Fosn Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Pozdravljeni Kupil sem Daelim Daystar 125 cm3, za hec ker je bil poceni in se moja boljša polovica malo vozaka-trenira okoli po ulicah okol hiše. Jaz imam Moto Guzzi Californijo 1100 cm3, zaenkrat dela kot urca. Ima pa Daelim dva iziva za popravit..oziroma jaz imam dva izziva: 1. Ko hitro dam po gasu motor zamre in ugasne. Če pa ne tako hitro, pa se lahko lepo normalno vozim. Kje je težava, v vplinjaču..ga razderem očistim, oziroma, kaj bi lahko bilo pri njem narobe ali kje drugje? 2. Pri 8.000 ima blokado na obratih in bi jo rad vrgel ven. Kje jo najdem in me zanima, če je elektronska ali kakšna druga? Hvala za pomoč. smasher 1
Zok Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 1. preveri kako je z zracim filtrom in kako je nastavljen uplinjac, zadeva slici na prevec zraka oz. premalo bencina... 2. ne verjamem da ti bo uspelo ker so te zadeve navadno integrirane v samo komponento, niti po tem ni potrebe. Nad 8k rpm tako nima nobenega navora, podobno, kot bi dizla silil cez 5k rpm.
jskrablin Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred eno uro, Fosn pravi: 1. Ko hitro dam po gasu motor zamre in ugasne. Če pa ne tako hitro, pa se lahko lepo normalno vozim. Kje je težava, v vplinjaču..ga razderem očistim, oziroma, kaj bi lahko bilo pri njem narobe ali kje drugje? To ponavadi pomeni da ima v nizkih obratih prerevno zmes zraka in bencina (preveč zraka, premalo bencina). Očistit vplinjač, očistit oz zamenjat zračni filter, za dobro mero še novo svečko not, pol pa poiskat tovarniške nastavitve vplinjača in preveriti če je pravilno nastavljen. Preveriti še stanje dovoda bencina v vplinjač - smeti v rezervoarju, smeti v/okoli filtra na pipci rezervoarja, da ni cevka za bencin delno zamašena. Zok in sesir 2
smasher Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Naštelaj ventile, zna bit da taki motorčki pogosto niso ravno briljantno vzdrževani, "servi naredi sosed mehanik" in ker na avtu nikoli ni treba štelat ventilov jih tudi tukaj ne, pa ne pozabi preveriti napenjalca verige od domične gredi, če je kopija precej stare mašine se zna zgoditi da je napenjalec še ročen. Pa ne ga terat kej dosti čez 8000 obratov, pridobiš samo vibracije, dejstvo je ta ponavadi take stvari grejo tistih 80 komot, in ostalo je težko priganjanje mašine.
sesir Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Na takega Daelima imam slab spomin...smo šli na zbor in šel poleg en z daelim 125...ojoj....štang gas sem si povečal....roka bolela ves čas na istem mestu...dvomim,da mi katera vožnja ostala v slabšem spominu... Glede odstranitve blokade... Blokada se včasih nahaja pod sedežem...Pri nekaterih v usnju,drugih tekstilu....vedno pa se ji reče denarnica.. Glej to je pač malo boljše kot tomos 50 in nekak zgleda in to je to...če hočeš kaj hitrejšega bo treba še ker moped kupit.
Fosn Objavljeno April 24, 2018 Avtor Opozori Objavljeno April 24, 2018 Ok....hvala..ko bo čas se lotim vplinjača.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se