Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdavljeni,

Imam Hip Hopa ,ki je stal cca. 3 leta.
Očistil sem uplinjač spihal filter,opral z novim bencinom rezervar goriva ter zamenjal filter z nadomestnim iz kmetijske zadruge.

Po cca 10 min. kurblanja je moped oživel. Nastavitev na uplinjaču nisem spreminjal. Moped je deloval cca 20min. Za moje pojme je lepo delal tudi v strmi klanec je super vlekel.

Po cca. 20min sem moped ugasnil in ponovno zakurblal. Vžgal je v prvo. Po dodajanju gasa pa ga je začelo moriti, začel je mukati. Nato je crknil. Sumil sem staro svečko. To sem zamenjal z novo, sodelavec pa mi je posodil še novo vžigalno tuljavo.

Oboje sem zamenjal. Iskra je ,ko dam svečko na blok in zakurblam, bencin pride v cilinder.

MOped po vseh poiskusih ne da niti malo življenja, tudi po vžiganju po klancu navzdol.

PO parih klicih naokoli so ideje sledeče:

znalac1: Tuljava na magnetu je slaba ,ki daje impulz na vžigalno tuljavo ( sem jo izmeril z Volt metrom in po kurblanju dobim 12V na tuljavi magneta)

znalac2: sumi ,da je šlo tesnilo pod kapo ali na cilindru.

Vžig je magnetni brez platin (piše ,da je indijski na magnetu)
vžigalna tuljav je indijska

Uplinjač je DELL'ORTO PHVA 14.



Če se mogoče komu sanja kaj bi bilo kar pogumno z besedo.


Hvala in LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!