Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 36 minutami, maus pravi:

2. Rins je skoču z motorja, vsi prej so se paljali skozi ovinke  ... če bi bil to moj posel, bi šu peljat in meni ni treba na Vranskem tega dokazovati ... sem se pa po precej hujšem nalivu že peljal ... in to 5 ur po zelo prometnih cestah, na kateri so bile luknje, makadam, pesek, vejevje ... itd itd 

Sam verjetno ne lih 200+ km/h ane :) 

pred 38 minutami, maus pravi:

3. Miljonkat sem se po mokrih ridah pelju, ampak sem prilagodil vožnjo .. in ne morš verjet .. vedno sem padel po suhem asfaltu

Med peljati in dirkati je razlika. Pri dirkanju se prilagaja vožnja... na mejo mogočega v danih pogojih. Ali blizu nje. Naše penzič svaljkanje nima s tem nobene veze.... ne glede na to kolker hitri mislimo da smo.

pred 38 minutami, maus pravi:

4. Podpišva pogodbo za tri leta in za vsako leto mi daš 10 miljonov in grem na Vransko z mojim motorjem, al pa v bazen ... vozit, pa polivaj z oljem al pa s komerčš ... si za ?

Takoj ko na Euro Loto kak sto milijonski jackpot zadanem.

pred 40 minutami, maus pravi:

ali imam lahko svoje mnenje ali mi mora res vsak dokazovat, da imam jaz narobe :P 

Zgolj pokomentiral sem tvoje mnenje. Se ne grem kdo ima daljšega... to je itak jasno da ga imam jaz :whistle:

Objavljeno
pred 9 minutami, jskrablin pravi:

Med peljati in dirkati je razlika. Pri dirkanju se prilagaja vožnja... na mejo mogočega v danih pogojih. Ali blizu nje. Naše penzič svaljkanje nima s tem nobene veze.... ne glede na to kolker hitri mislimo da smo.

sj v tem je poanta, da so oni dirkači in prilagajajo vožnji razmeram in to na limitu.... tudi v dežju ;) 

z ostalim repliciranjem se strinjam ;) .. tut s tem da maš daljšga, da ti še to upanje ne uničm :lol1: 

edin če zadanem na lotu jaz .. kar bi bilo bolje zame :P

 

Objavljeno

Tukaj dam Mausu prav. Dirkanje je prikaz znanja v najrazličnejših razmerah. Lahko prilagodijo gume (morda bi pozimi vozili z žeblji), sicer pa dokler ne padajo sekire je dirka. Jaz bi na dirkališče nalil še nekaj zalivk, pa asfalt za različnim tornim koeficientom, da bi lahko pokazali svoje raznovrstno znanje (iz tega bi tudi snovalci cest videli, kakšna podlaga je najprimernejša za normalno uporabo).

Objavljeno
pred 2 urami, Darko3g pravi:

Tukaj dam Mausu prav. Dirkanje je prikaz znanja v najrazličnejših razmerah. Lahko prilagodijo gume (morda bi pozimi vozili z žeblji), sicer pa dokler ne padajo sekire je dirka. Jaz bi na dirkališče nalil še nekaj zalivk, pa asfalt za različnim tornim koeficientom, da bi lahko pokazali svoje raznovrstno znanje (iz tega bi tudi snovalci cest videli, kakšna podlaga je najprimernejša za normalno uporabo).

Ma ja. Ko se pa sam zapelješ prek zalivke in ti malo strese drekpumpo pod ritjo si pa cel trd z rjavo špuro na gatah. O dirkanju je govora, ne gladiatorskih bojih na izpadanje. Kje je pol meja? A jim še malo blata pa nafte zlijemo po progi in dodamo par trial ovir iz trening repertoarja Tonija Bou? Pa ko smo že lih tu, kaka SuperCross ritem sekcija tud ne bi bila šwoh, sej v prostem času menda trenirajo tud MX :slap:

Objavljeno

Ma dejte no... Tle neki filozofirate... Vse je kristalno jasno... Jorge Lorenzo, največja pićkica v motociklizmu. Jokica brez primere, nesposoben v dežju do amena. Ne zna motorja v mokrem zalaufat. Skratka najslabši šofer ever, sploh pa v dežju, je želel vozit... Kako lahko pol rečete, da je bilo prenevarno? In to isti ljudje, ki so ga označili za vsaj eno stvar od zgoraj naštetega... A ni to mal skregano zdej z logiko? :hmm:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 urami, maus pravi:

sj v tem je poanta, da so oni dirkači in prilagajajo vožnji razmeram in to na limitu.... tudi v dežju ;) 

z ostalim repliciranjem se strinjam ;) .. tut s tem da maš daljšga, da ti še to upanje ne uničm :lol1: 

edin če zadanem na lotu jaz .. kar bi bilo bolje zame :P

 

Počakaj malo, ko bo zelo vroče tudi ne bodo hoteli dirkat! :slap:

  • Haha 2
Objavljeno

Pac niso vozil jebiga. Men so dirke v dezju itak manj zanimive. Dirkas po suhem, pa cao. 

 

Objavljeno
pred 19 urami, jskrablin pravi:

Sam verjetno ne lih 200+ km/h ane :) 

Med peljati in dirkati je razlika. Pri dirkanju se prilagaja vožnja... na mejo mogočega v danih pogojih. Ali blizu nje. Naše penzič svaljkanje nima s tem nobene veze.... ne glede na to kolker hitri mislimo da smo.

 Se ne grem kdo ima daljšega... to je itak jasno da ga imam jaz :whistle:

če sem jaz lahko peljal 640+kg motor po nalivu z vetrom , k je bilo več vode znotraj vizirja kot zunaj , po +10cm vode ko ne vidiš nič kaj je kje pod gumo , umaknit se pa ne moreš z dvopasovnice ki je 1,5m nad njivo - ?? .

nekaj bi poudaril : razmere so za vse iste na dirki. še zmeraj imajo možnost pokazati koliko je kdo sposoben prilagajanja..

in še zmeraj bi zmagal tisti, ki bi prvi pripeljal skozi cilj.

pred 9 urami, KennyJR pravi:

Ma dejte no... Tle neki filozofirate... Vse je kristalno jasno... Jorge Lorenzo, največja pićkica v motociklizmu. Jokica brez primere, nesposoben v dežju do amena. Ne zna motorja v mokrem zalaufat. Skratka najslabši šofer ever, sploh pa v dežju, je želel vozit... Kako lahko pol rečete, da je bilo prenevarno? In to isti ljudje, ki so ga označili za vsaj eno stvar od zgoraj naštetega... A ni to mal skregano zdej z logiko? :hmm:

nič ni skregano z logiko.. pač carska  lorijeva poteza v pravem trenutku - ko so vsi ostali rekli , da ni za vozit je uletel in rekel :"jaz bi pa vozil" ..in izpadel car..  1:20 jih pa ja ne bo preglasoval..

rosija sploh ni bilo na sestanku dirkačev.. deda ve , da če bi vozili bi moral tudi on.. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanimiv, da se folk primerja z dirkaci, ces jaz sem tudi vozil po dezju, zakaj se oni ne.... Ne vem no, hecn je :) Ko se pa menis, da gres v soboto en krog, pada dez, pa izgovori. :lol1: 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, DinDiin pravi:

Zanimiv, da se folk primerja z dirkaci, ces jaz sem tudi vozil po dezju, zakaj se oni ne.... Ne vem no, hecn je :) Ko se pa menis, da gres v soboto en krog, pada dez, pa izgovori. :lol1: 

 

če pada dž... grem jaz še vedno v službo ;) ... tut po snegu :P .. po poledici .. pa je full nevarno :huh: 

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

če pada dž... grem jaz še vedno v službo ;) ... tut po snegu :P .. po poledici .. pa je full nevarno :huh: 

 

In še plačan nisi za to.

Objavljeno
Pravkar, Ciko86 pravi:

In še plačan nisi za to.

seveda sm plačan .. če ne pridem, dobim ćewelj :P

 

Objavljeno
pred 19 urami, jskrablin pravi:

Ma ja. Ko se pa sam zapelješ prek zalivke in ti malo strese drekpumpo pod ritjo si pa cel trd z rjavo špuro na gatah. O dirkanju je govora, ne gladiatorskih bojih na izpadanje. Kje je pol meja? A jim še malo blata pa nafte zlijemo po progi in dodamo par trial ovir iz trening repertoarja Tonija Bou? Pa ko smo že lih tu, kaka SuperCross ritem sekcija tud ne bi bila šwoh, sej v prostem času menda trenirajo tud MX :slap:

Res je, zato pa ne dirkam in me nihče ne plačuje za vožnjo. Dirkači pa obvladajo, in bi zato morali tekmovati v različnih razmerah. Nevarno je lahko preveč sunkovitega vetra, na katerega nimajo vpliva ali toča, ki jih poškoduje. Za primer dežja, pa obujejo dežne gume in vozijo razmeram primerno. Na treningu /ogrevanju ugotovijo, kje se nabira voda in se temu prilagodijo. Se spomnite Kiyonarija.

 

Objavljeno
pred 32 minutami, Darko3g pravi:

Nevarno je lahko preveč sunkovitega vetra, na katerega nimajo vpliva ali toča, ki jih poškoduje.

Aquaplaning pa ni nepredvidljiv in nevaren?

pred 33 minutami, Darko3g pravi:

Na treningu /ogrevanju ugotovijo, kje se nabira voda in se temu prilagodijo.

Če seveda prej ne končajo kot Tito Rabat - prvo po tleh, pol te zadane drug motor in poletiš par metrov po luftu, pol te naložijo na nosila in dostavijo v bolnišnico, kjer ti začnejo skup sestavljat večkrat zlomljene kosti po telesu.

Situacija v ovinku Stowe (oziroma pred njim) na FP4 je lepo pokazala, kako je bilo. Praktično vsi, ki so pred opozorilnimi zastavami pripeljali tja so šli ali po tleh ali naravnost v pesek. In to v prvem krogu FP4, ko definitivno nihče ni teral v smrt ampak zgolj probal pogruntat, kako je stanje na stezi.

Kiyonari v posnetku vozi po mokri in kot zgleda precej spolzki stezi. Sam nikjer ni preko celotne širine steze (ali pa na idealni liniji) večje količini stoječe vode. Če bi bila, bi šal direkt s steze (kar mu je enkrat skor uspelo). Sej so tudi dirkači povedali da sama jakost dežja ni bila kaj hudo posebnega. Posebno je bilo to, da voda ni odtekala iz dirkališča... in zapeljat v stoječo vodo pri veliki hitrosti ni dobro.

Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, Darko3g said:

Res je, zato pa ne dirkam in me nihče ne plačuje za vožnjo. Dirkači pa obvladajo, in bi zato morali tekmovati v različnih razmerah. Nevarno je lahko preveč sunkovitega vetra, na katerega nimajo vpliva ali toča, ki jih poškoduje. Za primer dežja, pa obujejo dežne gume in vozijo razmeram primerno. Na treningu /ogrevanju ugotovijo, kje se nabira voda in se temu prilagodijo. Se spomnite Kiyonarija.

 

 Saj dirkaci dirkajo v prakticno vseh razmerah. Precej dirk smo ze gledali v dezju, pol dezju in nalivih... Pa smo tudi obcudovali hitrsti okol 300 po dezju, kolenckanje, drsenje in tako dalje  Pa se se zmeraj najde kdo, ki mu ni vsec, da pac necejo dirkat ko so razmere preslabe... Kiyonari ni imel globoke stojece vode, kot so jo imeli sedajle. Pa saj si ze sam kdaj zapeljal v luzo z avtom in obcutil mehak volan. Poglej si posnetek ko medicinski avto pripelje k Rabatu. Konkretna luza je bila. In da te citiram: "dirkaci pa obvladajo". Tocno tako, zato zaupam njihovi oceni, da je bilo prenevarno. Ni problem da drsi, problem je da pri akvaplaningu vozilo povsem izgubi stik z podlago.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 5
Objavljeno
pred 7 urami, jskrablin pravi:

Aquaplaning pa ni nepredvidljiv in nevaren?

Če seveda prej ne končajo kot Tito Rabat - prvo po tleh, pol te zadane drug motor in poletiš par metrov po luftu, pol te naložijo na nosila in dostavijo v bolnišnico, kjer ti začnejo skup sestavljat večkrat zlomljene kosti po telesu.

Situacija v ovinku Stowe (oziroma pred njim) na FP4 je lepo pokazala, kako je bilo. Praktično vsi, ki so pred opozorilnimi zastavami pripeljali tja so šli ali po tleh ali naravnost v pesek. In to v prvem krogu FP4, ko definitivno nihče ni teral v smrt ampak zgolj probal pogruntat, kako je stanje na stezi.

Kiyonari v posnetku vozi po mokri in kot zgleda precej spolzki stezi. Sam nikjer ni preko celotne širine steze (ali pa na idealni liniji) večje količini stoječe vode. Če bi bila, bi šal direkt s steze (kar mu je enkrat skor uspelo). Sej so tudi dirkači povedali da sama jakost dežja ni bila kaj hudo posebnega. Posebno je bilo to, da voda ni odtekala iz dirkališča... in zapeljat v stoječo vodo pri veliki hitrosti ni dobro.

Vse lepo in prav, ampak treba je vedet dve stvari. Rabat je za poškodbo kriv povsem sam, ker ni pazil kaj se dogaja... Hodil je proti robu steze... Rins, ki je bil 50m stran mu je ene 10 sekund mahal, da se približuje motor... Če bi bil pozoren prej, bi se lahko izognil...

Druga stvar pa je ta, da je bila situacija na progi v nedeljo bistveno boljša kot pa v soboto v tem ovinku. Tam se je ulilo in zalilo celo progo na tistem delu, zelo na hitro. V nedeljo je padal rahel dež in je bilo stoječe vode bistveno manj...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 minutami, KennyJR pravi:

..

tokrat se s teboj popolnoma strinjam :P

Objavljeno

Pa verjetno tisti z najvecjo placo ne seze do kolen vrju, mm, jlo.. 

Js verjamem da je qrc ce je na cesti par centi vode ker ne odteka..  britanc ki pri polaganju asfalta v britaniji ni uposteval odtekanja.. pa to je se vecja komedija kot sentviski predor:lol1:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Za te fante lahko rečem, da so z drugega planeta:worship::worship::worship:pa denarja tud nimajo  kot GP vozniki  samo  volje do vožnje pa noro veliko:whistle:

Objavljeno
pred 17 urami, jskrablin pravi:

Aquaplaning pa ni nepredvidljiv in nevaren?

Situacija v ovinku Stowe (oziroma pred njim) na FP4 je lepo pokazala, kako je bilo. Praktično vsi, ki so pred opozorilnimi zastavami pripeljali tja so šli ali po tleh ali naravnost v pesek. In to v prvem krogu FP4, ko definitivno nihče ni teral v smrt ampak zgolj probal pogruntat, kako je stanje na stezi.

 Posebno je bilo to, da voda ni odtekala iz dirkališča... in zapeljat v stoječo vodo pri veliki hitrosti ni dobro.

ma dej no.. dejstvo je da govorimo o prilagajanju vožnje. v tem dotičnem primeru se nihče ni prilagodil čeprav so vsi vedeli za količino dežja , ki je padel na tem delu steze.

če bi dirkali potem bi bilo zanimivo , ker bi bilo eno zaviranje in dodatno pospeševanje tam kjer je bila voda - vzemimo to kot dodatno šikano. dodatne šikane pa postavljajo ponavadi na dirkah na ravninah točno zato , da se malo popestri in umiri najvišja hitrost..

pa bi zmanjšali hitrost ane ..in tu bi se res pokazalo , kdo je samo nadrkan steze do zadnjega metra in kdo se zna prilagoditi - nenadejan dodatni vložek pač.točno to ne znajo se prilagajati razen redkih.

pred 12 urami, jvalant pravi:

 Saj dirkaci dirkajo v prakticno vseh razmerah. Precej dirk smo ze gledali v dezju, pol dezju in nalivih... Pa smo tudi obcudovali hitrsti okol 300 po dezju, kolenckanje, drsenje in tako dalje  Pa se se zmeraj najde kdo, ki mu ni vsec, da pac necejo dirkat ko so razmere preslabe... Kiyonari ni imel globoke stojece vode, kot so jo imeli sedajle. Pa saj si ze sam kdaj zapeljal v luzo z avtom in obcutil mehak volan. Poglej si posnetek ko medicinski avto pripelje k Rabatu. Konkretna luza je bila. In da te citiram: "dirkaci pa obvladajo". Tocno tako, zato zaupam njihovi oceni, da je bilo prenevarno. Ni problem da drsi, problem je da pri akvaplaningu vozilo povsem izgubi stik z podlago.

se mi zdi , da se kar strinjam z maus-om..  a ti če imaš na terenu lužo tisti dan ne delaš al kaj?

do akvaplaninga pride šele pri previsoki hitrosti..čisto tehnično gledano imajo vsi možnost peljati pod to hitrostjo kajne???!

a se da peljat po 5cm vode na asfaltu ? da.. resda to ni pravo dirkanje 300 na uro - ampak saj je vse skupaj samo šou in oni so zabavljači , ki so za svoje delo enormno plačani..in njihovo delo je , da nas zabavajo..

Objavljeno

Men ni zabavn, k se po luzah vozjo.... Tko k mi ni zabavn, k se js po luzah vozm :)

Objavljeno

ne vem kaj si vi misite, ne vem kako gledate na dirke, men je ta crash povedal vse.

 

 

dec je skocu z motorja, ker je  splaval. Akvaplaning je bil tak, da je ostal brez zavor in volana. Pač bil je potnik. Če se vam zdi normalno v take luže spustit 20 dirkačev z 270konjskimi motorji, OK. Ko so kazali varnostni avto, kako vozi po nekaj cm stoječe vode, se mi dirkanje po takem ni zdelo normalno. Vesel sm bil, da se zadeva ni sprevrgla v kak fiasko, in bi startalo 5 norcev. 

 

Fun fact.  Toseland, komentator na bt sports, je po 10 minutah dezja ze podvomil, da bo dirka mogoca. Komentar: Voda stoji, glede na vreme, bomo tezko danes vidli dirko. Pac modelu je blo jasno ze od sobote. Pista je v dezju za motorje popolnoma neuporabna. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ded je skočil z motorja še preden ga je prav spajtlalo in če bi pet norcev vozilo, bi bil skupni vrstni red drugačen

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!