da te spomnim,enkrat je že bilo napisano "nebrazdaj" po tej temi če nimaš (nevoziš) AKRAPOVIČA OK!!!!!!! Zdaj lahko pa ti nehaš brazdat v vseh temah,ki se te ne tičejo oz.ostani na bmw topicu :headbang: :headbang: :headbang:
T Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Samo,da te spomnim,enkrat je že bilo napisano "nebrazdaj" po tej temi če nimaš (nevoziš) AKRAPOVIČA OK!!!!!!! O.k. Striček mel sem 2 na Horneti, 1 na 600f, 1 na gsx-r 1100... Po mojem vem kakšen je Akrapovič.
jezdec Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 help needed...... ker se dolgocasim v sobi,sem se odloco da poskusno sestavim akrapota....pa mam nekaj vprasanj zravn dolocenih slik(so malo slabse kvalitete,ker je slikano s telefonom).... je pri tem delu vseeno kje je ker "Y"? kako morjo te "puse" bit obrjene in ali pridejo v cilinder? in pa se kje in kak more bit ta del,ker na eni strani je zareza, v kero se vsede samo ena stran "puse" Mene pa zanima kje si tole kupil. Ker če bi kupil akarpota, bi zraven dobil navodila za uporabo ter kosovnico na kateri bi videl kako se sestavi in koliko kosov česa moraš imeti
_Nejkooo_ Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Prednost karbonskega je predvsem v veliko manjši teži, dosti manj se greje,lažje ćisti in tudi kakšen pl.dežni se na njega nezalepi(zažge) kod na metalnega.Vprašljivo pa je pokanje,koliko zdrži, jaz z mojim nepokam edino kolikor sam nazaj seka pri odvzemanju gasa sploh pri večjih obratih. :hmm: hehe, men tud to dela, včasih edino malo za publiko poknem, samo to bolj redko :D .... glede teže pa tega nevem, je pa res da se skoraj nič ne segreva, včasih mam mašino segreto tudi na 100 stopinj ali cleo kaj prek, pa če se dotaknem avspuha ni panike sploh :OK:
Čamac Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 (popravljeno) Mene pa zanima kje si tole kupil. Ker če bi kupil akarpota, bi zraven dobil navodila za uporabo ter kosovnico na kateri bi videl kako se sestavi in koliko kosov česa moraš imeti a se ti po slikah ne zdi, da je to rabljen izpuh? in če ga kupiš od nekoga kar tako, je dokaj velika verjetnost, da le-ta nima več navodil in podobno Popravljeno September 27, 2007. Popravil Čamac
jezdec Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 a se ti po slikah ne zdi, da je to rabljen izpuh? in če ga kupiš od nekoga kar tako, je dokaj velika verjetnost, da le-ta nima več navodil in podobno Slike so tako slabe, da bi lahko že podvomil če je res akrapovič. Drugače pa lahko pošlješ mail na Akrapoviča pa ti pošljejo navodila
Aless Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Mene pa zanima kje si tole kupil. Ker če bi kupil akarpota, bi zraven dobil navodila za uporabo ter kosovnico na kateri bi videl kako se sestavi in koliko kosov česa moraš imeti rablen je....ce se pa se kaki lastnik vmes menja je pa ze pri samem motorju zelo mala verjetnost da dobis papirje,kaj sele pri izpuhu.... drugac sem pa ze pisal na akrapovica za eno vzmet ki mi manjka(se je nekje izgubila).....za navodila pa nisem vprasal....to bom naredo ko bom videl ce pase al ne pase skup,ker zaenkrat sem ga samo poskusno sestavil
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se