Jump to content

Dnevnik motorista - Skrivalnice na Siciliji


Luka66

Recommended Posts

Lepo povedano, čeprav žalosten dogodek, na koncu pa človek razmišlja, a ne bi bilo cenej, pa manj mukotrpno, če bi ga kr pustil, pa naj ga ukradejo :D

Manj problemov z raznimi "asistencami" in zavarovalnicami. 

Link to comment
Share on other sites

@Luka66, tak zaključen potopis, ki je objavljen v enem kosu (se pravi od začetka do konca) bi bilo še bolje, če bi ga objavil tule:

http://motosvet.com/tours

Ker v forumski podkategoriji Potovanja (tu, kjer si ga objavil sedaj) se ponavadi objavljajo potopisi, ki jih avtorji pišejo "po delih". In vmes (s strani bralcev) padajo takšni in drugačni komentarji...

Samo povem oz. predlagam. Je pa odločitev popolnoma v tvoji domeni, kje in kako boš kaj objavil.  Tudi, če ga pustiš tule ne bo seveda prav nobene škode.

Link to comment
Share on other sites

Ja imaš prav, policaj mi reku, da so naju verjetno spremljali že od trajekta in čakali ugoden trenutek, ki je običajno petek zvečer, k ni tolk policije v akciji.............in kot je dejla so novejši Ducatiji in KTM najbolj na udaru  :(

srečno

Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, Luka66 pravi:

Lanska moto sezona je bila morda moja najbolj pestra do sedaj, saj sem si privoščil tri daljša moto ture, v začetku poletja, junija zanimive tri tedne Maroka,

Hvala za opisano, sem tudi sam realist in ziheraš, pa se mi kdaj kdo smeji zaradi moje previdnosti, vendar ... So nam poskusili vlomiti v avto v Lizboni, pa so mi na zavarovalnici doma pojasnili, da je bil na delu amater, ki ni uspel, škodo pa je naredil. Gledam nekatere, pustijo parkiran moter, čelado na špeglu, jakno čez rezervoar, pa gredo ... Kje boš kar tako dobil novo čelado, če si nekje bogu za hrbtom?

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Luka66 said:

Ja imaš prav, policaj mi reku, da so naju verjetno spremljali že od trajekta in čakali ugoden trenutek, ki je običajno petek zvečer, k ni tolk policije v akciji.............in kot je dejla so novejši Ducatiji in KTM najbolj na udaru  :(

srečno

Ja, nekje v Grciji vozi moja Multistrada Pikes Peak...

  • Confused 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, amateur pravi:

Hvala za opisano, sem tudi sam realist in ziheraš, pa se mi kdaj kdo smeji zaradi moje previdnosti, vendar ... So nam poskusili vlomiti v avto v Lizboni, pa so mi na zavarovalnici doma pojasnili, da je bil na delu amater, ki ni uspel, škodo pa je naredil. Gledam nekatere, pustijo parkiran moter, čelado na špeglu, jakno čez rezervoar, pa gredo ... Kje boš kar tako dobil novo čelado, če si nekje bogu za hrbtom?

 

 

čelada bo še najmanjši problem...

Link to comment
Share on other sites

Škoda, da se vama  je zgodila neprijetna izkušnja. Si kar predstavljam vajino počutje, ko se prijeten dopust sprevrže v dnevno-nočno moro. Še dobro, da se je tako končalo.

Kako lahko tako doživetje za vedno odvrne človeka od tega, da bi se še kdaj vrnil. Nekateri kraji so res lepi (Cefalu, Castelmola, Modica...), tudi ceste so lepe, predvsem ob severni obali in pa prečenje po sredini na jug, ob vzhodnem pobočju Etne... Če bosta "prebolela" grenko izkušnjo vama svetujem ponovitev.

S prijateljem sva prevozila Sicilijo konec oktobra 2017, na otoku sva osemkrat prenočila, trikrat sta bila motorja (GSA 2016/2017) na cesti (Savoca, Modica in Santa Teresa), ni bilo nobenih znakov poskusa kraje. Morda so bili lopovi že utrujeni od sezone...

 

Link to comment
Share on other sites

Tole z asistenco AMZS sem tudi sam lani izkusil, pa sem bil čisto blizu SLO meje, ko sem hotel odpeljati motor po karambolu iz Karlobaga domov. Da to ni možno direktno, da lahko peljejo samo v nek zbirni center in potem v roku 10 dni dobim motor domov.....Sem ga po zdravju vprašal in zakaj sem plačal neko bedno asistenco, s katero si lahko ritko obrišem! 

Me je letos ob registraciji na tehničnih pregledih pri AMZS vprašala gospodična za pultom, če hočem podaljšati članstvo pri njih..........:eek:......sem pomislil, da teli pa so za štose :lol1:

Sicer pa imam jaz zelo lepe izkušnje iz Sicilije leta 2008. Bili sicer takrat dol z avtom, smo kampirali, ampak smo se zelo varno počutili za razliko od Neaplja in okolice. Tam so še v kampih imeli oboroženo stražo :kva1:

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, skalaprava said:

Tole z asistenco AMZS sem tudi sam lani izkusil, pa sem bil čisto blizu SLO meje, ko sem hotel odpeljati motor po karambolu iz Karlobaga domov. Da to ni možno direktno, da lahko peljejo samo v nek zbirni center in potem v roku 10 dni dobim motor domov.....Sem ga po zdravju vprašal in zakaj sem plačal neko bedno asistenco, s katero si lahko ritko obrišem! 

Me je letos ob registraciji na tehničnih pregledih pri AMZS vprašala gospodična za pultom, če hočem podaljšati članstvo pri njih..........:eek:......sem pomislil, da teli pa so za štose :lol1:

Dokler se sklepa pogodbe in kasira, je vse super in vsi so slinasti, obljubljajo pa vse živo, ko pa je treba kaj uresničiti, se pokaže drug, pravi obraz. :BUA: Ampak vse se vrne ob svojem času. :fyou: Tvoja reakcija je na mestu in ko jih bodo začeli zapuščati člani, bodo morda celo kaj spremenili, težava je samo, da je težko pridobiti izgubljeno zaupanje, kar pa izkoristi konkurenca. :smoke:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, Snecer pravi:

Izbira znamke je tudi pomembna glede samovarovanja. Po moje BMW, KTM nagledajo že na trajektu.

 

 

no ja...KTMja se večinoma niti dotaknit nočejo, kdo bo pa to servisiral :P

Sicer v šali ampak KTM ni tako zanimiv za krajo kot japonc ali BMW. Nadalje, sem že večkrat napisal, prej ti sunej moped v EU (predvsem Italija) kot pa na balkanu (poznam tipa "guardia di finanza", pa so mu ukradli 2 ducatija iz garaže :(   dva jebemu) . Z ozirom da Italijo, pa tudi jug dobro poznam, in poznam finte, me še vedno prav nič ne mika, da odpeljem eno Sicilijo ali pa Napoli ali pa Firenze.

@Luka66da ne bo samo nabijanje, predlagam, da kar tukaj nadlajuješ in dodaš še kak izlet, pa bo lepa tema, naslov ti pa lahko tudi spremenim, po tvoji želji ali dodam (Luka66 edišn)

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, skalaprava pravi:

Tole z asistenco AMZS sem tudi sam lani izkusil, pa sem bil čisto blizu SLO meje, ko sem hotel odpeljati motor po karambolu iz Karlobaga domov. Da to ni možno direktno, da lahko peljejo samo v nek zbirni center in potem v roku 10 dni dobim motor domov.....Sem ga po zdravju vprašal in zakaj sem plačal neko bedno asistenco, s katero si lahko ritko obrišem! 

Me je letos ob registraciji na tehničnih pregledih pri AMZS vprašala gospodična za pultom, če hočem podaljšati članstvo pri njih..........:eek:......sem pomislil, da teli pa so za štose :lol1:

Sicer pa imam jaz zelo lepe izkušnje iz Sicilije leta 2008. Bili sicer takrat dol z avtom, smo kampirali, ampak smo se zelo varno počutili za razliko od Neaplja in okolice. Tam so še v kampih imeli oboroženo stražo :kva1:

jaz običajno kar plačujem neki mali pavšal folku, ki sedi ob parkirišču, včasih 10.000 lir, sedaj pa 10€...inflacija jebiga :P, ampak vedno, tip čuva avto, pa še potem ko grem ustavi ves promet, da se "varno" vlključim na cesto :D

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Glede kraje novih motorjev na Siciliji so mi policisti povedali, da gre to običajno takoj v "refuzo"  in preko različnih portalov v prodajo  :( 

KTM je cenjen v Italiji iz motokrosa se preneslo dobro ime  :(     bom pa enkrat v prihodnosti zagotovo še prevozil Sicilijo z motorjem samo ne več sam  :)

Glede kakega prispevka pa......kot sem napisal o turi po Maroku s Šerugo bi lahko napisal "štorije in baldorije"  pa mi   manjka  časa.........prišla je pomlad  končno in bo potrebno mal stroje ogret.......spet nekaj dodatne oprema zmontirat in gas  :)

bomo jeseni pisali naše vtise in doživetja na motorjih  :)

SREČNO

Link to comment
Share on other sites

Zelo zanimivo branje - kot kriminalka. Ampak spomini bodo trajni.

Tudi midva imava zanimive spomine potepanj :). Naj povem, da so nama motor iz Ohrida dostavili v treh dneh, brez doplačila. Iz Študgarta pa v enem dnevu, brez doplačila. 

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

 

Sicer v šali ampak KTM ni tako zanimiv za krajo kot japonc ali BMW. Nadalje, sem že večkrat napisal, prej ti sunej moped v EU (predvsem Italija) kot pa na balkanu (poznam tipa "guardia di finanza", pa so mu ukradli 2 ducatija iz garaže :(   dva jebemu) . Z ozirom da Italijo, pa tudi jug dobro poznam, in poznam finte, me še vedno prav nič ne mika, da odpeljem eno Sicilijo ali pa Napoli ali pa Firenze.

@Luka66

 

 

Firence niso neki...ne vem no...bil z domačini,znanci mislim tri dni...počutil ko doma...

Sicilija...

Enkrat hotu kupit en HD...mopi super,svetovn,tud cena ok...po telefonu tudi vse ok...Ker pa to drag mopi sem povedal,da bi ga prišu gledat in tu še vse super...Oni bi kr kao naprej odjavili in pripravili papirje....ko pa se je razložilo,da se hoče motor prvo videt z papirji,zaara in ko uredijo papirje pridemo ponj...medtem ko nalagamo pa se bo nakazal denar...so začeli mutiti in tako nisem niti šel dol...Ko pa sem stvar razlagal hendlerju v Milanu...je reku standart....opljačkali bi te...če pa že imajo motor je ukraden...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Dodajam  Dnevnik motorista II: Ljubljana    letos, kot opozorilo, da pazite na svoje motorje..

Sam sem imel očitno smolo z mojim motorjem, ali pa slaba karma  :)   saj so mi isti motor kradli dvakrat. Prvič lani na Siciliji  kar sem predhodno že opisal.  

Nekako sem imel občutek, da je Slovenija bolj varna, pa sem se očitno zmotil. Letos začetku Aprila sem peljal motor na redni servis, bil star ravno dve leti in potem nikakor ni bilo lepega vremena, da motor odpeljem, tako, da sem počakal do torka 24.4.2018, ko je bilo končno napovedano sonce. Zjutraj me je sin odpeljal do Servisa KTM Seleš, kjer sem prevzel motor in se odpeljal v službo. Ravno ta dan smo imeli organizirano izobraževanje za profesorje, na Ižanski cesti v BIC-u. Izobraževalni center je ob Ljubljanici, preko mosta je popularni lokal Špica. Zjutraj, sem doma še razmišljal, da vzamem disk ključavnico, pa sem jo na žalost pozabil tank torbo s ključavnico, priznam pa tudi, da nisem kaj dosti razmišljal o varnosti motorja saj smo vendar v Sloveniji, motor pa bo itak parkiran pred službo in pred IC. Ob 12 sem odšel iz službe in se pripeljal po Ižanki pred BIC in zapeljal v peš cono pred vhod, ki je bil nadzorovan z dvema kamerama in parkiral v pokriti kolesarnici , le nekaj metrov od vhoda v zgradbo. Zaradi slabih izkušenj s Sicilije nisem zaklenil krmila, sem pa vklopil alarm, ki sem ga dal vgradit po poskusu kraje na Siciliji.

V avli smo se zbrali udeleženci, ter odšli v predavalnico povsem v pritličju, blizu vhoda, panirana je bila sicer predavalnica v prvem nadstropju na drugi strani zgradbe, pa je bila zaradi nadgradnje komunikacijskega sistema zaprta, na mojo srečo, kot se je izkazalo kasneje. Izobraževanje je potekalo po planiranem urniku, ob cca. 15 uri se je sprožil alarm na mojem motorju, okna so bila odprta, tako, da se je dobro slišal.  Vstanem in pogledam skozi okno, ter opazim fanta z belo open face čelado, ki stoji ob mojem motorju, razmišljal sem ali bi sploh odšel ven pogledat, saj je na prvi pogled izgledalo, kot da si motor le ogleduje. Vseeno sem odšel pred zgradbo, zunaj je bil fant s čelado, bele hlače, urejena bradica, šminker na prvi pogled, poleg precej novega belega skuterja brez registracije, zraven pa še dekle z enako belo čelado, oba sta brskala po telefonu. Vprašal sem ga, kaj je počel pri mojem motorju, da se je sprožil alarm, odgovoril je, da si je samo ogledoval motor, vedel sem, da to ne more biti res, saj se alarm ne sproži kar takoj, temveč šele, ko se motor konkretno premakne, kar sem mu tudi omenil, dejal je da mu je motor zelo všeč in, da se je usedel nam motor, ter, da se opravičuje…na žalost je bilo to zame naivneža, dovolj dobro pojasnilo in nisem šel pogledat kontaktne ključavnice. Odšel sem nazaj v predavalnico. Nakar se ob cca. 17 uri spet sproži alarm, vstanem in zopet vidim moškega z belo čelado poleg motorje, v trenutku sem imel slab občutek in stekel iz predavalnice po hodniku, do izhoda, ko sem prišel ven so mi skoraj izpadle oči, motorja ni bilo nikjer….. stekel sem do Ižanke in pogledal po ulici navzdol, ter opazil, tipa v trenerki z belo čelado, ki potiska moj motor po cesti, po pločniku pa se je peljal s skuterjem tip, ki je bil že prej ob mojem motorju,….. alarm glasno piska, utripalke delujejo, vse opozarja, da nekaj ni OK, da gre po vsej verjetnosti za krajo…..na pločniku polno ljudi, sprehajalci, nobeden od njih ne reagira, vsi gredo svojo pot………….stekel sem po ulici za lopovom, ki je potiskal moj motor, bil je že cca. 50 m pred mano, ni se oziral ne levo ne desno, temveč le potiskal motor ob hitri hoji, v šprintu sem bil v mladih letih zelo dober in očitno je nekaj še ostalo, tako, da sem ga hitro dohitel,….. vse se je dogajalo zelo hitro in reagiral sem instinktivno, ter ga na polno z nogo zabasal v zadnjo plat………..tip je z obema rokama držal krmilo se je obrni, ko me je videl z dvignjeno pestjo je še izgovoril ooofak  in takrat pa sem ga na polno s pestjo mahnil na gobec……….padel je po tleh, ter izpustil motor………..pogledal sem tipa na skuterju, ki me je videl in že navil gas, ter se odpeljal po ulici in zavil med hiše, drugi se je pobral in bežal na drugo stran proti Dolenjki med hišami……….pobral sem motor in ga potiskal do vhoda BIC-a, kjer je že bil parkiran............ljudje na pločniku so nemo opazovali dogajanje ne, .da bi kdo kaj vprašal ali pomagali …….jah to smo Slovenci……….ko sem nekega konkretnega mišičastega gospoda pri cca. 40 letih vprašal, če je videl kaj se dogaja in zakaj ni ukrepal, je le skomignil z rameni, sej pa nisem vedel……… pač noben se ne želi vpletat, pa potem zapisniki in policija………….bolje nič videti in imeti mir……….kakorkoli, ko sem zopet sparkiral motor sem šele opazil, da je v kontaktno ključavnico zavijačen dolg samovrezni vijak, ki se uporablja za fiksiranje oken in vrat v steno, na vrhu je bilo opaziti var, očitno je bila nanj navarjena prečka, ki je služila za vrtenje vijaka v ključavnico, pa se je odlomila....očitno je res pomanjkanje dobrih varilcev v SLO  :(    poklical sem policijo oglasil se je operater, na hitro sem mu še zadihan pojasnil zadevo, ni me zasliševal kdo sem temveč se je pozanima po opisu storilcev.........po cca. 15min je prišla prva patrola, po približno enakem času pa še druga, oboji so bili v bližini in že preden so prišli, so iskali storilca....odnos je bil korekten, spoštljiv in razumevajoč, HVALA fantje policisti, zelo vesel sem vas bil .....izpolnili smo formular s podatki, spustili so moj bokserski vložek, da nebi dobil v primeru, da tipa najdejo še kakšno tožbo, so me pa pohvalili, da sem dobro odreagiral  :).....odstranili so vijak iz ključavnice in mi razložili, da je to precej pogosta in običajna praksa pri kraji motorjev........menda imajo "naročniki"  lopovske združbe,  v LJ "ovaduhe" ki sporočijo tip motorja in lokacijo, če je motor zanimiv,  dobijo zeleno luč za ukrepajo, tako, da onesposobijo motor za vožnjo, običajno poškodujejo kontaktno ključavnico, kar je praktično nemogoče hitro popraviti, potem pokličejo drugega sodelavca, luzerja običajno đankija, ki tudi, če ga ujamejo mu ni mogoeč nič kaj vzeti, ta jim ga pripelje na dogovorjeno lokacijo kjer že čaka kombin, ko je enkrat v kombiju tudi alarm ne zaleže, v kolikor je zaklenjen en disk se poslužujejo tudi delavskih vozičkov, ko je naložen ga odpeljejo v garažo, kjer gre čez noč v refuzo in izgine za vekomaj  :(  dobro premišljeno in organizirano.  In zopet sem lahko klical sina domov, da pride v reševalno akcijo s prikolico..... je že mislil, da ga zafrkavam....... motor sva peljala zopet nazaj na servis......velikokrat se zgodi, da zaradi plastik ali dveh oklepa ukradejo po naročilu cel motor  :(

Kaj je zaščita pred takimi.....v bistu je ni, lahko le zaklenemo oba kolesa ali morda veriga okrog ograje in alarm, vsaka zadeva jim oteži delo in jih morda odvrne....saj tudi oni selekcionizirajo rizik......so pa očitno na udaru kontaktne ključavnice, ki so kot nalašč za onesposobitev motorja......meni je alarm rešil motor in splet okoliščin.........priznam, da nikoli v življenju nisem nikogar mahnil na gobec, to je bilo prvič in zapestje, ter rama me je bolela še cel teden  :(   bolano, da se moraš pretapat za svoj motor, tudi to je SLO.

SREČNO

 

Link to comment
Share on other sites

O nekih hudih profesionalcih bi podvomil. Od kraj motorjev se ravno ne da živeti, drugače bi jih bilo več. V glavnem gre za oportunistične kraje, ki jih zagrešijo najstniki. Motor prodajo komu za 500€, ta se malo vozi, ga proda naslednjemu in počasi gre za dele ali pristane v kaki štali. Če ni bil vzrok za iskanje motorja ravno povpraševanje po modelu in delih zanj. Koliko motoristov odkloni poceni dele, če mu jih kdo zrihta za njegov razbit motor? Poznal sem vsaj dva, ki sta motor razbila in potem čudežno poceni dobila dele zanj. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala bogu, da se je kljub vsemu dobro izšlo. Me pa po drugi strani moti dejstvo, da imajo na servisih vse naše podatke. Nikjer nisem podpisal, da bi dovolil, da me imajo vpisanega v bazi (kjer se nahajajo vsi moji podatki, tudi naslov). Dostop do te baze pa ima vsak zaposlen, tudi študent, ki pride za mesec dni tja delat. Dobro moj moped ni zanimiv za krajo, vendar če bi imel kakšnega KTM-a ali GS-a pa mi ne bi bilo ravno vseeno. 

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, motolover pravi:

O nekih hudih profesionalcih bi podvomil. Od kraj motorjev se ravno ne da živeti, drugače bi jih bilo več. V glavnem gre za oportunistične kraje, ki jih zagrešijo najstniki. Motor prodajo komu za 500€, ta se malo vozi, ga proda naslednjemu in počasi gre za dele ali pristane v kaki štali. Če ni bil vzrok za iskanje motorja ravno povpraševanje po modelu in delih zanj. Koliko motoristov odkloni poceni dele, če mu jih kdo zrihta za njegov razbit motor? Poznal sem vsaj dva, ki sta motor razbila in potem čudežno poceni dobila dele zanj. 

Policija ima info, da so v LJ dve skupini profijev, ki se s tem bavijo, ali je to donosno ali ne, očitno je, ali pa popoldanska obrt, se pa deli vedno rabijo.......z motorjem, ki ima poškodovano kontaktno ključavnico se ne da vozi, novo pa lahko kupiš le z identifikacijsko kartico in preverjanjem lastništva (KTM novi modeli, verjetno tudi ostale znamke) ..........način poškodovanja ključavnice je profi način, ki se prakticira tudi v tujini, da onemogočijo, da se kam odpelješ, potem sledi pa prevoz..........podobno so naredili lani tudi trem Avstrijcem pred hotelom Four points Mons LJ,  ki so potem pazili motorje, dokler ni prišel prevoz in so jih prepeljali na servis...... ni vse tako nedolžno pri nas, na žalost.   Refuza ali pa proti vzhodu....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!