krucymucy Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 37 minutes ago, KennyJR said: A majo pri formuli varnostno formulo? Sej bi lahko mel varnostnega RT-ja.
maus Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 Še dobr, da DARS ni odgovoren za preplastitev še sreča za penzionista, da ostajaja na drugem mestu .. torej med najslabšimi Zok, tomaz69 in VS800 1 2
Darko3g Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 13 urami, C eagle pravi: Zakaj pa pizzo naredijo okroglo, jo zapakirajo v kvadratno škatlo, doma pa jo poješ narezano na trikotnik???? Odlično. Le, da ni trikotnik ampak krožni izsek. Trikotnik pa je krožni izsek minus krožni odsek: http://eucbeniki.sio.si/vega3/332/index4.html Pri formuli je varnostni avto vsaj Mercedes, tu pa BMW, ki sploh ne sodeluje v dirki. Lahko bi bil npr. Honda Jazz ali Suzuki Alto Se je pa Rossi odlično držal v dežju (nobene revme ali bolečin v sklepih) MiNa, Joker in tomaz69 3
maus Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 4 minutami, Darko3g pravi: Se je pa Rossi odlično držal v dežju (nobene revme ali bolečin v sklepih) sm mu Ketonal Forte 100 svetoval ... če me je že vprašu tomaz69 1
Bostjan L Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 Uradno iz Silverstona Google translate: "Najboljši krog na svetu bo kmalu postal še boljši", je dejal generalni direktor Stuart Pringle. "Zelo sem navdušen nad delom in, kar je pomembno za motorna kolesa, dober oprijem, ki ga bo zagotovil novi asfalt Aggregate Industries. "Zelo je impresivno videti natančnost, na katero dela skupina Aggregate Industries. Popravljamo nekaj udrtin in izboklin ter izboljšamo drenažo. Rezultat mora biti zelo blizu popolne površine za dirkanje. " bojc84 1
jskrablin Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 18 urami, Kugelschreiber pravi: morm rect de me cudi. Pista je bla asfaltirana 3 mesce nazaj, in v Angliji niso nardili dobre drenaze?? Da Katarska pista nima odvodnavanja nekako razumem. Najvecja pista v Angliji, Pravkar obnovljena. Lasnik je BRDC. In to je koncni izdelek. Ne razumem. Prvo Brexit, pol pa to. Država znana po dežju, ne zna narediti piste s katere bi voda odtekala. Res so šli v banano Mavti, sesir, ukica in 2 others 1 4
jskrablin Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 20 urami, KennyJR pravi: Resno? Rekel boš, da je ducati najboljši motor na gridu? Ker gre po ravnini 2kmh več kot ostali? Ducati je skret... Čudn je to skret da lahko premaga menda najboljšo Hondo z menda najbolj vesoljskim od vesoljcev za krmilom sesir in Zok 2
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 18 hours ago, Darko3g said: Zakaj imajo pri MotoGP varnostni avto, ne pa varnostnega motocikla? Cak de pomislim. Kdaj gre na stezo varnostni avto? ko je prenevarno za motoriste? Torej bi bil varnostni motorist u nevarnosti? Ergo bi bil nevarnostni motor. E. To bo. Igi Pop 1
KennyJR Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 3 urami, jskrablin pravi: Čudn je to skret da lahko premaga menda najboljšo Hondo z menda najbolj vesoljskim od vesoljcev za krmilom V Avstriji na pisti za njih... Dovi je celo lansko sezono ponavljal, kako jim še precej manjka... Ko bo prišel Aragon na vrsto bodo pa spet 7.... Poleg tega moramo vedeti, da je #99 verjetno najboljši pilot na gridu in da tudi Dovi ni slab, čeprav letos na več kot pol dirkah ni bil konkurenčen ostalim...
Popularna objava maus Objavljeno Avgust 27, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 včasih so se po dežju vseeno vozili sesir, Igi Pop, J.a.m.e.s in 7 others 10
solorider Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 5 urami, maus pravi: včasih so se po dežju vseeno vozili stari je zmagal! maus 1
maus Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred eno uro, Snecer pravi: včeraj je zmagal ja... ja .. še vedno je drugi .. slb k svina pred eno uro, solorider pravi: stari je zmagal! jp ... takrat ko je on po mokrem vozu so bili zdajšnje jokice mokri u plenicah RobiRoberto, Zok, bojc84 in 3 others 2 4
GeeSXer Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 2 urami, Snecer pravi: včeraj je zmagal ja... ...ker je ostal drugi v skupnem a79 1
Snečer Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 pred 2 minutami, GeeSXer pravi: ...ker je ostal drugi v skupnem noben ga ni spiz...
Igi Pop Objavljeno Avgust 27, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2018 Rossi je zjebal tekmo, on je kriv, da je padal dež. maus in RobiRoberto 2
axaQ4 Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 Verjetno je Rossi tudi nadzoroval polaganja novega asfalta...sment, ti baraba ti, sram ga bodi. thumper 1
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 fun fact. Rozmana na THE sestanku ni blo. Pravi, de zaupa drugim, in da se ni vmešaval v debato. https://www.moto.it/MotoGP/motogp-2018-rossi-mi-fido-degli-altri-piloti.html Taljanska zarota. Strici iz ozadja so bli. tavulija, globoka italija.....še Capirossi ma Rossija u priimku. Zok, bojc84, Joker in 2 others 5
tomaz69 Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi: Taljanska zarota. Strici iz ozadja so bli. tavulija, globoka italija.....še Capirossi ma Rossija u priimku.
sesir Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 Ob 27. 8. 2018 ob 9:33, Darko3g pravi: Pri formuli je varnostni avto vsaj Mercedes, tu pa BMW, ki sploh ne sodeluje v dirki. Lahko bi bil npr. Honda Jazz ali Suzuki Alto ) Mercedes CL 65 amg predelava na 850 PS bila v Nemciji.ne vem tocno...kupo kolega...in ne more biti tako pocasen avto pri formuli....ne gre..
Lipstick Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 On 8/27/2018 at 1:28 PM, maus said: včasih so se po dežju vseeno vozili https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/motogp-s-tail-wagging-dog Kor13 1
maus Objavljeno Avgust 28, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2018 pred 5 urami, Lipstick pravi: https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/motogp-s-tail-wagging-dog če si mi kj hotu povedat, nared kratek povzetek o čem mi repliciraš in potem daj link skratka ... peljat bi morali, to je njihova služba ... največ nesreč hudih nesreč se je zgodilo po suhi pisti in sončnem vremenu ... da je pa dirkanje nevarno sem pa šele v nedeljo izvedel a79 in Demon 2
jskrablin Objavljeno Avgust 29, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2018 pred 14 urami, maus pravi: skratka ... peljat bi morali, to je njihova služba ... največ nesreč hudih nesreč se je zgodilo po suhi pisti in sončnem vremenu ... da je pa dirkanje nevarno sem pa šele v nedeljo izvedel Za vsako ceno silit z glavo skoz zid? Plačani so za dirkanje, to je res. Vedo da so s tem povezana določena tveganja, to je tudi res. Lih dejstvo, da se v idealnih pogojih lahko zgodi kaj res grdega je dodaten argument za trditev, da se v res slabih pogojih ne splača tvegati. Verjetno pa lih dirkači od vseh znajo najbolje oceniti kdaj res nima smisla silit naprej. Tole pove dovolj (iz onega linka, ostalega body counta ne bom limal sem ker je preprosto depresivno branje): Citiraj No one died at Silverstone, but Tito Rabat remains in hospital in Coventry, nursing a broken right femur, tibia and fibula, after he came off worst in Saturday afternoon’s pile-up at Stowe corner. The Spaniard’s shattered leg was bleeding so badly that medics assumed he had severed a femoral artery – a very quick and easy way to die. Rabat wasn’t injured when he aquaplaned on a small lake of standing rainwater and fell at the end of Hangar Straight, he was injured when another fallen machine smashed into him while he lay stranded in the gravel trap. Shoya Tomizawa died at Misano in 2010 when he was hit by a rival’s bike. And a similar fate befell Marco Simoncelli at Sepang in 2011. It is impossible to fully protect a rider once he’s on the ground, with machines moving at speed all around him. Če sem prav videl je Rins skočil z motorja pri cca 160 km/h ker ga ni (motorja) bilo več mogoče kontrolirati. Probaj sam naredit isto za vajo, častim dežurno reševalno ekipo in najem poligona na Vranskem oz piste po izbiri. Kawa pa jebiga ga, če nimaš kasko boš že drugo nabavil. Resno, na neki točki postane situacija preveč tvegana. Običajno je to takrat, ko so razmere take da postane vožnja oz dirkanje preveč nepredvidljivo. Bom obrnil zadevo drugače - a bi se šal kolenčkat po Ridah v kolikor bi za cesto stalo par ljudi, vsak s kakih litrom olja/nafte in bi to pač malo poljubno zlivali po cesti? V smislu - lahko je ovinek ok, lahko ni. Lahko je zavorna točka pred ovinkom ok, lahko te pa sname ko keks? Seveda ne. Zakaj pol to pričakuješ od ostalih? Dirkanje je nevarno. To je dejstvo. Niso pa dirkači dolžni tvegati precej več kot že itak tvegajo zgolj zato, da se lahko ljudje v varnosti domačega kavča zabavajo tiste tričetrt ure. Od tega marsikdo (prisotni izvzeti) ne zna niti mopeda peljat. Dajmo bit malo resni, no. Demon, fp4492, Kor13 in 2 others 5
maus Objavljeno Avgust 29, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2018 pred 8 minutami, jskrablin pravi: Za vsako ceno silit z glavo skoz zid? Plačani so za dirkanje, to je res. Vedo da so s tem povezana določena tveganja, to je tudi res. Lih dejstvo, da se v idealnih pogojih lahko zgodi kaj res grdega je dodaten argument za trditev, da se v res slabih pogojih ne splača tvegati. Verjetno pa lih dirkači od vseh znajo najbolje oceniti kdaj res nima smisla silit naprej. Tole pove dovolj (iz onega linka, ostalega body counta ne bom limal sem ker je preprosto depresivno branje): Če sem prav videl je Rins skočil z motorja pri cca 160 km/h ker ga ni (motorja) bilo več mogoče kontrolirati. Probaj sam naredit isto za vajo, častim dežurno reševalno ekipo in najem poligona na Vranskem oz piste po izbiri. Kawa pa jebiga ga, če nimaš kasko boš že drugo nabavil. Resno, na neki točki postane situacija preveč tvegana. Običajno je to takrat, ko so razmere take da postane vožnja oz dirkanje preveč nepredvidljivo. Bom obrnil zadevo drugače - a bi se šal kolenčkat po Ridah v kolikor bi za cesto stalo par ljudi, vsak s kakih litrom olja/nafte in bi to pač malo poljubno zlivali po cesti? V smislu - lahko je ovinek ok, lahko ni. Lahko je zavorna točka pred ovinkom ok, lahko te pa sname ko keks? Seveda ne. Zakaj pol to pričakuješ od ostalih? Dirkanje je nevarno. To je dejstvo. Niso pa dirkači dolžni tvegati precej več kot že itak tvegajo zgolj zato, da se lahko ljudje v varnosti domačega kavča zabavajo tiste tričetrt ure. Od tega marsikdo (prisotni izvzeti) ne zna niti mopeda peljat. Dajmo bit malo resni, no. 1. ne vem kaj je hotu un citirat, saj so vmes tudi reklame 2. Rins je skoču z motorja, vsi prej so se paljali skozi ovinke ... če bi bil to moj posel, bi šu peljat in meni ni treba na Vranskem tega dokazovati ... sem se pa po precej hujšem nalivu že peljal ... in to 5 ur po zelo prometnih cestah, na kateri so bile luknje, makadam, pesek, vejevje ... itd itd 3. Miljonkat sem se po mokrih ridah pelju, ampak sem prilagodil vožnjo .. in ne morš verjet .. vedno sem padel po suhem asfaltu 4. Podpišva pogodbo za tri leta in za vsako leto mi daš 10 miljonov in grem na Vransko z mojim motorjem, al pa v bazen ... vozit, pa polivaj z oljem al pa s komerčš ... si za ? p.s. ali imam lahko svoje mnenje ali mi mora res vsak dokazovat, da imam jaz narobe jezen sem bil zato, ker je bil dž in sem bil doma in sem hotu dirko gledat ... če bi mi kdo dau 10 miljonov, bi se šu tut peljat in usrat motorćka bojc84, thumper, builder in 1 other 3 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se