Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

A boste dali mir al bo res treba uvesti mir na silo? Nimam nič proti civilizirani debati na temo žensk v motošportih in matematičnem dokazovanju da je Dakar lažji kot helijev balon. Sam nek nivo bo treba držati. Žaljivih in poniževalnih tonov se ne bo dopuščalo. Hvala za pozornost.

  • Hvala 3
Objavljeno
pred 8 urami, jskrablin pravi:

A boste dali mir al bo res treba uvesti mir na silo? Nimam nič proti civilizirani debati na temo žensk v motošportih in matematičnem dokazovanju da je Dakar lažji kot helijev balon. Sam nek nivo bo treba držati. Žaljivih in poniževalnih tonov se ne bo dopuščalo. Hvala za pozornost.

Če ti ni jasno zakaj to pišemo - zato ker Dakar ni ratal nič druzga kot še ena navadna dirka. Dirka ko dirka. RAzen Marčičeva kalsa kjer so za vse sami me drugi naspiderani motokrosisti in enduristi ne zanimajo, saj imajo podporo moštva tako kot v GP poleg tega da imajo po etapi še čas da si v đakuziju jajčka namočijo. To ni to. IN če to ne raazumeš , oprosti kljub tvojim izkušnjam v enduru ne veš kaj je bil včasih bistvo Dakarja. Noben nobenega ne žali. Sploh pa noben ne ve da ga kdo žali - če pa ne veš pa ne boli.

 

 

Objavljeno
2 minutes ago, Kawl said:

Če ti ni jasno zakaj to pišemo - zato ker Dakar ni ratal nič druzga kot še ena navadna dirka. Dirka ko dirka. RAzen Marčičeva kalsa kjer so za vse sami me drugi naspiderani motokrosisti in enduristi ne zanimajo, saj imajo podporo moštva tako kot v GP poleg tega da imajo po etapi še čas da si v đakuziju jajčka namočijo. To ni to. IN če to ne raazumeš , oprosti kljub tvojim izkušnjam v enduru ne veš kaj je bil včasih bistvo Dakarja. Noben nobenega ne žali. Sploh pa noben ne ve da ga kdo žali - če pa ne veš pa ne boli.

 

 

 Se strinjam, da Originalsi drzijio pravi duh Dakarja in da je to dalec najtezja klasa. Se pa ne strinjam, da bi bilo pa za tovarniske voznike lahko. Ker lahko vec pocivajo, pa vozijo hitreje,  vec tvegajo, po pravilu tudi vec najebejo (poskode). Tudi zmagovalci Dakarja, se valjajo po sipinah, vlecejo mopede ven in zdrzat morjo do cilja... Dve etapi mislim, da moraju tudi sami urejat motor ipd... To ni nikakrsno opravicilo, sam zelo cenim Original klaso. Je pa narobe misliti, da je pa tovarniskim voznikom pa lahko. Vsak sport, na tako viskokem nivoju je zajeban, zelo zajeban. In priti do statusa tovarniskega voznika je tezko. Ce rabis dokaz: Pain je prestopil iz tovarniske ekipe (bil na stopnickah, tretji) in z levo roko, prvic, pometel z vso Originals klaso. Tudi priblizno ne trdim, da so Originals dirkaci slabi (kje pa, problemi na pisti ki jih moras sam resevati hitro pomenijo velike zaostanke, kljub nenormalnim naporom), hocem povedati, da je to neposreden dokaz da so tovarniski dirkaci zelo hitri, ne da si samo kupijo sedez...   Izjav (pa ne tvojih) o zenskah, v bistvu zaljenje, pa ceprav so izjave zasukane, pa sploh ne bom vec komentiral!

Objavljeno (popravljeno)

Premium vozniki...

Sainz 17 zmagal Dakar...

Loeb material spustil(moj večni favorit...povsod na 4 kolesa)

Ker vemo,da so v marsikaterem motošportu tate mate od dirkačev,me zanima v katerem motošportu pa je še kdo dosegel 17 "naslovov"?

Tuk jih oz verjetno ne dosegel ves zpreimek DUNLOP na TT,ki zame nekaj razredov nad vsemi ostalimi!

Nihče ne pravi,da Dakar lahek...verjetno daleč od lahkega...sam po mojem mnenju "nezemljane"nenormalno sposobne preštejemo na prste!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Dakar je pri avtomobilistih jesenska vožnja. Sami odsluženi dirkači, ki seveda še znajo, niso pa več premium.

ko končaš v wrc, se tu zabavaš dalje, le peterhansel je fenomen

Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

Dakar je pri avtomobilistih jesenska vožnja. Sami odsluženi dirkači, ki seveda še znajo, niso pa več premium.

ko končaš v wrc, se tu zabavaš dalje, le peterhansel je fenomen

Sori, jaz na relijih nisem nikogar videl leteti preko sipin, preko skal in na čistem off roudu. Življenje se razvija, prav tako se kariera dirkača spreminja, ko se iz šprinterja prelevi v maratonca. Zmotno je prepričanje, da je nekdo odslužen dirkač, v relliju štejejo desetinke in vse kar je potrebno je potrebno prevoziti stage, ki je mnogo krajši od Dakarskega in ki je na znanem terenu.

Tako da, "odsluženi dirkači" ki so bili specialisti na relliju, gredo s svojjimi iskušnjami na vztrajnostno dirko imenovano Dakar. Kjer ni samo potrebno prevoziti stage, ampak hitro prevoziti 300km  offrouda po brezpotjih, s celim vozilom v najkrajšem možnem času, vmes se ne smejo izgubiti, pa še  komu pomagajo med tem.

Jaz osebno ne gledam na odslužene dirkače kot na nekaj, kar je mimo, kar ne more več tekmovati, le tekmujejo drugje in na drugačen način.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

v wrc je marsikaj drugega, na polno seveda :)

jaz vidim samo odlužene na Dakarju...ki se prej takole skakali, zdaj se pa igrajo v peskovniku :) 

 

Objavljeno

sej ne rabim dat posnetkov z Dakarja mar ne......al ja...malce vpogleda v celotno dolžino in nadčloveške napore

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, DAMI34 pravi:

.

Tako da, "odsluženi dirkači" Kjer ni samo potrebno prevoziti stage, ampak hitro prevoziti 300km  offrouda po brezpotjih, s celim vozilom v najkrajšem možnem času, vmes se ne smejo izgubiti, pa še  komu pomagajo med tem.

.Jaz osebno ne gledam na odslužene dirkače kot na nekaj, kar je mimo, kar ne more več tekmovati, le tekmujejo drugje in na drugačen način

Točno tako!

Nekoč premium dirkači lahko in imajo čas še pomagat drugim tako superiorni so!Evo še sam si napisal..Pač dirkajo med amaterji...Meni se zdi bolj naporno zapomnit vsak kamenček na Peaks Peak....Loeb,Guy Martin....in peljat na polno kot voziti na potovanju imenovanem Dakar...

 

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Sori, jaz na relijih nisem nikogar videl leteti preko sipin, preko skal in na čistem off roudu. Življenje se razvija, prav tako se kariera dirkača spreminja, ko se iz šprinterja prelevi v maratonca. Zmotno je prepričanje, da je nekdo odslužen dirkač, v relliju štejejo desetinke in vse kar je potrebno je potrebno prevoziti stage, ki je mnogo krajši od Dakarskega in ki je na znanem terenu.

Tako da, "odsluženi dirkači" ki so bili specialisti na relliju, gredo s svojjimi iskušnjami na vztrajnostno dirko imenovano Dakar. Kjer ni samo potrebno prevoziti stage, ampak hitro prevoziti 300km  offrouda po brezpotjih, s celim vozilom v najkrajšem možnem času, vmes se ne smejo izgubiti, pa še  komu pomagajo med tem.

Jaz osebno ne gledam na odslužene dirkače kot na nekaj, kar je mimo, kar ne more več tekmovati, le tekmujejo drugje in na drugačen način.

  Dodal bi samo tole: Loeb ni nehal ker je bil odsluzen, ampak ker je pac rabil nov izziv... Ce nekdo misli da je Loeb odsluzen, se krepko moti. Pa ne samo on, mimogrede...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ogier ga je že lepo pral ko sta bila skupaj in bil neubogljiv, zato je moral proč, kjer hara z nonpsa vozili

Objavljeno
pred 3 urami, sesir pravi:

Premium vozniki...

Sainz 17 zmagal Dakar...

Loeb material spustil(moj večni favorit...povsod na 4 kolesa)

Ker vemo,da so v marsikaterem motošportu tate mate od dirkačev,me zanima v katerem motošportu pa je še kdo dosegel 17 "naslovov"?

Tuk jih oz verjetno ne dosegel ves zpreimek DUNLOP na TT,ki zame nekaj razredov nad vsemi ostalimi!

Nihče ne pravi,da Dakar lahek...verjetno daleč od lahkega...sam po mojem mnenju "nezemljane"nenormalno sposobne preštejemo na prste!

od kod si to potegnil??? ker jaz res ne najdem teh podatkov.. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Dakar_Rally

http://netstorage.lequipe.fr/ASO/motorSports_dak/DAK-GuideHistorique-UK-PROD Interactif.pdf

največ zmag ima petehansel 6+7 = 13 .. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, thumper pravi:

od kod si to potegnil??? ker jaz res ne najdem teh podatkov.. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Dakar_Rally

http://netstorage.lequipe.fr/ASO/motorSports_dak/DAK-GuideHistorique-UK-PROD Interactif.pdf

največ zmag ima petehansel 6+7 = 13 .. 

https://www.avto-magazin.si/moto/novice/mm-sport/dakar-2018-walkner-prvic-ktm-sedemnajstic-sainz-drugic/

 

 

Se oproščam...zdaj vidu,da ktm sedemnajstič...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
8 hours ago, sesir said:

Točno tako!

Nekoč premium dirkači lahko in imajo čas še pomagat drugim tako superiorni so!Evo še sam si napisal..Pač dirkajo med amaterji...Meni se zdi bolj naporno zapomnit vsak kamenček na Peaks Peak....Loeb,Guy Martin....in peljat na polno kot voziti na potovanju imenovanem Dakar...

 

  Tebi se zdi 8 minut bolj naporno kot 8 ur?  V pesku, skalah ipd?  Ce ti tako reces, bo pa ze drzalo....

   Tale mozakar, pa zacuda pravi, da je bil Dakar najtezji rallye kar jih je vozil. Glede na to, da je bil tudi rekorder Pikes Peaka (in si je moral zapomniti vec kamenckov na cesti kot Loeb) , da je zmagoval WRC in Dakar, mislim, da bom raje verjel njemu kot tebi...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
9 hours ago, Snecer said:

v wrc je marsikaj drugega, na polno seveda :)

jaz vidim samo odlužene na Dakarju...ki se prej takole skakali, zdaj se pa igrajo v peskovniku :) 

 

 Dvakrat poskocjo, pa grejo spat... Na Dakarju je pa treba 500km odpelat... 14dni skup

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

Afriko vidijo samo iz letala.

Ne vem, zakaj se imenuje še Dakar.

 

pred 13 minutami, jvalant pravi:

  Tebi se zdi 8 minut bolj naporno kot 8 ur?  V pesku, skalah ipd?  Ce ti tako reces, bo pa ze drzalo....

   Tale mozakar, pa zacuda pravi, da je bil Dakar najtezji rallye kar jih je vozil. Glede na to, da je bil tudi rekorder Pikes Peaka (in si je moral zapomniti vec kamenckov na cesti kot Loeb) , da je zmagoval WRC in Dakar, mislim, da bom raje verjel njemu kot tebi...

tisto je bil pravi Dakar

Objavljeno (popravljeno)
24 minutes ago, Snecer said:

Afriko vidijo samo iz letala.

Ne vem, zakaj se imenuje še Dakar.

 

tisto je bil pravi Dakar

Cudno... Carlos Sainz, eden od stare garde, je pa letos povedal tole: " Najtezji rallye kar sem jih kadarkoli odpeljal..." Dakar je sel iz Afrike ker so razni revolucionarji ipd streljali nanje, ugrabljali ljudi in grozili... Ime Dakar je pa blagovna znamka in pac ostaja. Se to, vozniki ki so vozili tudi po Afriki, pravijo, da je Dakar v j. Ameriki tezji on bolj zajeban...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)
pred 42 minutami, jvalant pravi:

  Tebi se zdi 8 minut bolj naporno kot 8 ur?  V pesku, skalah ipd?  Ce ti tako reces, bo pa ze drzalo....

   Tale mozakar, pa zacuda pravi, da je bil Dakar najtezji rallye kar jih je vozil. Glede na to, da je bil tudi rekorder Pikes Peaka (in si je moral zapomniti vec kamenckov na cesti kot Loeb) , da je zmagoval WRC in Dakar, mislim, da bom raje verjel njemu kot tebi...

Sneci...Dakar se lahko pelje počasi.. Peaks peak ali meni še huje TT pa si ves,čas na 105% in vsaka napakica ti vzame življenje,kot ničkolikim pred teboj...

Recimo Dunlop,ko zmagal TT dan predtem pa mu na njem umrl oče...

Po mojem ni primerjave...

Bolj naporno,talentiran,finančno se že na Grobniku peljat pod 1.37 kot pa 10ur fijakat po gozdu,potokih,skalah recimo to probal in trdim!

In ta ni šel na Dakar fijakat med amaterje,pač pa po zmago!Veš je razlika a te "ženska" napere ali ti napereš vse!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

Sneci: Res ne veš ali se samo delaš intelektualno inferiornega?

Tolko sranja, kot ste ga tu nasrali okoli tega Dakarja, težko najdeš na normalnem forumu.

Dakar je pač blagovna znamka, kot je npr. Monako v F1, čeprav je daleč  od resne dirke, saj ni mogoče prehitevati.

Dejstvo je, da je drugačen od vseh drugih relijev in specifičen po dolžini in trasi, zato se ga udeležujejo drugačni dirkači. Ali so boljši ali slabši od prvakov posameznih kategorij sploh ni pomembno. Je pač Dakar (ki je nekoč bil dirka Paris - Dakar, ko pa je Senegal in okolica postal prenevaren, so se preselili v Latinsko Ameriko (kjer vsi govorijo latinščino).

Pri jadranju imaš več kategorij jadrnic, pa Ameriški pokal, pa Volvo Ocean, pa dirka okoli sveta, pa sedaj primerjaj premium jadralce in ostale. Ali kolesarska dirka čez Ameriko, kjer je Robič zmagoval, pa na kronometru ne bi prišel  niti med prve 3.

V glavnem en kup je specifičnih tekem v različnih športih, kjer sodelujejo različni športniki, vsakega pa lahko spoštujemo že zaradi tega, ker se loti takšnega podviga (tudi motoristov, ki vozijo okoli sveta ali čez Sibirijo ali Afriko ali kjerkoli že.

Zato mislim, da podcenjevanje ni na mestu, razen, če si s tem dvigujete svoj ego. Jaz svojega ne rabim.

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno

Res ne vem, zakaj je potrebno primerjat Dakar z drugimi dirkami...Dakar je Dakar.

Me pa malo moti superiornost KTM-a...kot bi šlo za režirano predstavo oz., plačano...vsaj kdaj bi lahko zmagal drug motocikel. Zakaj so letos odpovedali 11 ali 12 etapo (ne vem na pamet) za motoriste, ko je začel Benavides zmanjševati razliko za Walknerjem...tam bi na domačem terenu verjetno veliko pridobil...pa eno leto, ko so nekateri tekmovalci namerno ali nenamerno zapeljali Barredo na napačno pot. Nimam nič proti KTMu in verjamem, da je dober motor samo taka "premoč" je že malo čudna, ker je pozadi, če ne drugega, veliko sreče :hmm:

Objavljeno
pred 9 urami, sesir pravi:

Meni se zdi bolj naporno zapomnit vsak kamenček na Peaks Peak....Loeb,Guy Martin....in peljat na polno kot voziti na potovanju imenovanem Dakar...

Vprašaj Loeba če bi se vsedel na moped in ga zategnil 170 km/h+ preko popolnoma neznane podlage. In dobro poslušaj razlago zakaj tega ne bo nikoli naredil.

pred 30 minutami, Darko3g pravi:

Dejstvo je, da je drugačen od vseh drugih relijev in specifičen po dolžini in trasi, zato se ga udeležujejo drugačni dirkači. Ali so boljši ali slabši od prvakov posameznih kategorij sploh ni pomembno. Je pač Dakar (ki je nekoč bil dirka Paris - Dakar, ko pa je Senegal in okolica postal prenevaren, so se preselili v Latinsko Ameriko (kjer vsi govorijo latinščino).

Eni so pač ostali na nivoju osnovnošolskih debat o tem čigav foter je najmočnejši. In se derejo luzer za maratoncem, ker je počasen ko sto mater na šprintu in amater za šprinterjem ker ga na maratonu pobere po kakem kilometru al pa dveh. Itak so vedno najpametnejši oni, ki imajo najmanj pojma.

 

pred 4 minutami, vandrovec pravi:

Me pa malo moti superiornost KTM-a...kot bi šlo za režirano predstavo oz., plačano...vsaj kdaj bi lahko zmagal drug motocikel.

KTM je primarno še vedno offroad znamka. Pa ker so pametni in vejo da je Dakar tudi igra izpadanja, imajo temu primerno zasedbo.

 

pred 5 minutami, vandrovec pravi:

Nimam nič proti KTMu in verjamem, da je dober motor samo taka "premoč" je že malo čudna, ker je pozadi, če ne drugega, veliko sreče :hmm:

Preveri kako so prišli do omejitve prostornine na 450 kubikov. Pa je KTM vseeno še vedno premagal (in še premaguje) konkurenco, ki je spremembo zlobirala.

Objavljeno
20 minutes ago, vandrovec said:

Res ne vem, zakaj je potrebno primerjat Dakar z drugimi dirkami...Dakar je Dakar.

Me pa malo moti superiornost KTM-a...kot bi šlo za režirano predstavo oz., plačano...vsaj kdaj bi lahko zmagal drug motocikel. Zakaj so letos odpovedali 11 ali 12 etapo (ne vem na pamet) za motoriste, ko je začel Benavides zmanjševati razliko za Walknerjem...tam bi na domačem terenu verjetno veliko pridobil...pa eno leto, ko so nekateri tekmovalci namerno ali nenamerno zapeljali Barredo na napačno pot. Nimam nič proti KTMu in verjamem, da je dober motor samo taka "premoč" je že malo čudna, ker je pozadi, če ne drugega, veliko sreče :hmm:

 Lej, zgubili so takrat, ko so se izgubili.... nikjer ne pise, da bi Benavides sploh bil hitrejsi. Zmanjseval jo je predvsem zato, ker je Walkner tolk pameten, da ni tvegal in je pac vsako etapo pustil tistih 5 minut... Na koncu je sta tudi Price in Meo prisla zelo blizu Benavidesa, pa se je mozakar res pomatral na zadnji etapi... Honda in Yamaha imata par motorjev, KTM jih ima vec, in tudi zelo podpirajo netovarniska mostva, tudi zato, da imajo povratne informacije od 50 voznikov, ne od treh...

Objavljeno

ampak letos motorji v ospredju niso nič crkovali. odstopi so bili posledica padcev, poškodb in izmučenosti.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, jskrablin said:

KTM je primarno še vedno offroad znamka. Pa ker so pametni in vejo da je Dakar tudi igra izpadanja, imajo temu primerno zasedbo.

 

Preveri kako so prišli do omejitve prostornine na 450 kubikov. Pa je KTM vseeno še vedno premagal (in še premaguje) konkurenco, ki je spremembo zlobirala.

  Tisto takrat je bilo kar malo zlobno... se spomnim

3 minutes ago, BRANE said:

ampak letos motorji v ospredju niso nič crkovali. odstopi so bili posledica padcev, poškodb in izmučenosti.

 Hm res ni bilo veliko problemov, ja... Ena Honda je crknla in se celo vzgala, se mi zdi...

 

Popravljeno . Popravil jvalant

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!