Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 7 minutami, Darko3g pravi:

Je možno, da je zaradi nižjih hitrosti manj hendikepiran zaradi starosti in ima prednost zaradi izkušenj? Ko se je v drugem delu vozilo malce hitreje, pa je spet začel zaostajati.

 

Itak...mi v njegovih letih se vozimo s skuterji 50kubikov

  • Haha 1
Objavljeno
24 minutes ago, Darko3g said:

Nekako sem imel vtis, da v dežju moč motorja ni več tako odločilna prednost ampak pridejo v ospredje dober občutek in uravnoteženost nastavitev motorja. In močan dež zgleda tako spremeni razmere na progi, da je presenetila voznike, ki so krog prej še zvozili te iste ovinke. Padali so ko zrele hruške in večina padcev je bila kar grdih.

Pa zanimivo je bilo, da je v močnem dežju Rossi začel pridobivati proti vodečima v prvem delu. Je možno, da je zaradi nižjih hitrosti manj hendikepiran zaradi starosti in ima prednost zaradi izkušenj? Ko se je v drugem delu vozilo malce hitreje, pa je spet začel zaostajati.

 

self preservation instinct je mocnejsi kot prej, ko je bil mlajsi.

Objavljeno (popravljeno)
26 minutes ago, Darko3g said:

Nekako sem imel vtis, da v dežju moč motorja ni več tako odločilna prednost ampak pridejo v ospredje dober občutek in uravnoteženost nastavitev motorja. In močan dež zgleda tako spremeni razmere na progi, da je presenetila voznike, ki so krog prej še zvozili te iste ovinke. Padali so ko zrele hruške in večina padcev je bila kar grdih.

Pa zanimivo je bilo, da je v močnem dežju Rossi začel pridobivati proti vodečima v prvem delu. Je možno, da je zaradi nižjih hitrosti manj hendikepiran zaradi starosti in ima prednost zaradi izkušenj? Ko se je v drugem delu vozilo malce hitreje, pa je spet začel zaostajati.

 

 Mozno je. Je pa tudi Vinales precej dobro zacel peljati tudi, ko se je mocneje ulilo, prej pa ni slo prevec dobro...  Ugibam, ampak lahko da je bil motor bolje nastavljen za vec vode, pa slabse za malc manj vode, mogoce je voznikoma to ustrezalo... Tudi Espargao naprimer, je na precej mokri stezi stalno brencal okoli Marqueza, po ponovnem startu pa nekaj casa ni slo tako dobro, ko se je pa se malo ulilo, pa je malce usel Daniju... Kot si rekel, so bili padci precej grdi in po pravilu je odneslo zadnje kolo. So fantje zgleda vozili popolnoma na meji, tako da tudi traction control ni mogel veliko pomagati, ker je mogoce kolo zdrsnilo ze zaradi malenkost dodanega plina...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 29 minutami, Darko3g pravi:

Nekako sem imel vtis, da v dežju moč motorja ni več tako odločilna prednost ampak pridejo v ospredje dober občutek in uravnoteženost nastavitev motorja. In močan dež zgleda tako spremeni razmere na progi, da je presenetila voznike, ki so krog prej še zvozili te iste ovinke. Padali so ko zrele hruške in večina padcev je bila kar grdih.

Pa zanimivo je bilo, da je v močnem dežju Rossi začel pridobivati proti vodečima v prvem delu. Je možno, da je zaradi nižjih hitrosti manj hendikepiran zaradi starosti in ima prednost zaradi izkušenj? Ko se je v drugem delu vozilo malce hitreje, pa je spet začel zaostajati.

 

meni se zdi, da je Dovi taktično odpeljal bolje od VR. Namreč pavzo je povzročil, ker mu je koristila (sicer je bilo tudi nevarno a 46 ni nič še mahal z roko) in med pavzo verjetno menjal za mehkejše gume, ter dodelal finese nastavitve mopeda...ampak kaj jaz vem, tak se mi zdi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
22 minutes ago, DAMI34 said:

meni se zdi, da je Dovi taktično odpeljal bolje od VR. Namreč pavzo je povzročil, ker mu je koristila (sicer je bilo tudi nevarno a 46 ni nič še mahal z roko) in med pavzo verjetno menjal za mehkejše gume, ter dodelal finese nastavitve mopeda...ampak kaj jaz vem, tak se mi zdi.

  Vsi so imeli sanso menjati stvari med pavzo... In ne verjamem da je samo Dovi povzrocil pavzo... Padali so kot muhe v tistih krogih

Objavljeno
pred 41 minutami, krucymucy pravi:

self preservation instinct je mocnejsi kot prej, ko je bil mlajsi.

To verjetno tudi, ampak pri 340 KMh morajo biti reakcije še hitrejše kot pri 290, zato sem mislil na to. Z leti pa verjetno reakcije le malce počasnijo. Res pa tudi nastavitve za vsak mišji klinac (Maus izvzet) bistveno vplivajo na rezultat.

Marquez pa si očitno ni izpahnil ramena, vsaj glede na posnetke ne. Se je pa verjetno ustrašil tega ob padcu, ker se je držal zanjo.

Objavljeno
pred 18 minutami, jvalant pravi:

  Vsi so imeli sanso menjati stvari med pavzo... In ne verjamem da je samo Dovi povzrocil pavzo... Padali so kot muhe v tistih krogih

se strinjam, ampak dejstvo da nekateri pred pavzo niso imeli optimalnega motorja in so ga uredili. Če pavze ne bi bilo, bi mogoče tekma drugače izhlapela ....ampak to je samo če...zmagal je najboljši itak.

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

se strinjam, ampak dejstvo da nekateri pred pavzo niso imeli optimalnega motorja in so ga uredili. Če pavze ne bi bilo, bi mogoče tekma drugače izhlapela ....ampak to je samo če...zmagal je najboljši itak.

Kakšno pravilo je to, da lahko dirkači z dvigom roke zahtevajo prekinitev (ali samo javljajo, da so razmere slabe in o tem odloča kdo drug?

Če bi vozili še nekaj krogov, bi se situacija še spremenila, pa še kdo bi lahko odletel, (vodstvo se je že zamenjalo ) in bi potem lahko veljali drugačni rezultati.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
30 minutes ago, Darko3g said:

Kakšno pravilo je to, da lahko dirkači z dvigom roke zahtevajo prekinitev (ali samo javljajo, da so razmere slabe in o tem odloča kdo drug?

Če bi vozili še nekaj krogov, bi se situacija še spremenila, pa še kdo bi lahko odletel, (vodstvo se je že zamenjalo ) in bi potem lahko veljali drugačni rezultati.

 Kolikor je meni znano dirkaci javljajo slabe razmere ipd... Vodstvo dirke odloca kako naprej... Ce pada mocan dez, veliko dirkacev pade, vodstvo verjetno ze razmislja kako naprej... Ce zacnejo se dirkaci mahati, se prej odlocijo. Ne vem ali je Dovi mahal se kaj prej, Rins je, se mi zdi... Dovi tudi ni pocakal da bo vodilni en krog, je ze prej mahal.  Ne veramem da ima Dovi toliksno autoriteto, da 5 sekund po tem ko pomaha, vodstvo prekine dirko...

Objavljeno

Zacel so z deznimi gumami in bi koncali z deznimi. Kdo je sposoben voziti z 300km na uro pac naj vozi, ce ne gre drugace pa naj vozi 200km/h. Vcasih so dirkaci dvigovali roke, ko so zaceli z gumami za suho in so sli menjat gume za dez. Tukaj so se nekateri usteli pri gumah in nastavitvah in jim je lepo prisla ta pavza prav...naj se jebejo vsi po vrsti.

Rossi je Car!!!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Res je. Pac bi vozili razmeram / sposobnostim ustrezno. To ni vec dirkanje kot bi si ga zelel. Prevec kontrolirano, direkt za pusice.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, Rossi pravi:

Res je. Pac bi vozili razmeram / sposobnostim ustrezno. To ni vec dirkanje kot bi si ga zelel. Prevec kontrolirano, 

Hmm...ti jaz tudi, saj vemo kdo bi zmagu...

Ja,no pac hitrosti bi ble bolj primerne nam penzičem

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 10 urami, Darko3g pravi:

Marquez pa si očitno ni izpahnil ramena, vsaj glede na posnetke ne. Se je pa verjetno ustrašil tega ob padcu, ker se je držal zanjo.

najboljši na gridu pač ne more zadnjih dirk peljati z isto koncentracijo kot tiste do naslova.. mogoče pa ne fejka samo rosi - saj je itak splošno mnenje , da je učitelj,ki ga učenci šolajo..

pred 11 urami, jvalant pravi:

Kot si rekel, so bili padci precej grdi in po pravilu je odneslo zadnje kolo. So fantje zgleda vozili popolnoma na meji, tako da tudi traction control ni mogel veliko pomagati, ker je mogoce kolo zdrsnilo ze zaradi malenkost dodanega plina...

a se niso padci dogajali ob zviranju ? :eek:

no ja kaj pa jaz vem..saj mogoče dodajajo gas ob zaviranju...

Objavljeno
8 hours ago, sesir said:

Hmm...ti jaz tudi, saj vemo kdo bi zmagu...

Ja,no pac hitrosti bi ble bolj primerne nam penzičem

Aja, ti se peljes po dezju 300+? Tolk se je namrec peljal pussi Espargaro v mocnem nalivu?

Objavljeno
12 hours ago, krucymucy said:

self preservation instinct je mocnejsi kot prej, ko je bil mlajsi.

 

Pa ni videt. Ta vikend je useknil ene  trikrat? U sepangu tudi. Vec tvega kot vcasih. 

 

11 hours ago, DAMI34 said:

meni se zdi, da je Dovi taktično odpeljal bolje od VR. Namreč pavzo je povzročil, ker mu je koristila (sicer je bilo tudi nevarno a 46 ni nič še mahal z roko) in med pavzo verjetno menjal za mehkejše gume, ter dodelal finese nastavitve mopeda...ampak kaj jaz vem, tak se mi zdi.

Dami, gum je malo. Se ne da kar menjavat. Je najprej treba imet se kej. Dovi je vse nadmudril ze zjutraj. WUP je odpelal na starih gumah, in en komplet prisparal, ce slucajno pride do prekinitve....in je bil edini z novim setom gum. Ostali so startali na starih. 

 

Danes more bit ful zivahno u boksih. MarcVDS in AsparMotoGP se ukinjata, tech3 menjuje nalepke napise in garderobo, nov box postavlja SIC Yamaha, kup folka je nervoznega......upam de vremenska zdrzi. 

 

 

CFDAA0A6-2081-48DD-A593-9357F075F122.jpeg

Objavljeno
pred 42 minutami, jvalant pravi:

Aja, ti se peljes po dezju 300+? Tolk se je namrec peljal pussi Espargaro v mocnem nalivu?

In kak penzič kot jz.....get the point

Objavljeno
pred 41 minutami, jvalant pravi:

Aja, ti se peljes po dezju 300+? Tolk se je namrec peljal pussi Espargaro v mocnem nalivu?

Pussiji so od Zarcota navzdol: 

image.png.3ede6ed70fa4cc5e68f553db44d0e4c0.png

Objavljeno
pred 2 minutami, Spasky pravi:

Pussiji so od Zarcota navzdol: 

image.png.3ede6ed70fa4cc5e68f553db44d0e4c0.png

Glede na to,da si dal sliko moto gp grida se bus mogu sprijaznit s tem,da ce mislis,da so oni pusiji si ti nevarna,nepremicnina,brez refleksov!

  • Haha 2
Objavljeno
pred 4 urami, Spasky pravi:

Pussiji so od Zarcota navzdol: 

image.png.3ede6ed70fa4cc5e68f553db44d0e4c0.png

Ampak res, uni od Zarcota naprej so se ustrašili, ko so zagledali 300 pa so gas zapirali.. .  :wallbash:

  • Haha 3
Objavljeno
pred 1 uro, Joker pravi:

Ampak res, uni od Zarcota naprej so se ustrašili, ko so zagledali 300 pa so gas zapirali.. .  :wallbash:

Ja kvas pa mislu,da vedno drži...Bolj star bolj nor...

Objavljeno
24 minutes ago, mitiž46 said:

Meni je bila prekinitev dirke malo sporna. Mogoče sem pristranski, ker je ROS imel skor sekundo boljši pace od vseh ostalih, v 2. dirki pa ne, ampak ponavadi se takšne prekinitve v mokrih dirkah niso dogajale. Očitno Silverstone ni bil izjema. Sumljiv je bil tudi timing prekinitve, ko je španec izgubil vodstvo in ROS nakazal, da želi odpeljat naprej, DOV pa dvignil roko. Morda je res prekomerno scalo, nisem bil tam, ampak večino padcev je bilo že nekaj krogov nazaj in tempo ni drastično padel. Vozili so nekje 2 sekundi počasneje od 2. dirke in 15 sekund od rekorda steze, še vedno po kolenu z navadnimi drsniki. Varnost je pomembna, ampak je verjetno bolj nevarno, ko dirkajo v mešanih razmerah in se mora pol grida znajt po svoje na mokri stezi na slick gumah. Je bil pa na nek način razplet tako tudi bolj pravičen, ker se je DOV v 1. dirki nategnil z izborom gum. V vsakem primeru direkcija nima jasno zastavljenega pravilnika, ampak čarajo po svoje kot v neki vaški ligi.

Se strinjam,če pa je že do prekinitve moralo priti,bi pa moralo ostat tako kot je bilo pred prekinitvijo.Se pravi motorje nič pipat in jih dat lepo v park ferme.Razlika ki so si jo dirkači privozili,pa bi se morala upoštevat,v drugem delu.Dovi že ve zakaj je dvignil roko.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, Marcel-F pravi:

Se strinjam,če pa je že do prekinitve moralo priti,bi pa moralo ostat tako kot je bilo pred prekinitvijo.Se pravi motorje nič pipat in jih dat lepo v park ferme.Razlika ki so si jo dirkači privozili,pa bi se morala upoštevat,v drugem delu.Dovi že ve zakaj je dvignil roko.

Tako je včasih bilo, pa so skenslali, meni se zdi bolj prav, tako kot je.

Dovi je bil v času dvignjene roke v vodstvu. Ne vem kako mitiž predvideva, da bi se Rossi odpeljal in daje Dovi napravil napako pri nastavitvah?

Sicer tudi sam nisem pristaš prekinjenih, odpovedanih, prestavljenih dirk, ampak tokrat mislim, da res ni bila slaba odločitev, da so prekinili. Rossi bi verjetno šel v obeh primerih po tleh, ker to pač obvlada...

Objavljeno

ROS je štartal daleč zadaj, zadnjih par krogov je cepal nizke 1:43, RIN in DOV pod 1:44 nista šla. Dvomim, da je DOV taktično čakal, da se mu stopi vsa prednost. Edino, če je vedel, da bo ROS itak padel, ker to obvlada. Prvo dirko je šel z M/S, drugo pa S/S in to je bila verjetno boljša izbira. MAQ je imel z M/M kar težave. Ob manjših padavinah bi bila verjetno drugačna slika in bi tisti s S/S izpadli nesposobni. V 2. dirki sta šla oba nizkih 1:42, je pa verjetno ROS več tvegal, delal napake, tudi padel, DOV pa že malo kontroliral.

Objavljeno

Okoli silikonskih dodatkov, gor/dol lezenja in kdo koga kam f***** ... se pejte obmetavat v kako drugo temo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!