Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Pofotkaj od blizu, pa ti lahko mogoče že tu povemo ali je ponaredek :)

jah od blizu zaj nimam nič zaenkrat, bom nardil fotke, no če vam bo kaj pomagalo dam te 2 fotki, celega motorja, samo verjetno se ne bo dalo vredu videt...

post-11619-1202907973_thumb.jpg

post-11619-1202907991_thumb.jpg

vse je sicer ok, tak ko sem reko zvok in ostale lastnosti- isto kot ostali akrapoti- le ta nalepka- ki je nekam preveč visoko me malo moti...če je ponaredek- pa mora bit izredno dober, ker v zvoku ni nobene razlike z ostalimi akrapoti...

Popravljeno . Popravil _Nejkoo_
Objavljeno
Ne, ne policaji pa ne vedo za homologacijski kartonček v katerem mora biti vpisana predelava na vozilu...... :naughty: :whistle: O sveta preproščina.....

:? :?

Tale izpuh je ziher ponaredek.. Vendar, če ga dobiš za 150€ je to še vedno dober nakup, ker nikjer drugje ne dobiš novega karbonskega lonca za 150€ :) Daš ugravirat št. sprintaš certifikat, vpišeš pa je ok za policaje. Potem pa hitro nalepko dol, da se ne bo folk smejal, da imaš ponaredek Akrapota :D ampak bo usak občudeval, da imaš kul karbonski lonec :D

jah od blizu zaj nimam nič zaenkrat, bom nardil fotke, no če vam bo kaj pomagalo dam te 2 fotki, celega motorja, samo verjetno se ne bo dalo vredu videt...

post-11619-1202907973_thumb.jpg

post-11619-1202907991_thumb.jpg

vse je sicer ok, tak ko sem reko zvok in ostale lastnosti- isto kot ostali akrapoti- le ta nalepka- ki je nekam preveč visoko me malo moti...če je ponaredek- pa mora bit izredno dober, ker v zvoku ni nobene razlike z ostalimi akrapoti...

Zgleda ok. Če pa je ponaredek je pa ziher veliko boljši od prej omenjenega. Tam je videt, da so robovi manšet preširoki, so iz inoxa ne iz titana kakor pri akrapoviču, plus pri zadnji slip on manšeti pri prej omenjenem ponaredku (videl slikco na bolhi) je že na daleč videt, da ni od akrapoviča. Pri tebi to na prvi pogled deluje ok, tako da čisto možno, da imaš kakšno race verzijo :)

Objavljeno
Panika ,Nejkec, da si se hvalil s ponaredekom??? :evilgrin: BTW lepi škarpniki.........

ma ne panika, tak me pač zanima.... itak na prvi pogled, pa po zvoku ne morš ločit al je ponaredek al ne- pa če bi hotel bi tudi to nalepko dol vzel in novo zalepil tak ko majo ostali...sicer pa, ko sem kupoval motor je bil tale akrapo že gor, zraven sem dobil še orginal izpuh, tak da se v te detajle ali je orginal al ni orginal ob nakupu nisem spuščal, če bi kupoval samo auspuh posebej- verjemi da bi se bolje pozanimal ali je fake ali ne fake- zdaj pa mi je blo vseeno, glede na to da sem motor dobil precej ugodno...

drugač pa itak da so lepi škarpniki, sej sn mel žule zaradi njih :D

Objavljeno
:? :?

Zgleda ok. Če pa je ponaredek je pa ziher veliko boljši od prej omenjenega. Tam je videt, da so robovi manšet preširoki, so iz inoxa ne iz titana kakor pri akrapoviču, plus pri zadnji slip on manšeti pri prej omenjenem ponaredku (videl slikco na bolhi) je že na daleč videt, da ni od akrapoviča. Pri tebi to na prvi pogled deluje ok, tako da čisto možno, da imaš kakšno race verzijo :)

to sem hotel slišat hehe...no drugače pri onem se itak vidi da je ponaredek ja, pri tem pa tak ko pravim- edino kar je drugače je ta nalepka malo bolj drugače zalepljena- druge razlike jaz tud ne opazim, ker sem naprimer gledal pri jerneju, ko ma tud zx-6r isti letnik in isto slip on carbon akrapota in je vse identično razn nalepke in tistih številk... :D

Objavljeno (popravljeno)
:? :?

Zgleda ok. Če pa je ponaredek je pa ziher veliko boljši od prej omenjenega. Tam je videt, da so robovi manšet preširoki, so iz inoxa ne iz titana kakor pri akrapoviču, plus pri zadnji slip on manšeti pri prej omenjenem ponaredku (videl slikco na bolhi) je že na daleč videt, da ni od akrapoviča. Pri tebi to na prvi pogled deluje ok, tako da čisto možno, da imaš kakšno race verzijo :)

Certifikat dobiš ob nakupu street legal rora, če se ne motim in ga moraš (kljub e1 standardu, kar je meni bilo vedno nerazumljivo) vpisat na LPP v LJ v homologacijski kartonček, al se motim?? Tako da certifikat in homologacija ni eno in isto, kar sem mislil da ti veš......... :whistle:

Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno

Certifikat lahko tudi sprintaš, ni potrebno da je original. Samo številke se morajo ujemat.

Objavljeno (popravljeno)
Certifikat lahko tudi sprintaš, ni potrebno da je original. Samo številke se morajo ujemat.

Prvič slišim...... :whistle: Predpostavljam, da s tako sprintanim certifikatom () potem ni problemov pri vpisu v homolomo kartonček? Lahko bi pa v tem primeru šlo za kakšno kaznivo dejanje ali se zopet motim??? OK nekaj odgovorov je dal Dex.....

Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno
Certifikat dobiš ob nakupu street legal rora, če se ne motim in ga moraš (kljub e1 standardu, kar je meni bilo vedno nerazumljivo) vpisat na LPP v LJ v homologacijski kartonček, al se motim?? Tako da certifikat in homologacija ni eno in isto, kar sem mislil da ti veš......... :whistle:

Moram še enkrat? :)

Daš ugravirat št. sprintaš certifikat, vpišeš pa je ok za policaje.

Bom še na daljše razložil, če tole ni razumljivo. Greš na internet, ponajdeš akrapovičev certifikat za tvoj ror in ga sprintaš. Na LPPju je to dovolj. Sam sem vpisal oz feltne s skopiranimi TÜV papirji, ne komplicirajo, samo da je. Potem neseš ror gravirat, kjer ti na zadnjo kapco ugravirajo št. ki je na akrapovičevih rorih za tvoj tip motorja in seveda tudi na certifikati, ki si ga natisnil. Potem greš to vpisat, (v homologacijo razumljivo), kar se napisal že v prvi objavi in to je to.

Objavljeno (popravljeno)
Prvič slišim...... Predpostavljam, da s tako sprintanim certifikatom (kje se ga pa da, če ni skrivnost) potem ni problemov pri vpisu v homolomo kartonček? Lahko bi pa v tem primeru šlo za kakšno kaznivo dejanje ali se zopet motim???

Motiš se :D Recimo, za LeoVinceja dobiš na uradni strani vse certifikate.

Edino dvomim, da bojo nasedli ročno vgraviranim številkam. Original ima lasersko gravuro številke in znaka akrapota. Tako bebci pa tudi niso :whistle:

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno (popravljeno)
Moram še enkrat? :)

Bom še na daljše razložil, če tole ni razumljivo. Greš na internet, ponajdeš akrapovičev certifikat za tvoj ror in ga sprintaš. Na LPPju je to dovolj. Sam sem vpisal oz feltne s skopiranimi TÜV papirji, ne komplicirajo, samo da je. Potem neseš ror gravirat, kjer ti na zadnjo kapco ugravirajo št. ki je na akrapovičevih rorih za tvoj tip motorja in seveda tudi na certifikati, ki si ga natisnil. Potem greš to vpisat, (v homologacijo razumljivo), kar se napisal že v prvi objavi in to je to.

Kaj pa izredni tehnični pregled (glede na preglasni ror)?? Kar nelegalni ror vskakor je.......( pa ne zdaj o tem, da se to že ni zgodilo)

Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno
Motiš se :D

Edino dvomim, da bojo nasedli ročno vgraviranim številkam. Original ima lasersko gravuro številke in znaka akrapota. Tako bebci pa tudi niso :whistle:

Zato pa neseš lasersko gravirat. En kup podjetij, ki počne to, kolikor sem zadnjič nekaj iskal po internetu :)

Objavljeno (popravljeno)
Motiš se :D

Edino dvomim, da bojo nasedli ročno vgraviranim številkam. Original ima lasersko gravuro številke in znaka akrapota. Tako bebci pa tudi niso :whistle:

Ne vem, nisi me ravno prepričal :whistle: OK uživajte v svojih Akrapovičih, moji so namreč šli z Hornetko.....

Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno
Kaj pa izredni tehnični pregled (glede na preglasni ror)??

Izredni tehnični pa nima popolnoma nič s tem, kakšnega akrapoviča imaš ti vpisanega in kako si ga ti vpisal. Tudi street legal akrapoti, kjer original certifikat zraven pride imajo odstranljiv dbkiller, ki ha 98% folka odstrani. In tudi tak ror je preglasen in enako verjeten kandidat za izredni tehnični kakor moja varianta.

Objavljeno
Izredni tehnični pa nima popolnoma nič s tem, kakšnega akrapoviča imaš ti vpisanega in kako si ga ti vpisal. Tudi street legal akrapoti, kjer original certifikat zraven pride imajo odstranljiv dbkiller, ki ha 98% folka odstrani. In tudi tak ror je preglasen in enako verjeten kandidat za izredni tehnični kakor moja varianta.

Daj Dex in policaj ne ve kam pride db killer oz čemu je spodaj luknjica.........Šanso te ima zjebat v obeh primerih......se pa sam odločiš, al boš vozil z db killerji ali brez oz. ali boš uporabil street legal verzijo oz. race, to je pa res......v prekršku si v obeh variantah....o tem govorim......

Objavljeno

:? :? :? :? :?

Daj Dex in policaj ne ve kam pride db killer oz čemu je spodaj luknjica.........Šanso te ima zjebat v obeh primerih......se pa sam odločiš, al boš vozil z db killerji ali brez oz. ali boš uporabil street legal verzijo oz. race, to je pa res......v prekršku si v obeh variantah....o tem govorim......

Pa kdo je rekel, da te policaj ne more poj***? Jaz samo utemeljujem, da na tak način vpisani Akrapoti niso pri policajih nič bolj rizični kakor tisti original z original certifikati, ker je splošno znano, da večina volka, ki ima street legal akrapote itak nima noter dbkillerjev.

Drugače pa itak, da te ima šanso pojebat, nisem nikoli zanikal tega. Tako kot pri vseh ostalih rorih, ki so vpisani pa ni noter dbkillerja. Je pa preizkušeno dejstvo, da policaji manj težijo tudi če nimaš dbkillerja, če je izpuh pač naveden v homologaciji. Čeprav te po zakonu lahko kaznujejo.

Objavljeno

no evo, zdaj sem pogledal na akrapovičevi strani in primerjal moj auspuh z open verzijo, in sta popolnoma identična bi lahko rekel- tudi tam nima nobenih številk ali vgraviranega akrapovičevega logota na kapici nad izpušno odprtino, tak da misel da imam ponaredek je verjetno odveč...pravzaprav- sem zdaj še bolj vesel, da imam bolj pure racing exhaust hehe...no drugače pa- me zanima kakšne so kaj razlike med street legal in mojim open izpuhom, razen db killerja, in tega da mojga ne gre homologirat...verjetno druga nekih strašnih razlik ni- ali se motim?

Objavljeno

Ni :)

Objavljeno
:? :? :? :? :?

Pa kdo je rekel, da te policaj ne more poj***? Jaz samo utemeljujem, da na tak način vpisani Akrapoti niso pri policajih nič bolj rizični kakor tisti original z original certifikati, ker je splošno znano, da večina volka, ki ima street legal akrapote itak nima noter dbkillerjev.

Drugače pa itak, da te ima šanso pojebat, nisem nikoli zanikal tega. Tako kot pri vseh ostalih rorih, ki so vpisani pa ni noter dbkillerja. Je pa preizkušeno dejstvo, da policaji manj težijo tudi če nimaš dbkillerja, če je izpuh pač naveden v homologaciji. Čeprav te po zakonu lahko kaznujejo.

No vidiš, in sedaj ni vse tako preprosto kot si v prvem postu napisal............

Objavljeno

Očitno se nisva dobro razumela..

Meni je namreč samoumevno, da če že kupiš športen ror noter nimaš štopelca in mi je posledično samoumevno, da je tudi vedno možnost problemov, kljub vpisu v homologacijo.. Zato nisem posebej izpostavljal tega :) Je pa vseeno pametno imet vpisano v homologaciji, ker če se voziš z odprtim loncem imaš ful manj možnosti za kazen, če je le ta vpisan, kakor če ni. Kljub temu, da ni killerja not.

Objavljeno
Je pa vseeno pametno imet vpisano v homologaciji, ker če se voziš z odprtim loncem imaš ful manj možnosti za kazen, če je le ta vpisan, kakor če ni. Kljub temu, da ni killerja not.

... mislim da je možnost in vrjetnost povsem enaka ... do sedaj tega še niso preverjali, vsaj da bi jaz to vedel ... ko pa bodo, pa boš povsem na istem ...

Objavljeno
... mislim da je možnost in vrjetnost povsem enaka ... do sedaj tega še niso preverjali, vsaj da bi jaz to vedel ... ko pa bodo, pa boš povsem na istem ...

Seveda ni enaka..

imaš Akrapoviča, ki ima vzet ven dbkiller in ni vpisan

in

imaš Akrapoviča, ki ima vzet ven dbkiller in je vpisan

Ravno zato ker še ne težijo in preverjajo dbkillerjev in ne merijo glasnosti je v drugem primeru manjša verjetnost kazni, ker pač imaš tisti papir.

Ko bodo pa začeli tudi to preverjat, potem boš pa na istem, kot si že rekel.

Objavljeno

Včasih je fajn imet en starejši motor, ker sploh ne obstaja noben homologiran lonec in imaš lahko gor kar hočeš. :D

Objavljeno
Včasih je fajn imet en starejši motor, ker sploh ne obstaja noben homologiran lonec in imaš lahko gor kar hočeš. :D

Drugače povedano.....ne smeš nataknit ničesar drugega kot original... :whistle:

Objavljeno

mi lahko pove kdo ker sam nism prepričan katera je številka od obkroženih ta prava ki jo morem vpisat za na lpp pod točko potrdilo o skladnosti-številka dokumenta

slika

post-12030-1203090329_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Pod 1. Enako št imaš vgravirano tudi na loncu.

Vsaj tako sem sam napisal in je bilo vse ok.

Popravljeno . Popravil Frips

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!