Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Nevednez

Piaggio Ciao

Recommended Posts

Nevednez

Zivjo 

rabiu bi pomoc, imam piaggio ciao. po ravnini navere do 50km/h ampak v breg pa to negre nikamor. Imam gianelli fire izpuh in sportno rocico.

nujno bi rabil odgovor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brap
Ob 2. 6. 2018 ob 22:37, Nevednez pravi:

Zivjo 

rabiu bi pomoc, imam piaggio ciao. po ravnini navere do 50km/h ampak v breg pa to negre nikamor. Imam gianelli fire izpuh in sportno rocico.

nujno bi rabil odgovor

Zdravo!

To je stalni problem ciaotov, ce zelis moc in  da vlece v klanec je najboljsa vrjanta da zmontiras variomat :) lahko pa probas cenejso vrjanto in kups bol trde federcke za v sklopko (malo razlike bo samo nebos s tem dobil nekih ful razlicnih rezultatov) potem lahko das vecjo jermenico kar pomen da bo imel malo vecji pospesek in slabso koncno. Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Quest
      Zvrneš ga na cilinder, ga zasukaš okrog in dvigneš. Simpl. 
    • Wakasaki
      S prve roke sem probal s tal na ravnem pobrati hondo hornet, bmw g650xmoto in tudi nazadnje gs adv.Res te spasijo cilindri,ker se ne uleže čisto na tla in ga je ga zato ni problem dvignit. Nisem žgoljo nisem the rock ampak hornet s tal pobrat prvih 20cm,priznam sem mogu kr prdnt. Pa da dodam še za "offroad", z pravim gumam mitas e10 al pa conti tkc80 se da fino peljat po brezpotjih.....kurc je edin k prideš do konca potke in je treba to kravetino obrnt tako rečeno na mestu....ja bolje da se takoj mal slečeš. Samo moje mnenje
    • amateur
      Robi si že enkrat pokazal, kake volnene žekone si dobil v Kanomlji. A so premalo za noge tople imet? Po moje je pri copatih najbolj važen podplat, ta mora biti debel, da ne zebe od spodaj. V takih copatih kot so na sliki bi vsaj meni noga verjetno švicala. A si kdaj kaj zmasiraš podplate in prste, da poženeš malce kri po drobnih žilicah. Meni to pomaga. Mi je žena naredila volnene žekone, pa se jih imel namesto copat in kaj hitro se je spodaj pokazala luknja. Pa mi je za RD naredila polstene copate z zelo debelim podplatom, pa sem podplat v dveh zimah čisto znucal (slika). Čakam nove, RD čez dober mesec. Če si hočem noge na hitro pogreti, se zvalim v žogo, dam podplate blizu kamina (slika) in zmrzlina v podplatu kmalu zgine. V postelji si jih družno grejeva, ta teden sem pa sam, pa dam žekone gor in je vredu.  Sicer me je pa pozimi vedno zeblo v noge (gumijasti, bolj kot ne tanki podplati čevljev). Ta problem sem rešil kakih 10 let nazaj, ko sem kupil nizke treking čevlje z debelim podplatom in od takrat imam tudi pozimi prste na toplem. Tako je to pri meni. Ja pa danes sem cepil drva za trske za kamin podkurit, mi je bilo toplo tako po hrbtu kot tudi v prstih na nogi.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
    • Dr_Jakob
      Tko k ti, @SF pa Hongde... Ne gre bit brez
    • thumper
      pa še psa ne rabi..
  • Similar Content

    • MaraudeR
      By MaraudeR
    • timotej18
      By timotej18
      Pozdravljeni! 
      S punco sva se peljala s skuterjem Piaggio NRG power DT(prisilno zračno hlajenje) relacijo od šiške do brezovice. Vse lepo in prav, vendar se mi je zdelo da se motor zelo trudi. Od dolgega mosta pa do brezovice sem skos držal gas do konca, saj ni bilo nobene gužve pa tudi vsak semafor je bil zelen. Na koncu poti je do hiše klanec in ko sva prispela na cili je bil avspuh tako vroč da se je kadilo od njega vse od cevi iz cili dra pa vse do konca. vse okoli motorja smrdelo po žgani kovini. Zanima me ali je to normalno? Saj sem mogel nekaj časa sam hladiti avpsuh da se je nehalo kaditi? Govorimo o relaciji 15 km..
    • Marcuss
      By Marcuss
      Pozdravljeni,
      Imam problem na mojemu Piaggio Zipu 4T. Problem je sicer tak, da se mi na okoli 1.500 - 2.500 km razštela vsisni ventil in tako motor noče vžgati. Izpušni ventil je vedno na svoji nastavitvi. Kakših večjih posegov kot nastavljanje, nisem preizkušal. 
      Lep pozdrav!
    • Marko Habjan
      By Marko Habjan
      Zdravo. Imam vespo (150), ki lepo laufa in kar na lepem ugasne, kot da ji zmanjka bencina. Po vseh možnih poiskusih in menjavah (pumpica za bencin, čiščenje frgazorja, nova svečka,....)
      sem poiskusil sneti cev za gorivo (od rezervoarja do frgazorja) in v nekem trenutku pri odprti pipci in polnem rezervoarju (več kot polovica) neha teči bencin. Pokrovček IMA luknico.
      Kaj bi to lahko bilo?
      HVALA ZA ODGOVORE.
    • BRAČKO1977
      By BRAČKO1977
      Pozdravljeni
      Imam prošnjo, če mi kdo zna povedati kako bi bilo potrebno zvezati za sprednjo luč , da bi goreli obe spreja ker zdaj gori posamično kratka in dolga!??
       
      Hvala v naprej za odgovore
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!