Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pogosto opažam, da ljudje na skoraj nove motorje namontirajo kompletne Akrapoviče ( se pravi izpušni lonec in vse krivine ki vodijo od cilindrov ).

Kaj menite, ali lahko to kakorkoli negativno vpliva na mašino ( utekanje, življenska doba, delovanje agregata,... )?

LP

Objavljeno

Pomoje ne :) Je pa priporočljivo pri komplet Akrapotu imet še športni filter in nastavljen vbrizg goriva.

Objavljeno

Odločam se za nakup Akrapovič slip-on ali pa kak drug izpušni lonec in sem na internetu naletel na oglas:

http://www.avto-net/2004/oprema/oglas.asp?ID=1893852 (pomišljaj za avto zamenjaj s piko.

Uglavnem Akrapovič slipon carbon za 490€.

Je to ugodna ponudba? Koliko so novi? Morda priporočate kakšno alternativo? Pomembna mi je kakovost, zvok in izgled. Konjev ne iščem.

Objavljeno

hexaganolc price cca 560€ (vsaj za Fz1, mislim da ni neke razlke v ceni za R6)

Objavljeno

Pomoje ne :) Je pa priporočljivo pri komplet Akrapotu imet še športni filter in nastavljen vbrizg goriva.

DEX:dej mi mal razloži,kako nastaviš vbrizg goriva,namreč imam športni filter in Akrapoviča še ubrizg. :whistle:

Ps.softver imam že novejši- na 10K servisu so mi dali v računalnik različico 9,2.Čakam še na tvoj nasvet v naprej hvala!

Objavljeno
DEX:dej mi mal razloži,kako nastaviš vbrizg goriva,namreč imam športni filter in Akrapoviča še ubrizg. :whistle:

Eh, Brumer, za to pa je treba že nekaj znat o stvarih, ki so se dogajale po letu 1970. ;)

Vzameš računalnik, ga priklopiš na elektroniko, preprogramiraš z novimi mapami za vbrizg. Če to ne gre, ker proizvajalec elektronike pač ni tega predvidel, si lahko pomagaš s Power Commanderjem.

Konkretno ali to gre in kako pri BMW-jih, ne vem. Vem pa, kako se naredi pri nekaterih drugih ECU-jih (MegaSquirt, Motec, ...).

D.

Objavljeno
Eh, Brumer, za to pa je treba že nekaj znat o stvarih, ki so se dogajale po letu 1970. ;)

Vzameš računalnik, ga priklopiš na elektroniko, preprogramiraš z novimi mapami za vbrizg. Če to ne gre, ker proizvajalec elektronike pač ni tega predvidel, si lahko pomagaš s Power Commanderjem.

Konkretno ali to gre in kako pri BMW-jih, ne vem. Vem pa, kako se naredi pri nekaterih drugih ECU-jih (MegaSquirt, Motec, ...).

D.

Moj kolega je dal to naredit pri enem takem "strokovnjaku" pa je po nastavitvi moral kupit nov računalnik plačal 2,5 K Dem in to ravno na BMW-eju HVALA za take nasvete!! :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
Moj kolega je dal to naredit pri enem takem "strokovnjaku" pa je po nastavitvi moral kupit nov računalnik plačal 2,5 K Dem in to ravno na BMW-eju HVALA za take nasvete!! :headbang: :headbang: :headbang:

Hja, kaj pa je šel k tebi...

D.

Objavljeno

Pomoje ne :) Je pa priporočljivo pri komplet Akrapotu imet še športni filter in nastavljen vbrizg goriva.

DEX:dej mi mal razloži,kako nastaviš vbrizg goriva,namreč imam športni filter in Akrapoviča še ubrizg. :whistle:

Ps.softver imam že novejši- na 10K servisu so mi dali v računalnik različico 9,2.Čakam še na tvoj nasvet v naprej hvala!

Če bi jaz imel komplet Akrapota v kombinaciji s športnim filtrom bi naredil tako kot je rekel Danči :)

Vzameš računalnik, ga priklopiš na elektroniko, preprogramiraš z novimi mapami za vbrizg. Če to ne gre, ker proizvajalec elektronike pač ni tega predvidel, si lahko pomagaš s Power Commanderjem.

Namreč skupaj z omenjenimi zadevami bi že takoj kupil tudi Dynojet Power Commander, ker se zanj najlažje dobi na netu različne mape in največ inf. je na voljo, če gledam konkretno za moj motor.

Kako se to naredi pr BMWju, ali Power Commander zanj sploh obstaja, ali je kakšen drug način pa pojma nimam :D

Objavljeno

Sem se pa s tem igral pri Hyosungu.. Ampak tam je bilo dosti bolj simpel, ker ni bilo elektronskega vbrizga ampak vplinjači. Imel sem odprt lonec potem pa sem odprl še filter. Nisem kupoval športnega ampak sem predelal stock, po navodilih z enega ameriškega foruma, kjer so stestirali, da ima pravilno predelan stock še najboljšo pretočnost zraka.. V skladu s tem sem nato povečal še dize, v mojem primeru oz 125 na 145 (Mikuni mere) in nastavil igle. Potem sem ene 20x snel tank, ko sem motor testiral kako vleče in kako se obnaša pri različnih vrtljajih in malenkost spreminjal dotok zraka na predelanem filtru. Ko sem našel pravo razmerje gorivo/zrak je pri tem ostalo in to je bilo to. Motor je super laufal, navor se je občutno popravil, ni bilo več nobene luknje pri nobenem območju vrtljajev, preverjal pa sem tudi svečke, da ne bi motor laufal na prerevni mešanici... So bile skozi kavo rjave, tako da pomoje sem kar dobro zadel. In če bi še enrkat imel Hyosunga bi isto nastavil tudi gorivo in zrak ob menjavi rora :)

Objavljeno
Sem se pa s tem igral pri Hyosungu.. Ampak tam je bilo dosti bolj simpel, ker ni bilo elektronskega vbrizga ampak vplinjači.

Če sem odkrit, je to igračkanje z vplinjači bistveno bolj komplicirano kot pri elektronskem vbrizgu, pri katerem šraufaš le enkrat, potem pa samo še kabel priklopiš in 'klikaš'... ;)

D.

Objavljeno

Tudi to je res.. D Mislil sem "simpl" bolj v tem smislu, ker je vse mehansko in ni nekih hi tech zadev :) Verjamem pa, da potem, ko se navdiš nastavljat z računalnikom, da je dosti bolj preprosto kot v nedogled šraufat, pa probavat različne dize,d otok zraka, ipd :D

Objavljeno

zdravo,

nekaj me zanima...

a ja tale original akrapovič ali ponaredek :? je pa na tdm 900

ror.jpg

Objavljeno

ta oglas sem tud jaz videl in sem si postavil popolnoma identicno vprasanje

Pomojem da ni pravi...nekam cudno "slip-on" je, pa tud zgornja "kapica" ni glih akrapoviceva.

Razn ce si ga je dal skrajsat zaradi zvoka, pa je tisti vse to zamenjal, samo dvomim...

Objavljeno
zdravo,

nekaj me zanima...

a ja tale original akrapovič ali ponaredek :? je pa na tdm 900

ror.jpg

Če sta pokrova kromirana kot izgleda na saliki ni Akrapovič kajti njegov karbonski ima vedno pokrov iz titana in na zadnjem pokrovu mora biti gor vgravirana številka ki jo rabiš za homologacijo.

Objavljeno
zdravo,

nekaj me zanima...

a ja tale original akrapovič ali ponaredek :? je pa na tdm 900

ror.jpg

To je 100% ponaredek.. Kot je rekel brumer, pokrovi so pri akrapoviču vedno iz titana (tile niso), poleg tega pa je zadnji (slip on) oblikovan popolnoma drugače kot ta. Taki ponaredki se prodajajo na avto_netu za 150 EUR novi zapakirani. No ne vem če se še, ampak nekaj časa so se :)

Objavljeno

no saj, jaz sem pogledal na akarapovičevi strani kak izgleda, pa če sploh obstaja za ta model, samo nikoli se ne ve. najbol cudna je pa bila cena, glede na to če bi bil originalen, pa ohranjen, pa še 2 lonca sta :krneki: ,

hvala za pomoč

lp

Objavljeno (popravljeno)
zdravo,

nekaj me zanima...

a ja tale original akrapovič ali ponaredek :? je pa na tdm 900

ror.jpg

Mislim, da hoče nekdo Wingsa prodati za Akrapoviča :hmm:

Popravljeno . Popravil burgy
Objavljeno

Se mi zdi na niti Wings ni tole (sodeč po zadnjem slip on pokrovu) :) To kakšni kitajčki delajo pomoje :D

Objavljeno
Mislim, da hoče nekdo Wingsa prodati za Akrapoviča :hmm:

Definitvno to spominja na Wingsa.

Svašta majka rodi. :rolleyes:

Objavljeno
zdravo,

nekaj me zanima...

a ja tale original akrapovič ali ponaredek :? je pa na tdm 900

ror.jpg

Wings. Pošlji prodajalca u k****

Objavljeno
Wings. Pošlji prodajalca u k****

:grrr ne morem, ga ni več med oglasi

Objavljeno
:grrr ne morem, ga ni več med oglasi

No, mislil sem v primeru če auspuh dejansko prodaja kot Akrapović :)

Objavljeno
No, mislil sem v primeru če auspuh dejansko prodaja kot Akrapović :)

saj ga je :grim , že v naslovu oglasa je bilo napisano da proda izpusni sistem akrapovic, samo se nisem hotel z njim pogajat če je ali ni, pa sem tu vprasal. zdaj pa ze izginil oglas. saj meni je tak vseeno, rabim pač 2 lonca, edino ceno bi mu lahko zbil kaj...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!