tomaz69 Objavljeno September 11, 2018 Deli Objavljeno September 11, 2018 pred 18 urami, Demon pravi: Ni GP, je Moto2. https://www.24ur.com/sport/motogp/fenati-strah-in-trepet-dirkanja.html Kazen popolnoma primerna. Še licenco bi mu morali vzet... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_luke_ Objavljeno September 11, 2018 Deli Objavljeno September 11, 2018 No Fernati je naredil edino logično potezo. Končuje s kariero v motociklizmu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno September 11, 2018 Deli Objavljeno September 11, 2018 (popravljeno) pred 5 urami, tomaz69 pravi: Ta tako pojma nima ko jz...keny nas pa taksne reci vidi vsako leto...verjetno kot svoj rekord grobnika... Popravljeno September 11, 2018. Popravil sesir Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno September 11, 2018 Deli Objavljeno September 11, 2018 pred eno uro, _luke_ pravi: No Fernati je naredil edino logično potezo. Končuje s kariero v motociklizmu. Meni zgleda da so mu jo kr končali - https://www.crash.net/motogp/news/905201/1/official-fenati-s-mv-agustaforward-racing-move-terminated sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
axaQ4 Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 Ufa Fenati je pa naj*** punim. Se licenco so mu pobrali. Zdej pa bo res dirkanje gledal samo se po TVju... https://motomatters.com/news/2018/09/11/from_bad_to_worse_romano_fenati_loses.html Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 Tip je svoji karieri privoščil soliden samomor iz zasede. Nazaj na faks in v štacuno, brez licence pa kaj več ko vaških dirk ne bo vozil. Lahko bi seveda bilo še slabše. Če bi se Manzi zvrnil bi ga znalo to (Fenatija) spraviti tudi za rešetke. sesir in Demon 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
axaQ4 Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 Da ne bomo vidli slučajno na kakšnem Slovenia Speed Cup-u na listi ROMANO FENATI Vsi skrivali ročice bremz! sesir in bojc84 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 pred 2 minutami, axaQ4 pravi: Vsi skrivali ročice bremz! jih bodo začel dol šraufat bojc84 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
axaQ4 Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 Dober članek glede V4 in Yamaha-nega fiaska. https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/could-v4-m1-be-valentino-rossi-s-silver-bullet a-rod 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a-rod Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 Končno uspel priti do dirke v Misanu, vzdušje noro, škoda da ni bil rossi boljši, bi še bolj noreli italjan na njegovi tribuni misano.mp4 axaQ4 in TakeALookAround 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 (popravljeno) Speedway naj gre vozit.. Tam ni bremz, pa še z Nickijem bi se super ujela Popravljeno September 12, 2018. Popravil KennyJR bikez 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kugelschreiber Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 6 hours ago, axaQ4 said: Dober članek glede V4 in Yamaha-nega fiaska. https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/could-v4-m1-be-valentino-rossi-s-silver-bullet Ampak, si opazu eno malo kontradikcijo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 Saj je prav za Fenatija, jebiga....ce delas oslarije, placas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 12, 2018 Deli Objavljeno September 12, 2018 (popravljeno) 18 minutes ago, DinDiin said: Saj je prav za Fenatija, jebiga....ce delas oslarije, placas. Tko k pr Borutt-u. pi es: TOLE se pa bere kot bi se pri nas dogajalo... Popravljeno September 12, 2018. Popravil Zok TakeALookAround 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
axaQ4 Objavljeno September 13, 2018 Deli Objavljeno September 13, 2018 11 hours ago, Kugelschreiber said: Ampak, si opazu eno malo kontradikcijo? NIsem opazil , prosim če izpostaviš katero kontradikcijo si našel, ker me zanima. Je pa res, da sem članek prebral sam nekak do slabe polovice, ker nisem imel utegnil do konca prebrat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kugelschreiber Objavljeno September 13, 2018 Deli Objavljeno September 13, 2018 Najprej pove, kako je Honda zgresila tezo gredi, in mela pokvarjeno sezono 15, (spomnimo se, de so takrat pisali, da bodo obtežili menjalnik, z volframovmi utežmi, pa niso rešli problema) čez dva odstavka pa pravi, da se z v4 sploh ne mors falit, ker enostavno menjajo vztrajnik. To dvoje mi ne gre skupi, in bi lahko mal bol razlozil... axaQ4 in Zok 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
axaQ4 Objavljeno September 13, 2018 Deli Objavljeno September 13, 2018 (popravljeno) Dobro opažanje. Sem šel prebrat do konca in res to ne gre najbolj skupaj. Po tej njegovi razlagi bi lahko sklepali, da je tudi za V4 mašino potrebno dobro zadeti težo gl. gredi (mogoče v manjši preciznosti kot za vrstno mašino??) in se ne da vse kompenzirati zgolj z menjavo vztrajnikov. Je pa to zgolj samo sklepanje iz napisanega v članku. Popravljeno September 13, 2018. Popravil axaQ4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nightmare Objavljeno September 13, 2018 Deli Objavljeno September 13, 2018 Lahko, da je menjava vztrajnikov mišljena še predno se agregat zaplombira. Do takrat imajo par različnih na voljo in se odločijo za najustreznejšega. Kot piše se deli naročajo že v začetku zime in lažje je imeti na zalogi različne vztrajnike kot pa popolnoma drugačne gredi. Pa tudi tu lahko zaradi popolnoma drugačnih razmer na dirkališču med testnim obdobjem kot med samimi dirkami sfališ in si kjer si. Lp, Samo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno September 13, 2018 Deli Objavljeno September 13, 2018 Jeba je z žiroskopom na visokih obratih spremenit smer vožnje. Več mase - počasnejše vrtenje in dosti bolj izrazit žiroskopski učinek mašine. Manj mase, manj vpliva mašine na vedenje motorja... se pa hitreje obrne in jo je posledično težje kontrolirati. In obratno pri zaviranju z motorjem - več mase bo zaviralo manj agresivno, manj mase bo zaviralo bolj agresivno. Si lahko kr predstavljem kako se to občuti pri 15k+ RPM. Se fino čuti razlika med offroad enocilidraši - 2T motor se v zelo podobni (ali identični) šasiji zvrne v ovinek (oz spremeni smer vožnje) za hec (precej manj premikajočih se delov v samem motorju in precej lahko je vse skupaj), 4T zahteva nekaj dela (zelo opazno ko se presedeš iz enega na drugega). Tudi med 4T so občutne razlike (pa sem totalen laik brez kakega posebnega talenta za motošporte), sploh med razvojnimi generacijami motorjev. Resda so sami motorji in zasnova mašin zelo drugačni kot pri MGP specialkah. Fizika zadaj je pa identična. V članku omenjen trik z različnim obteževanjem vztrajnikov se uporablja tudi pri offroad strojih. Hvala za članek @axaQ4, zanimivo branje. pred 5 urami, Kugelschreiber pravi: Najprej pove, kako je Honda zgresila tezo gredi, in mela pokvarjeno sezono 15, (spomnimo se, de so takrat pisali, da bodo obtežili menjalnik, z volframovmi utežmi, pa niso rešli problema) čez dva odstavka pa pravi, da se z v4 sploh ne mors falit, ker enostavno menjajo vztrajnik. To dvoje mi ne gre skupi, in bi lahko mal bol razlozil... Jaz bi rekel da osnovnega 'karakterja' motorja ne moreš popolnoma oziroma zadosti spremeniti zgolj z menjavo vztrajnika. Manjše probleme lahko popraviš na tak način, če je pa motor v osnovi že preveč 'zgrešen' pa hja. Težji vztrajnik bo pomagal, ne bo pa rešil osnovnega problema z zasnovo. Vse je kompromis in vsak kompromis ima svoje meje. V kolikor boš gor obesil deset kilsko utež (namerno pretiravam) se bo to zelo zelo poznalo pri vplivu na vedenje komplet motorja. Mogoče bo celo pospeševal boljš, ga pa v ovinek ne boš več spravil. Pri tako malih razlikah kot jih lahko gledamo sedaj lahko izboljšanje za 1% pomeni razliko med 'odpeljal v vodstvo' in 'razočaran krožil okoli desetega mesta'. Čisto laično mnenje seveda, poleg tega da sem ekstremno netalentiram offroad motorist, tud mehanik ali kaj podobnega nisem. Zok, igc1, axaQ4 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno September 16, 2018 Deli Objavljeno September 16, 2018 vsa ta poenotenja tehničnih pravil postanejo dvorezen meč , ko prestopijo neko zgornjo mejo omejitev. po domače - veliko plomb piškavi zobje... zakaj vrtati zdrav zob in mu dati plombo? ok..prostornina , max število valjev in minimalna teža z voznikom naj o omejeno.. vse ostalo pa naj prepustijo razvoju ne pa da ga ustavljajo.. omejevanje stroškov? za tak denar kot danes lovijo 13 tisočink razlike na krog v idealnih razmerah je možno izdelati /razviti še en agregat drugačne konstrukcije.. velikost rezervoarja? pa kaj ..če je pol premajhen naj gredo tankat vmes - voznik dol tankat voznika naprej.. če je pol prevelik pa itak sama masa tanka in bencina tako vpliva na vozne lastnosti , da bi se sami omejili.. poraba bencina - isto..če bi imel en motor pol višjo porabo kot drug bi ali moral tankat vmes ali pa je razlika v teži motorja med polnim in praznim tankom prevelika tudi za akrivno vzmetenje če bi ga imeli.. še par let pa bo moto gp postal tako kot kar nekaj kategorij avtomotošporta eno navadno pokalno tekmovanje.. bo več akcije in adrenalina za gledalca na dirki daljinsko vodenih motorčkov na veliki nagradi krajevne skupnosti spodnjega dupleka. Quest, Joker, igc1 in 2 others 3 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GeeSXer Objavljeno September 16, 2018 Deli Objavljeno September 16, 2018 zanimivo bi bilo, če bi žrebali motorje. bi dobili priložnost, da se dokazejo, VSI dirkači. pa nekateri pa bi se blamirali C eagle 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_luke_ Objavljeno September 17, 2018 Deli Objavljeno September 17, 2018 Zbrat podpise za peticijo da se nazaj presedejo na 250 in 500 2T thumper, sesir, Joker in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
axaQ4 Objavljeno September 21, 2018 Deli Objavljeno September 21, 2018 (popravljeno) ARAGON FP1 rezultati Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 1m 48.020s [Lap 15/19] 337km/h (Top Speed) Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 1m 48.210s +0.190s [17/18] 338k Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 1m 48.734s +0.714s [16/19] 329k Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) 1m 48.751s +0.731s [16/17] 336k Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 48.803s +0.783s [13/17] 334k Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 48.804s +0.784s [4/19] 336k Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 48.958s +0.938s [18/19] 333k Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 49.003s +0.983s [16/16] 333k Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 49.128s +1.108s [7/17] 341k Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 49.241s +1.221s [4/20] 334k Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 49.439s +1.419s [4/20] 333k Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 49.526s +1.506s [17/17] 335k Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 49.637s +1.617s [16/18] 334k Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) 1m 49.639s +1.619s [7/19] 337k Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 1m 49.648s +1.628s [11/17] 335k Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 49.780s +1.760s [15/16] 329k Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 49.900s +1.880s [4/16] 331k Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 49.944s +1.924s [7/19] 339k Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)* 1m 50.070s +2.050s [17/18] 327k Thomas Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 50.219s +2.199s [17/18] 328k Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP17)* 1m 50.314s +2.294s [14/15] 326k Franco Morbidelli ITA EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 50.377s +2.357s [7/17] 332k Hafizh Syahrin MAL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 50.694s +2.674s [14/14] 330k Jordi Torres SPA Reale Avintia (GP16) 1m 52.823s +4.803s [15/18] 333k Ducati je res čisto zanič moped ni kej. Naj jih zamenjajo z Baotian skuterji! P.S. Dovi je očitno ta hec od dirkanja vzel zares. Uporabljene gume: AD : used soft - new hard , DPt : used soft , new hard , JM : used medium , new hard , JL : used soft , new hard MV : new medium , new soft ( bike issue during practice start ) MM : medium , medium ( 1 set used all session ) Popravljeno September 21, 2018. Popravil axaQ4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno September 21, 2018 Deli Objavljeno September 21, 2018 Tole je malo skregano z logiko... Ducati izgleda najboljši motor na gridu... Ob enem je med njimi tudi Miller z GP17, ki je bil lani tu v težavah. Dovi je sploh pogorel. Kolk GP17 še vozi Miller? Moje mnenje je, da je Ducati trenutno res vsaj enakovreden vsem ostalim, če ne celo več... Ampak se mi pa zdi, da je težava v tem, da Yamaha tako ali tako nima za burek, medtem ko Hondin dirkači nimajo za pol bureka, MM se pa malo špara, v nedeljo bo spet blizu. Yamaha z Rossijem na čelu, kateremu sledi Viñales, igra psihično igro. Zdej je že več kot očitno, da igrajo in se neki delajo uboge, samo zato, da to sezono vržejo stran in naredijo revolucijo v naslednji. Popolnoma nepotrebno, ker skoraj nihče več ne naseda... In če ne nasedajo laiki, kaj šele tekmeci... TakeALookAround 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
axaQ4 Objavljeno September 21, 2018 Deli Objavljeno September 21, 2018 MM lepo dela na "race pace" in bo, kakor si napisal, v nedeljo spet teroriziral v ospredju uboge Dukatije Demon 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se