SILVA MESOJEDEC Objavljeno Februar 2, 2018 Opozori Objavljeno Februar 2, 2018 Pozdravljeni. Še ena novinka se obrača na vas. Vem, da ste veliko napisali o tem ampak bi vas res rada prosila, če mi svetujete. To bo moj prvi motor. Odločam se med Yamahinimi modeli skuterja 50 ccm Neo's 2T ali 4T in Aerox 2T ali 4T. Kaj mi vi svetujete glede modela in glede 2 ali 4 taktnega? Sama sem čista začetnica in nimam pojma, zato bi mi vsaka pomoč prišla prav. Hvala za vsak odgovor in nasvet. Silva
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 3, 2018 Opozori Objavljeno Februar 3, 2018 Zdravo. Bom jaz napisal, ko imam najmanj pojma o “sesalcih”, če ti drugi ne dajo informacij. Meni so pred davnimi leti svetovali takole: Prvo moraš vedeti zakaj ga boš uporabljala. Za mestno vožnjo je bolje 4T za periferijo in dalše razdalje pa 2 T. Kateri model boš pa izbrala je pa tvoja odločitev. Vzami tistega, kateri ti je bolj udoben in ti je bolj všeč.
SILVA MESOJEDEC Objavljeno Februar 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Februar 5, 2018 Hvala za odgovor. Lp Silva
sesir Objavljeno Februar 5, 2018 Opozori Objavljeno Februar 5, 2018 pred eno uro, SILVA MESOJEDEC pravi: Hvala za odgovor. Lp Silva Stroškovno vzameš 4t...manj pije in manj kvari a gre 45... 2t več stroškov,z lahkoto gre bolj...
SILVA MESOJEDEC Objavljeno Februar 6, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2018 Hvala za odgovor.
jurejakopin Objavljeno Marec 19, 2018 Opozori Objavljeno Marec 19, 2018 Bolje je 2T, manj vzdrževanja
matteo462 Objavljeno April 24, 2018 Opozori Objavljeno April 24, 2018 Si že izbrala favorita? Glede dvotaktnih,...jih je čedalje manj zaradi ustreznega euro standarda. Izogibaj se kitajskim strojem, vkolikor se ne želiš še za mehanika izučiti. Sym in Kymco sta pa solidna Tajvanska proizvajalca, z preverjenimi mašinami, široko servisno mrežo in dobavljivimi rezervnimi deli. Zanjimiv je tudi Peugeot Kissbee (okrog 1500eur novi) ima pa mašino od Sym.
RobiRoberto Objavljeno April 25, 2018 Opozori Objavljeno April 25, 2018 Na žalost jaz s svojim SYM SYMPLY nisem zadovoljen, oziroma sem bil, dokler mi ni "zaribal", od takrat naprej mi ga pa na servisu ne morejo (ne znajo) popraviti, da bi deloval tako kakor je pred okvaro. Dokler je še deloval tako kakor mora, sem z njim naredil tudi nekaj precej več kakor 100 kilometrskih voženj, sedaj se pa z jim ne upam več peljati skoraj nikamor. Upam, da bojo mehaniki po prvem maju "v povezavi" uvoznikom odkrili, zakaj moj skuter ne pelje več tako, kakor je preden "mi je zaribal", za kar vzroka sploh ne vem. Servisna mreža za SYM je pa v Sloveniji res zelo velika.
matteo462 Objavljeno April 25, 2018 Opozori Objavljeno April 25, 2018 Uf nekaj cesar si nisem zelel prebrat preden dam 2jurja za moped :-) To je največji problem ko zariba motor, cilindra in bata ni problem zamenjat, tezava je zakaj je ze v startu zaribalo. Skoda, kupis nov moped, zato da ne bos imel tezav, na koncu se pa par mesecev ne vozis, zato da ugotovijo kaj sploh je narobe. pa zanjimivo da ravno sym, ki se na veliko hvali kako imajo cilindre samo iz enega kosa in nek poseben namaz ki zmanjsa trenje. Kaj bi p ti vzel ce bi seenkrat kupoval do 2k€v
RobiRoberto Objavljeno April 26, 2018 Opozori Objavljeno April 26, 2018 Ničesar ne bi vzel, ker je bil ta naprodaj v Merkatorju, kar na nekaj obrokov.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se