Popularna objava Luka66 Objavljeno Marec 29, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 (popravljeno) Dnevnik motorista: Sicilija Lanska moto sezona je bila morda moja najbolj pestra do sedaj, saj sem si privoščil tri daljša moto ture, v začetku poletja, junija zanimive tri tedne Maroka, avgusta uživaška dva tedna po Balkanu, vmes naj bi bila dopustniška še Sicilija, ta mi bo na žalost ostala v grenkem spominu, zato sem se odločil, da v opomin bodočim moto popotnikom v te lepe kraje opišem dogajanje, ki je nam z ženo prineslo vse kaj drugega, kot prijetno, dopustniško moto turo, predvsem stres. Po mojem prihodu iz Maroka so se ravno začele šolske počitnice in žena je predlagal, da si privoščiva moto dopustovanje na Siciliji, nekoliko me je presenetila s ciljno destinacijo, vendar sem se strinjal, saj sva običajno na takih moto potovanja uživala, kamorkoli sva se peljala. Poservisiral sem motor, menjal gume, ter preko spleta za teden dni naprej rezervirava trajekt v eno smer (za nazaj še nisva imela splanirane trase, odvisno od trenutnega počutja in želja) iz Civitavecchie pri Rimu, odhod ponedeljek 20:30, prihod v torek 10:30 Palermo (pristanišče Termini Imerese), Sicilija. V tednu dni sva si pripravila vse potrebno za pot, podrobneje splanirala ruto, glede na to, kaj sva si želela ogledat v dveh tednih na Siciliji, kolikor sva planiral ostati tam. O Siciliji nebi tratil časa in prostora, saj je bilo o njej v različnih medijih praktično napisano vse. Prvi dan, ponedeljek: KTM je bil natovorjen in pripravljen, odhod od doma 7:30, na Trojanah obvezno kavica in krof, nato pa tranzit po AC do Civitavecchie, skupaj 790km, s postanki za pijačo in jedačo, sva prišla panirano tri ure pred odhodom, z vaucherjem sem v luki prevzel karte in prišla pred rampo trajekta dve uri pred odhod. Na čelu kratke kolono vozil so bili štirje italijanski motoristi, tako, da sem zapeljal zraven in ravno, ko sva snela čeladi in slekla jakni se je pričelo vkrcanje, ki je potekalo hitro in v pol ure sva bila s prtljago v kabini. Bilo je presenetljivo malo vozil, glede na to, da se je v Italiji začel ˇferragostoˇ. Še pred večerjo sva na palubi ob sončnem zahodu opazovala izplutje ladje. Drugi dan, torek: ob 10 uri pristanek ladje in izkrcanje v portu Termini Imerese zraven Palerma je potekalo hitro in že čez dobro uro sva pila super naravno limonado v starem delu Palerma, motor sem imel parkiran v bližini, ni bilo nadležnega turističnega vrveža, vse precej umirjeno in, če izvzamem promet, ki je milo rečeno kaotičen, priznam, da mi je stari del Palerma deloval prav prijetno, trdnjava kot iz piratskih filmov, ter ne tako umazano in zatrpano s smetmi, kot sem bral in pričakoval, da bo. V vseh lokalih je možnost wi-fi in po netu sva si rezervirala sobo z zajtrkom in garažo za motor v mestu Trappani na zahodu Sicilije. Naredila sva še moto ogled Palerma, ter se nato odpeljala v notranjost otoka do mesta Corleone, spila kavo ˇpri botruˇ v Baru Vitelli, nič kaj drugega ni tam za pogledat. Še preden se je začelo mračiti sva prispela do privatne hiše na obrobju mesta Trappani, kjer sva rezervirala sobo, lepo urejeno, motor v garažo, tuš, preobleč in v bližnjo restavracijo na večerjo, okusne ribice. Cena 50€ za dva z zajtrkom. Tretjin dan, sreda: po zajtrku posediva na vrtu in preletiva plan, načrtovala sva pot ob obali do mesta Agrigento in tam ogled doline templjev, zato rezervirava sobo v bližini mesta ob morju, na slikah je bilo videti super, ko prispeva tja sva prijetno presenečena, v reali je bilo še bolje. Lepa velika zgradba, vila z zemljiščem, vse ograjeno z visoko ograjo, varovano s kamerami, za vozila nadstrešek, lep vrt, pred stavbo približno dva metra pod nivojem v skalnem okolju odprt bazen, masažni bazeni, savne, res hudo dobro in urejeno, za počitek in razvajanje. Vse skupaj me je spominjalo na angleška posestva, le, da je bilo v mediteranskem okolju. Cena za dva 70€ z zajtrkom, glede na prijetno okolje, se dogovoriva z lastnico za dve nočitvi, ker niso bili polno zasedeni, le dva para iz Anglije. Motor pustiva kar pred vhodom, se razpakirava in odpraviva do mesta peš na večerjo, ni bilo polno ljudi, vse mirno, sva se moral potruditi, da sva našla odprto restavracijo in pojedla ribe na žaru, zame premala porcija, tako, da na ulici še pico to go, da sem bil sit. Ko prideva nazaj, si privoščiva nočno kopanje in yacuzzi z vonjem slanega ocena v zraku, sproščujoče…. Na vrtu se zagovoriva z Angleži pozno v noč, ki so seveda pregovorno vljudni in prijazni sogovorniki, dobro poznajo Slovenijo in cenijo nas Slovence, godi ta občutek, a hkrati, da misliti, da nas drugi bolj cenijo, kot samo sebe. Četrti dan, četrtek: po zajtrku se s taxijem peljeva do doline templjev in si vzameva čas za ogled fascinantne arhitekture zgradb, ter gradbene in oblikovalske presežke Rimljanov, ki še sedaj kljubujejo času, res vredno ogleda, kar nekaj za prehodit in videt, bilo je vroče in turistov ni bilo veliko. Pozno popoldan se vrneva do nastanitve, večerja in nočno kopanje v bazenu. Za nama je bil prijeten dan. Peti dan, petek: dopoldan se odločiva, da se zapeljeva do mesta Gela, ki leži na jugu otoka, kjer so lepe peščene plaže, ter se tam par dni predajava sončnim žarkom in kopanju v morju, po želji pa narediva kakšen moto izlet v okolico. Nekaj časa se voziva ob obali, nato zavijem nekoliko v notranjost, ceste se vije po razgibani pokrajini, čez doline so na lokalni cesti zgrajeni viadukti, na hribčkih so skrbno obdelani vinogradi in oljčni nasadi, nekateri imajo tudi umetno namakanje. Okrog 17 ure prispeva v Gelo, v mestu je bila nepopisna prometna gneča, ozke enosmerne ulice, promet pa kaotičen, pregret beton in asfalt, vročina še vedno blizu 40 stopinj, stojiva v kolini, pod čelado mi kaplja od nosa, medtem, ko se tri avte naprej penzionist v stari Pandi mirno pogovarja z moškim na ulici in zadržuje vse daljšo kolono za sabo, vsi trobijo vendar se človek na da motiti. Mimo ni šlo, ni bilo prostora, zaradi parkiranih vozil na obeh straneh in stranskih kovčkov na motorju. Gledam na uro, po dobrih 10min se zmenita in stric odpelje naprej, za nas čisto noro, za Sicilijo očitno ne. Uro in pol rabiva, da prideva do stavbe, kjer sva imela rezervirano sobo z zajtrkom in seveda garažo za motor, same ozke enosmerne ceste in navigacija zmedena. Hiša je bila v tretji vrsti od ceste, ki je bila povsem ob peščeni obali. Parkiram meter od vhodu na pločniku, cesta mimo je bila ozka enosmerna, komaj sva dočakala, da snameva čeladi in slečeva jakni, prepoten pozvonim. Odpre lastnica, kljub temu, da sva rezervirala sobo z garažo, je nekoliko presenečena, da sva z motorjem, prepričana je bila, da prideva z avto, na obrazu ji je bilo videti, da ji to ni bilo všeč. Govorila, je relativno dobro angleško, kar je bilo na otoku redkost, kasneje sem izvedel, da je priseljenka iz Romunije in tukaj poročena. Predlagala, je, da kar takoj odpeljem motor v garažo, nisem se strinjal saj sva bila povsem prepotena. Odločil sem se, da bova prvo prenesla prtljago v sobo, se stuširal in potem odpeljal motor v garažo. Opazil sem njeno nelagodje, predlagala je, da premestim motor na drugo stran cestišča, kjer, ga bo lahko videla z balkona in ga priklenem ob ograjo, dokler ga ne odpeljem v garažo. Takrat bi mi moralo klikniti v glavi, da sva ob napačnem času, na napačnem mestu, pobrati šila in kopita, ter si poiskat drugo lokacijo. No bil sem, kot pravi žena ˇpreveč pametenˇ, motor sem pustil pred vhodom na pločniku, snel sem tank torbo, iz obeh stranskih kovčkov sem vzel torbe s prtljago, krmilo sem povsem obrnil v levo, ga zaklenil, okrog zadnjega kolesa pa namestil še ˇBullock snacke lockˇ ključavnico, ki je podobna, kot veriga, le da je močnejša, ker je izdelana iz močnih ploščatih profilov in tako praktična za zlaganje, saj zavzame manj prostora. Vzel sem vso prtljago z motorja in jo nesel v prvo nadstropje, kjer sva imela lepo urejeno sobo s teraso in krasnim razgledom proti morju, ter dolgo peščeno plažo. V pol ure se urediva, žena ja bila tokat za spremembo hitrejša, sam sem bil še na stopnišču, ko je ona že odprla vhodna vrata in zagledala dva tipa ob motorju, ki sta jo ucvrla po ulici in izginila v uličicah. Ko sem stopila iz hiše mi je žena povedala kaj se je zgodilo, sem pogledal motor in takoj opazil, da krmilo ni več v skrajni levi legi, tako kot je bilo zaklenjeno, v trenutku mi je postalo vroče in po glavi so mi bliskovito rojile različne misli, jasno mi je bilo, da so nepridipravi opravljali svoje delo na mojem motorju. Stopim do motorja, krmilo se je premikalo, torej ni bilo več zaklenjeno in, ko sem vstavil ključ v kontaktno ključavnico le tega ni bilo več mogoče zavrteti in zagnati motorja. Xeba… motor je bil praktično nevozen…….razmišljam kaj mi je storiti..... jasno mi je bilo, da bila kontaktna ključavnica namenoma poškodovana, tako motorja ni bilo mogoče več zagnati, bil je nevozen, ter ˇpripravljen za nočni odvozˇ. Ravno takrat pride lastnica, razložil sem ji kaj se je zgodilo, na obrazu ji je bilo zaznati nelagodje in strah, saj se je zgodilo ravno tisto česar se je verjetno bala. Ravno, ko sem ji razlagal, da je potrebno poklicat policijo, z balkona bloka na drugi strani ulice, maha gospod in razlaga lastnico, da je videl nepridiprave, ki so ˇdelaliˇ na motorju. To mi ni seveda nič pomagalo, prosim lastnico, da pokliče policijo, saj se je zgodil poskus kraje motorja. Kliče policijo, večkrat, težko jih je priklicati, ko jih končno dobi razloži situacijo, prosi,…..se prepira, da bi kdo prišel, vendar je po 19 uri konec rednega delavnega čas in ni več ekip na razpolago…….torej ta dan nič od policije in zapisnika……… sranje, če mi ponoči odpeljejo motor niti dokazat ne bom mogel, da sem ga imel tukaj……… Razmišljam kaj mi je storiti, kako usposobiti motor,……………… pokličem KTM asistenco, dobim operaterja, ta me poveže s serviserjem v mestu Ragusa, dobrih 60km stran. V polomljeni angleščini mi razloži, da je po vsej verjetnosti mehansko poškodovana kontaktna ključavnica in jo je potrebno menjat………….. lahko jo v ponedeljek naroči, dobil jo bo v treh dneh potem je potrebna montaža in seveda s pomočjo računalnika uparit kodne ključe in elektroniko. Po motor pa lahko pride v ponedeljek, ker je že konec delanega tedna in preko vikenda ne dela…….. chiuso …… nisem mu povsem verjel, zato sem se mu zahvalil in mu dejal, da v koliko ga bom potreboval, ga pokličem v ponedeljek zjutraj. Lastnico vprašam kje ima garažo, da spravim motor v garažo……….na žalost je bila garaž tri ulice stran………… cesta pa v res hud klanec, tako, da sam, pa tudi s pomočjo žensk nebi zmogel zriniti motor do garaže. Kaj sedaj………lahko bi pustil motor na pločniku, ga pripel okrog ograje, pobral dol vse tri kovček in ………. počakal na jutrišnji dan, če bo lopovom uspelo odpeljati motor. Vendar to nikakor ni v skladu z mojimi življenjskimi prepričanji in navadami, želel sem motor spravit v nek kolikor toliko varen prostor. V vhodnem prostoru hiše ni bilo prostora, ......... na ulici se pojavi mlad fant, sin moža, ki je z balkona videl lopove na ob motorju. Študent, govori na srečo tudi angleško, bolj slabo a………...za sporazumevanje dovolj, pripravljen je pomagat, ponudi njihovo garažo, ki je v sosednji ulici ....…razmišljal sem kdo bi bil lahko morebiti s kom povezan……… a se vseeno odločim, da sprejmem njegovo pomoč, s skupnimi močmi smo potisnili motor do sosednje ulice, kjer je bila njihova garaža, ulica je že sama po sebi zgleda precej zapuščeno........ stare nevzdrževane visoke hiše, …………ravno bogati tu niso, ....... v pritličju v večini zapuščeni prostori, razen ene garaže z velikimi, debelimi, železnimi vrati, fant jih odpre potisnem motor vanjo, ga obrnem zaklenem še verigo okrog kolesa J bolj zaradi občutka, pritisnem še fotko, mogoče ga zadnjič vidim………… in slabe volje zapustim prostor. Fant mi še razloži, da kljub garaži motor ni ravno na varnem in v kolikor so se odločili, da mi ukradejo motor bodo to tudi storili……….realen na podlagi izkušenj………in ravno mene so našli….. zaklene vrata, dogovoriva se, da se dobiva naslednji dan ob 8 uri, da ugotovim ali je motor še v garaži. Vrnem se v sobo, z ženo nisva bila razpoložena za kak večerni sprehod po mestu…….. lep dopust je šel v pm…….. hrana nama ni teknila, z balkona je bilo mesto mrtvo, ulice ob morju prazne, kot, da nebi bila sezona, .......... neprijetna izkušnja in naslednji nepredvidljiv naslednji dan sta bila dovolj, da sva bila zaskrbljena, ponoči nisem zatisnil očesi, razmišljal sem kaj storiti naslednji dan, kako se ravnati, če bo motor v garaži in kako, če ga več ne bo.........zelo stresno..... Šesti dan, sobota: ob 5 uri sem že sedel na balkonu in po nepotrebne razmišljal, kaj mi je bilo treba rinit ravno sem dol v leglo kriminala..... no ob 8 uri se dobiva s fantom na ulici in odpešačiva do njihove garaže, vrata so bila zaprta in zaklenjena, odpre jih in motor še v garaži J olajšanje………..začasno…..kaj sedaj? Nekoliko sva podebatirala o tem ali je mogoče kak fuš mehanik KTM v mestu in kakšna ziher vlečna služba, da mi prepelje motor do uradnega servisa…………ni imel info, je pa dejal, da se bo pozanimal………….. garažo je zaklenil, dal mi je št. mbt, da sva bila lahko na vezi, med najinim pogovorom je prišla po ulici lastnica sobe in povedala, da je nekdo vlomil v njeno garažo v kateri naj bi bil motor, ... xeba…….očitno so nepridipravi ponoči iskali motor L........ dogovorila sva se, da takoj zopet kliče policijo, klicala je cca. pol ure preden se je kdo oglasil, zaradi vikenda so imeli pre-malo patrol in vse zasedene, v glavnem kup izgovorov...... L … nikakor dobit policijo na kraj dogodka........odšli smo v hišo na kavo, ko je prišel tudi mož lastnice, ki je dejal, da ima dva kolega, ki sta super strokovnjaka in serviserja za skuterje in motorje, ter bi lahko pomagala, pokliče jih in v dopoldanskem času prideta vsak posebej………………no izkazalo se je, to kar sem pričakoval, da bo po italjansko.... balkansko puno priče i malo rada...... vse vedela v teoriji v praksi pa........ bolj super nakladač, kot super strokovnjaka……. očitno si bom moral pomagati sam, najprej sem poklica svojega serviserja KTM Seleš v SLO, podebatirala sva o zadevi, tudi on je bil mnenja, da bo potrebno menjat ključavnico, potek pa podoben kot mi je pojasnil že italijanski serviser KTM, vseeno pa bi bilo dobro pogledat, če se da kaj rešit. Odločil sem se, da razstavim prednji del motorja, da pridem do ključavnice………… bilo je dobra ura dela, še dobro, da je komplet orodja v opremi motorja dovolj kvaliteten, da se ne poškoduje vijakov, v glavnem pa je bil torx ključ najbolj uporaben..... odstranim elektroniko ključavnice……….odmontiram še ključavnico mehanski del, zakrivljen je zatič, ki blokira krmilo........ zaradi zakrivljenega zatiča ni bilo mogoče obrniti ključ in vzpostaviti kontakt za zagon agregata.......razmišljal sem kaj storiti....... morda bi šlo, če bi odžagal zatič in bi bilo mogoče obrniti ključ………. potrebno je dobiti žago za železo........... sobota dopoldan in vse trgovino so bile chiuso..........Italijani pa doma nimajo praktično nobenega orodja……….ja to ni tako kot pri nas........po težkih mukah dobim žago za železo, ki jo prinese mož lastnice APP od prijatelja, ta pa od XY prijatelja........ že so mi glavo spreletavale misli, kako se bo pa vendar zadeva rešila in se bova lahko z ženo na motorju odpeljala....... no že ko sem žagal zatič sem imel čuden občutek, ko pa sem ga odžagal sem ugotovil, da je v njem še en manjši del, ki je v sklopu urarskega mehanizma povezan z mini magnetkom, ki daje kodo elektroniki...........skratka zadeva narejena, da prepreči krajo in ko jo enkrat poškoduješ ni pomoči, potrebno kupit novo ključavnico, to pa se seveda lahko le za posebno kartico, ki jo dobimo pri nakupu motorja..............ne da se rešit na noben način……...xeba......bilo je že popoldan poklical sem fanta, da je je prišel zaklenit garažo, spotoma mi je povedal, da je oče videl tipe, ki so se ˇukvarjaliˇ z mojim motorjem……….hodili so po ulici in očitno iskali motor ...... vedeli so, da se nisem mogel odpeljat.........v sobi je bil čas za razmišljanje kako naprej........kontaktirama z domačimi, sinom hčerko, o tem kaj se je dogajal,……..s starši s cenzuro info, da ni prehude panike……..malo sem pogledal še na net kaj se dogaja v Slo in preberem kako se policija na Dolenjskem ukvarja s kaznivim dejanjem, krajo nekaj kg krompirja iz vrta J .... no tukaj na Siciliji v Italiji, kjer vladavina prava velja že iz starorimskih časov, v državi eni od ustanoviteljic EU, pa se policija ne želi ukvarjat s poskusom kraje in poškodovanjem motorja za 15 jurjev………narobe svet L .....očitno ima naš predsednik prav, bodimo srečni, da živimo v Slo,..........zvečer se prvič odpraviva po mestu, turistov nikjer……ljudje množično odhajajo k maši ob 19 uri, po njej se sprehajajo po ulicah popijejo pijačo in ob 21 uri vse prazno, komaj sva našla picerijo, da sva pojedla slabo pico.....nisva pa imela ne želje ne dobrega občutka, da bi se dalj časa zadrževala v mestu……….... noč spet dolga in neprespana. Sedmi dan, nedelja; razmišljam kaj mi je postoriti……….po zajtrku pride lastnica in pove, da je sosed spet videl tipe, ki so iskali motor in naju sprašuje, kaj imava namen narediti, očitno je bilo, da bi tako njej, kot tudi lastniku garaže v kateri sem imel motor močno odleglo, če bi čim prej odšla……..kazal se je strah pri njih in komaj so čakali, da na nek način odideva………..no tudi midva sva si to zelo želel samo kako in, če se le da ne brez motorja.........ponovno kliče policijo in zopet enaka zgodba………po X klicih se oglasijo in povedo, da ni prostih patrulj................po razmisleku se odločim, da ne bom popravljal motor na Siciliji, ker je je le vprašanje časa kdaj ga bodo našli………. ga odpeljem domov, kjer ga popravim………..imam AMZS članstvo, ki sem ga sklenil pred odhodom v Maroko z asistenco za 1500€…………saj veliko več ne more biti prevoz do SLO……….pokličem operaterja, obrazložim situacijo, povprašam kako zadeva poteka, ..........operater mi pove, da ni neposrednega prevoza temveč, se motor najprej odpelje v zbirni center na Siciliji, ko se nabere dovolj vozil za prevoz, se motor prepelje, v drug zbirni center v Neaplju ali Rimu, nato do Milana in nato proti Sloveniji, po enakem sistemu, pojasnil je, da imajo deset dni časa za izvedbo prevoza do SLO………ni mi bilo všeč to prevažanje po zbirnih centrih za vozila in prelaganje motorja, s tovornjak na tovornjak, če ga prej nebi ukradli iz zbirnega centra, bi ga zagotovo poškodovali pri fiksiranjih……….vseeno sem povprašal za ceno, povedal mi je, da je ta 4 jurje L Kako taka cena? Gospod mi imamo tak način dela ...............seveda za prevoz plačajo 500€, stranki jih pa zaračunajo 4 jurje, oderuški način dela ni kaj, zahvalil sem se za tako storitev, ker je povsem predraga in izkoriščanje ljudi v stiski s cilje velikega zaslužka (kot sem izvedel kasneje doma, bi pogodbeni izvajalec prevozov, ki ima avto vleko, s kombijem pripeljal motor uradno z računom za 2000€, od tega 800€ stroškov, ostalo zaslužek, v dveh dneh, super posel)........ni mi preostalo drugega, kot poklicati domov sina in kolega, najela sta prikolico za prevoz motorjev in krenila okrog 17 ure iz Ljubljane za Sicilijo, cca. 2 jurja km in 20 ur dobre vožnje. Osmi dan, ponedeljek: takoj ob 8 uri sem lastnici sporočil, da ta dan odhajava in, da nujno rabim zapisnik policije, ker imam motor zavarovan in za uveljavljanje povračila škode nujno rabim policijski zapisnik…….. po nekaj poskusih dobi vezo, pogovor je trajal skoraj pol ure brez kakršnega koli dajanja podatkov, nisem ga povsem razumel po čustvih pa bi dejal, da je bilo vsega od prošenj, do krega………ko je razložila, da ne rabimo iskat krivcev in prstnih odtisov, da rabim le zapis kriminalnega dejanja, so potrdili, da pridejo in res čez pol ure sta prišla dva uniformirana policista, mlajša urejena, oborožena tudi z avtomatom ...... razložil sem jima kaj in kako se je zgodilo………….jaz v angleščini gostiteljici, on naprej italijansko policistoma in obratno……….pogledala sta motor v garaži, ga poslikala, preverila registrsko številko in številke okvirja. Bila sta prijazna, korektna in profesionalna, izpolnila sta formular………no tu pa zadeva še ni bila končana, s tem izpolnjenim formularjem je bilo potrebno obiskat policijsko postajo, kjer naj bi inšpektor naredil zapisnik. Policijska postaja je bila na drugi strani mesta, zato sta naju tja zapeljala gostitelja z avto. Ura je bila okrog desete, ko smo prispeli na PP, ki je bila na obrobju mesta v precej neurejenem predelu, tudi sama stavba boga in nevzdrževana……..notri precej ljudi, očitno dela ogromno ..... v sprejemni pisarni pojasnimo policistu zakaj smo prišli, spusti nas noter, ter postavi v vrsto............poseben sistem dela, ljudje smo čakali v eni vrsti pred tremi pisarnami, v vsaki je bil inšpektor………. z ženo in gostiteljico smo počakali pol ure………..ko smo bili na vrsti smo vstopili v pisarno k inšpektorju……........scena kot iz filma Boter, staro pohištvo, okno odprto, zunaj krepko čet trideset stopinj, klima deluje……..inšpektor po izgledu nekaj čez 50 let in krepko čez 100kg, odpeta prepotena bela srajca, na prsih se je svetil velik zlat križ na verižici, črni brki, črna svetleči lasje počesani nazaj s pol kg želeja na njih in seveda......no eanglish mister, kar smo predvidevali, zato je bila z nama gostiteljica za pojasnila in prevajanje ...........zapisnik smo pisali slabi dve uri, tipkal je samo z dvema prstoma, torej z po enim na vsaki roki J ......... teksta pa je bilo za pol strani A4 lista ......zelo težko sem mu dopovedal, kaj je potrebno napisat, zanj so bili pomembni osebni podatki, zame pa, da je prišlo do poškodbe motorja pri poskusu kraje......... no okrog 13 sem bil zadovoljen z napisanim in angleškim prevodom......končno....ob odhodu nam inšpektor malo za šalo, malo zares svetuje naj se na poti domov do Rima ne ustavljamo, ker mi bodo poleg motorja ukradli še avto in ženo J verjetno blizu resnice......ravno, ko smo se odpravljali iz PP je poklical sin, da sta s kolegom že s trajekta na Siciliji in bosta čez dobro uro v Geli .......olajšanje……. odpeljali smo se do sobe, kjer sva z ženo spakirala stvari in se pripravila na odhod in upala, da je motor še v garaži………. kmalu je zazvonil telefon, sin in kolega sta bila že v mestu, navigacija ju je vrtela v krogu po enosmernih ulica, zapeljemo se jima nasproti in kmalu se najdemo na črpalki, prijetno snidenje........takoj se zapeljemo do garaže………KTM še vedno čaka na nekoga, da ga odpelje, na srečo sem to jaz J naložimo motor na prikolico, prtljago v avto, sin in kolega na hitro skočita v morje, poslovim se od gostiteljev, plačilo podaljšanega bivanja zavrneta, opravičita se za nevšečnosti........fantu, ki nama je velikodušno ponudil v uporabo njihovo garažo in v bistvu rešil krajo motorja, v žep potisnem ˇštipendijoˇ v €, s sinom si izmenjata kontakte, se prisrčno poslovimo.........nato pa v avto in gas, okrog 19 uro smo bili na trajektu iz Sicilije proti celini.........nato pa vožnja čez celoten italijanski škorenj, s sinom sva se menjala za volanom, ustavljali smo se le za tankanje in kavico………noč je bila dolga za vožnjo, še posebej proti jutru, ko se vozil proti vzhodu. Deveti dan, torek: okrog 11 ure smo bili končno čez mejo v naši Sloveniji, kar prijeten občutek, premalo cenimo našo domovino........motor zapeljem naravnost na KTM servis Seleš, kjer so mi ga popravili in usposobili za vožnjo. Naslednji dan sem šel na zavarovalnico in prijavil škodo, cenilec je relativno hitro, opravil cenitev, na servisu so opravili delo in motor je bil v desetih dneh Ready to go, kar sem tudi izkoristil, saj sva si z ženo privoščila nadometno dvotedensko moto dopustniško turo po Balkanu in bilo je super, brez stresov J Je pa trajalo skoraj štiri mesece, da je zavarovalnica izplačala škodo, res, da so bili dopusti, preverjali so resničnost dogodka v Italijo, pa do sedaj nisem imel prav nobene škode na motorju v 30 letih. Seveda je bilo potrebno plačati popravilo prej, tako, sem financiral zavarovalnico in njihovo počasno delo. Zavrnili so tudi mojo vlogo glede povrnitve dela stroškov za zmanjšanje možne škode, namreč v zavarovalnih pogojih so določeni členi, ki omogočajo povrnitev stroškov oškodovancu, ki jih je imel za zmanjšanje škode, v mojem primeru, je bila situacija takšna, da sem skrival motor in motor odpeljal lopovom ˇizpred nosaˇ in s tem imel dodatne stroške, lahko bi ga pustil na ulici pred hišo in ga naslednji dan nebi bilo več in uveljavljal zavarovanje proti kraji, seveda sem ravnal kot dober gospodar in pošten Slovenec, ter poskušal rešiti, kar se je rešiti dalo, kar mi je z nekaj sreče tudi uspelo, vendar je zavarovalnica povrnitev vsaj dela stroškov arogantno, s pozicije moči zavrnila, brez možnosti pritožbe, nisem imel časa niti energije, da bi kolega odvetnika vpletal v to, sem pač zadnjič zavaroval karkoli pri njih ........ Kakšne zaključke mi je prinesla ta izkušnja? Namesto prijetnega dopustniškega motoriranja, stres in skrivalnice. Smola ali naivnost?.............. Na Sicilijo ne več s svojim vozilom, vem, da je mnogo motoristov prekrižarilo Sicilijo po dolgem in počez, vendar je moja izkušnja taka kot sem jo predstavil. V info mi je inšpektor na PP povedal, kaj se je zgodili pred semaforjem štirim motoristom iz Švedske…….enega izmed njih so lopovi potegnili z motorja, eden od lopovov pa se je odpeljal z motorjem, ostali pa so se razbežali, nemočni Švedi pa zgroženi ostali na križišču. Bila je poletna sezona in v celem tednu sem opazil le dve tuji registraciji, trajekt proti Siciliji je bil skoraj prazen v začetku počitnic, očitno ta otok ni priljubljena destinacija za dopustovanje………..lepe peščene plaže so bile skoraj prazne. Najmanj stresno je Sicilijo obiskati s turistično agencijo, letalo, hotel, vodeni ogledi in z letalom domov, vendar za nas motoriste to ni to. Odločitev vsakega posameznika. Avto asistenca v takem primeru, kot je bil moj in na tak način, kot bi jo izvajali, škoda denarja in časa. Bolje se odločiti za najem kombija ali prikolice in v primeru specifične okvare, ki jo je težko popraviti, pripeljati motor srečno domov. Pred plačilom avto asistence ob zavarovanju ali pri opcijah članarin AM zvez se je potrebno dobro pozanimat, kako se izvaja. Po Slo ni problem, tujina še posebej oddaljeni kraji so problem z izvedbo, ker se očitno išče najcenejša možnost za izvajalca, ne pa najbolj ugodna za stranko, ki postane v težavah ˇovcaˇ primerna za striženje. Zavarovanje motorja, mislim, da kasko s krajo pri dražjih motorjih, da lastniku nekoliko več sproščenosti na potovanju, saj v skrajnem primeru vseeno dobi del vrednosti motorja povrnjeno, seveda pa je vedno potrebno biti pazljiv pri parkiranju in prenočevanju. Alarm je vsekakor zelo koristen, disk ključavnice in verige zelo koristne, res pa, da ni univerzalne zaščite, se pa da otežit delo lopovom, ali jih odvrniti od posla na motorju. Vsekakor pa ne priporočam več zaklepanja krmila na kontaktni ključavnici, saj to omogoča lopovom enostavno onesposobitev motorja, sicer je praksa, ki jo izvajajo lopovi tudi rezanje obeh gum, ki pa se da vsekakor laže rešiti, kot pa kupiti novo kontaktno ključavnico, še posebej nekje ˇbogu za hrbtomˇ. Pazljivost glede garažiranja motorjev na potovanjih ni odveč, seveda pa univerzalnega varovanja ni. SREČNO Popravljeno Marec 29, 2018. Popravil Luka66 Vin, imker, basbas in 38 others 24 10 1 6
DAMI34 Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 Lepo povedano, čeprav žalosten dogodek, na koncu pa človek razmišlja, a ne bi bilo cenej, pa manj mukotrpno, če bi ga kr pustil, pa naj ga ukradejo Manj problemov z raznimi "asistencami" in zavarovalnicami. bajkr88 in sesir 1 1
izibajker Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 @Luka66, tak zaključen potopis, ki je objavljen v enem kosu (se pravi od začetka do konca) bi bilo še bolje, če bi ga objavil tule: http://motosvet.com/tours Ker v forumski podkategoriji Potovanja (tu, kjer si ga objavil sedaj) se ponavadi objavljajo potopisi, ki jih avtorji pišejo "po delih". In vmes (s strani bralcev) padajo takšni in drugačni komentarji... Samo povem oz. predlagam. Je pa odločitev popolnoma v tvoji domeni, kje in kako boš kaj objavil. Tudi, če ga pustiš tule ne bo seveda prav nobene škode. fazerčk 1
Popularna objava Luka66 Objavljeno Marec 29, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 Sorry nisem vedel, da je tako .........do sedaj sem objavljal le albume Kar se tiče pa tega, da bi ga pustil na ulici, da ga odpeljejo........sem razmišljal o tem pa se odločil, da se nekako ne izide, motor star eno lero -20% imel sem 10% odbitno franšizo, torej skupaj 30% dol od cene novega, na njem še za več k dva jurja dodatne opreme, ki ti jo ne priznajo, in spet ostaneš dol z vso moto opremo, ki jo je treba spravit domov tako, da sem se odločil za varianto, ki sem jo izpeljal srečno sesir, skalar36, Mavti in 7 others 10
Snečer Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 Izbira znamke je tudi pomembna glede samovarovanja. Po moje BMW, KTM nagledajo že na trajektu.
Luka66 Objavljeno Marec 29, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 Ja imaš prav, policaj mi reku, da so naju verjetno spremljali že od trajekta in čakali ugoden trenutek, ki je običajno petek zvečer, k ni tolk policije v akciji.............in kot je dejla so novejši Ducatiji in KTM najbolj na udaru srečno
amateur Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 pred 4 urami, Luka66 pravi: Lanska moto sezona je bila morda moja najbolj pestra do sedaj, saj sem si privoščil tri daljša moto ture, v začetku poletja, junija zanimive tri tedne Maroka, Hvala za opisano, sem tudi sam realist in ziheraš, pa se mi kdaj kdo smeji zaradi moje previdnosti, vendar ... So nam poskusili vlomiti v avto v Lizboni, pa so mi na zavarovalnici doma pojasnili, da je bil na delu amater, ki ni uspel, škodo pa je naredil. Gledam nekatere, pustijo parkiran moter, čelado na špeglu, jakno čez rezervoar, pa gredo ... Kje boš kar tako dobil novo čelado, če si nekje bogu za hrbtom?
perry Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 12 minutes ago, Luka66 said: Ja imaš prav, policaj mi reku, da so naju verjetno spremljali že od trajekta in čakali ugoden trenutek, ki je običajno petek zvečer, k ni tolk policije v akciji.............in kot je dejla so novejši Ducatiji in KTM najbolj na udaru srečno Ja, nekje v Grciji vozi moja Multistrada Pikes Peak... Luka66, DAMI34 in sesir 1 2
Snečer Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 pred 14 minutami, amateur pravi: Hvala za opisano, sem tudi sam realist in ziheraš, pa se mi kdaj kdo smeji zaradi moje previdnosti, vendar ... So nam poskusili vlomiti v avto v Lizboni, pa so mi na zavarovalnici doma pojasnili, da je bil na delu amater, ki ni uspel, škodo pa je naredil. Gledam nekatere, pustijo parkiran moter, čelado na špeglu, jakno čez rezervoar, pa gredo ... Kje boš kar tako dobil novo čelado, če si nekje bogu za hrbtom? čelada bo še najmanjši problem...
nemo Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 Škoda, da se vama je zgodila neprijetna izkušnja. Si kar predstavljam vajino počutje, ko se prijeten dopust sprevrže v dnevno-nočno moro. Še dobro, da se je tako končalo. Kako lahko tako doživetje za vedno odvrne človeka od tega, da bi se še kdaj vrnil. Nekateri kraji so res lepi (Cefalu, Castelmola, Modica...), tudi ceste so lepe, predvsem ob severni obali in pa prečenje po sredini na jug, ob vzhodnem pobočju Etne... Če bosta "prebolela" grenko izkušnjo vama svetujem ponovitev. S prijateljem sva prevozila Sicilijo konec oktobra 2017, na otoku sva osemkrat prenočila, trikrat sta bila motorja (GSA 2016/2017) na cesti (Savoca, Modica in Santa Teresa), ni bilo nobenih znakov poskusa kraje. Morda so bili lopovi že utrujeni od sezone... MiNa, dopolavoro, Luka66 in 1 other 3 1
skalaprava Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 Tole z asistenco AMZS sem tudi sam lani izkusil, pa sem bil čisto blizu SLO meje, ko sem hotel odpeljati motor po karambolu iz Karlobaga domov. Da to ni možno direktno, da lahko peljejo samo v nek zbirni center in potem v roku 10 dni dobim motor domov.....Sem ga po zdravju vprašal in zakaj sem plačal neko bedno asistenco, s katero si lahko ritko obrišem! Me je letos ob registraciji na tehničnih pregledih pri AMZS vprašala gospodična za pultom, če hočem podaljšati članstvo pri njih................sem pomislil, da teli pa so za štose Sicer pa imam jaz zelo lepe izkušnje iz Sicilije leta 2008. Bili sicer takrat dol z avtom, smo kampirali, ampak smo se zelo varno počutili za razliko od Neaplja in okolice. Tam so še v kampih imeli oboroženo stražo Kor13, DAMI34, Kawalir in 2 others 5
Kawalir Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 2 minutes ago, skalaprava said: Tole z asistenco AMZS sem tudi sam lani izkusil, pa sem bil čisto blizu SLO meje, ko sem hotel odpeljati motor po karambolu iz Karlobaga domov. Da to ni možno direktno, da lahko peljejo samo v nek zbirni center in potem v roku 10 dni dobim motor domov.....Sem ga po zdravju vprašal in zakaj sem plačal neko bedno asistenco, s katero si lahko ritko obrišem! Me je letos ob registraciji na tehničnih pregledih pri AMZS vprašala gospodična za pultom, če hočem podaljšati članstvo pri njih................sem pomislil, da teli pa so za štose Dokler se sklepa pogodbe in kasira, je vse super in vsi so slinasti, obljubljajo pa vse živo, ko pa je treba kaj uresničiti, se pokaže drug, pravi obraz. Ampak vse se vrne ob svojem času. Tvoja reakcija je na mestu in ko jih bodo začeli zapuščati člani, bodo morda celo kaj spremenili, težava je samo, da je težko pridobiti izgubljeno zaupanje, kar pa izkoristi konkurenca. Luka66 in Kor13 2
DAMI34 Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 pred 19 urami, Snecer pravi: Izbira znamke je tudi pomembna glede samovarovanja. Po moje BMW, KTM nagledajo že na trajektu. no ja...KTMja se večinoma niti dotaknit nočejo, kdo bo pa to servisiral Sicer v šali ampak KTM ni tako zanimiv za krajo kot japonc ali BMW. Nadalje, sem že večkrat napisal, prej ti sunej moped v EU (predvsem Italija) kot pa na balkanu (poznam tipa "guardia di finanza", pa so mu ukradli 2 ducatija iz garaže dva jebemu) . Z ozirom da Italijo, pa tudi jug dobro poznam, in poznam finte, me še vedno prav nič ne mika, da odpeljem eno Sicilijo ali pa Napoli ali pa Firenze. @Luka66da ne bo samo nabijanje, predlagam, da kar tukaj nadlajuješ in dodaš še kak izlet, pa bo lepa tema, naslov ti pa lahko tudi spremenim, po tvoji želji ali dodam (Luka66 edišn)
DAMI34 Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 pred 3 urami, skalaprava pravi: Tole z asistenco AMZS sem tudi sam lani izkusil, pa sem bil čisto blizu SLO meje, ko sem hotel odpeljati motor po karambolu iz Karlobaga domov. Da to ni možno direktno, da lahko peljejo samo v nek zbirni center in potem v roku 10 dni dobim motor domov.....Sem ga po zdravju vprašal in zakaj sem plačal neko bedno asistenco, s katero si lahko ritko obrišem! Me je letos ob registraciji na tehničnih pregledih pri AMZS vprašala gospodična za pultom, če hočem podaljšati članstvo pri njih................sem pomislil, da teli pa so za štose Sicer pa imam jaz zelo lepe izkušnje iz Sicilije leta 2008. Bili sicer takrat dol z avtom, smo kampirali, ampak smo se zelo varno počutili za razliko od Neaplja in okolice. Tam so še v kampih imeli oboroženo stražo jaz običajno kar plačujem neki mali pavšal folku, ki sedi ob parkirišču, včasih 10.000 lir, sedaj pa 10€...inflacija jebiga :P, ampak vedno, tip čuva avto, pa še potem ko grem ustavi ves promet, da se "varno" vlključim na cesto Kawalir in skalar36 2
Luka66 Objavljeno Marec 30, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 Glede kraje novih motorjev na Siciliji so mi policisti povedali, da gre to običajno takoj v "refuzo" in preko različnih portalov v prodajo KTM je cenjen v Italiji iz motokrosa se preneslo dobro ime bom pa enkrat v prihodnosti zagotovo še prevozil Sicilijo z motorjem samo ne več sam Glede kakega prispevka pa......kot sem napisal o turi po Maroku s Šerugo bi lahko napisal "štorije in baldorije" pa mi manjka časa.........prišla je pomlad končno in bo potrebno mal stroje ogret.......spet nekaj dodatne oprema zmontirat in gas bomo jeseni pisali naše vtise in doživetja na motorjih SREČNO SuNa, Kawalir, bosa in 5 others 8
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 Zelo zanimivo branje - kot kriminalka. Ampak spomini bodo trajni. Tudi midva imava zanimive spomine potepanj . Naj povem, da so nama motor iz Ohrida dostavili v treh dneh, brez doplačila. Iz Študgarta pa v enem dnevu, brez doplačila. Scarabeo Luka66 1
sesir Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 pred 2 urami, DAMI34 pravi: Sicer v šali ampak KTM ni tako zanimiv za krajo kot japonc ali BMW. Nadalje, sem že večkrat napisal, prej ti sunej moped v EU (predvsem Italija) kot pa na balkanu (poznam tipa "guardia di finanza", pa so mu ukradli 2 ducatija iz garaže dva jebemu) . Z ozirom da Italijo, pa tudi jug dobro poznam, in poznam finte, me še vedno prav nič ne mika, da odpeljem eno Sicilijo ali pa Napoli ali pa Firenze. @Luka66 Firence niso neki...ne vem no...bil z domačini,znanci mislim tri dni...počutil ko doma... Sicilija... Enkrat hotu kupit en HD...mopi super,svetovn,tud cena ok...po telefonu tudi vse ok...Ker pa to drag mopi sem povedal,da bi ga prišu gledat in tu še vse super...Oni bi kr kao naprej odjavili in pripravili papirje....ko pa se je razložilo,da se hoče motor prvo videt z papirji,zaara in ko uredijo papirje pridemo ponj...medtem ko nalagamo pa se bo nakazal denar...so začeli mutiti in tako nisem niti šel dol...Ko pa sem stvar razlagal hendlerju v Milanu...je reku standart....opljačkali bi te...če pa že imajo motor je ukraden...
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Avtor Opozori Objavljeno April 19, 2018 Na Siciliji ni čudno, da se kaj takega zgodi in ni nobenega odziva Policije vsi del v Cosa Nostre https://siol.net/novice/svet/na-siciliji-aretirali-skoraj-sto-mafijcev-465364
Luka66 Objavljeno September 4, 2018 Avtor Opozori Objavljeno September 4, 2018 Dodajam Dnevnik motorista II: Ljubljana letos, kot opozorilo, da pazite na svoje motorje.. Sam sem imel očitno smolo z mojim motorjem, ali pa slaba karma saj so mi isti motor kradli dvakrat. Prvič lani na Siciliji kar sem predhodno že opisal. Nekako sem imel občutek, da je Slovenija bolj varna, pa sem se očitno zmotil. Letos začetku Aprila sem peljal motor na redni servis, bil star ravno dve leti in potem nikakor ni bilo lepega vremena, da motor odpeljem, tako, da sem počakal do torka 24.4.2018, ko je bilo končno napovedano sonce. Zjutraj me je sin odpeljal do Servisa KTM Seleš, kjer sem prevzel motor in se odpeljal v službo. Ravno ta dan smo imeli organizirano izobraževanje za profesorje, na Ižanski cesti v BIC-u. Izobraževalni center je ob Ljubljanici, preko mosta je popularni lokal Špica. Zjutraj, sem doma še razmišljal, da vzamem disk ključavnico, pa sem jo na žalost pozabil tank torbo s ključavnico, priznam pa tudi, da nisem kaj dosti razmišljal o varnosti motorja saj smo vendar v Sloveniji, motor pa bo itak parkiran pred službo in pred IC. Ob 12 sem odšel iz službe in se pripeljal po Ižanki pred BIC in zapeljal v peš cono pred vhod, ki je bil nadzorovan z dvema kamerama in parkiral v pokriti kolesarnici , le nekaj metrov od vhoda v zgradbo. Zaradi slabih izkušenj s Sicilije nisem zaklenil krmila, sem pa vklopil alarm, ki sem ga dal vgradit po poskusu kraje na Siciliji. V avli smo se zbrali udeleženci, ter odšli v predavalnico povsem v pritličju, blizu vhoda, panirana je bila sicer predavalnica v prvem nadstropju na drugi strani zgradbe, pa je bila zaradi nadgradnje komunikacijskega sistema zaprta, na mojo srečo, kot se je izkazalo kasneje. Izobraževanje je potekalo po planiranem urniku, ob cca. 15 uri se je sprožil alarm na mojem motorju, okna so bila odprta, tako, da se je dobro slišal. Vstanem in pogledam skozi okno, ter opazim fanta z belo open face čelado, ki stoji ob mojem motorju, razmišljal sem ali bi sploh odšel ven pogledat, saj je na prvi pogled izgledalo, kot da si motor le ogleduje. Vseeno sem odšel pred zgradbo, zunaj je bil fant s čelado, bele hlače, urejena bradica, šminker na prvi pogled, poleg precej novega belega skuterja brez registracije, zraven pa še dekle z enako belo čelado, oba sta brskala po telefonu. Vprašal sem ga, kaj je počel pri mojem motorju, da se je sprožil alarm, odgovoril je, da si je samo ogledoval motor, vedel sem, da to ne more biti res, saj se alarm ne sproži kar takoj, temveč šele, ko se motor konkretno premakne, kar sem mu tudi omenil, dejal je da mu je motor zelo všeč in, da se je usedel nam motor, ter, da se opravičuje…na žalost je bilo to zame naivneža, dovolj dobro pojasnilo in nisem šel pogledat kontaktne ključavnice. Odšel sem nazaj v predavalnico. Nakar se ob cca. 17 uri spet sproži alarm, vstanem in zopet vidim moškega z belo čelado poleg motorje, v trenutku sem imel slab občutek in stekel iz predavalnice po hodniku, do izhoda, ko sem prišel ven so mi skoraj izpadle oči, motorja ni bilo nikjer….. stekel sem do Ižanke in pogledal po ulici navzdol, ter opazil, tipa v trenerki z belo čelado, ki potiska moj motor po cesti, po pločniku pa se je peljal s skuterjem tip, ki je bil že prej ob mojem motorju,….. alarm glasno piska, utripalke delujejo, vse opozarja, da nekaj ni OK, da gre po vsej verjetnosti za krajo…..na pločniku polno ljudi, sprehajalci, nobeden od njih ne reagira, vsi gredo svojo pot………….stekel sem po ulici za lopovom, ki je potiskal moj motor, bil je že cca. 50 m pred mano, ni se oziral ne levo ne desno, temveč le potiskal motor ob hitri hoji, v šprintu sem bil v mladih letih zelo dober in očitno je nekaj še ostalo, tako, da sem ga hitro dohitel,….. vse se je dogajalo zelo hitro in reagiral sem instinktivno, ter ga na polno z nogo zabasal v zadnjo plat………..tip je z obema rokama držal krmilo se je obrni, ko me je videl z dvignjeno pestjo je še izgovoril ooofak in takrat pa sem ga na polno s pestjo mahnil na gobec……….padel je po tleh, ter izpustil motor………..pogledal sem tipa na skuterju, ki me je videl in že navil gas, ter se odpeljal po ulici in zavil med hiše, drugi se je pobral in bežal na drugo stran proti Dolenjki med hišami……….pobral sem motor in ga potiskal do vhoda BIC-a, kjer je že bil parkiran............ljudje na pločniku so nemo opazovali dogajanje ne, .da bi kdo kaj vprašal ali pomagali …….jah to smo Slovenci……….ko sem nekega konkretnega mišičastega gospoda pri cca. 40 letih vprašal, če je videl kaj se dogaja in zakaj ni ukrepal, je le skomignil z rameni, sej pa nisem vedel……… pač noben se ne želi vpletat, pa potem zapisniki in policija………….bolje nič videti in imeti mir……….kakorkoli, ko sem zopet sparkiral motor sem šele opazil, da je v kontaktno ključavnico zavijačen dolg samovrezni vijak, ki se uporablja za fiksiranje oken in vrat v steno, na vrhu je bilo opaziti var, očitno je bila nanj navarjena prečka, ki je služila za vrtenje vijaka v ključavnico, pa se je odlomila....očitno je res pomanjkanje dobrih varilcev v SLO poklical sem policijo oglasil se je operater, na hitro sem mu še zadihan pojasnil zadevo, ni me zasliševal kdo sem temveč se je pozanima po opisu storilcev.........po cca. 15min je prišla prva patrola, po približno enakem času pa še druga, oboji so bili v bližini in že preden so prišli, so iskali storilca....odnos je bil korekten, spoštljiv in razumevajoč, HVALA fantje policisti, zelo vesel sem vas bil .....izpolnili smo formular s podatki, spustili so moj bokserski vložek, da nebi dobil v primeru, da tipa najdejo še kakšno tožbo, so me pa pohvalili, da sem dobro odreagiral :).....odstranili so vijak iz ključavnice in mi razložili, da je to precej pogosta in običajna praksa pri kraji motorjev........menda imajo "naročniki" lopovske združbe, v LJ "ovaduhe" ki sporočijo tip motorja in lokacijo, če je motor zanimiv, dobijo zeleno luč za ukrepajo, tako, da onesposobijo motor za vožnjo, običajno poškodujejo kontaktno ključavnico, kar je praktično nemogoče hitro popraviti, potem pokličejo drugega sodelavca, luzerja običajno đankija, ki tudi, če ga ujamejo mu ni mogoeč nič kaj vzeti, ta jim ga pripelje na dogovorjeno lokacijo kjer že čaka kombin, ko je enkrat v kombiju tudi alarm ne zaleže, v kolikor je zaklenjen en disk se poslužujejo tudi delavskih vozičkov, ko je naložen ga odpeljejo v garažo, kjer gre čez noč v refuzo in izgine za vekomaj dobro premišljeno in organizirano. In zopet sem lahko klical sina domov, da pride v reševalno akcijo s prikolico..... je že mislil, da ga zafrkavam....... motor sva peljala zopet nazaj na servis......velikokrat se zgodi, da zaradi plastik ali dveh oklepa ukradejo po naročilu cel motor Kaj je zaščita pred takimi.....v bistu je ni, lahko le zaklenemo oba kolesa ali morda veriga okrog ograje in alarm, vsaka zadeva jim oteži delo in jih morda odvrne....saj tudi oni selekcionizirajo rizik......so pa očitno na udaru kontaktne ključavnice, ki so kot nalašč za onesposobitev motorja......meni je alarm rešil motor in splet okoliščin.........priznam, da nikoli v življenju nisem nikogar mahnil na gobec, to je bilo prvič in zapestje, ter rama me je bolela še cel teden bolano, da se moraš pretapat za svoj motor, tudi to je SLO. SREČNO Rdeči, nofla, .... in 11 others 2 12
Snečer Objavljeno September 5, 2018 Opozori Objavljeno September 5, 2018 Bo treba znamko menjat, sicer pa zanimivo branje in glavno, da si zlikovca pošolal in rešil motor.
dlicen Objavljeno September 5, 2018 Opozori Objavljeno September 5, 2018 Lopov se je najprej iz oči v oči pogovarjal s tabo, kasneje pa prišel nazaj po motor?! Fak.
motolover Objavljeno September 5, 2018 Opozori Objavljeno September 5, 2018 O nekih hudih profesionalcih bi podvomil. Od kraj motorjev se ravno ne da živeti, drugače bi jih bilo več. V glavnem gre za oportunistične kraje, ki jih zagrešijo najstniki. Motor prodajo komu za 500€, ta se malo vozi, ga proda naslednjemu in počasi gre za dele ali pristane v kaki štali. Če ni bil vzrok za iskanje motorja ravno povpraševanje po modelu in delih zanj. Koliko motoristov odkloni poceni dele, če mu jih kdo zrihta za njegov razbit motor? Poznal sem vsaj dva, ki sta motor razbila in potem čudežno poceni dobila dele zanj.
J.a.m.e.s Objavljeno September 5, 2018 Opozori Objavljeno September 5, 2018 Hvala bogu, da se je kljub vsemu dobro izšlo. Me pa po drugi strani moti dejstvo, da imajo na servisih vse naše podatke. Nikjer nisem podpisal, da bi dovolil, da me imajo vpisanega v bazi (kjer se nahajajo vsi moji podatki, tudi naslov). Dostop do te baze pa ima vsak zaposlen, tudi študent, ki pride za mesec dni tja delat. Dobro moj moped ni zanimiv za krajo, vendar če bi imel kakšnega KTM-a ali GS-a pa mi ne bi bilo ravno vseeno.
DASK Objavljeno September 5, 2018 Opozori Objavljeno September 5, 2018 ej imaš pa ˇˇsrečoˇˇ mam kar kurjo kožo.......
Luka66 Objavljeno September 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno September 5, 2018 pred 10 urami, motolover pravi: O nekih hudih profesionalcih bi podvomil. Od kraj motorjev se ravno ne da živeti, drugače bi jih bilo več. V glavnem gre za oportunistične kraje, ki jih zagrešijo najstniki. Motor prodajo komu za 500€, ta se malo vozi, ga proda naslednjemu in počasi gre za dele ali pristane v kaki štali. Če ni bil vzrok za iskanje motorja ravno povpraševanje po modelu in delih zanj. Koliko motoristov odkloni poceni dele, če mu jih kdo zrihta za njegov razbit motor? Poznal sem vsaj dva, ki sta motor razbila in potem čudežno poceni dobila dele zanj. Policija ima info, da so v LJ dve skupini profijev, ki se s tem bavijo, ali je to donosno ali ne, očitno je, ali pa popoldanska obrt, se pa deli vedno rabijo.......z motorjem, ki ima poškodovano kontaktno ključavnico se ne da vozi, novo pa lahko kupiš le z identifikacijsko kartico in preverjanjem lastništva (KTM novi modeli, verjetno tudi ostale znamke) ..........način poškodovanja ključavnice je profi način, ki se prakticira tudi v tujini, da onemogočijo, da se kam odpelješ, potem sledi pa prevoz..........podobno so naredili lani tudi trem Avstrijcem pred hotelom Four points Mons LJ, ki so potem pazili motorje, dokler ni prišel prevoz in so jih prepeljali na servis...... ni vse tako nedolžno pri nas, na žalost. Refuza ali pa proti vzhodu.... DAMI34 in Kmet2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se