a79 Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 Zanima me, ce ima kdo cipiran avto, kako se obnese, kdo je delal?? Aja, chip tuning ali chip box? Mnenja, izkusnje?
sesir Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 Mi dali na "novem" peugeot 2.2d poraba malo padla in lepše potegne...frend dal na "novem" vw pasat tdi...avtomatik lepše menjal...ko sem vprašal za rabljen avto so se smejali "kaj hočem sam šravfat še..." Vsi čip za cca 500eu... Drugo je "čipiranje" mitsubishi lancer evo...
a79 Objavljeno Januar 17, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 Bi dal v V60 s 150k km prevozenih...
sesir Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 pred 6 minutami, a79 pravi: Bi dal v V60 s 150k km prevozenih... Podobno vprašal za vw tdi in mi mehaniki odsvetovali...
XTR Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 (popravljeno) 29 minutes ago, sesir said: Podobno vprašal za vw tdi in mi mehaniki odsvetovali... Razlog? Vztrajnik? Kateri motor, 2.0 tdi? Popravljeno Januar 17, 2018. Popravil XTR
boych Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 Že 100 kkm leti čipirani BMW 116d ko sneta sekira brez vsakih problemov. Je pa res, da imata 116d (116 KM) in 120d (170 KM) enaka motorja in so konji samo software-sko zaprti... Čipiranje je bilo narejeno z zamenjavo software-a ...
sesir Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 (popravljeno) pred 1 uro, XTR pravi: Razlog? Vztrajnik? Kateri motor, 2.0 tdi? Vprašal za 2.0tdi 101 konj...aja reku,da turbina bo hitro šla,ker že 180.000 km...nisem pavful neki ker brez veze bleknik...moje mnenje je,da predrago za na rabljen avto že brez,da kaj crkne...se na na peugeot pozna finančno,ker poraba 1l nižja... Popravljeno Januar 17, 2018. Popravil sesir XTR 1
XTR Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 Just now, sesir said: Vprašal za 2.0tdi 101 konj... Za ta motor ne bi vedel. 2.0 TDI 120KM (Audi A4 - 2011) pa dela brezhibno zadnjih 100kkm (na 150kkm podlage). Odprt je na 155KM in 348 Nm navora. Po optimizaciji je drug avto. V osnovi ima predolge prestave za tako majhno moč motorja in se je vlekel kot megla. Samo 155KM pa zaradi lažnega preplaha, ker naj bi "drsela sklopka". Očitno se je sama popravila.. 2 hours ago, a79 said: Bi dal v V60 s 150k km prevozenih... Predlagam ti Tunerc-a. Meni je naredil ok na obeh, na kolnkišti (1.9 TDI Touran) in na A4. Naredi meritev na valjih pred in po posegu. Kor13 in mazda6 2
XTR Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 26 minutes ago, sesir said: Vprašal za 2.0tdi 101 konj...aja reku,da turbina bo hitro šla,ker že 180.000 km...nisem pavful neki ker brez veze bleknik...moje mnenje je,da predrago za na rabljen avto že brez,da kaj crkne...se na na peugeot pozna finančno,ker poraba 1l nižja... Jaz sem dal Tourana pri 200kkm. Turbina je bila že menjana (2x do 90kkm, tretja je bila pa očitno dobra). Vztrajnik-enomasni, menda sta že dva pred tem odpovedala, pa avto ni bil navit. Koliko je avto potem zdržal pa ne vem, ker sem ga prodal po 7kkm. Ni bilo nobenih zadržkov pri optimizaciji. sesir 1
zan0088 Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 Nekateri pojasnijo, da nekih zamasenih krip iz katerih se ze zdaj vse kadi ni smotrno cipirat. Ce pa ti ves, da je avto bil lepo vozen, da ne zalivajo sobe, da ne kadi, da je poraba normalna, ne zre olja in so ''vitalni znaki'' OK, potem nima veze, tudi ce jih ima 200kkm. Se je pa treba zavedat da potem ni dobro podn gas tiscat v 1,2,3 prestavi in se izzivljat, itak parkrat probas pa ni panike, potem te pa itak mine, se zacnes lepo vozit z obcutkom, navdusen nad malo vec navora, kjer ti ga je manjkalo, vidis lepso porabo in to je to. Boljsa izbira pa sigurno je tuning od boxa, ker je individualen, in to tuning pri takem, ki ima valarje, da vidi feedback. XTR in mazda6 2
a79 Objavljeno Januar 18, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Januar 18, 2018 Ce se odlocim, ga bo dobil Tunerc v roke, mi je zadnc v detajle razlagal o cipiranju... Najbrz obvlada, tud marskaj dobrega sem na ostalih forumih prebral od njega, pa se drago ni (300€)... mazda6 1
mazda6 Objavljeno Junij 21, 2019 Opozori Objavljeno Junij 21, 2019 Pozdrav! Naj povem....poznam lastnika Renault Lagune L 2010. Pri nakupu je imela cca 100kkm in je že bila čipirana iz 150ks na 200ks...sedaj jih ima 250kkm...nobenih kakršnih koli težav!! (ne sklopka, vztrajnik, turbo....NIČ!!) Res pa je, da se vozi zmerno-normalno...brez izživljanja! Sam sem na tem, da si čipiram Mazdi 6 2010L 2,2D, 129ks....na 200ks! :P Ima 182kkm...vozim povsem normalno! Je/bo pa fajn,ko bo nekoliko več moči in navora....za prehitevat! Seveda imam pomisleke glede vzdržljivosti mehanskih delov... kajti 200ks je plafon! Pa mislim, da je še vedno v notranjih mejah vzdržljivosti-kolikor dopušča tovarna. Saj čez "rob" itak nebi šel "čipmajster". Bo pa fajn, ker bo "neomejeno" moči/navora....pri mojem stilu vožnje! Še en primer Mazda CX 5, L 2014, 175ks automatik, diesel...čipirana na 210ks...poraba manjša za 1L (povedal lastnik avta) Sam se tudi nagibam k Tunercu! Je sosed dal k njemu prejšnjo in bo tudi zdejšno mazdo
a79 Objavljeno Junij 21, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Junij 21, 2019 Iz 129 na 200 pa ne vem, ce bo slo. Vprasanje, ce ti bo hotel pri tej kilometrini cipirat. Sicer pa je meni cipiral iz 136KM na 169KM volva v60. Lahko recem, da sem zadovoljen z njegovim delom, cipirano imam vec kot leto. Porabe ne morem komentirat, ker sem ga dal njemu kmalu po nakupu, pri cca 154k km...
Zok Objavljeno Julij 29, 2019 Opozori Objavljeno Julij 29, 2019 Vcasih sem jih celo izdeloval - iz kopirane sheme ene nemske zadeve za common rail dizle je na koncu nastala evolucija, ki se je kasneje prelevila v lastno konstrukcijo. Precej ucinkovite zadeve za euro 3 motorje, euro 4 pogojno, karkoli novejsega pa je ze toliko ekolosko sporno, da obstaja moznost tezav z DPFjem. Vseeno pa so ti boksi vsaj eno stopnicko nize od pravega remapa.
bobiboss Objavljeno Julij 31, 2019 Opozori Objavljeno Julij 31, 2019 Ob 29. 7. 2019 ob 21:32, Zok pravi: Vcasih sem jih celo izdeloval - iz kopirane sheme ene nemske zadeve za common rail dizle je na koncu nastala evolucija, ki se je kasneje prelevila v lastno konstrukcijo. Precej ucinkovite zadeve za euro 3 motorje, euro 4 pogojno, karkoli novejsega pa je ze toliko ekolosko sporno, da obstaja moznost tezav z DPFjem. Vseeno pa so ti boksi vsaj eno stopnicko nize od pravega remapa. in kakšne so razlike med tema dvema sistemoma?
Zok Objavljeno Julij 31, 2019 Opozori Objavljeno Julij 31, 2019 (popravljeno) Boks ti samo dvigne tlak nafte. Pravi remap ti ga dvigne le kadar je potrebno, kolikor je potrebno, obenem pa tvigne tudi tlak polnjenja (tlak turbine) - ponovno kadar in kolikor je potrebno... ...remap je celovita resitev, tuning boks pa samo "laze" racunalniku, da le ta popravi svojo komando regulatorju tlaka tako, da je tlak visji. Popravljeno Julij 31, 2019. Popravil Zok maxxa 1
bobiboss Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 torej se remap naredi direktno v avtomobilskem računalniku dočim box je nek vmesni element če prav razumem...
Bmw116d Objavljeno November 11, 2019 Opozori Objavljeno November 11, 2019 Rad bi dal cipirat bmw 116d..pa nevem kam priporočila... Avto ima 150.000 km... Gledam morendi chip tuning kjer bi naložili remap iz 120 na 190 konjev... Za 280e
axaQ4 Objavljeno November 12, 2019 Opozori Objavljeno November 12, 2019 (popravljeno) Priporocam Enigma Motorsport v Ljubljani. Popravljeno November 12, 2019. Popravil axaQ4
mazda6 Objavljeno December 11, 2019 Opozori Objavljeno December 11, 2019 Ob 12. 11. 2019 ob 7:39, axaQ4 pravi: Priporocam Enigma Motorsport v Ljubljani. Ali lahko kaj več poveš o omenjenem izvajalcu? Kar pač veš...si slišal, veš za primere čipanja...itd itd.. Hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se