Popularna objava miklavc Objavljeno Avgust 16, 2018 Popularna objava Deli Objavljeno Avgust 16, 2018 Že nekaj let sem si želel preizkusiti in okusiti vznemirjenje, adrenalin, navigacijo, napore in vse kar spada zraven pri rally vožnji. Letos mi je to, do neke mere, celo uspelo z udeležbo na Bosnia Rally 2018. Preden pa se podam v detajle celotnega eventa, naj tiste ki jih zanima malo več o motorju napotim na tale post v drugi temi. Tako, kaj sploh je Bosnia Rally? V bistvu je to ne-tekmovalni trening camp reli navigacije po roadbook-u ali opcijsko tudi po GPS-u. Celotno bistvo tega eventa je spoznavanje osnov reli navigacije, dinamike večjih tekmovalnih eventov (bivak, rider briefing, tehnični pregled,...) na sproščen in družaben način, brez pritiskov dejanskega tekmovanja. Super koncept za tiste, ki si želijo spiznati rally svet, brez časovnih pritiskov in tekmovalnega stresa. In, kako sem jaz pristal tukaj? No ja, po tem ko sem jeseni zaspal za volanom in razbil avto, se je proračun konkretno zmanjšal in ob vseh stroških, ki jih zahtevajo reliji kot so Hellas, Albania ali Serres pač letos ni bilo možnosti. Kot alternativo pa sem našel tole zadevo v Bosni, ki je bila cenovno zelo ugodna (v primerjavi z ostalimi) 510€ za štartnino, 5x nočitev zajtrkom in 2x all-you-can-eat večerjo, vse skupaj pa je še izboljšala vrhunska organizacija in pa osebje hotela, ki je za nas (še posebej naju 2 iz Slovenije, zelo lepo poskrbela). Tako, dovolj reklame gremo na glavi del. Reli se je odvijal v Bosaneskem mestu Kupres, bazni tabor pa je bil pred hotelom Adria Ski, ki naj bi '84 gostil zimske oilmpijske igre. Google je to tja naračunal slabih 500km in cca 7h vožnje tako, da je bil zgodnji štart nuja. Pot, ki sem jo obral me je peljala po Sloveniji izven AC do mejnega prehoda Bregana, od tam pa na hrvaško AC in do Gradiške, kjer sem brez problema prestopil mejo v Bosno. Kratek in prazen odsek AC po Bosni je hitro miil in že sem bil v Banja Luki, od tu pa po ozki dolini ob vodi do mesteca Kupres in našega hotela. Po registraciji na event in check-in v hotel sem se parkiral v bivak, kje drugje kot pa zraven modela z 2017 RFR450 Naj omenim, da tale reli, uporabljajo določeni za trening pred Serres relijem, tako da tukaj nismo bili samo amaterji, ampak tudi že modeli s svojo tekmovalno ekipo. Raztovorim motor, postavim moje delovno mesto in se odpravim na tehnični pregled, katerega opravim brez problema, edino zadnjo žarnico sem moral zamenjat Obvezna je bila panorama bivaka, ki je bil sedaj še bolj kot ne prazen. Oh ta ironija, Yamaha Off-Road ekipa pripelje KTM-e za uporabo na eventu. Še en dokaz več da KTM zaenkrat še vedno dominira v svetu terenskega motociklizma Po uspešno opravljenem tehničnem pregledu in pripravljenem motorju za naslednji dan je sledil obvezen tuš, v tej vročini sem bil moker kot iz bazena. Popoldanski sprehod skozi bivak pa je pripravil prijetno presenečenje. Srečal sem še enega Slovenca, v bistvu tudi Koroščca jaz pa sem bil prepričan, da sem edini tukaj. Na hitro smo poštimali njegov stari ICO, ki je malo zajbaval in se podali na večerni rider briefing in osnove roadbook navigacije. Po končanem predavaju iz osnov naviigacije in nekaj nasvetih bolj izkušenih je bil čas, da to znanje prvi večer spravimo na rolo papirja. Poizkusite si predstavljati, kako izgleda restavracija hotela, ko se tja odpravi 70 odraslih moških z rolicami papirja in barvnimi flumastri Po "uspešnem" barvanju, je seldila še montaža rolice v zato namenjen nosilec na motorju, pivo in spanje. Jutri nas je čakala prva etapa, ki je poskrbela za marsikatero presenečenje, kot tudi se izkazala za najbolj tehnično in navigacijsko zahtevno Se nadaljuje... schwantz, Nearrain, J.a.m.e.s in 20 others 17 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava miklavc Objavljeno Avgust 17, 2018 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Avgust 17, 2018 Po dokaj kratki noči in zgodnji budilki, je bil čas da zlezem iz postelje. Nevem če bi temu lahko rekel postelja, jogi kot deska, vzglavnik pa ni bil kaj veliko mehkejši od kakega cigla... Prva stvar na sporedu je bil obilen zajtrk, saj nisem vedel kako bo potekal dan, ter prevzem GPS-a, ki je bil deležen čistega izbrisa. Zdaj pa hiter skok v opremo in do motorja, ter zadnje priprave pred štartom. Na večernem brifingu smo se skupinsko dogovorili, da nebomo štartali po številčnem vrstnem redu, ampak ko bo kdo pripravljen, bo pač štartal in se mu ta čas zapiše na time card. Tak dogovor je padel zato, ker nas je bilo letos kar veliko novih, nekaj z preveliki motorji (1200GS) ter nekaj hudo dobrih voznikov. Seveda sem bil zaradi navdušenja, med prvimi na štartu Pred tem pa še obvezno poziranje z motorjem: In pa Koroška naveza, oba na RFS mašincah, Mitja z 03 525 in jaz z 06 450. Se pa tudi lepo vidi razlika med fiksnim stolpom in "Dakar" stilu maski ter moji Rally Lite verziji. Oba uporabljava isti MXC 13l glavni tank. Kmalu je bil čas za štart. Le-ta je potekal v dvojicah in 30s intervali med vsako dvojico. Par minut napetosti in bil je čas, 3... 2... 1... Go go go.... Pa sva se podala na pot, proti novim izkušnjam, neznanim terenom in prigodam. A glej ga zlomka, na točno 1km meni ugasne motor o.k. zgrešil sem prestavo, se tolažim, a motor ne vžge in ne vžge... Aja, naj še povem da sem tik pred odhodom ugotovil da je moj novi akumulator fuč in sem celoten reli motor vžigal na "kurbl" klasika... No po cca 10min mučenja motor končno vžge, meni nič jasno kaj se dogaja z mašino, samo peljem naprej. Na začetku nas je roadbook peljal čez zelo hitre travniške kolovoze z ogromno skritimi kamni in luknjami, je bilo kar napeto, težišče čim bolj nazaj, da je belanca lahka in upat, da ne zadaneš kaj velikega. Travniki se hitro prelevijo v strmo kamnito in ozko trakstorsko stezo, kakega tomo-vinkoviča bi spravil skozi, kaj več ziher ne Po nekaj serpentinah, motor spet ugasne... U 3PM...... Ka taj zdaj.... Preklinjam pod čelado, motor, KTM-a, reli ni da ni, skor bi mi razgnalo čelado... 8 mescev šravfanja in priprav motorja, zdaj pa na prvih 15km 2x obstoji..., malo je manjkalo da bi ga na licu mesta zažgal.... Po dobri minuti stanja, čeprav se je zdela kot da jih je minilo deset, mi pa motor pokaže kaj ga muči, in da dimni signal iz hladilnikov. Jao, budala, pozabil sem mu vklopit ventilator... Vklopim ventilator, počakam 5min in skočim na kurbl (oz nožni zaganjač za tiste, ki pozajo samo čudežni gumb ) motor vžge v prvo, super, 1 dol, naslednje 3 gor in že drvim za ostalimi. Nažalost sva se z Mitjo zaradi mojih tehničnih težav ločila, in jaz nebi bil jaz, če ga nebi poskušal ujet. Ostal sem sam, bogu za hrbtom z nekimi puščicami in številkam na rolici papirja, kaj boš v taki situaciji drugega kot pa gas do konca in gremo, nekam bom že prišel. Po nakaj hitirh kilometrih ujamem enega izmed udeležencev na njegovi Hondi 998 Rally. Gre za hudo predelavo CRF1000, ki še ni zaključena. Med vožnjo je adrenalin naredil svoje in prehitim modela na 998 Rally... Zvok dvo-valjnika in akrapoviča za seboj je bilo dovolj da sem peljal bolj hitro kot pa je varno, in za nekaj časa sem pozabil da vozim maraton in ne šprint. Glej ga zlomka na skalnatem spustu izgum prednji del motorja in se zvalim med skale, s kotičkom očesa vidm da je nekaj letelo mimo moje glave... A je++ ga,... tudi to je del relija, se poberem, ugotovim da sem cel, kolega na 998 Rally ustavi, pobere moj GPS in nekaj ostalih kosov, ki so poleteli z motorja. Ča je da se umirim, naj gre on spredaj, mu bom sledil. Izkazalo se je da Mato zelo obvlada svoj motor in vožnjo, tako da plan s sledenjem se ni dobro obnesel, kar naenkrat sem bil spet sam, z zvitim navigacijskim stolpom vozim na slepo. Po dobre pol ure vožnje, ugotovim da nekaj ne štima glede terena in trase... Čas da ustavim, poravnam navigacijo in ugotovim kje zaboga sploh sem... P.S.: Vezice so tvoj najboljši prijatelj na terenu, jaz jih imam cel šop zvezanih kar na zgornji del leve vilice Hitro ugotovim da nisem več na roadbook trasi. Med ugotavljanjem na GPS-u kje sem, se mimo pripelje trojica na, ja spet, HONDA CRF1000. Izkazalo se je da sem nekje zgrešil en levi odcep in pristal na trasi ki so jo imeli fantje na velikih endurah za obvoz težjih delov. Ker vožnja kotra smeri trase ni priporočljiva in je zelo nevarna, sem se podal po rdeči črti na GPS-u. Po nekaj dolgih in dolgočasnih kilometrih na GS makedamih se končno spet vrnem na roadbook traso in med manjše motorje ter težje terene. Kar hitro me je roadbook speljal z makedamov na ozke kolovoze in single traile, užitek na vrhuncu, tukaj sem se počutil še najbol domače. Ozko, strmo, tehnično z nekaj drevja vmes da ni dolg čas, kot na naših koncih, takrat ko sem še vozil "hard" enduro. Po postanku za tankanje in hitro čokoladico sem se spet podal na pot z Mato-m na 998 Rally a kaj ko sem na hitirh makedamih spet ostal sam. Vrstile so se mi ena navigacijska napaka za drugo... najhuje je bilo, ko sem se pognal v breg po zelo skalnati stezi, pravi rock garden, roke so trpele kot še nikoli, a najhuje je bilo ko po 8km vzpona ugotovim da sem na napačnem vrhu... spusta po skalah se nisem veselil... Kmalu pridem nazaj na pravi tulip po roadbook in srečam modela na 701 z Noamd kitom, ni bil med najhitrejšimi, je pa imel navigacijo naštudirano tako da sem se odločil da sledim njemu, saj se še komaj držal motor. tukaj je motor bolj vozil mene kot jaz njega. Sledili so blatni travniški hribi in ravnice. Teren za uživat s fenomenalnimi razgledi, kar hitro se mi moči povrnejo in prehitim modela na 701, saj sem imel tempo malenkost hitrejši, ampak ker vem kako je biti sam utrujen in izgubljen, sem vozil tako da sva si bila v vidnem polju. Na eni hitri ravnici za malo večjo blatno kopeljo, modlea od nikoder... Počasi se peljem v nasprotno smer do dotične blatne luknje, kjer najdem 701 na boku, dele čelade po travniku in njega ki se poskuša pobrat. Zgledalo je zelo hudo, A po hitrem pogovoru, je bil on ok, čelada je pa neka modularna snap-on zadeva in ob najmanjšem trku vse odleti (vizir in senčnik). Pobereva kravo od 701 ki je ležala v blatu zaradi E-09 gum, on malo zadiha, jaz pa škljocnem najleše slike dneva Od tukaj do cilja je bilo še samo 15km, ki so mini brez drame. V bivaku pa kr hitro srečam Mitjo, ki je že navezal stike z natakarji, ni ga boljšega kot domača rakija na račun hiše po napornem dnevu. Aja, pa še to, ko sem seštel kilometre, sem jih zaradi navigacijskih napak naredil dobre 50 več ko pa jih je bilo v roadbook-u Tuš, briefing za dan 2, barvanje, večerja, pivce, malo spanja in že je bil čas za Dan 2 na Bosnia rally 2018 Slike media team-a z eventa so na voljo na FB strani relija in na osebnih straneh obeh fotografov. Agostini, dano33, svobodnaptica01 in 18 others 14 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava miklavc Objavljeno Avgust 20, 2018 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Avgust 20, 2018 (popravljeno) Na naš drugi dan vožnje, nas je zjutraj pričakalo najlepše vreme celega tedna, sončno in brez oblačka. Današnja trasa nas je popeljala na čudovito a izjemno hitro etapo. Prvo opravilo navsezgodaj za nekatere je bilo nalaganje roadbook-a v nosilec, ker jaz nisem ravno jutranji tip človeka, sem to raje opravil ponoči ob svetilki Pri delu ponoči pa človek tudi kaj spregledaš in tako je bilo potrebno malo improvizirati pri zategovanju vijakov, ker pač zaradi že naloženega papirja, nisem mogel do glav vijakov Photo credit: Reinhold Wenzel In pa obvezna montaža GPS-a z vezicami, ker sem ga prvi dan polomil Eden izmed sponzorjev se je zelo potrudil in vsem udeležencem priredil super presenečenje z izdelavo MX dresov. Seveda je sledila obvezna gasilska slika Photo credit: Bastian Benjamin Brüsecke Po napornih pripravah tako zgodaj zjutraj, se je pred uradnim štartom treba še malo spočiti Štart današnje etape je bil cca 1km od bivaka na taktorski stezi čez travnik/pašnik. Ker pa je zadnje dni veliko deževalo, je bilo treba prečiti tudi nekaj vode, zelo smrdljive Prvo prečenje je bilo že kar na 6 kilometru trase Photo credit: Reinhold Wenzel Danes sva z Mitjo vozila skupaj celi dan. Zame je bil to zelo naporen dan, saj sem moral navigirati za 2, ker je imel Mitja težave z njegovim ICO računalnikom. Postankov ta dan je bilo zelo malo, samo na bencinskah, saj je bila trasa v 90% sestavljena iz zelo hitrih makedamov in travniških pist, kjer smo amaterji dosegali tudi hitrosti čez 110km/h, tisti najboljši pa še par 10km/h več. Tu in tam se nam je prikazal tudi izredno lep razgled na naravne lepote, divje konje itd... Ker pa je bila današnja etapa na določenih delih res prehitra, je nismo končali vsi. Eden izmed udeležencev je imel v nekem selu bližnje srečanje z avtom in je pristal v bolnišnici v Banja Luki z zlomljenim kolkom. Po neuradnih informacijah, ki so se razširile po bivaku, naj bi bil motorist prehiter glede na cesto, avto pa naj bi bil neregistriran in za volanom mladoletni brez izpita. Policija je obiskala tudi bivak, kako so se stavri razpletle z oblastmi nevem, je pa bila Yamaha z RebelX kitom spredaj do dobra uničena. Tako hitra in relativno kratka etapa pa je pomenila, da sva z Mitjo prispela na cilj že okrog 3 popoldne, kar je po 2 dneh vožnje bilo zelo dobrodošlo, saj sem lahko v miru poservisirl motor. Zračne filtre sem menjal dnevno, na 2 dni pa tudi olje. In ko vidiš, da iz olja pritečejo zravne še deli sklopke, potem veš, da si morda malo grob z motorjem Bo pa pozimi kaj za delat Največji izziv pri servisu pa je bil, kako zamenjati oljne filtre na RFS-u, brez da popacaš pol motorja in bivaka. Rešitev je bila izpraznenje bencina iz uplinjača in "bočni položaj za nezavestnega" Tako se olje ni razlilo, bivak pa je ostal čist še naprej. Pozno popoldne, ko so bila moto dela dokončana pa je ostalo še velikooo časa za druženje ob vrčku piva pred brifingom za dan 3, o katerem se je šušljalo, da bo "maratonski" z nekaj čez 400km, pustimo se presenetit Popravljeno Avgust 20, 2018. Popravil miklavc J.a.m.e.s, igc1, Mavti in 16 others 13 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mavti Objavljeno Avgust 20, 2018 Deli Objavljeno Avgust 20, 2018 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno November 20, 2018 Avtor Deli Objavljeno November 20, 2018 Malo sem zaspal z tole mojo temo. Preden najdem čas da jo dokončam kot je treba, je tukaj en video od enega izmed udeležencev. Dan 1 RobiRoberto, hitrii, Bostjan L in 4 others 6 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno Maj 13, 2019 Avtor Deli Objavljeno Maj 13, 2019 Nažalost sem tole temo malo preveč zapustil, ker pisanje na dveh forumih in v dveh jezikih vzame ogromno časa, ki ga je bilo letos nažalost še premalo. Moj naslednji podvig pa se vstrajno bliža: Več o pripravah in vseh dogodivščinah pa v moji temi na advrider forumu, ki jo najdete tukaj: https://advrider.com/f/threads/long-road-to-rally.1334309/#post-36849540 Lep pozdrav in varno po dveh kolesih! BIF, MiNa, sesir in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukec Objavljeno Maj 14, 2019 Deli Objavljeno Maj 14, 2019 Ali letos greš na Bosna Rally? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno Maj 14, 2019 Avtor Deli Objavljeno Maj 14, 2019 (popravljeno) pred 14 urami, lukec pravi: Ali letos greš na Bosna Rally? Ne, letos ne grem v Bosno, grem še malo bolj na jug Grobi prikaz trase: Popravljeno Maj 14, 2019. Popravil miklavc Joker, ofc, lukec in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se