Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jokl66

Virtualna ziroskopska kamera

Recommended Posts

The Lakl

E, majster-to pa je dobro urejeno! Sam sem poizkušal z stabilizatorjem. Ampak so stabilizatorji preslabotnim za sile, katere nastajajo na motorju.  Stabilizator naj bi kamero držal vedno v vodoravnem položaju. Iz roke gre a na motorju so motorčki preslabotni. Bravo!

Edited by The Lakl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Podobna ideja, drugacen namen (moja prva diplomska naloga - davno je ze tega)... :)

 

 

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
9 hours ago, Zok said:

Podobna ideja, drugacen namen (moja prva diplomska naloga - davno je ze tega)... :)

 

 

Super si naredil.

Kako da tega ni v novih motorjih??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

@jokl66 @Zok  Vrhunsko !

Bravo.

Me veseli, da se še kdo ukvarja s takimi stvarmi!

Podobno se uporablja giroskope (dvo in večosne) v modelarstvu za stabilizacijo (poravnavo) letal, dronov in helikopterjev.

... razlika je samo ta, da v letalo pač samo priklopiš gyro v sprejemnik, v gyro servomotorje, naštimaš pravilno smer in občutljivost in to je-to. .... tu pa je ogromno dela (predvsem znanja in iznajdljivosti), da sta vidva spravila v funkcionalno stanje in luč...in kamero.

Čestitke še enkrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gladiac
jokl66
On 7/23/2018 at 9:02 PM, Zok said:

Podobna ideja, drugacen namen (moja prva diplomska naloga - davno je ze tega)... :)

 

Fancy stuff! Kako si pa resil gyro drift?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
3 hours ago, jokl66 said:

Kako si pa resil gyro drift?

Hehe, tak simpl, da se bos smejal... :D

Zadeva ne deluje relativno, ampak absolutno. Gyro senzor je na gibajocem se delu, in servo je krmiljen s PID algoritmom tako, da hoce senzor drzati v vodoravnici. Seveda ima mikrokontroler podatek tudi o tem v kateri legi je servo. Mikrokontroler ima tudi podatek kje je sredinska - nevtralna lega.

Zdaj pa finta - projektor se vsake tri sekunde postavi za eno stopinjo blize nevtralni legi - torej ce je projektor zasukan v levo, se vsake tri sekunde za eno stopinjo premakne proti desni - in obratno, ce je obrnjen v desno. :D Torej ce se ne vozis nonstop v krogu, pa ce moped ni parkiran na stranskem stojalu, drifta takorekoc ni. ;) Tako dalec, da bi se ti dve okoliscini postimal, pa nisem prisel - za primer parkiranja bi lahko dodal nek timer - npr. ce se nagib 15 sekund ni spremenila za vec kot npr. 3 stopinje, do naslednje vecje spremembe nagiba izklopi tole "hocem v nevtralo" ali podobno...

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Ninč.
    • jvalant
      Zadnjic: omenjanje Honde in Ducatija ima smisel, ker sem zelel pokazati da dolocen dirkac potrebuje dolocen motor. In pri Ducatiju in Hondi se je pokazalo, da imajo mnogi, tudi odlicni dirkaci (tudi Zarco na KTMu) s tem probleme. To, da Fabiu lezi motor, ne pomeni da mora tudi Vinalesu ali Rossiju ali komerkoli. Z nasim znanjem z kavca tud priblzno ne vemo ali ima Vinales mogoce pa prav. In japonske firme so tradicionalno znane kot zelo zelo trmaste. Velikost ni vedno prednost. KTM par let nazaj sploh ni imel motorja za GP, pa ze ima zmago in to v res nori konkurenci. KTM ima cevni okvir, cez noc lahko naredijo novega, poceni. Ima svoje vzmetenje, velja enako, ne gre cez posrednike ipd. Zato napredujejo hitro. To je moj pogled na to. Ne maram Rossija, ampak to nima veze, ker govorimo o tem, ali naj firma poslusa dirkaca. Zadnji dokaz za to je KTM: prisel je Dani, nikoli prvak, upokojenec z veliko izkusnjami in po pol leta je tu zmaga... in Rossi ima izkusnje. In na koncu: yamaha dela po svoje in kam gre zadnjih par let? In reakcija nas, vseznalcev: rossi je zanic, vinales samo jamra... bi opozoril se na tretjo moznost: pri yamahi so butli. Se en skok drugam: ducati je trmasto vztrajal pri L polozaju motorja, kao tradicija. Rezultat je bil, da je samo Stoner se nekako vozil to rec, drugi pa ne. Ducati kljub Stonerju ni bil dober motor v tistih letih.   
    • Shillien
      še enkrat, delat tako kot zahteva rossi in spreminjat neki kar deluje je numno. rossi ima sedež pri yamahi samo še zaradi imena, problem pa je vinales ki bi moral zmagovat pa je vedno kriv motor on pa nikol, čeprav je quartararo lani lepo pokazal da ni bila problem sezone 2018 yamaha kot sta jokala ross in vinales ampak omenjena dirkača, nihče ne more zanikat da je rossi bil vrhunski dirkač ampak čas dohiti vsakega in tudi njega je. Omenjanje honde in dukatija tule pa nima nobenega smisla ker noben ni govoril o njima. Je pa dejstvo da samo zato ker dirkač zahteva nemorejo spremeniti celega motorja čez noč, verjetno niti v eni sezoni.
    • car_freak
      Imaš verjetno prav, obrabljen ležaj na križu vilic oz. na vpetju vilic. 
    • ftp
      Saj je v penziji, pa si tudi karanteno lahko privošči 😋
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!