Skoči na vsebino

Ko padeš v krožišču na oljnem madežu


Danilo D

Priporočene objave

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

P.s. vprašanje za zgoraj, torej, če na politem olju en sam pade, dva pa greta mimo, si je sam kriv? Swašta :P

 

 

Odvisno kdo je tisti,ki pade....

Tudi luknja v cesti ni bla na novo in je veliko kdo zapeljal preko a ni padel....ko pa je policist padel pa je bla luknja kriva!

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Primosio pravi:

Samo še tole glede vsemogočega, da ne bom smetil teme, imidž posameznika je lahko imidž posameznika, vendar ko on z ustvarjanjem svojega "imidža" začne žaliti ostale člane, je meja prestopljena in bi moral moderator ukrepati, brez pardona, in ga opozoriti. Sicer se bo zgodilo, da bo to ostal forum enega ali dveh posameznikov, ki bosta s svojim žaljenjem pregnala ostale. Samo toliko.

za te zadeve je tema Težave, ali Ms kam greš, ali Pritožba na člana...itd, pa tudi gumbek prijavi objavo.

pred 2 minutami, sesir pravi:

Odvisno kdo je tisti,ki pade....

Tudi luknja v cesti ni bla na novo in je veliko kdo zapeljal preko a ni padel....ko pa je policist padel pa je bla luknja kriva!

ni treba, da je policist, lahko je sinček nekega vplivneža...itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ni treba, da je policist, lahko je sinček nekega vplivneža...itd

Pač primer...teden star in nam znan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Primosio pravi:

Primitiven si ter žaljiv in to čedalje bolj. S teboj se ne bom več ukvarjal, ker je ukvarjanje s teboj žalitev mojega intelekta in ker je škoda mojega časa. Čudi me samo, da moderatorji takšna tvoja ravnanja sploh dopuščajo.

Če ne razumeš nekaj enostavno napisanega, si lahko sam tisto, kar drugim pripisuješ. 

pred 53 minutami, DAMI34 pravi:

...

ps. vprašanje za zgoraj, torej, če na politem olju en sam pade, dva pa greta mimo, si je sam kriv? Swašta :P

 

 

Kateri primer je bil, da je eden padel na politem olju, dva pa ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Če ne razumeš nekaj enostavno napisanega, si lahko sam tisto, kar drugim pripisuješ. 

Ti kar provociraj in kaži svojo majhnost, moje ukvarjanje s teboj je končano...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jedro sodbe Višjega sodišča v Celju št. Cp 532/2016 na to tematiko: Tožeča stranka kot oškodovanec mora za obstoj odškodninske odgovornosti izvajalca komunalne dejavnosti dokazati nastanek škodnega dogodka in škode ter vzročne zveze, izvajalec pa se lahko razbremeni odgovornosti, če dokaže, da je redno opravljal svoje storitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Primosio pravi:

če dokaže, da je redno opravljal svoje storitve.

v tem je največji keč ... obhodi so zabeleženi in so zakonsko prepisani ... ker ne more biti v vsaki sekundi na istem kraju je lahko kdo namerno ali nenamerno polil olje takoj za tem, ko se je vzdrževalec odpeljal mimo ....

nekateri vzdrževalci lahko to dokažejo s sledilnikom, ki beleži lokacijo in čas obhoda skupaj s tahografom 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Borutt pravi:

 

Kateri primer je bil, da je eden padel na politem olju, dva pa ne?

tule piše, da dvem pa ni uspelo....

samo hipotetično, če je luknja 10cm globoka pa pol metra premera in gre sto motoristov mimo, en dirkač jo pa nabaše, sam kriv , ali upravljalec?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

v tem je največji keč ... obhodi so zabeleženi in so zakonsko prepisani ... ker ne more biti v vsaki sekundi na istem kraju je lahko kdo namerno ali nenamerno polil olje takoj za tem, ko se je vzdrževalec odpeljal mimo ....

nekateri vzdrževalci lahko to dokažejo s sledilnikom, ki beleži lokacijo in čas obhoda skupaj s tahografom 

 

Zato obstajajo zavarovanja....btw tahograf ni obvezen pri vožnjah za vzdrževanje in nadzor cest ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Primosio pravi:

Ti kar provociraj in kaži svojo majhnost, moje ukvarjanje s teboj je končano...

Enostavno napisano ne razumeš? Ja swašta, kajne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, DAMI34 pravi:

tule piše, da dvem pa ni uspelo....

samo hipotetično, če je luknja 10cm globoka pa pol metra premera in gre sto motoristov mimo, en dirkač jo pa nabaše, sam kriv , ali upravljalec?

 

Vsi so šli mimo, razen dveh dirkačev. Zelo jasno piše. 

Tema je o olju na cesti. Najdi primer z razlitim oljem in ne nekaj hipotetičnega z neko luknjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Enostavno napisano ne razumeš? Ja swašta, kajne. 

... sem ti napisal, ne odzivaj se več na moje prispevke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Borutt pravi:

Vsi so šli mimo, razen dveh dirkačev. Zelo jasno piše. 

Tema je o olju na cesti. Najdi primer z razlitim oljem in ne nekaj hipotetičnega z neko luknjo. 

saj je isto, olje je bilo na nekem mestu in mimo je šlo vse razn dveh. Torej sta si sama kriva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Primosio pravi:

Zato obstajajo zavarovanja....btw tahograf ni obvezen pri vožnjah za vzdrževanje in nadzor cest ;)

če ni obvezen je pa zelo priporočljiv ;)

več o tem govori pravilnik (upam, da je zadnji) ... tam okoli 11. člena ;)

https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2016-01-1702?sop=2016-01-1702

 

p.s.

ne vem kok izkušenj imaš, jaz imam praktične ... cca 10 let na vzdrževanju AC v operativi ;)

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, maus pravi:

če ni obvezen je pa zelo priporočljiv ;)

več o tem govori pravilnik (upam, da je zadnji) ... tam okoli 11. člena ;)

https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2016-01-1702?sop=2016-01-1702

 

p.s.

ne vem kok izkušenj imaš, jaz imam praktične ... cca 10 let na vzdrževanju AC v operativi ;)

 

Vsekakor je priporočljiv, predvsem ko je potrebno dokazovanje, da nisi opustil dolžnega ravnanja. Ni pa obvezen (h. točka 13. člena Uredbe 561/2006). Izkušenj precej več kot 10 let, ne sicer pri pluženju oz. cestarskem delu, v operativi pa vsekakor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Primosio pravi:

Vsekakor je priporočljiv, predvsem ko je potrebno dokazovanje, da nisi opustil dolžnega ravnanja. Ni pa obvezen (h. točka 13. člena Uredbe 561/2006). Izkušenj precej več kot 10 let, ne sicer pri pluženju oz. cestarskem delu, v operativi pa vsekakor.

leta od 1989 pa do cca 1998 .. smo morali imeti tahografe in jih arhivirati ... tudi ko sem plužil, ali delal obhode .. kasneje so jih priklopili na sledilnike ... kako to dela, ne vem in kako kontrolirajo, vem pa, da jih je velikokrat rešilo pri kakšnih preiskavah nesreč in raznih tožb. Pa ne bom rekel, da niso tudi koga odpustili in kazensko ovadili, ker je opustil dolžna ravnja in malomarnost.

tam okoli leta 1994 sm bil slučajno jaz vodja službe v nočni izmeni in se je zgodila prometna nesreča s smrtnim izidom ... dokazovanja, kdaj je bilo posuto, kdaj je bil pregled ceste in merjenje slanosti vozišča, so me rešle in ostale preglednike, da nismo bili kazensko ovadeni, saj je bilo vse po pravilu službe. Se je pa kr vleklo več kot eno leto. Dokazi so bili tahografi, dežurna knjiga in merilec slanosti vozišča.

p.s.

povsod se najdejo delavci, ki med tem, da bi opravili nujno delo, le-to opustijo in zaradi tega lahko pride tudi do tragedije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Primosio pravi:

... sem ti napisal, ne odzivaj se več na moje prispevke!

Tvoj prispevek je to, da ne razumeš nekaj enostavnega? Ja, swašta spet. 

pred eno uro, DAMI34 pravi:

saj je isto, olje je bilo na nekem mestu in mimo je šlo vse razn dveh. Torej sta si sama kriva?

Šli so mimo in preko olja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Primosio pravi:

Zato obstajajo zavarovanja....btw tahograf ni obvezen pri vožnjah za vzdrževanje in nadzor cest ;)

Tahograf in potni nalog so obvezni takoj, ko dela firma za stranko in ne sebe, prav tako NPK.

V primeru, da se vozilo uporablja izključno za potrebe svoje firme , je tako , kot si napisal.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Borutt pravi:

 

Šli so mimo in preko olja. 

in so imeli srečo, ali trdiš da si je spet vsak sam kriv, ki olje povozi?

Da povoziš olje je več dejavnikov, od velike hitrosti, do slabega skeniranja ceste. Tudi samo olje lahko različno povoziš in je zato vzrok za padec tudi način vožnje, nekateri zaznajo takoj, da nekaj ni v redi, drugi ne, tretji se bolj nagibajo v ovinku, drugi manj itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

in so imeli srečo, ali trdiš da si je spet vsak sam kriv, ki olje povozi?

Da povoziš olje je več dejavnikov, od velike hitrosti, do slabega skeniranja ceste. Tudi samo olje lahko različno povoziš in je zato vzrok za padec tudi način vožnje, nekateri zaznajo takoj, da nekaj ni v redi, drugi ne, tretji se bolj nagibajo v ovinku, drugi manj itd...

Pri dirkanju je vsaka malenkost lahko usodna oziroma ni prostora za napake in ostale dejavnike. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Pri dirkanju je vsaka malenkost lahko usodna oziroma ni prostora za napake in ostale dejavnike. 

hipotetična izjava dirkanje a ne....dejstvo je, da madež oljni, pa tudi vodni na cesti lahko prispeva k zdrsu. Se spomnim primera, ko je Jožexj6 povozil vodo skozi cel ovinek in zdrsnil. Kmet je ni in je odpeljal naprej. Hitrost vožnje, približno enaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

hipotetična izjava dirkanje a ne....dejstvo je, da madež oljni, pa tudi vodni na cesti lahko prispeva k zdrsu. Se spomnim primera, ko je Jožexj6 povozil vodo skozi cel ovinek in zdrsnil. Kmet je ni in je odpeljal naprej. Hitrost vožnje, približno enaka.

Menda je bila tudi o tistem primeru debata. 

Pravim, da se z večanjem hitrosti vsaka malenkost veliko bolj pozna oziroma veliko bolj vpliva. To je tista prasica fizika. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Tahograf in potni nalog so obvezni takoj, ko dela firma za stranko in ne sebe, prav tako NPK.

V primeru, da se vozilo uporablja izključno za potrebe svoje firme , je tako , kot si napisal.

Lp

Ne bo ravno popolnoma držalo, je pa blizu. Ampak ta debata ne spada v to temo.

pred 3 urami, Borutt pravi:

Tvoj prispevek je to, da ne razumeš nekaj enostavnega? Ja, swašta spet. 

Mora biti zadnja tvoja, ne? Razumem....pač značilnost mentalnih palčkov, kaj čmo. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Primosio pravi:

...

Mora biti zadnja tvoja, ne? Razumem....pač značilnost mentalnih palčkov, kaj čmo. 

Kaj, ko bi ti te tvoje umotvore zadržal zase. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!